Mijn parkeerplaats krijgen ze iig niet....quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Krambo het volgende:
Lekkere chaos in de stad![]()
4 kilometer file bij de grens, in de stad loopt alles vast, vechten voor een parkeerplekje. Kan iemand mij uitleggen wat die Pruuse daar leuk aan vinden, ik snap het namelijk niet
Fotos van gisteren......quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef Giua het volgende:
Hey Venlo! Zit nu tijdelijk in Milaan voor een paar maandjes, maar woon eigenlijk in Venlo (Ofja.. Tegelen). Maar schiet het daar een beetje op met die maasboulvevard. Die moet al bijna open gaan. Maar voordat ik weg ging dacht ik nog van: Dat gaan ze nooit halen om in november open te gaan.
Ik zie het wel als ik in december thuis ben of er al wat te doen is
Ze vinden het vast 'gemütlich'...quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef Krambo het volgende:
Lekkere chaos in de stad![]()
4 kilometer file bij de grens, in de stad loopt alles vast, vechten voor een parkeerplekje. Kan iemand mij uitleggen wat die Pruuse daar leuk aan vinden, ik snap het namelijk niet
Ze trekken zich massaal terugquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Joysa het volgende:
Gaat de Saturn nou om 6u 's ochtends open..?
Ik vond het al een gekke tijd, maar dat is het dus ook gewoonquote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://twitter.com/SaturnVenlo
Zal (hopelijk) niet zo druk worden als bij de opening van Saturn Groningen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vond het al een gekke tijd, maar dat is het dus ook gewoon
Ik ga er denk ik niet eens heen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal (hopelijk) niet zo druk worden als bij de opening van Saturn Groningen.
Ik ga wel.... 2 straten door en ik ben erquote:
Paar straten door, brug over en ik ben er, maar tochquote:Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga wel.... 2 straten door en ik ben er
Begint er al goed uit te zien inderdaad. Ik ben misschien zelfs het weekend naar de opening even thuis. Ik ga zeker een kijkje nemenquote:Op maandag 1 november 2010 15:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Fotos van gisteren......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt er weer hoogwater verwacht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frankort & Koning?quote:Op maandag 1 november 2010 23:22 schreef Islamia. het volgende:
Wie kent er een import export groente bedrijf in venlo?
Bijvoorbeeld ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |