quote:Op woensdag 24 november 2010 22:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Walkin fridge..... die moe was en om een lift vroeg....
ga voor 100 meeter geen bezorgkosten betalenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
bezorgen een optie
of een fietskar, al zou ik geen tv in mijn fietskar proppen, denk niet dat ze dat grappig vinden die dingen
Bij arbeitsbureauquote:Op woensdag 24 november 2010 22:19 schreef Joysa het volgende:
Waar is het eigenlijk het makkelijkst de fiets neerzetten als je op de maasboulevard moet zijn?
Ik pleur 'm nu telkens tegen een boom bij Randstad tegenover
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekkenquote:
dikke lul drie bier, donker stuk enzo, ze willen graag dat je je fiets daar naarzetquote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekken
Ingang?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bij de ingang... daar zijn wat fietsenrekken
Is zo'n onderdoorgang tussen H&M en Sting. Het doet me trouwens een beetje denken aan de entree van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ingang?
Aan de Saturn kant ofzo?
Ik denk dat ik het toch gewoon bij mn boompje hou
Hm, daar sta ik 3x per dag te roken, maar nog nooit gezien?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is zo'n onderdoorgang tussen H&M en Sting. Het doet me trouwens een beetje denken aan de entree van Winkelcentrum Woensel in Eindhoven.
quote:Op donderdag 25 november 2010 09:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm, daar sta ik 3x per dag te roken, maar nog nooit gezien?
Maar daar zijn ze telkens aan het werk nu..quote:Op donderdag 25 november 2010 09:35 schreef fratsman het volgende:
[..]Je kijkt er zo onderdoor tegen het uwv aan!
(Zitten die daar trouwens nog?
)
De rekken zijn er al jaren... (nieuwe UWV en bij de tegenwoordige stadswinkel)quote:Op donderdag 25 november 2010 07:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
dikke lul drie bier, donker stuk enzo, ze willen graag dat je je fiets daar naarzet![]()
Dat hoekje waar vroeger de Aldi lag... zijn daar geen rekken?quote:Op donderdag 25 november 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
Ja daar kan het inderdaad zag ik vandaag, nja heb em maar weer bij mn boompje neergezet
Ja, maar daar zet ik 'm niet inquote:Op donderdag 25 november 2010 20:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat hoekje waar vroeger de Aldi lag... zijn daar geen rekken?
Sterktequote:Op zaterdag 27 november 2010 07:49 schreef Joysa het volgende:
Als je wil lachen moet je rond 12u de stad in.. We moete flyere voor jumbo![]()
Kazerne terreinproject is om de te kleine piemel te compenseren van een aantal bestuurders, gewoon een nieuw stadion is voldoende en dan het resterende budget aan nuttige dingen uitgevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef Giua het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wel eens schot mag komen in de Multifunctioneel stadion de Kazerne? Niet dan?
en dit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kazerne terreinproject is om de te kleine piemel te compenseren van een aantal bestuurders, gewoon een nieuw stadion is voldoende en dan het resterende budget aan nuttige dingen uitgeven
Weet je dat het kazerne terrein officieel geen Blerick maar Venlo is. De kazerne die daar vroeger lag, was namelijk die van Venlo, en wilde dus niet in Blerick liggen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef Klonk het volgende:
En zelfs dat stadion op die plek twijfel ik over. VVV voetbalt boven op de berg voor mijn gevoel, dat ze dan in eens in Blerick gaan voetballen is ook wel raar
Zou daar eigenlijk ooit studie naar gedaan zijn? Ze hebben ruimte zat daar voor mijn gevoel om op de enige juiste plek een pracht van een stadion neer te plempen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |