Is er bij de Keulse Barriere tegenwoordig geen zee van ruimte sinds de douane weg is? Gewoon een groter stadion een paar 100 meter verder, maar ja, dan gaat kakkineus Venlo en Auxiliatrix klagen dat ze er last van hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:01 schreef Klonk het volgende:
En zelfs dat stadion op die plek twijfel ik over. VVV voetbalt boven op de berg voor mijn gevoel, dat ze dan in eens in Blerick gaan voetballen is ook wel raar
Zou daar eigenlijk ooit studie naar gedaan zijn? Ze hebben ruimte zat daar voor mijn gevoel om op de enige juiste plek een pracht van een stadion neer te plempen....
nee, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:03 schreef Giua het volgende:
[..]
Weet je dat het kazerne terrein officieel geen Blerick maar Venlo is. De kazerne die daar vroeger lag, was namelijk die van Venlo, en wilde dus niet in Blerick liggen.
En de bezoekers, dat weer een impuls kan geven voor de ondernemers in de binnenstadquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef Klonk het volgende:
En als het we toch over project voor bestuurders met een kleine piemel hebben dan zou ik graag de floriade willen noemen. Het enige nuttige wat daar uit voort gaat komen is de versnelde aanleg van de A74...
zowat alle floriades tot nu toe waren verliesgevendquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:13 schreef Giua het volgende:
[..]
En de bezoekers, dat weer een impuls kan geven voor de ondernemers in de binnenstad
Toen zat ik in Italië, dus dat weet ik niet. Maar ik denk wel dat er genoeg mensen zijn die de weg naar de binnenstad zullen vindenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:15 schreef fratsman het volgende:
Ik weet het niet met de Floriade. Ik ben sceptisch, maar voor je het weet is het er dag in dag uit ontzettend druk!Met de Vuelta vorig jaar riep ik ook dat het een flop zou worden, en toen zat de binnenstad stampesvol...
hopelijk nooitquote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Stilton het volgende:
Weet hier iemand wanneer we sneeuw kunnen verwachten?
Als ik de lucht zo bekijk, vanavond/nacht al.quote:Op zondag 28 november 2010 17:40 schreef Stilton het volgende:
Weet hier iemand wanneer we sneeuw kunnen verwachten?
Nee, een vriend van mij zweeft hier ergens rond op dit forum. Ik heb vaker vermakelijke dingen gelezen.quote:Op zondag 28 november 2010 17:45 schreef fratsman het volgende:
En heb je je nou speciaal geregistreerd om die vraag te stellen?
Ah, op die manier.quote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef Stilton het volgende:
[..]
Nee, een vriend van mij zweeft hier ergens rond op dit forum. Ik heb vaker vermakelijke dingen gelezen.
Gewoon geen wegen, voetpaden en fietspaden aanleggenquote:Op zondag 28 november 2010 17:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
hopelijk nooit
tenzij ze sneeuw uitvinden die niet op wegen, voetpaden en fietspaden valt
Is dat dat toneel wat op stadsomroep te zien is en plaatsvindt in Baer de Woers?quote:Op zondag 28 november 2010 19:00 schreef fratsman het volgende:
Nu op de StadsKwats; Cafe Chantant!Supertof toneel! Ben er zelf 2 weken geleden geweest, dus kom met een beetje mazzel volgende week in beeld. Ziggo 950. Voor Klonk; Ziggo 956.
quote:Op zondag 28 november 2010 22:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is dat dat toneel wat op stadsomroep te zien is en plaatsvindt in Baer de Woers?
Jep! Slippend en slidderend naar huis. Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Joysa het volgende:
Zijn ze het strooizout kwijt in Venlo ofzo
Ik 10 minuten, maar wat was het op de fietsersbrug irritant glad.quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jep! Slippend en slidderend naar huis. Gelukkig hoef ik maar 5 minuten te fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |