Jaha, dat is veel bijlezen opeens he :pquote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
Waar komt dit topic ineens vandaan?
Ben net op uitnodiging van een vriend wezen kijken bij Saturn. Het is een mediamarkt, maar dan in het Saturnblauw/oranje. Verder wel een mooie winkel.
En ja, er zaten al mensen met klapstoeltjes, thermoskannen en flecedekens!
Beetje jammer dat het geen JumboXL is.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
En maar 4 kassa's en 1 counter![]()
Groot wordt ie niet, 1000m2.
Hoeveel zitten er al?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef fratsman het volgende:
Waar komt dit topic ineens vandaan?
Ben net op uitnodiging van een vriend wezen kijken bij Saturn. Het is een mediamarkt, maar dan in het Saturnblauw/oranje. Verder wel een mooie winkel.
En ja, er zaten al mensen met klapstoeltjes, thermoskannen en flecedekens!
Dranghekken hadden ze al klaargezet, ik denk dat er zo'n 15-20 man zaten. Er gaat een hardnekkig gerucht door de stad dat er een knalaanbieding met I-pads zit aan te komen, maar dat is daarstraks door de vestigingsmanager ontkracht.quote:Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoeveel zitten er al?
Zal wel vol zitten bij de dranghekken
whut, ik dacht dat ie veel groter zou zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
En maar 4 kassa's en 1 counter![]()
Groot wordt ie niet, 1000m2.
Inderdaad!quote:Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
whut, ik dacht dat ie veel groter zou zijn
dus er zijn twee folders, eentje met de normale aanbiedingen en eentje met de echte knallers, die gasten hebben het marketingtechnisch in ieder geval goed voor elkaar, als je nu nog niet weet dat er een Saturn komt dan heb je echt onder een steen gelegen...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zou het dan toch?![]()
http://twitter.com/#!/jeroenkuppers/status/5004309745897472
Lol, ik ookquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heb spontaan zin om te gaan kijken.
Denk ook dat ik er ff heen loopquote:Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heb spontaan zin om te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |