Geen idee.quote:
Ja las ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
Ik las op omroepvenlo.nl dat er ook nog een Lidl bij de tref komt
Gaat lekker, met de Lidl in Venlo want ze willen ook een winkel openen op de plek waar nu de spar zit in Blerick.
Mooi.. zeker in het pand waar eerst Leo van Schaik zat. Dat is wel een mooi stekkiequote:Op woensdag 17 november 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
Ik las op omroepvenlo.nl dat er ook nog een Lidl bij de tref komt
Gaat lekker, met de Lidl in Venlo want ze willen ook een winkel openen op de plek waar nu de spar zit in Blerick.
quote:
geen flauw idee, ben al een tijdje niet meer bij de tref geweest dus zou niet weten wat daar nog leeg staat aan pandenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mooi.. zeker in het pand waar eerst Leo van Schaik zat. Dat is wel een mooi stekkie
En AH mag oprotten
Van Schaik is er al sinds 1 juni niet meerquote:Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
geen flauw idee, ben al een tijdje niet meer bij de tref geweest dus zou niet weten wat daar nog leeg staat aan panden
Jumbo neemt heeeeeeeeeeeel veel (of alle, maar dat weet ik niet zeker) Super de boer winkels over.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:37 schreef Klonk het volgende:
Oh die in Venlo-Oost bedoel je?
Ben benieuwd wat er met de Super de Boer hier in Belfeld gaat gebeuren, of dat ook een jumbo gaat worden of een Coop zoals in Baarlo is gebeurt? Geen van beide sites geven daar uitsluitsel over
Hoop een Jumbo, is net wat goedkoper
Eh, mij werd wat anders verteld door de directie van Jumbo.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jumbo verkoopt sommige Super de Boer's ook door naar C1000. Die in Venlo-Oost wordt C1000 aangezien de Jumbo alleen op de Maasboulevard wil zitten.
Dan is dat weer veranderd.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh, mij werd wat anders verteld door de directie van Jumbo.
Ach, ik zie wel wat het wordt.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dan is dat weer veranderd.Zou in het begin echt C1000 worden. Maarja, die hebben we al zat in de gemeente.
Die Jumbo gaat gegarandeerd een succes wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach, ik zie wel wat het wordt.
Ben sowieso benieuwd wat de Jumbo op de maasboulevard gaat doen. Het is wel een hele goede formule wat ze hebben.
En maar 4 kassa's en 1 counterquote:Op woensdag 17 november 2010 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Die Jumbo gaat gegarandeerd een succes worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |