Bij een van m'n laatste rijlessen kwam ik er eens één tegen. Dus ik reageerde net zoals jijquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kwam zo'n turborotonde tegen toen ik pas begon, was echt een 'lolwut?' momentDenk dat als ik er een tegen zou komen zonder instructeur, ik wel ff na moet denken
Ik heb al 40 lessen genomen ik les bij avantie volgens mijn rij-instructeur ben ik een moeielijkr leerling. De rare daarvan is ik reed echt bagger in het begin maar een een maand of 2 later reed ik beter.Kort voor mijn 2e herexamen reed ik echt top aleen nu rij ik weer volgens hem als een debiel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:29 schreef twiFight het volgende:
Turbo rotondes vind ik ideaal, alleen je moet wel min of meer van te voren weten op wat voor 'n soort rotonde je rijdt :p
@koekii, hoeveel lessen heb je gehad? Dat ver vooruit kijken leerde ik pas toen ik alles dicht om de auto heen 'onder controle' had en goed genoeg reed om te anticiperen op en kijken naar het verkeer dicht op je. Als je namelijk te laat reageert op dingen dicht bij je dan ben je ook te laat voor de dingen ver af. Toen ik eenmaal de directe dingen onder controle had (bv. rotonde naderen: welke afslag, kijken, richting, kijken binnenspiegel, remmen, terugschakelen, etc) en dat op tijd gedaan had had ik opeens veel meer tijd om te letten op de dingen die wat verder weg gebeuren. Dito voor snelweg bijvoorbeeld. Als je nog bezig bent met borden lezen en het verkeer om je heen dan heb je ook minder tijd om te anticiperen op verkeer van in- / uitritten, etc. Als je op tijd positioneert en beslist waar je heengaat dan heb je dus ook veel meer tijd om vooruit te kijken. Dat alles duurde bij mij best lang.
Mijn rijinstructeur heeft nog geen 1x gezegd dat ik goed reed, zelfs de les voor mijn examen had hij alleen maar negatieve dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik heb al 40 lessen genomen ik les bij avantie volgens mijn rij-instructeur ben ik een moeielijkr leerling. De rare daarvan is ik reed echt bagger in het begin maar een een maand of 2 later reed ik beter.Kort voor mijn 2e herexamen reed ik echt top aleen nu rij ik weer volgens hem als een debiel.
Dat heb ik ook. Als ik dan een situatie goed oplos dan zegt 'ie wel 'ns: ''Jaaaa, prima!''quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Mijn rij-instructeur was ook nooit razend enthousiast hoor, dat is nogal demotiverend. Soms had ik een actie waarbij hij zei: Ja, perfect! Zo hoort het!
Die momenten waren vrij zeldzaam
Ja, dat weet ik. Ik heb al met Purdey over besproken hoe onze rij-instructeurs zijn bij Avanti.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:28 schreef twiFight het volgende:
Avanti en leerlingen veel lessen laten nemen, volgens mij heeft Purdey je daar nog wel wat over te vertellen..
Ik vind examinatoren nog strenger dan mijn rij-instructeur zelf. Ik heb het gevoel dat ik daar als een kind wordt behandeling omdat ik nog steeds ''veel aandacht'' nodig hebt met rijden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Vragende het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur heeft nog geen 1x gezegd dat ik goed reed, zelfs de les voor mijn examen had hij alleen maar negatieve dingen te zeggen.
Maar je moet er ook rekening mee houden dat een rijinstructeur veel strenger is dan een examinator (Een goede tenminste)
We hebben al uitgebreid Ge-PM't Twiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:28 schreef twiFight het volgende:
Avanti en leerlingen veel lessen laten nemen, volgens mij heeft Purdey je daar nog wel wat over te vertellen..
Awwh ik had net precies een positive posts van jou nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
We hebben al uitgebreid Ge-PM't TwiWel 'grappig' om te lezen hoe dit blijkbaar bij hun manier van klantenbinding hoort..
@Koekii: Ach pop toch! Het hoort allemaal hun marketing plan: Leerlingen lekker de grond intrappen, lang door laten lessen, al je zelfvertrouwen om zeep brengen. Hoe meer iemand die er verstand van zegt te hebben tegen je zegt hoe slecht je rijdt, hoe meer je het gaat geloven, en hoe slechter je ook gaat rijden. Jij hebt nu 40 lessen weg, ik zelfs 110. Dat durf ik hardop te schrijven, aangezien het achteraf niet aan mijn rijkunsten heeft gelegen, maar aan mijn goede geloof in de instructeur. Wat hun doen is gewoon gemeen, en hoewel ik eerst twijfelde of ik Avanti bij iemand aan zou bevelen, zou ik nu iedereen pertinent aanbevelen het niet te doen. Ook als ik terugdenk aan andere leerlingen voor mij, die bijna examen hadden waar hij dan tegen zei 'Nou, ik weet het niet hoor. Eerst reed je wel aardig, maar vandaag was ik echt zwaar ontevreden, en ik denk niet dat je het haalt..' Het is gewoon gemeen. Probeer al je boosheid om te zetten in iets goeds, en slaag donderdag! En zo niet, dan gaan we brieven met poep door de brievenbus doen op de Stadhoudersweg!
Je hebt dit gewoon nodig, aangezien zeker ik weet hoe je je nu voelt. Hoe laat moet je eigenlijk donderdag? Dikke middelvinger voor Avanti, jij kunt gewoon prima rijden!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Awwh ik had net precies een positive posts van jou nodigIk heb morgen weer een laatste kans om met mijn rij-instructeur goed door te nemen. Ik zal proberen mijn foutjes aan de kant te zetten en het beste van maken. Ik laat het wel donderdag weten hoe het allemaal is gegaan.
![]()
Jouw auto dus hoef je je niet zo schuldig te voelen ;dquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Vragende het volgende:
Mijn ouders willen al een nieuwe auto voor mij kopen maar ik ben bang dat ik schade rij
Hahaha, dat is waar ja! Ik heb gewoon een fobo, waar een foto op staatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Jac0bus het volgende:
He Purdey je hebt je wel goed aan de afspraak gehouden toen je een tijdje terug zei dat je een foto van jezelf zou laten zien als je in 1x zou slagen. Weet je nog?
16 oktober ws. motor ophalen
Maar die had je toen nog niet voordat je geslaagd wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha, dat is waar ja! Ik heb gewoon een fobo, waar een foto op staatGefeliciteerd met je aankoop, tof hoor!
Ik dacht dat je blond wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha, dat is waar ja! Ik heb gewoon een fobo, waar een foto op staatGefeliciteerd met je aankoop, tof hoor!
Ooooh ja, die heb ik daarna gemaakt ja, waardoor ik me stiekem aan mijn afspraak heb gehoudenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar die had je toen nog niet voordat je geslaagd wasEn toen had je beloofd dat je dat zou doen als je in 1x zou slagen, wat je dus gedaan hebt
Inderdaad, mijn rijinstructeur was vele malen strenger. Constant bekritiseren etc. (Niet op een slechte manier gelukkig). Toen ik mijn examen eenmaal gehad had dacht ik echt van... was dit het nou?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Vragende het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur heeft nog geen 1x gezegd dat ik goed reed, zelfs de les voor mijn examen had hij alleen maar negatieve dingen te zeggen.
Maar je moet er ook rekening mee houden dat een rijinstructeur veel strenger is dan een examinator (Een goede tenminste)
Haha, vanwege mijn ontbrekende rijkunsten misschien? Dom=blond?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je blond wasIk weet niet waarom
Was ik nog maar een jonge blomquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, vanwege mijn ontbrekende rijkunsten misschien? Dom=blond?Ik dacht dat jij mijn leeftijd had, dat had ik ook mis
Had ik met het rijden op de motor. Stiekem keek ik wel eens naar een fietsende dame en dan zag mijn instructeur m'n helm zo die dame volgen. Zegtie "Als je tegelijkertijd ook nog een beetje op de weg let vind ik het allemaal bestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef AlmereRulez het volgende:
Mijn examinator maakte destijds steeds opmerkingen over "lekkere wijven" die rondliepen en vroeg me meerdere malen "is ze niet geweldig?!" . Toen had ik al door dat ik geluk had met deze examinator hehe.
Klote voor je, als die fietser er niet had geweest..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef Megakroelbeestje het volgende:
bah, vandaag voor de tweede keer gezakt voor het rijexamen![]()
![]()
toen ik bij een kruis punt rechts wou afslaan kwam er ineens een fietser naast mij rijden en die had ik niet op tijd gezien.
Mijn examinator had het de hele tijd over haring. Over hoe hij dit jaar zou smaken, en dat hij er wel 6 op konquote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef AlmereRulez het volgende:
Mijn examinator maakte destijds steeds opmerkingen over "lekkere wijven" die rondliepen en vroeg me meerdere malen "is ze niet geweldig?!" . Toen had ik al door dat ik geluk had met deze examinator hehe.
het klote is dat het tijdens de tussentijdsetoets wel alles goed ging en nu heb ik 2 keer een examen verklootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Klote voor je, als die fietser er niet had geweest..
Maar goed, als je wel al was geslaagd en daar had gereden en de fietser niet had gezien, tja. Volgende keer beter, kop op!
Te zenuwachtig? En als je het niet deed, rij een uur voordat je je examen hebt om even op te warmenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef Megakroelbeestje het volgende:
[..]
het klote is dat het tijdens de tussentijdsetoets wel alles goed ging en nu heb ik 2 keer een examen verkloot
denk wel te ik te zenuwachtig ben, en dat van een les voor het examen heb ik ook beide keren gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Te zenuwachtig? En als je het niet deed, rij een uur voordat je je examen hebt om even op te warmen!
Joh, 28 lessen, dat is niksquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef Megakroelbeestje het volgende:
[..]
denk wel te ik te zenuwachtig ben, en dat van een les voor het examen heb ik ook beide keren gedaan.
mijn rij instructeur zegt dat ik verder eigenlijk geen lessen meer nodig heb omdat er verder niks meer valt te leren voor mij.
Btw, ik heb nu in totaal 28 lessen van elk 50 minuten gehad.
TTT had ik al na 20 lessen en toen ging het veel beter dan nu op examen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Eix het volgende:
Ik heb zo'n 43 lessen gehad. En hoewel die laatste lessen zeker meerwaarde voor mij hebben gehad, is het met name meer ervaring op doen in een veilige les omgeving. Zeer zeker nuttig, maar je zou denk ik wel met minder kunnen slagen mits je een goede leerling bent.
Als je al twee keer in het verleden gezakt bent dan had je wellicht beter net als mij gewoon meer lessen kunnen nemen en het de eerste keer wel halen. Niet lullig bedoeld.![]()
Examen? Succes!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef koekii het volgende:
Zometeen gaat het gebeuren stipttijd: 10:00. uur![]()
Heeeeeeel veel succes! En ik lees tussendemiddag op m'n werk wel dat je geslaagd bent!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef koekii het volgende:
Je kan het!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef koekii het volgende:
successsss!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef koekii het volgende:
Ah klotequote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
godvernet weer gezakt.. weer de zelfde (in mijn ogen) brompot als examinator :/
op naar examen nummer 4..weer 400 euro over de plank
benieuwd wat er komt na nummer 4.. bestaat de BNOR nog?
doorstroming van het verkeer / vooruit kijken.. alleen uh echt ver vooruit kijken wil niet he als t vies mistig is :Squote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
successsss!!
[..]
Ah kloteWat deed je in zijn ogen fout?
Het BNOR bestaat nog ja, na de 4e keer. Had ik expres nagevraagd toen ik een paar weken terug m'n 4e inplande
join the fucking gezakten club!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef koekii het volgende:
GVD ik ben weer gezakt waarom ik![]()
maar ik kan er niks aan doen het ging al mis biJ de turbo rotonde mijn fout was dat ik halfrond met gaan en ik nam de rijstrook die links ging en halverwege het rotonde had ik door dat ik verkeerd op het verkeerde rijstrook zat en ik ging opschuiven zonder te kijken. Dat was mijn eerste ingreep en toen was er een stopbord en ik ging wel stoppen maar ik rolde steeds terwijl ik daadwerkelijk moest gaan stoppen. Vind het echt erg mijn rij-instructeur weet ook niet wat hij met mij moet doen ik huil gewoon echt diep van binnen.
Aaah superkutquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef koekii het volgende:
GVD ik ben weer gezakt waarom ik![]()
maar ik kan er niks aan doen het ging al mis biJ de turbo rotonde mijn fout was dat ik halfrond met gaan en ik nam de rijstrook die links ging en halverwege het rotonde had ik door dat ik verkeerd op het verkeerde rijstrook zat en ik ging opschuiven zonder te kijken. Dat was mijn eerste ingreep en toen was er een stopbord en ik ging wel stoppen maar ik rolde steeds terwijl ik daadwerkelijk moest gaan stoppen. Vind het echt erg mijn rij-instructeur weet ook niet wat hij met mij moet doen ik huil gewoon echt diep van binnen.
Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Misschien binnen Avanti naar een andere instructeur? Er is ook een nederlandse oudere man, misschien is hij wat? Of overstappen naar Hers, een hele nieuwe frisse blik op de zaken? Ik zou in elk geval wel weggaan bij je eigen ins. Misschien kun je van de week even een 'bij' lesje fixen bij Hers, dan kijk jij hoe hun zijn, en hun kunnen je vertellen hoe je rijdt en wat de aandachtspunten zijn. In elk geval eel sterkte, en we houden contact!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef koekii het volgende:
Heb geen idee wat ik moet doen ik overweeg om weg te gaan bij avanti weg bij mijn rij-instructeur maar ik twijfel omdat ik al zolang bij hem lest. Ik word echt gek:'(
Volgende week. ehm, woensdag volgens mij. Weet de dag neit eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef MelR het volgende:
aaah klote dat jullie gezakt zijn!!! maar koekie zo erg is het toch niet als je verkeerd rijd? ik was bij mn laatste examen ook verkeerd gereden en toch geslaagd...(nadat hij me nog een x zelfstandig liet rijden en het toen wel goed ging) ik denk dat als je gewoon door was gereden en had gezegt, ja sorry verkeerd, dat het dan wel goed was gegaan (kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?) maarja tijdens examens wil je nog wel eens rare dingen doen (weet ik alles van)
8ognot , wanneer moet jij weer examen doen?
Als je het goed oplost lijkt het me eigenlijk geen probleem als je verkeerd rijd, in het echt kan zoiets ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef MelR het volgende:
aaah klote dat jullie gezakt zijn!!! maar koekie zo erg is het toch niet als je verkeerd rijd? ik was bij mn laatste examen ook verkeerd gereden en toch geslaagd...(nadat hij me nog een x zelfstandig liet rijden en het toen wel goed ging) ik denk dat als je gewoon door was gereden en had gezegt, ja sorry verkeerd, dat het dan wel goed was gegaan
Ja hoe moet je anders de rotonde verlaten als je in de binnenbaan zitquote:(kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?) maarja tijdens examens wil je nog wel eens rare dingen doen (weet ik alles van)
ik ben na 3x gezakt te zijn ook naar een andere instructeur gegaan alleen vond ik hem niet zo aardig en de lessen die ik bij hem had gingen ook niet vlekkeloos maar ben gelukkig wel geslaagd toen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah klote koekiiIk zou inderdaad doen wat Purdey zegt, even een proefles bij een andere rijschool. Heb ik ook gedaan en heb spijt dat ik niet veel eerder gegaan ben! Ik twijfelde eerst ook, na m'n TTT eigenlijk al, maar toen dacht ik 'ach, da's ook zo'n gedoe, ik blijf maar', maar een andere instructeur heeft een heel andere kijk en leert je allicht weer een hoop nieuwe/andere dingen
Gecondoleerd Kekaa. Hopen dat je ondanks de omstandigheden toch een goed examen gaat doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Kekaa het volgende:
Binnenkort maar even bellen voor de laatste paar uur + examen.
En ik zou een brief krijgen met formulier die naar het CBR moest, waarom ik afgelopen vrijdag geen examen gedaan heb (opa donderdag overleden) Die heb ik ook nog niet gehad.
Dankje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gecondoleerd Kekaa. Hopen dat je ondanks de omstandigheden toch een goed examen gaat doen
Hoe weet je dat zeker?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
zo ik weet nu iig dat de volgende keer NIET weer die brompot mee gaat
Soms is het fysiek wel mogelijk, doordat de rijstrook scheiding is uitgevoerd op dusdanige wijze dat je er wel overheen kan rijden. Opzich vind ik dat vanuit de ontwerpprincipes van duurzaam veilig ook logisch. Onderdeel daarvan is het begrip (fysieke) vergevingsgezindheid waarin de weggebruiker zijn fouten kan herstellen. Dan lijkt het mij beter dat je het een en ander herstelt op die rotonde dan dat je midden op de weg gaat keren. Hoewel het natuurlijk ook eraan ligt hoe de wegbeheerder die begrippen interpreteert. Een volledige rijstrook scheiding kan immers juist veiliger zijn doordat verkeer niet meer met elkaar in contact komt. Ik weet niet wat de ontwerprichtlijnen exact voorschrijven. -edit- Wikipedia schrijft dat het randjes zijn van 7cm en het dus niet kan. Maar ik zie het toch wel eens gebeuren dat iemand over zo'n randje heen hobbelt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef MelR het volgende: (kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?)
let op dat er niet in eens een fietser naast je staat/rijdt voordat je wilt afslaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef misslady83 het volgende:
Zijn er nog kandidaten opgeweest voor hun examen recent? En hoe ging dit? Tell me dan weet ik waar ik op moet letten!
Lees het topic eens terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef misslady83 het volgende:
Zijn er nog kandidaten opgeweest voor hun examen recent? En hoe ging dit? Tell me dan weet ik waar ik op moet letten!
zoals iedereen altijd wel zegt echt overdreven kijken in de dodehoek enz ook word er waarschijnlijk iets over de knopjes in de auto gevraagd(Airco,achterruitverwarming, alarm/ waarschuwing lichten enz)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef Megakroelbeestje het volgende:
[..]
let op dat er niet in eens een fietser naast je staat/rijdt voordat je wilt afslaan
ook niet teveel doen.. dan ga je namelijk op de automatische piloot rijden.. :squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoals iedereen altijd wel zegt echt overdreven kijken in de dodehoek enz ook word er waarschijnlijk iets over de knopjes in de auto gevraagd(Airco,achterruitverwarming, alarm/ waarschuwing lichten enz)
verder gewoon voldoende afstand houden op je voorgangers, Let goed op de verkeersborden en je moet ook maar net mazzel hebben.
Instructeurs weten meestal ook wel lans welke routes en punten examinatoren je sturen dus misschien kun je aan hem/haar vragen of je die punten wat kunt oefenen.
Euh kan aan mij liggen, want ik ben zwaar aangeschoten, maar is de hele definitie van een turborotonde niet dat een rijstrook automagisch (geen typo) naar de afslag leidt? En dat je dus in principe niet van rijstrook hoeft te wisselen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Ja hoe moet je anders de rotonde verlaten als je in de binnenbaan zit
ik dacht aan een gewone 2 baans rotondequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Euh kan aan mij liggen, want ik ben zwaar aangeschoten, maar is de hele definitie van een turborotonde niet dat een rijstrook automagisch (geen typo) naar de afslag leidt? En dat je dus in principe niet van rijstrook hoeft te wisselen...
Ik ging het net googelen, en toen kwam ik ook deze tegen. In Rotterdam notabene.. Maar ik ken deze niet. Is het gewoon zo dat als je er gelijk af wil, dat je de rechterbaan neemt, de middelste voor 'rechtdoor' en de linkerrij baan voor driekwart rond?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zijn er ook niet veel in NL![]()
[ http://img246.imageshack.us/img246/2506/turborotonde.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja inderdaad, als je de banen volgt zie je inderdaad dat de buitenste bij elke afslag afslaat. Als je meteen rechtsaf wil, ga je de rotonde niet eens op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ging het net googelen, en toen kwam ik ook deze tegen. In Rotterdam notabene.. Maar ik ken deze niet. Is het gewoon zo dat als je er gelijk af wil, dat je de rechterbaan neemt, de middelste voor 'rechtdoor' en de linkerrij baan voor driekwart rond?
First I was:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zijn er ook niet veel in NL![]()
[ http://img246.imageshack.us/img246/2506/turborotonde.jpg&t=1]afbeelding ]
Het ziet er wat duizelingmakend uit, maar ik denk dat als je dit met rijles krijgt, dat je het wel onder de knie krijgtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als je de banen volgt zie je inderdaad dat de buitenste bij elke afslag afslaat. Als je meteen rechtsaf wil, ga je de rotonde niet eens op.
VET he!.. Dat ondingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef twiFight het volgende:
Ik heb ze ook nooit met rijles gehad hoor. Inmiddels wel over de turbo bij Joure geweest. Ik wou al moeilijk doen, totdat mijn vriendin zei dat je gewoon op je baan kon blijven (wist niet dat het een turborotonde was). Vanaf dat moment is het heel makkelijk, zolang je op de goede rijbaan zit. Vaak staan er van te voren ook al wel borden voor zodat je al weet waar je heen moet.
Gewoon de bordjes volgen, die zetten ze er bij zodat zelfs demente bejaarden zoiets kunnen snappenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
First I was:![]()
But then I was like:![]()
Volgens mij zou ik daar gelijk de berm in rijden omdat ik bang ben brokken te maken, ziet er nogal ingewikkeld uit
Mwah, dat is het 'm net. Die bordjes worden onvoldoende begrepen. Dus zal binnenkort de richtlijn bewegwijzering hierop worden aangepast met nieuwe, betere bebording.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes volgen, die zetten ze er bij zodat zelfs demente bejaarden zoiets kunnen snappen
Oeh, ik ga voor je duimen 08! Het moet gewoon een keer nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kwam gisteren nog over 2 turborotondes die ze net aangelegd hadden, m'n moeder snapte er geen sjaak van
Net terug van 3uur rijles, kut wat ging het slechtEcht nog baggerder dan m'n allereerste les. Morgen examen dan, laatste poging bij het CBR, ik hoop van harte dat het dan beter gaat
succes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kwam gisteren nog over 2 turborotondes die ze net aangelegd hadden, m'n moeder snapte er geen sjaak van
Net terug van 3uur rijles, kut wat ging het slechtEcht nog baggerder dan m'n allereerste les. Morgen examen dan, laatste poging bij het CBR, ik hoop van harte dat het dan beter gaat
Welke?quote:oh en 08ognot waarom heb jij dat mannetje van die postalgold in je avatar?...
als je nu naar de bnor moet.. ( waar we uiteraard niet van uit gaan he.. ) en je zou bv een jaar moeten wachten..dan is je theorie examen ook verlopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Dank jullieIk hoop het echt haha, ben er nu wel eens klaar mee
En wie weet hoe lang de wachttijd bij het BNOR is. M'n oma moest een jaar! wachten, ik vind de maand van nu al lang
[..]
Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |