Heerlijk gevoel lijkt me dat als je het felbegeerde pasje al gewoon hebt.( ook al is hij nog in de maak)... ! Weg alle examenstress echt heerlijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Danielle_ het volgende:
@ Vragende: Ik begrijp dat je 'm vandaag aangevraagd hebt? Ik heb 'm vorige week vrijdag aangevraagd en op mijn formulier stond dat ik 'm 1 oktober pas op kon halen, maar hij was dinsdag al klaar... Dus je hebt kans dat jouw pasje maandag/dinsdag ook al klaar ligt op het gemeentehuis
Ik had geen examenstress, Ik wist al bijna zeker dat ik ging zakken maar toch was ik geslaagdquote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel lijkt me dat als je het felbegeerde pasje al gewoon hebt.( ook al is hij nog in de maak)... ! Weg alle examenstress echt heerlijk!
Wat raar, zodra ze 'm naar het gemeentehuis verzenden hoort 'ie afgemeld te zijn bij RDW...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Zo, zit iedereen op Windesheim hier
Ik had 'm vrijdag aangevraagt, en ging dinsdag kijken. Hij was er toen al. Ik had 'm in m'n portemonee gestopt, en toen zei die vrouw 'Oh nee, hij is nog gemeld bij de RDW. Ik moet 'm terughebben, en kom vrijdag maar terug. Die datum staat er ook niet voor niks op hé..'
Je zenuwen onder bedwang houden, realistisch en helder blijven denken, de instelling hebben dat je het helemaal gaat maken die dag, en dé gouden tip is toch vooral in jezelf geloven en op vertrouwen in jezelf hebben. Onzekerheid de de dooddoener van elke cursist.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:06 schreef misslady83 het volgende:
Wie hebben er onlangs allemaal afgereden? Wat is DE gouden tip om te slagen?
Hoe komt dat zo, dat dat 3,5 maand heeft geduurd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Woensdag heb ik voor het eerst sinds ik geslaagd ben(10 juni) weer auto gereden en was wel weer even wennen gelukkig was het niet druk op de weg. De koppeling was even wennen het het achteruit rijden ging wat stroefjes omdat ik vergeten was om de spiegels goed te zetten voor ik weg reed.
Ik hoefde nergens heen met de auto, ik ben OV dus ga met de bus en trein naar school en voor dingen in de buurt heb ik een fiets.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo, dat dat 3,5 maand heeft geduurd?
Ik ken het gevoel, wij allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Blistering het volgende:
Net weer een rekening van 140,- gekregen voor 4 extra lessen, ik blijf geld overboeken van m'n spaarrekening
Dus om 10 uur kunnen we hier lezen dat je geslaagd bent.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen heb ik weer(nou ja tweede keer) examen
8 uur al.
Omg Succes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen heb ik weer(nou ja tweede keer) examen
8 uur al.
Hé, succes dan!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen heb ik weer(nou ja tweede keer) examen
8 uur al.
Ik volgende week 4e keer praktijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is hier trouwens het meeste aantal keer dat iemand examen heeft heeft gedaan?
Zelf deed 2x theorie en 4x praktijk.
Succes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen heb ik weer(nou ja tweede keer) examen
8 uur al.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef Purdey het volgende:
Wat klote Heart_Worm! Had je wel goed geslapen en goed ontbeten?
@Vragende: Ik kan me bar weinig meer herinneren van m'n examinator. Het was een klein mannetje in een net pak, met een aktetas. En zijn naam was meneer Mous. Daar was hij zo enthousiast over dat hij een Micky Mouse popje op z'n tafel had staan
Ik had bij mijn TT zo'n klootzak (Niet de examinator zelf) Toen ik wou invoegen ging die auto naast mij een stuk harder rijden terwijl hij wist dat ik voor hem wou invoegen. Toen ging ik dus langzamer rijden zodat ik achter hem kon invoegen en ging hij ineens ook langzamer rijden waardoor ik weer niet kon invoegenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:49 schreef Jac0bus het volgende:
Ik had voor zowel auto als motor gewoon relaxte gastenAuto al helemaal, lekker praatje gemaakt, was ook niet echt zenuwachtig dus dat was eigenlijk hetzelfde als een normale rit. Geen ervaring met klootzakken dus, al weet ik natuurlijk wel dat die er zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net mijn rijbewijs gehaald!!! Ik ben echt supertrots op mezelf.
![]()
![]()
![]()
Ik heb 45 lessen gehad.
Ik woon in Engeland dus nu ben ik de trotse bezitter van een Engels rijbewijs.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net mijn rijbewijs gehaald!!! Ik ben echt supertrots op mezelf.
![]()
![]()
![]()
Ik heb 45 lessen gehad.
Ik woon in Engeland dus nu ben ik de trotse bezitter van een Engels rijbewijs.
Ik heb in 3 benzines en 3 diesels gereden, en het is anders, maar niet moeilijker vind ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Vragende het volgende:
Ik ga morgen een proefrit maken in een benzineauto, hopelijk slaat die niet te vaak af omdat ik nog nooit in een bezineauto heb gereden
Als aan de verkeerde kant van de weg rijden het ergste was ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah jammer HeartwormZonde zeg, hopelijk is 3 maal scheepsrecht
En Rabbitheart (goh allemaal harten hier) Heel erg gefeliciteerd
En dat nog wel op de verkeerde kant van de weg.
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met dieselquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb in 3 benzines en 3 diesels gereden, en het is anders, maar niet moeilijker vind ikIk heb een bezine nog nooit laten afslaan, maar daarin heb ik wel veel minder gereden dan in m'n lesauto natuurlijk
Wat is daar anders aan dan in NL?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:30 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Als aan de verkeerde kant van de weg rijden het ergste was ....
Die rotondes, wat een k*tdingen. Ik weet zeker dat er een speciaal plekje in de hel is voor degene die ze heeft uitgevonden.
Hij begint inderdaad niet te rollen nee, maar ik liet gewoon m'n voet opkomen tot ergens halverwege en dan gas. Beetje op gevoel/ op de gok tot je weet waar het aangrijpingspunt zitquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:35 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met diesel
Klein beetje je gas indrukken, dan koppeling op laten komenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:35 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met diesel
Je moet midden op de rotonde van baan verwisselen (als je rechtsaf gaat). Ik vind het echt vreselijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan in NL?
[..]
Een bezine wil vaker afslaan. Dus dan laat jij je koppeling te snel over het aangrijpingspunt komen zonder gas te geven en dan valt de motor uit. Als je je koppeling helemaal hebt ingetrapt en gas geeft dan hoor je wel een mooi geluid maar gebeurt er niets, je moet je koppeling eerst rustig omhoog laten komen tot/voor het aangrijpingspunt en eventueel daarvoor al gas bijgeven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:35 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met diesel
Gewoon een tweestrooks rotonde? Daar zijn er in NL ook wel een paar van, hoewel er tegenwoordig voornamelijk enkelstrooks of turbo-rotondes liggen. Die turbo dingen gaan ook nog niet bij iedereen goed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Je moet midden op de rotonde van baan verwisselen (als je rechtsaf gaat). Ik vind het echt vreselijk.
Je hebt hier ook 3 strooks rotondes. Vlakbij mijn universiteit zit echt een vreselijke, en ik moest daar iedere keer over heen rijden tijdens de rijles. Ik heb eens wat plaatjes van zo'n turbo rotonde bekeken en dat lijkt me wel watquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon een tweestrooks rotonde? Daar zijn er in NL ook wel een paar van, hoewel er tegenwoordig voornamelijk enkelstrooks of turbo-rotondes liggen. Die turbo dingen gaan ook nog niet bij iedereen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |