abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86985518
Gisteren haalde m'n vader me op met de Yaris, maar hij moest tanken. En hij loopt te zoeken naar het hendeltje voor de tankdop, zocht zich een ongeluk... 'die zit naast de stoel, pap'.
Kijk, dat weet ik dan weer wel :') .
Tap tap tap
pi_86985899
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik geslaagd ben, het is echt een heel raar gevoel vooral omdat het zo onverwachts gebeurden.

Parkeren moet ik denk ik nog wel even op oefenen :P
  woensdag 29 september 2010 @ 18:52:57 #28
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86990712
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Vragende het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik geslaagd ben, het is echt een heel raar gevoel vooral omdat het zo onverwachts gebeurden.

Parkeren moet ik denk ik nog wel even op oefenen :P
En dadelijk gaat het kut met rijden, en dan krijg je het gevoel dat je het helemaal niet verdiend hebt..
Had ik ook, die 'kater'. Je leeft er heel erg naar toe dat het klaar zal zijn, maar als het dan zo ver is, dan ben je doodsbenauwd. En parkeren blijft lastig. Ik ben nu drie maanden geleden geslaagd, en heb van de week enorm zitten kloten met parkeren. 7 keer moeten steken met achteruit parkeren.. Ach, het komt wel goed met ons allen :s)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86991013
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

En dadelijk gaat het kut met rijden, en dan krijg je het gevoel dat je het helemaal niet verdiend hebt..
Had ik ook, die 'kater'. Je leeft er heel erg naar toe dat het klaar zal zijn, maar als het dan zo ver is, dan ben je doodsbenauwd. En parkeren blijft lastig. Ik ben nu drie maanden geleden geslaagd, en heb van de week enorm zitten kloten met parkeren. 7 keer moeten steken met achteruit parkeren.. Ach, het komt wel goed met ons allen :s)
Ach, zo lang ik maar niemand aanrijd :P

Ik hoor trouwens dat je bij een bezinemotor de koppeling pas moet los laten nadat je gas hebt gegeven, klopt dat?
pi_86993013
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hier hetzelfde. Inparkeren is fifty-fifty: of het gaat gelijk goed, of ik moet tig keer steken, en in dat steken ben ik nog geen held. Ik vraag me af wat er gebeurt als er een keer niemand naast me zit :X
Tap tap tap
pi_86993041
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vragende het volgende:

[..]

Ik hoor trouwens dat je bij een bezinemotor de koppeling pas moet los laten nadat je gas hebt gegeven, klopt dat?
Ja, eerst goed gasgeven ;) . Het is even wennen, maar dus niet gelijk de koppeling ver omhoog laten komen.
Tap tap tap
pi_86993646
quote:
Nee, hoeft niet per se. Mensen doen dat omdat ze nog teveel in de ''pas gas geven als je de auto voelt trekken'' fase hangen, en die fase past beter bij diesels. Dat alvast gas geven verhaal is voor als je onervaren bent met benzinemotoren, en niet een voorwaarde voor het juist gebruiken van een benzineauto. Bij een benzine is het moeilijker om alleen op de koppeling te rijden, bovendien duurt het te lang voor je op gang komt, mocht je het willen.

Het moment van gas geven en het moment van het loslaten van de koppeling komen steeds dichterbij elkaar naarmate je meer ervaring krijgt.
pi_86999453
Bedankt

Het eerste wat ik trouwens in mijn auto ga zetten is een navigatiesysteem :P
pi_87000932
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Purdey het volgende:

[..]

Niet zomaar je UI veranderen pik, ik herkende je niet meer ;)
Fijn dat je je pasje terug hebt, met toegevoegde A! Naar wat voor motor ga je kijken? I want all the details!
Waarschijnlijk een ZX6R, zodra ik er eentje heb zal ik je een fotootje sturen!

quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Purdey het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij wel ;)

Ik weet trouwens ook niet hoe ik moet tanken :')
Toen ik m'n auto kocht, was hij leeg, en ik had m'n pinpas niet bij me, dus toen heeft pappie hem volgegooid en betaald. Nu zit hij nog vol, aangezien ik nog niet zoveel heb gereden, maar de volgende keer tank ik :s)
Tankdop open(is het lastigste voor mij, bij sommige auto's zit er zo'n irritant iets van kindproof systeem op, althans daar is het voor denk ik, en dan moet je hem indrukken draaien enzo, lukte mij ook niet de eerste keer.) Daaarna is het een kwestie van volgooien, pomp onthouden en naar binnen lopen en afrekenen of buiten pinnen als hij automatisch is ;)

quote:

[..]

:Y
Sowieso liet ik bij de diesel ook vaak mijn motor afslaan als ik vanuit stilstand in z'n 1 weer ging rijden(bijv. bij een stoplicht). Dat was omdat ik tegelijk koppeling liet opkomen en gas gaf. Ik maar niet snappen waarom maar ik was blijkbaar telkens net te laat. Nu geef is zelfs eerst gas en dan pas begin ik met de koppeling omhoog laten komen. Zo kan het dus zéker niet fout gaan :)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_87002122
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Vragende het volgende:
Bedankt

Het eerste wat ik trouwens in mijn auto ga zetten is een navigatiesysteem :P
God, daar heb ik al sinds m'n afrijden niet meer mee gereden, zal ook weer even wennen zijn :@
Tap tap tap
pi_87002340
Hopelijk wordt ik niet vaak van de weg afgehaald aangezien iedereen mij als 15-16 schat ;(
  woensdag 29 september 2010 @ 23:10:16 #37
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_87004236
Nog meer mensen die gaan afrijden of afgereden hebben bij CBR leusden? Welke route ging je rijden en hoe ging dit?
Waving.....can be positive or negative!..:)
  woensdag 29 september 2010 @ 23:41:32 #38
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87005486
quote:
Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef Vragende het volgende:
Hopelijk wordt ik niet vaak van de weg afgehaald aangezien iedereen mij als 15-16 schat ;(
Ach valt mee hoor, ik hoor regelmatig een BMW vol met turken naar me toeteren omdat ze denken dat ik een meid ben :@
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_87005533
Ok, ik had laatst een vraag gesteld over een bepaalde voorrangssituatie. De meningen verschilden er. Het ging om deze situatie:

Omdat de verschillen ze groot waren had ik het CBR gemaild. Dit was hun antwoord:

Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over een verkeerssituatie.
Hierbij ontvangt u onze reactie.

Het is in deze situatie zo dat in principe alle partijen dienen te blijven staan (= patstelling).
In dit geval zouden wij willen meegeven : geef je verstand is voorrang.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, stuurt u gerust een e-mail terug.

Met vriendelijke groet,

CBR Klantenservice Theorie
T 0900 0210
I www.cbr.nl
pi_87006575
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef FerdiV het volgende:
Het is in deze situatie zo dat in principe alle partijen dienen te blijven staan (= patstelling).
Hahaha. :')

quote:
In dit geval zouden wij willen meegeven : geef je verstand is voorrang.
Dat moet 'eens' zijn, neem ik aan?
  donderdag 30 september 2010 @ 11:40:01 #41
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_87014926
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Purdey het volgende:

Ik weet trouwens ook niet hoe ik moet tanken :')
Herkenbaar. _O-

Het afrekenen deel begrijp ik al jaren, vaak genoeg meegeweest met mijn ouders om te zien hoe dat werkt. Maar het zelf tanken had ik nog niet eerder gedaan. Tijd geleden had ik niet veel keuze omdat de tank praktisch leeg was. Wellicht had ik het wel nog tot thuis gered met die tank maar het leek mij beter om even voor een tientje te tanken. Maar het stelt echt niets voor. ;)

Ook exact kunnen aftikken op ¤10,00. 8-)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_87015036
Het belangrijkste is dat je geen diesel in je benzineauto gooit en andersom ;)
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_87019020
Kan 7 Oktober pas mijn rijbewijs ophalen ;(

Ik wou eerst spoedaanvraag doen maar die 30 euro extra voor een paar dagen eerder leek het me ook niet waard
pi_87023491
@ Vragende: Ik begrijp dat je 'm vandaag aangevraagd hebt? Ik heb 'm vorige week vrijdag aangevraagd en op mijn formulier stond dat ik 'm 1 oktober pas op kon halen, maar hij was dinsdag al klaar... Dus je hebt kans dat jouw pasje maandag/dinsdag ook al klaar ligt op het gemeentehuis ;)
pi_87023760
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Danielle_ het volgende:
@ Vragende: Ik begrijp dat je 'm vandaag aangevraagd hebt? Ik heb 'm vorige week vrijdag aangevraagd en op mijn formulier stond dat ik 'm 1 oktober pas op kon halen, maar hij was dinsdag al klaar... Dus je hebt kans dat jouw pasje maandag/dinsdag ook al klaar ligt op het gemeentehuis ;)
Oké,bedankt. :)

Werd je gebeld of ging je gewoon zelf langs?
pi_87023957
Ik ben zelf langs gegaan, bij de aanvraag zei de vrouw achter de balie namelijk al dat ik grote kans had dat ik 'm woensdag wel kon halen. Maar het gemeentehuis zit zo dicht bij m'n school, dat ik dinsdag uit school alvast ben gaan kijken. ;)
pi_87024057
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Danielle_ het volgende:
Ik ben zelf langs gegaan, bij de aanvraag zei de vrouw achter de balie namelijk al dat ik grote kans had dat ik 'm woensdag wel kon halen. Maar het gemeentehuis zit zo dicht bij m'n school, dat ik dinsdag uit school alvast ben gaan kijken. ;)
Die vrouw zei precies hetzelfde tegen mij _O-

En het gemeentehuis zit ook dicht bij mijn school, zit je toevallig op Windesheim? :P
pi_87024404
Haha nee, uurtje van Zwolle af: Stenden in Emmen ;) Wel toevallig inderdaad :D
pi_87028761
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahaha. :')
[..]

Dat moet 'eens' zijn, neem ik aan?
Dus het komt er op neer: Gewoon rijden en hopen dat diegene die je eigenlijk voorrang moet geven niet gaat rijden.
  donderdag 30 september 2010 @ 19:26:32 #50
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87033236
Zo, zit iedereen op Windesheim hier :')

Ik had 'm vrijdag aangevraagt, en ging dinsdag kijken. Hij was er toen al. Ik had 'm in m'n portemonee gestopt, en toen zei die vrouw 'Oh nee, hij is nog gemeld bij de RDW. Ik moet 'm terughebben, en kom vrijdag maar terug. Die datum staat er ook niet voor niks op hé..' :'(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')