En dadelijk gaat het kut met rijden, en dan krijg je het gevoel dat je het helemaal niet verdiend hebt..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Vragende het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik geslaagd ben, het is echt een heel raar gevoel vooral omdat het zo onverwachts gebeurden.
Parkeren moet ik denk ik nog wel even op oefenen
Ach, zo lang ik maar niemand aanrijdquote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dadelijk gaat het kut met rijden, en dan krijg je het gevoel dat je het helemaal niet verdiend hebt..
Had ik ook, die 'kater'. Je leeft er heel erg naar toe dat het klaar zal zijn, maar als het dan zo ver is, dan ben je doodsbenauwd. En parkeren blijft lastig. Ik ben nu drie maanden geleden geslaagd, en heb van de week enorm zitten kloten met parkeren. 7 keer moeten steken met achteruit parkeren.. Ach, het komt wel goed met ons allen
Hier hetzelfde. Inparkeren is fifty-fifty: of het gaat gelijk goed, of ik moet tig keer steken, en in dat steken ben ik nog geen held. Ik vraag me af wat er gebeurt als er een keer niemand naast me zitquote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dadelijk gaat het kut met rijden, en dan krijg je het gevoel dat je het helemaal niet verdiend hebt..
Had ik ook, die 'kater'. Je leeft er heel erg naar toe dat het klaar zal zijn, maar als het dan zo ver is, dan ben je doodsbenauwd. En parkeren blijft lastig. Ik ben nu drie maanden geleden geslaagd, en heb van de week enorm zitten kloten met parkeren. 7 keer moeten steken met achteruit parkeren.. Ach, het komt wel goed met ons allen
Ja, eerst goed gasgevenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik maar niemand aanrijd![]()
Ik hoor trouwens dat je bij een bezinemotor de koppeling pas moet los laten nadat je gas hebt gegeven, klopt dat?
Nee, hoeft niet per se. Mensen doen dat omdat ze nog teveel in de ''pas gas geven als je de auto voelt trekken'' fase hangen, en die fase past beter bij diesels. Dat alvast gas geven verhaal is voor als je onervaren bent met benzinemotoren, en niet een voorwaarde voor het juist gebruiken van een benzineauto. Bij een benzine is het moeilijker om alleen op de koppeling te rijden, bovendien duurt het te lang voor je op gang komt, mocht je het willen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vragende het volgende:
Ik hoor trouwens dat je bij een bezinemotor de koppeling pas moet los laten nadat je gas hebt gegeven, klopt dat?
Waarschijnlijk een ZX6R, zodra ik er eentje heb zal ik je een fotootje sturen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Purdey het volgende:
[..]
Niet zomaar je UI veranderen pik, ik herkende je niet meer
Fijn dat je je pasje terug hebt, met toegevoegde A! Naar wat voor motor ga je kijken? I want all the details!
Tankdop open(is het lastigste voor mij, bij sommige auto's zit er zo'n irritant iets van kindproof systeem op, althans daar is het voor denk ik, en dan moet je hem indrukken draaien enzo, lukte mij ook niet de eerste keer.) Daaarna is het een kwestie van volgooien, pomp onthouden en naar binnen lopen en afrekenen of buiten pinnen als hij automatisch isquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij wel
Ik weet trouwens ook niet hoe ik moet tanken
Toen ik m'n auto kocht, was hij leeg, en ik had m'n pinpas niet bij me, dus toen heeft pappie hem volgegooid en betaald. Nu zit hij nog vol, aangezien ik nog niet zoveel heb gereden, maar de volgende keer tank ik
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik maar niemand aanrijd![]()
God, daar heb ik al sinds m'n afrijden niet meer mee gereden, zal ook weer even wennen zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 21:45 schreef Vragende het volgende:
Bedankt
Het eerste wat ik trouwens in mijn auto ga zetten is een navigatiesysteem
Ach valt mee hoor, ik hoor regelmatig een BMW vol met turken naar me toeteren omdat ze denken dat ik een meid benquote:Op woensdag 29 september 2010 22:34 schreef Vragende het volgende:
Hopelijk wordt ik niet vaak van de weg afgehaald aangezien iedereen mij als 15-16 schat
Hahaha.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:42 schreef FerdiV het volgende:
Het is in deze situatie zo dat in principe alle partijen dienen te blijven staan (= patstelling).
Dat moet 'eens' zijn, neem ik aan?quote:In dit geval zouden wij willen meegeven : geef je verstand is voorrang.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Purdey het volgende:
Ik weet trouwens ook niet hoe ik moet tanken
Oké,bedankt.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Danielle_ het volgende:
@ Vragende: Ik begrijp dat je 'm vandaag aangevraagd hebt? Ik heb 'm vorige week vrijdag aangevraagd en op mijn formulier stond dat ik 'm 1 oktober pas op kon halen, maar hij was dinsdag al klaar... Dus je hebt kans dat jouw pasje maandag/dinsdag ook al klaar ligt op het gemeentehuis
Die vrouw zei precies hetzelfde tegen mijquote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Danielle_ het volgende:
Ik ben zelf langs gegaan, bij de aanvraag zei de vrouw achter de balie namelijk al dat ik grote kans had dat ik 'm woensdag wel kon halen. Maar het gemeentehuis zit zo dicht bij m'n school, dat ik dinsdag uit school alvast ben gaan kijken.
Dus het komt er op neer: Gewoon rijden en hopen dat diegene die je eigenlijk voorrang moet geven niet gaat rijden.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Hahaha.
[..]
Dat moet 'eens' zijn, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |