Succes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen heb ik weer(nou ja tweede keer) examen
8 uur al.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:53 schreef Purdey het volgende:
Wat klote Heart_Worm! Had je wel goed geslapen en goed ontbeten?
@Vragende: Ik kan me bar weinig meer herinneren van m'n examinator. Het was een klein mannetje in een net pak, met een aktetas. En zijn naam was meneer Mous. Daar was hij zo enthousiast over dat hij een Micky Mouse popje op z'n tafel had staan
Ik had bij mijn TT zo'n klootzak (Niet de examinator zelf) Toen ik wou invoegen ging die auto naast mij een stuk harder rijden terwijl hij wist dat ik voor hem wou invoegen. Toen ging ik dus langzamer rijden zodat ik achter hem kon invoegen en ging hij ineens ook langzamer rijden waardoor ik weer niet kon invoegenquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:49 schreef Jac0bus het volgende:
Ik had voor zowel auto als motor gewoon relaxte gastenAuto al helemaal, lekker praatje gemaakt, was ook niet echt zenuwachtig dus dat was eigenlijk hetzelfde als een normale rit. Geen ervaring met klootzakken dus, al weet ik natuurlijk wel dat die er zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net mijn rijbewijs gehaald!!! Ik ben echt supertrots op mezelf.
![]()
![]()
![]()
Ik heb 45 lessen gehad.
Ik woon in Engeland dus nu ben ik de trotse bezitter van een Engels rijbewijs.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 oktober 2010 13:23 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb net mijn rijbewijs gehaald!!! Ik ben echt supertrots op mezelf.
![]()
![]()
![]()
Ik heb 45 lessen gehad.
Ik woon in Engeland dus nu ben ik de trotse bezitter van een Engels rijbewijs.
Ik heb in 3 benzines en 3 diesels gereden, en het is anders, maar niet moeilijker vind ikquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:13 schreef Vragende het volgende:
Ik ga morgen een proefrit maken in een benzineauto, hopelijk slaat die niet te vaak af omdat ik nog nooit in een bezineauto heb gereden
Als aan de verkeerde kant van de weg rijden het ergste was ...quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah jammer HeartwormZonde zeg, hopelijk is 3 maal scheepsrecht
En Rabbitheart (goh allemaal harten hier) Heel erg gefeliciteerd
En dat nog wel op de verkeerde kant van de weg.
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met dieselquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb in 3 benzines en 3 diesels gereden, en het is anders, maar niet moeilijker vind ikIk heb een bezine nog nooit laten afslaan, maar daarin heb ik wel veel minder gereden dan in m'n lesauto natuurlijk
Wat is daar anders aan dan in NL?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:30 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Als aan de verkeerde kant van de weg rijden het ergste was ....
Die rotondes, wat een k*tdingen. Ik weet zeker dat er een speciaal plekje in de hel is voor degene die ze heeft uitgevonden.
Hij begint inderdaad niet te rollen nee, maar ik liet gewoon m'n voet opkomen tot ergens halverwege en dan gas. Beetje op gevoel/ op de gok tot je weet waar het aangrijpingspunt zitquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:35 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met diesel
Klein beetje je gas indrukken, dan koppeling op laten komenquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:35 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met diesel
Je moet midden op de rotonde van baan verwisselen (als je rechtsaf gaat). Ik vind het echt vreselijk.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan in NL?
[..]
Een bezine wil vaker afslaan. Dus dan laat jij je koppeling te snel over het aangrijpingspunt komen zonder gas te geven en dan valt de motor uit. Als je je koppeling helemaal hebt ingetrapt en gas geeft dan hoor je wel een mooi geluid maar gebeurt er niets, je moet je koppeling eerst rustig omhoog laten komen tot/voor het aangrijpingspunt en eventueel daarvoor al gas bijgeven.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:35 schreef Vragende het volgende:
[..]
Hoe zit het precies met de koppeling en wegrijden? Ik hoor dat je eerst wat gas moet geven en dat de auto niet uit zich zelf rolt zoals meestal het geval is met diesel
Gewoon een tweestrooks rotonde? Daar zijn er in NL ook wel een paar van, hoewel er tegenwoordig voornamelijk enkelstrooks of turbo-rotondes liggen. Die turbo dingen gaan ook nog niet bij iedereen goed.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:31 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Je moet midden op de rotonde van baan verwisselen (als je rechtsaf gaat). Ik vind het echt vreselijk.
Je hebt hier ook 3 strooks rotondes. Vlakbij mijn universiteit zit echt een vreselijke, en ik moest daar iedere keer over heen rijden tijdens de rijles. Ik heb eens wat plaatjes van zo'n turbo rotonde bekeken en dat lijkt me wel watquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Gewoon een tweestrooks rotonde? Daar zijn er in NL ook wel een paar van, hoewel er tegenwoordig voornamelijk enkelstrooks of turbo-rotondes liggen. Die turbo dingen gaan ook nog niet bij iedereen goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |