Heerlijk gevoel lijkt me dat als je het felbegeerde pasje al gewoon hebt.( ook al is hij nog in de maak)... ! Weg alle examenstress echt heerlijk!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Danielle_ het volgende:
@ Vragende: Ik begrijp dat je 'm vandaag aangevraagd hebt? Ik heb 'm vorige week vrijdag aangevraagd en op mijn formulier stond dat ik 'm 1 oktober pas op kon halen, maar hij was dinsdag al klaar... Dus je hebt kans dat jouw pasje maandag/dinsdag ook al klaar ligt op het gemeentehuis
Ik had geen examenstress, Ik wist al bijna zeker dat ik ging zakken maar toch was ik geslaagdquote:Op donderdag 30 september 2010 23:26 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel lijkt me dat als je het felbegeerde pasje al gewoon hebt.( ook al is hij nog in de maak)... ! Weg alle examenstress echt heerlijk!
Wat raar, zodra ze 'm naar het gemeentehuis verzenden hoort 'ie afgemeld te zijn bij RDW...quote:Op donderdag 30 september 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Zo, zit iedereen op Windesheim hier
Ik had 'm vrijdag aangevraagt, en ging dinsdag kijken. Hij was er toen al. Ik had 'm in m'n portemonee gestopt, en toen zei die vrouw 'Oh nee, hij is nog gemeld bij de RDW. Ik moet 'm terughebben, en kom vrijdag maar terug. Die datum staat er ook niet voor niks op hé..'
Je zenuwen onder bedwang houden, realistisch en helder blijven denken, de instelling hebben dat je het helemaal gaat maken die dag, en dé gouden tip is toch vooral in jezelf geloven en op vertrouwen in jezelf hebben. Onzekerheid de de dooddoener van elke cursist.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:06 schreef misslady83 het volgende:
Wie hebben er onlangs allemaal afgereden? Wat is DE gouden tip om te slagen?
Hoe komt dat zo, dat dat 3,5 maand heeft geduurd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Woensdag heb ik voor het eerst sinds ik geslaagd ben(10 juni) weer auto gereden en was wel weer even wennen gelukkig was het niet druk op de weg. De koppeling was even wennen het het achteruit rijden ging wat stroefjes omdat ik vergeten was om de spiegels goed te zetten voor ik weg reed.
Ik hoefde nergens heen met de auto, ik ben OV dus ga met de bus en trein naar school en voor dingen in de buurt heb ik een fiets.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo, dat dat 3,5 maand heeft geduurd?
Ik ken het gevoel, wij allemaalquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:46 schreef Blistering het volgende:
Net weer een rekening van 140,- gekregen voor 4 extra lessen, ik blijf geld overboeken van m'n spaarrekening
Dus om 10 uur kunnen we hier lezen dat je geslaagd bent.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Morgen heb ik weer(nou ja tweede keer) examen
8 uur al.
Omg Succes!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
8 uur al.
Hé, succes dan!!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
8 uur al.
Ik volgende week 4e keer praktijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is hier trouwens het meeste aantal keer dat iemand examen heeft heeft gedaan?
Zelf deed 2x theorie en 4x praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |