abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87280859
Hmm jammer, voelt heel kut idd ja

Waar rijden jullie af trouwens?
Its my life, dont you forget
pi_87281265
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef koekii het volgende:
GVD ik ben weer gezakt waarom ik :'( :'( maar ik kan er niks aan doen het ging al mis biJ de turbo rotonde mijn fout was dat ik halfrond met gaan en ik nam de rijstrook die links ging en halverwege het rotonde had ik door dat ik verkeerd op het verkeerde rijstrook zat en ik ging opschuiven zonder te kijken. Dat was mijn eerste ingreep en toen was er een stopbord en ik ging wel stoppen maar ik rolde steeds terwijl ik daadwerkelijk moest gaan stoppen. Vind het echt erg mijn rij-instructeur weet ook niet wat hij met mij moet doen ik huil gewoon echt diep van binnen. :'(
Aaah superkut :* :*

Ik rolde ook altijd uit bij stopborden, maar je moet dus echt echt echt helemaal stilstaan. Eigenlijk wel duh, maar ik was er te ongeduldig voor :')
Tap tap tap
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:57:20 #153
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87281616
Ahhh nee koekii! wat ontzettend jammer! En nu verder?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_87282206
Heb geen idee wat ik moet doen ik overweeg om weg te gaan bij avanti weg bij mijn rij-instructeur maar ik twijfel omdat ik al zolang bij hem lest. Ik word echt gek:'(
pi_87283434
ik wacht even de datum van t volgende examen af.. maar ik meld mn instructeur wel dat ik niet weer de zelfde examinator wil :/ want dat schiet niet op

en anders wordt t iets van de BNOR :S
  donderdag 7 oktober 2010 @ 14:52:31 #156
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_87285516
Omg is er niemand geslaagd verder? Ik word wel bang nu..... ;(
Waving.....can be positive or negative!..:)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:32:53 #157
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87286947
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef koekii het volgende:
Heb geen idee wat ik moet doen ik overweeg om weg te gaan bij avanti weg bij mijn rij-instructeur maar ik twijfel omdat ik al zolang bij hem lest. Ik word echt gek:'(
Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Misschien binnen Avanti naar een andere instructeur? Er is ook een nederlandse oudere man, misschien is hij wat? Of overstappen naar Hers, een hele nieuwe frisse blik op de zaken? Ik zou in elk geval wel weggaan bij je eigen ins. Misschien kun je van de week even een 'bij' lesje fixen bij Hers, dan kijk jij hoe hun zijn, en hun kunnen je vertellen hoe je rijdt en wat de aandachtspunten zijn. In elk geval eel sterkte, en we houden contact!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:37:03 #158
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87287099
Ah klote koekii ;( Ik zou inderdaad doen wat Purdey zegt, even een proefles bij een andere rijschool. Heb ik ook gedaan en heb spijt dat ik niet veel eerder gegaan ben! Ik twijfelde eerst ook, na m'n TTT eigenlijk al, maar toen dacht ik 'ach, da's ook zo'n gedoe, ik blijf maar', maar een andere instructeur heeft een heel andere kijk en leert je allicht weer een hoop nieuwe/andere dingen
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87291241
aaah klote dat jullie gezakt zijn!!! maar koekie zo erg is het toch niet als je verkeerd rijd? ik was bij mn laatste examen ook verkeerd gereden en toch geslaagd...(nadat hij me nog een x zelfstandig liet rijden en het toen wel goed ging) ik denk dat als je gewoon door was gereden en had gezegt, ja sorry verkeerd, dat het dan wel goed was gegaan (kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?) maarja tijdens examens wil je nog wel eens rare dingen doen (weet ik alles van)

8ognot , wanneer moet jij weer examen doen?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:21:31 #160
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87291537
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef MelR het volgende:
aaah klote dat jullie gezakt zijn!!! maar koekie zo erg is het toch niet als je verkeerd rijd? ik was bij mn laatste examen ook verkeerd gereden en toch geslaagd...(nadat hij me nog een x zelfstandig liet rijden en het toen wel goed ging) ik denk dat als je gewoon door was gereden en had gezegt, ja sorry verkeerd, dat het dan wel goed was gegaan (kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?) maarja tijdens examens wil je nog wel eens rare dingen doen (weet ik alles van)

8ognot , wanneer moet jij weer examen doen?
Volgende week. ehm, woensdag volgens mij. Weet de dag neit eens :@ :') ik dacht de 12e les en 13e examen.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:32:05 #161
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87291922
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef MelR het volgende:
aaah klote dat jullie gezakt zijn!!! maar koekie zo erg is het toch niet als je verkeerd rijd? ik was bij mn laatste examen ook verkeerd gereden en toch geslaagd...(nadat hij me nog een x zelfstandig liet rijden en het toen wel goed ging) ik denk dat als je gewoon door was gereden en had gezegt, ja sorry verkeerd, dat het dan wel goed was gegaan
Als je het goed oplost lijkt het me eigenlijk geen probleem als je verkeerd rijd, in het echt kan zoiets ook gebeuren.

quote:
(kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?) maarja tijdens examens wil je nog wel eens rare dingen doen (weet ik alles van)
Ja hoe moet je anders de rotonde verlaten als je in de binnenbaan zit :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:33:17 #162
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87291962
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah klote koekii ;( Ik zou inderdaad doen wat Purdey zegt, even een proefles bij een andere rijschool. Heb ik ook gedaan en heb spijt dat ik niet veel eerder gegaan ben! Ik twijfelde eerst ook, na m'n TTT eigenlijk al, maar toen dacht ik 'ach, da's ook zo'n gedoe, ik blijf maar', maar een andere instructeur heeft een heel andere kijk en leert je allicht weer een hoop nieuwe/andere dingen
ik ben na 3x gezakt te zijn ook naar een andere instructeur gegaan alleen vond ik hem niet zo aardig en de lessen die ik bij hem had gingen ook niet vlekkeloos maar ben gelukkig wel geslaagd toen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:06:20 #163
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87295372
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Kekaa het volgende:
Binnenkort maar even bellen voor de laatste paar uur + examen.
En ik zou een brief krijgen met formulier die naar het CBR moest, waarom ik afgelopen vrijdag geen examen gedaan heb (opa donderdag overleden) Die heb ik ook nog niet gehad.
Gecondoleerd Kekaa. Hopen dat je ondanks de omstandigheden toch een goed examen gaat doen :)
pi_87296055
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Gecondoleerd Kekaa. Hopen dat je ondanks de omstandigheden toch een goed examen gaat doen :)
Dankje.
En ja, dat komt wel goed denk ik. Alleen toen even niet, dus binnenkort bellen voor vervolg.
pi_87296894
zo ik weet nu iig dat de volgende keer NIET weer die brompot mee gaat :7
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:43:15 #166
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87297020
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
zo ik weet nu iig dat de volgende keer NIET weer die brompot mee gaat :7
Hoe weet je dat zeker? :P
pi_87297207
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zeker? :P
omdat mn rijschool dat even gaat roggelen :p
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:27:16 #168
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_87299034
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef MelR het volgende: (kan je eigelijk wel tussendoor veranderen van rijbaan op een turbo rotonde?..of ben ik nou gek?)
Soms is het fysiek wel mogelijk, doordat de rijstrook scheiding is uitgevoerd op dusdanige wijze dat je er wel overheen kan rijden. Opzich vind ik dat vanuit de ontwerpprincipes van duurzaam veilig ook logisch. Onderdeel daarvan is het begrip (fysieke) vergevingsgezindheid waarin de weggebruiker zijn fouten kan herstellen. Dan lijkt het mij beter dat je het een en ander herstelt op die rotonde dan dat je midden op de weg gaat keren. Hoewel het natuurlijk ook eraan ligt hoe de wegbeheerder die begrippen interpreteert. Een volledige rijstrook scheiding kan immers juist veiliger zijn doordat verkeer niet meer met elkaar in contact komt. Ik weet niet wat de ontwerprichtlijnen exact voorschrijven. -edit- Wikipedia schrijft dat het randjes zijn van 7cm en het dus niet kan. Maar ik zie het toch wel eens gebeuren dat iemand over zo'n randje heen hobbelt. :')

Overigens is het wel gewoon een overtreding als je van de eenmaal gekozen rijstrook alsnog afwijkt. Heb niet direct het artikel bij de hand, maar het een ander wordt nader uitgelegd in het artikel "Weggebruik geeft nieuw inzicht " in Verkeerskunde 3/2010. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Eix op 07-10-2010 22:09:48 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:57:38 #169
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_87328014
Zijn er nog kandidaten opgeweest voor hun examen recent? En hoe ging dit? Tell me dan weet ik waar ik op moet letten!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_87343144
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef misslady83 het volgende:
Zijn er nog kandidaten opgeweest voor hun examen recent? En hoe ging dit? Tell me dan weet ik waar ik op moet letten!
let op dat er niet in eens een fietser naast je staat/rijdt voordat je wilt afslaan |:(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:25:59 #171
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87343386
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef misslady83 het volgende:
Lees het topic eens terug ;)
pi_87343612
Tip1: doe net als normaal
tip 2: kijken!
tip 3: zie tip 2
tip 4 zie tip 3
etc :P
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:40:46 #173
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87343939
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:19 schreef Megakroelbeestje het volgende:

[..]

let op dat er niet in eens een fietser naast je staat/rijdt voordat je wilt afslaan |:(
zoals iedereen altijd wel zegt echt overdreven kijken in de dodehoek enz ook word er waarschijnlijk iets over de knopjes in de auto gevraagd(Airco,achterruitverwarming, alarm/ waarschuwing lichten enz)

verder gewoon voldoende afstand houden op je voorgangers, Let goed op de verkeersborden en je moet ook maar net mazzel hebben.

Instructeurs weten meestal ook wel lans welke routes en punten examinatoren je sturen dus misschien kun je aan hem/haar vragen of je die punten wat kunt oefenen.
pi_87344438
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

zoals iedereen altijd wel zegt echt overdreven kijken in de dodehoek enz ook word er waarschijnlijk iets over de knopjes in de auto gevraagd(Airco,achterruitverwarming, alarm/ waarschuwing lichten enz)

verder gewoon voldoende afstand houden op je voorgangers, Let goed op de verkeersborden en je moet ook maar net mazzel hebben.

Instructeurs weten meestal ook wel lans welke routes en punten examinatoren je sturen dus misschien kun je aan hem/haar vragen of je die punten wat kunt oefenen.
ook niet teveel doen.. dan ga je namelijk op de automatische piloot rijden.. :s

je kan beter veel te veel oefenen met elke situatie die je kan bedenken :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 02:30:55 #175
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_87348507
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Ja hoe moet je anders de rotonde verlaten als je in de binnenbaan zit :P
Euh kan aan mij liggen, want ik ben zwaar aangeschoten, maar is de hele definitie van een turborotonde niet dat een rijstrook automagisch (geen typo) naar de afslag leidt? En dat je dus in principe niet van rijstrook hoeft te wisselen...
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')