abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:28:10 #126
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87236663
Mijn examinator maakte destijds steeds opmerkingen over "lekkere wijven" die rondliepen en vroeg me meerdere malen "is ze niet geweldig?!" . Toen had ik al door dat ik geluk had met deze examinator hehe.
Its my life, dont you forget
pi_87238152
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef AlmereRulez het volgende:
Mijn examinator maakte destijds steeds opmerkingen over "lekkere wijven" die rondliepen en vroeg me meerdere malen "is ze niet geweldig?!" . Toen had ik al door dat ik geluk had met deze examinator hehe.
Had ik met het rijden op de motor. Stiekem keek ik wel eens naar een fietsende dame en dan zag mijn instructeur m'n helm zo die dame volgen. Zegtie "Als je tegelijkertijd ook nog een beetje op de weg let vind ik het allemaal best _O-
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:13:38 #128
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87249929
Mazzelaars met leuke examinatoren :P

Ik kwam eigenlijk langs om een linkje naar het maffiaspel te spammen :9
Het grote Fok Maffiaspel #18: Je kunt weer meedoen!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87256334
bah, vandaag voor de tweede keer gezakt voor het rijexamen :'( |:(
toen ik bij een kruis punt rechts wou afslaan kwam er ineens een fietser naast mij rijden en die had ik niet op tijd gezien. |:(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:03:05 #130
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87256475
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 18:59 schreef Megakroelbeestje het volgende:
bah, vandaag voor de tweede keer gezakt voor het rijexamen :'( |:(
toen ik bij een kruis punt rechts wou afslaan kwam er ineens een fietser naast mij rijden en die had ik niet op tijd gezien. |:(
Klote voor je, als die fietser er niet had geweest..
Maar goed, als je wel al was geslaagd en daar had gereden en de fietser niet had gezien, tja. Volgende keer beter, kop op! :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:03:57 #131
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87256504
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 09:28 schreef AlmereRulez het volgende:
Mijn examinator had het de hele tijd over haring. Over hoe hij dit jaar zou smaken, en dat hij er wel 6 op kon :')
pi_87256963
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:03 schreef Purdey het volgende:

[..]

Klote voor je, als die fietser er niet had geweest..
Maar goed, als je wel al was geslaagd en daar had gereden en de fietser niet had gezien, tja. Volgende keer beter, kop op! :)
het klote is dat het tijdens de tussentijdsetoets wel alles goed ging en nu heb ik 2 keer een examen verkloot |:(
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:29:12 #133
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87257444
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef Megakroelbeestje het volgende:

[..]

het klote is dat het tijdens de tussentijdsetoets wel alles goed ging en nu heb ik 2 keer een examen verkloot |:(
Te zenuwachtig? En als je het niet deed, rij een uur voordat je je examen hebt om even op te warmen :) !
pi_87258057
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:29 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Te zenuwachtig? En als je het niet deed, rij een uur voordat je je examen hebt om even op te warmen :) !
denk wel te ik te zenuwachtig ben, en dat van een les voor het examen heb ik ook beide keren gedaan.
mijn rij instructeur zegt dat ik verder eigenlijk geen lessen meer nodig heb omdat er verder niks meer valt te leren voor mij. |:(

Btw, ik heb nu in totaal 28 lessen van elk 50 minuten gehad.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:53:39 #135
312358 AlmereRulez
036 jeweetsss
pi_87258414
Dat is relatief weinig nog!

Maar het heeft met geluk te maken, mijn eerste keer reed ik perfect totdat ik een fietser niet zag voordat ik de rotondo af wou en de tweede keer best matig gereden maar toch geslaagd. Gelijk examen aanvragen zodra het kan dus!
pi_87258798
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef Megakroelbeestje het volgende:

[..]

denk wel te ik te zenuwachtig ben, en dat van een les voor het examen heb ik ook beide keren gedaan.
mijn rij instructeur zegt dat ik verder eigenlijk geen lessen meer nodig heb omdat er verder niks meer valt te leren voor mij. |:(

Btw, ik heb nu in totaal 28 lessen van elk 50 minuten gehad.
Joh, 28 lessen, dat is niks :) . Dan is het juist al knap dat je instructeur je liet afrijden, die van mij begon toen nog hard te lachen.
Tap tap tap
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:12:47 #137
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_87259205
Ik heb zo'n 43 lessen gehad. En hoewel die laatste lessen zeker meerwaarde voor mij hebben gehad, is het met name meer ervaring op doen in een veilige les omgeving. Zeer zeker nuttig, maar je zou denk ik wel met minder kunnen slagen mits je een goede leerling bent.

Als je al twee keer in het verleden gezakt bent dan had je wellicht beter net als mij gewoon meer lessen kunnen nemen en het de eerste keer wel halen. Niet lullig bedoeld. ;)
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_87260384
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:12 schreef Eix het volgende:
Ik heb zo'n 43 lessen gehad. En hoewel die laatste lessen zeker meerwaarde voor mij hebben gehad, is het met name meer ervaring op doen in een veilige les omgeving. Zeer zeker nuttig, maar je zou denk ik wel met minder kunnen slagen mits je een goede leerling bent.

Als je al twee keer in het verleden gezakt bent dan had je wellicht beter net als mij gewoon meer lessen kunnen nemen en het de eerste keer wel halen. Niet lullig bedoeld. ;)
TTT had ik al na 20 lessen en toen ging het veel beter dan nu op examen.
pi_87262967
Net voor het eerst in andere auto dan mijn lesauto gereden.

De auto was 4x afgeslagen in de eerste 20 minuten omdat de koppeling heel anders was, ook was ik bijna het gras ingereden omdat ik naar de versnellingspook keek die anders was (6 ipv 5 versnellingen) maar het rijdt wel een stuk fijner dan met een rijinstructeur en deze auto trok echt veel sneller op dan mijn lesauto.

Ik vind cruise control maar eng :P
pi_87271566
Op vakantie ongeveer 2000km snelweg gereden dan is cruise control wel handig (maar was niet aanwezig in deze 21 jaar oude auto :()
lama
pi_87273388
Zometeen gaat het gebeuren stipttijd: 10:00. uur :D :D
pi_87273431
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:33 schreef koekii het volgende:
Examen? Succes!!!
Ja en dus?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:05:12 #143
251095 Purdey
Better off alone..
pi_87273918
quote:
Heeeeeeel veel succes! En ik lees tussendemiddag op m'n werk wel dat je geslaagd bent! ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:20:38 #144
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_87275798
quote:
Je kan het! ^O^
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_87277890
godver :( net weer gezakt.. weer de zelfde (in mijn ogen) brompot als examinator :/

op naar examen nummer 4.. :( weer 400 euro over de plank :(

benieuwd wat er komt na nummer 4.. bestaat de BNOR nog? :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:18:42 #146
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87278088
quote:
successsss!!

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
godver :( net weer gezakt.. weer de zelfde (in mijn ogen) brompot als examinator :/

op naar examen nummer 4.. :( weer 400 euro over de plank :(

benieuwd wat er komt na nummer 4.. bestaat de BNOR nog? :P
Ah klote ;( Wat deed je in zijn ogen fout?

Het BNOR bestaat nog ja, na de 4e keer. Had ik expres nagevraagd toen ik een paar weken terug m'n 4e inplande :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87278213
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:18 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

successsss!!
[..]

Ah klote ;( Wat deed je in zijn ogen fout?

Het BNOR bestaat nog ja, na de 4e keer. Had ik expres nagevraagd toen ik een paar weken terug m'n 4e inplande :')
doorstroming van het verkeer / vooruit kijken.. alleen uh echt ver vooruit kijken wil niet he als t vies mistig is :S
pi_87280496
Binnenkort maar even bellen voor de laatste paar uur + examen.
En ik zou een brief krijgen met formulier die naar het CBR moest, waarom ik afgelopen vrijdag geen examen gedaan heb (opa donderdag overleden) Die heb ik ook nog niet gehad.
pi_87280582
GVD ik ben weer gezakt waarom ik :'( :'( maar ik kan er niks aan doen het ging al mis biJ de turbo rotonde mijn fout was dat ik halfrond met gaan en ik nam de rijstrook die links ging en halverwege het rotonde had ik door dat ik verkeerd op het verkeerde rijstrook zat en ik ging opschuiven zonder te kijken. Dat was mijn eerste ingreep en toen was er een stopbord en ik ging wel stoppen maar ik rolde steeds terwijl ik daadwerkelijk moest gaan stoppen. Vind het echt erg mijn rij-instructeur weet ook niet wat hij met mij moet doen ik huil gewoon echt diep van binnen. :'(
pi_87280651
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:24 schreef koekii het volgende:
GVD ik ben weer gezakt waarom ik :'( :'( maar ik kan er niks aan doen het ging al mis biJ de turbo rotonde mijn fout was dat ik halfrond met gaan en ik nam de rijstrook die links ging en halverwege het rotonde had ik door dat ik verkeerd op het verkeerde rijstrook zat en ik ging opschuiven zonder te kijken. Dat was mijn eerste ingreep en toen was er een stopbord en ik ging wel stoppen maar ik rolde steeds terwijl ik daadwerkelijk moest gaan stoppen. Vind het echt erg mijn rij-instructeur weet ook niet wat hij met mij moet doen ik huil gewoon echt diep van binnen. :'(
join the fucking gezakten club! :)

ik reed trouwens vanmorgen tijdens mn examen ook even verkeerd.. maar goed :P moeten we even omrijden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')