Bij een van m'n laatste rijlessen kwam ik er eens één tegen. Dus ik reageerde net zoals jijquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kwam zo'n turborotonde tegen toen ik pas begon, was echt een 'lolwut?' momentDenk dat als ik er een tegen zou komen zonder instructeur, ik wel ff na moet denken
Ik heb al 40 lessen genomen ik les bij avantie volgens mijn rij-instructeur ben ik een moeielijkr leerling. De rare daarvan is ik reed echt bagger in het begin maar een een maand of 2 later reed ik beter.Kort voor mijn 2e herexamen reed ik echt top aleen nu rij ik weer volgens hem als een debiel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:29 schreef twiFight het volgende:
Turbo rotondes vind ik ideaal, alleen je moet wel min of meer van te voren weten op wat voor 'n soort rotonde je rijdt :p
@koekii, hoeveel lessen heb je gehad? Dat ver vooruit kijken leerde ik pas toen ik alles dicht om de auto heen 'onder controle' had en goed genoeg reed om te anticiperen op en kijken naar het verkeer dicht op je. Als je namelijk te laat reageert op dingen dicht bij je dan ben je ook te laat voor de dingen ver af. Toen ik eenmaal de directe dingen onder controle had (bv. rotonde naderen: welke afslag, kijken, richting, kijken binnenspiegel, remmen, terugschakelen, etc) en dat op tijd gedaan had had ik opeens veel meer tijd om te letten op de dingen die wat verder weg gebeuren. Dito voor snelweg bijvoorbeeld. Als je nog bezig bent met borden lezen en het verkeer om je heen dan heb je ook minder tijd om te anticiperen op verkeer van in- / uitritten, etc. Als je op tijd positioneert en beslist waar je heengaat dan heb je dus ook veel meer tijd om vooruit te kijken. Dat alles duurde bij mij best lang.
Mijn rijinstructeur heeft nog geen 1x gezegd dat ik goed reed, zelfs de les voor mijn examen had hij alleen maar negatieve dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik heb al 40 lessen genomen ik les bij avantie volgens mijn rij-instructeur ben ik een moeielijkr leerling. De rare daarvan is ik reed echt bagger in het begin maar een een maand of 2 later reed ik beter.Kort voor mijn 2e herexamen reed ik echt top aleen nu rij ik weer volgens hem als een debiel.
Dat heb ik ook. Als ik dan een situatie goed oplos dan zegt 'ie wel 'ns: ''Jaaaa, prima!''quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Mijn rij-instructeur was ook nooit razend enthousiast hoor, dat is nogal demotiverend. Soms had ik een actie waarbij hij zei: Ja, perfect! Zo hoort het!
Die momenten waren vrij zeldzaam
Ja, dat weet ik. Ik heb al met Purdey over besproken hoe onze rij-instructeurs zijn bij Avanti.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:28 schreef twiFight het volgende:
Avanti en leerlingen veel lessen laten nemen, volgens mij heeft Purdey je daar nog wel wat over te vertellen..
Ik vind examinatoren nog strenger dan mijn rij-instructeur zelf. Ik heb het gevoel dat ik daar als een kind wordt behandeling omdat ik nog steeds ''veel aandacht'' nodig hebt met rijden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Vragende het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur heeft nog geen 1x gezegd dat ik goed reed, zelfs de les voor mijn examen had hij alleen maar negatieve dingen te zeggen.
Maar je moet er ook rekening mee houden dat een rijinstructeur veel strenger is dan een examinator (Een goede tenminste)
We hebben al uitgebreid Ge-PM't Twiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:28 schreef twiFight het volgende:
Avanti en leerlingen veel lessen laten nemen, volgens mij heeft Purdey je daar nog wel wat over te vertellen..
Awwh ik had net precies een positive posts van jou nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
We hebben al uitgebreid Ge-PM't TwiWel 'grappig' om te lezen hoe dit blijkbaar bij hun manier van klantenbinding hoort..
@Koekii: Ach pop toch! Het hoort allemaal hun marketing plan: Leerlingen lekker de grond intrappen, lang door laten lessen, al je zelfvertrouwen om zeep brengen. Hoe meer iemand die er verstand van zegt te hebben tegen je zegt hoe slecht je rijdt, hoe meer je het gaat geloven, en hoe slechter je ook gaat rijden. Jij hebt nu 40 lessen weg, ik zelfs 110. Dat durf ik hardop te schrijven, aangezien het achteraf niet aan mijn rijkunsten heeft gelegen, maar aan mijn goede geloof in de instructeur. Wat hun doen is gewoon gemeen, en hoewel ik eerst twijfelde of ik Avanti bij iemand aan zou bevelen, zou ik nu iedereen pertinent aanbevelen het niet te doen. Ook als ik terugdenk aan andere leerlingen voor mij, die bijna examen hadden waar hij dan tegen zei 'Nou, ik weet het niet hoor. Eerst reed je wel aardig, maar vandaag was ik echt zwaar ontevreden, en ik denk niet dat je het haalt..' Het is gewoon gemeen. Probeer al je boosheid om te zetten in iets goeds, en slaag donderdag! En zo niet, dan gaan we brieven met poep door de brievenbus doen op de Stadhoudersweg!
Je hebt dit gewoon nodig, aangezien zeker ik weet hoe je je nu voelt. Hoe laat moet je eigenlijk donderdag? Dikke middelvinger voor Avanti, jij kunt gewoon prima rijden!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:31 schreef koekii het volgende:
[..]
Awwh ik had net precies een positive posts van jou nodigIk heb morgen weer een laatste kans om met mijn rij-instructeur goed door te nemen. Ik zal proberen mijn foutjes aan de kant te zetten en het beste van maken. Ik laat het wel donderdag weten hoe het allemaal is gegaan.
![]()
Jouw auto dus hoef je je niet zo schuldig te voelen ;dquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Vragende het volgende:
Mijn ouders willen al een nieuwe auto voor mij kopen maar ik ben bang dat ik schade rij
Hahaha, dat is waar ja! Ik heb gewoon een fobo, waar een foto op staatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef Jac0bus het volgende:
He Purdey je hebt je wel goed aan de afspraak gehouden toen je een tijdje terug zei dat je een foto van jezelf zou laten zien als je in 1x zou slagen. Weet je nog?
16 oktober ws. motor ophalen
Maar die had je toen nog niet voordat je geslaagd wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha, dat is waar ja! Ik heb gewoon een fobo, waar een foto op staatGefeliciteerd met je aankoop, tof hoor!
Ik dacht dat je blond wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha, dat is waar ja! Ik heb gewoon een fobo, waar een foto op staatGefeliciteerd met je aankoop, tof hoor!
Ooooh ja, die heb ik daarna gemaakt ja, waardoor ik me stiekem aan mijn afspraak heb gehoudenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maar die had je toen nog niet voordat je geslaagd wasEn toen had je beloofd dat je dat zou doen als je in 1x zou slagen, wat je dus gedaan hebt
Inderdaad, mijn rijinstructeur was vele malen strenger. Constant bekritiseren etc. (Niet op een slechte manier gelukkig). Toen ik mijn examen eenmaal gehad had dacht ik echt van... was dit het nou?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef Vragende het volgende:
[..]
Mijn rijinstructeur heeft nog geen 1x gezegd dat ik goed reed, zelfs de les voor mijn examen had hij alleen maar negatieve dingen te zeggen.
Maar je moet er ook rekening mee houden dat een rijinstructeur veel strenger is dan een examinator (Een goede tenminste)
Haha, vanwege mijn ontbrekende rijkunsten misschien? Dom=blond?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je blond wasIk weet niet waarom
Was ik nog maar een jonge blomquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, vanwege mijn ontbrekende rijkunsten misschien? Dom=blond?Ik dacht dat jij mijn leeftijd had, dat had ik ook mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |