ik dacht aan een gewone 2 baans rotondequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 02:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Euh kan aan mij liggen, want ik ben zwaar aangeschoten, maar is de hele definitie van een turborotonde niet dat een rijstrook automagisch (geen typo) naar de afslag leidt? En dat je dus in principe niet van rijstrook hoeft te wisselen...
Ik ging het net googelen, en toen kwam ik ook deze tegen. In Rotterdam notabene.. Maar ik ken deze niet. Is het gewoon zo dat als je er gelijk af wil, dat je de rechterbaan neemt, de middelste voor 'rechtdoor' en de linkerrij baan voor driekwart rond?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zijn er ook niet veel in NL![]()
[ http://img246.imageshack.us/img246/2506/turborotonde.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja inderdaad, als je de banen volgt zie je inderdaad dat de buitenste bij elke afslag afslaat. Als je meteen rechtsaf wil, ga je de rotonde niet eens op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:09 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ging het net googelen, en toen kwam ik ook deze tegen. In Rotterdam notabene.. Maar ik ken deze niet. Is het gewoon zo dat als je er gelijk af wil, dat je de rechterbaan neemt, de middelste voor 'rechtdoor' en de linkerrij baan voor driekwart rond?
First I was:quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zijn er ook niet veel in NL![]()
[ http://img246.imageshack.us/img246/2506/turborotonde.jpg&t=1]afbeelding ]
Het ziet er wat duizelingmakend uit, maar ik denk dat als je dit met rijles krijgt, dat je het wel onder de knie krijgtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als je de banen volgt zie je inderdaad dat de buitenste bij elke afslag afslaat. Als je meteen rechtsaf wil, ga je de rotonde niet eens op.
VET he!.. Dat ondingquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef twiFight het volgende:
Ik heb ze ook nooit met rijles gehad hoor. Inmiddels wel over de turbo bij Joure geweest. Ik wou al moeilijk doen, totdat mijn vriendin zei dat je gewoon op je baan kon blijven (wist niet dat het een turborotonde was). Vanaf dat moment is het heel makkelijk, zolang je op de goede rijbaan zit. Vaak staan er van te voren ook al wel borden voor zodat je al weet waar je heen moet.
Gewoon de bordjes volgen, die zetten ze er bij zodat zelfs demente bejaarden zoiets kunnen snappenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
First I was:![]()
But then I was like:![]()
Volgens mij zou ik daar gelijk de berm in rijden omdat ik bang ben brokken te maken, ziet er nogal ingewikkeld uit
Mwah, dat is het 'm net. Die bordjes worden onvoldoende begrepen. Dus zal binnenkort de richtlijn bewegwijzering hierop worden aangepast met nieuwe, betere bebording.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:49 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes volgen, die zetten ze er bij zodat zelfs demente bejaarden zoiets kunnen snappen
Oeh, ik ga voor je duimen 08! Het moet gewoon een keer nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kwam gisteren nog over 2 turborotondes die ze net aangelegd hadden, m'n moeder snapte er geen sjaak van
Net terug van 3uur rijles, kut wat ging het slechtEcht nog baggerder dan m'n allereerste les. Morgen examen dan, laatste poging bij het CBR, ik hoop van harte dat het dan beter gaat
succes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik kwam gisteren nog over 2 turborotondes die ze net aangelegd hadden, m'n moeder snapte er geen sjaak van
Net terug van 3uur rijles, kut wat ging het slechtEcht nog baggerder dan m'n allereerste les. Morgen examen dan, laatste poging bij het CBR, ik hoop van harte dat het dan beter gaat
Welke?quote:oh en 08ognot waarom heb jij dat mannetje van die postalgold in je avatar?...
als je nu naar de bnor moet.. ( waar we uiteraard niet van uit gaan he.. ) en je zou bv een jaar moeten wachten..dan is je theorie examen ook verlopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Dank jullieIk hoop het echt haha, ben er nu wel eens klaar mee
En wie weet hoe lang de wachttijd bij het BNOR is. M'n oma moest een jaar! wachten, ik vind de maand van nu al lang
[..]
Welke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |