abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86861114
De Nederlandse vlag, met oranje rand, op Drawball
Elke avond om 20:00 painten!

Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er een Nederlandse vlag met een oranje rand in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van de vlag maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.

Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).

Praktische tips en opmerkingen
-Er is een PM alert voor als er een aanval door scripters plaat vindt, je kunt je aanmelden voor deze PM door een PM te sturen naar PiRaNiA
-Er bestaan scriptjes, voor deze scriptjes heb je AutoHotkey nodig en uiteraard het script. De scriptjes kan je verkrijgen door een mededrawballer lief aan te kijken
-Het is handig om te eindigen met painten als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug

Scripts
Er bestaat enige verwarring over de scripts die we los laten op de drawball, hier een korte uitleg van de scripts die voor en met autohotkey zijn vervaardigd:
^ = [ctrl]
# = [windows logo]

En deze in combinatie met een letter en vervolgens een code zorgt ervoor dat je een script kan openen, pauzeren en/of stoppen. Voorbeeld:
1^q: :ExitApp
[ctrl] + [q] stopt de werking van het scriptje.

Uiteraard zijn een aantal fokkers druk bezig geweest om een scriptje in elkaar te draaien, deze vind je in de spoilers hieronder (tekst in spoiler kopiėren en plakken in autohotkey).

Cirkelscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.

Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
De gehele bal: http://two.drawball.com/

Gesponsord door (oa):
Girlscene http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166699

De lapo opent een nieuw topic.
Deze OP vind je hier

Vorige deel: Drawball #9 waar we allemaal meedoen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Dhaha op 26-09-2010 15:22:12 ]
wat is dit
pi_86861152
Ik had de OP al aangepast naar casual vormen :@

Vanavond om 8 uur weer!

Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er iets FOK!-achtigs in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van het desbetreffende plaatje maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.

Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).

-Er is een PM alert voor als er een aanval door scripters plaat vindt, je kunt je aanmelden voor deze PM door een PM te sturen naar PiRaNiA
-Er bestaan scriptjes, voor deze scriptjes heb je AutoHotkey nodig en uiteraard het script. De scriptjes kan je verkrijgen door een mededrawballer lief aan te kijken
-Het is handig om te eindigen met gelen als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug

Scripts
Er bestaat enige verwarring over de scripts die we los laten op de drawball, hier een korte uitleg van de scripts die voor en met autohotkey zijn vervaardigd:
^ = [ctrl]
# = [windows logo]

En deze in combinatie met een letter en vervolgens een code zorgt ervoor dat je een script kan openen, pauzeren en/of stoppen. Voorbeeld:
1^q: :ExitApp

Uiteraard zijn een aantal fokkers druk bezig geweest om een scriptje in elkaar te draaien, deze vind je in de spoilers hieronder (tekst in spoiler kopiėren en plakken in autohotkey).

SPOILER
SPOILER
Gouden regel

Wat meer informatie:
Plek van het FOK! kenmerk van dit moment: het midden (vandaar breiden we uit).

Deze OP vind je hier

Vorige deel: [Link naar vorige deel]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861163
Zet er ook even bij dat Girlscene ons helpt.
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6163099#m6163099
pi_86861179
ik vraag me nu alleen af wie de rand zwart aan het maken is ..
pi_86861210
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
pi_86861211
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Pigeon. het volgende:
Zet er ook even bij dat Girlscene ons helpt.
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6163099#m6163099
Komt voor de bakker, doe ik wel even onder het kopje Gesponsord door (oa):
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86861239
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
Ja, dat is goed! :D
  zondag 26 september 2010 @ 15:13:23 #8
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86861282
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
Is prima :)
  zondag 26 september 2010 @ 15:13:55 #9
136730 PiRANiA
pi_86861296
Vergeet neit dat als je naar 0% inkt gaat, je minder snel weer op de 9000 zit ;)
pi_86861342
Ik heb me even opgegeven op Drawballfans.com ofzo... Nu nog wachten op toegang, even kijken wat daar te beleven is. Ik ben er bij vanavond ^O^
pi_86861384
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de OP al aangepast naar casual vormen :@

Vanavond om 8 uur weer!
[ afbeelding ]

Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er iets FOK!-achtigs in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van het desbetreffende plaatje maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.

Drawball:

-Het is handig om te eindigen met gelen als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug

Scripts
^ = [ctrl]
# = [windows logo]

[ code verwijderd ]

SPOILER
SPOILER
Gouden regel

Wat meer informatie:
Plek van het FOK! kenmerk van dit moment: het midden (vandaar breiden we uit).

Deze OP vind je hier

Vorige deel: [Link naar vorige deel]
Ik heb je mooie verhaaltje erbij gezet, maar wel even: ''Iets Fok achtigs" in ''de nederlandse vlag'' veranderd. :s)
wat is dit
pi_86861400
Gesponsord door (oa):
Girlscene ( link naar topic)

gelieve dit stukje onder de wat meer informatie te dumpen.
pi_86861494
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Gesponsord door (oa):
Girlscene ( link naar topic)

gelieve dit stukje onder de wat meer informatie te dumpen.
gedaan :)
wat is dit
pi_86861528
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef Dhaha het volgende:

[..]

gedaan :)
ik bedoelde meer zo:
1
2
3
4
5
6
7
8
[b]Wat meer informatie: [/b]
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
De gehele bal: http://two.drawball.com/

[b]Gesponsord door (oa):[/b]
Girlscene ( link naar topic)

De lapo opent een nieuw topic.
pi_86861541
Fok & Girlscene die samenwerken, moet niet veel gekker worden :')
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_86861578
pi_86861617
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik bedoelde meer zo:
[ code verwijderd ]

Zo goed? nog meer aanmerkingen op de OP zijn welkom :)
wat is dit
pi_86861634
Nog meer fora de mee kunnen doen?
wat is dit
pi_86861654
Ik safe mijn inkt voor vanavond :P
pi_86861660
Er zijn nog wel andere vrouwenfora, maar volgensmij zijn die niet levenloos genoeg om mee te helpen.
  zondag 26 september 2010 @ 15:24:44 #21
136730 PiRANiA
pi_86861671
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef Dhaha het volgende:
Als we wat meer aandacht op FOK! krijgen, hebben we meer succes, FOK! is het grootste NL forum :P.

Dus een submitje naar de weblog, even een psot in andere SC's of iets dergelijks :)
pi_86861677
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef Dhaha het volgende:
Geenstijl, maar ik weet niet of die al hebben ingestemd
pi_86861701
daarnaast hebben we altijd nog hyves natuurlijk

en facebook
en twitter
  zondag 26 september 2010 @ 15:26:12 #24
136730 PiRANiA
pi_86861727
Stormfront is vast wel in voor een grote NL vlag :)
pi_86861745
WE STAAN EROP!~!!!!!
pi_86861763
http://encyclopediadramatica.com/Drawball

We zullen niet vergeten worden *O* *O* *O* *O*
pi_86861769
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
Stormfront is vast wel in voor een grote NL vlag :)
:')
wat is dit
pi_86861782
SF :')
pi_86861803
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef honkeytonk het volgende:
WE STAAN EROP!~!!!!!
OMGOGM YESYESYES *O* *O* *O*
wat is dit
pi_86861836
kunnen jullie geen uitleg over de scripts ofzo in het topic bij girlscene zetten? ;p we zijn vrouwen he, die hebben niet zoveel verstand van al die codes whaha.
  zondag 26 september 2010 @ 15:29:58 #31
136730 PiRANiA
pi_86861881
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef antimali het volgende:
kunnen jullie geen uitleg over de scripts ofzo in het topic bij girlscene zetten? ;p we zijn vrouwen he, die hebben niet zoveel verstand van al die codes whaha.
Het is neit echt nodig, ik gebruik het ook niet. (vind ik dan :P )
pi_86861903
Haha komt GS nou serieus hierheen vanwege drawball :P
pi_86861948
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
ja, net zoals een paar van jullie naar gs komen vanwege drawball. alsof dat heel raar is =.=
pi_86861970
quote:
Ik had hier al een account (maar dat was op een of andere manier weg) en het is een goed excuus om nog minder tijd aan mn natuurkunde te besteden
Hoop mensen van gs hebben hier een account overigens.
pi_86861990
quote:
GS = GeenStijl?
GS = GirlScene?
Ik snap het niet meerQ!!
pi_86862002
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef antimali het volgende:
Uitleg
1. Download ''autohotkey installer'' op deze site: http://www.autohotkey.com/download/
2. Kopieer het gewenste script uit de OP
3. Open kladblok op je computer (staat bij bureau accessoires)
4. Plak het script in kladblok.
5. Klik in kladblok op ''Bestand'' en vervolgens op ''Opslaan als''
6. Type een naam voor je script en laat het eindigen op .ahk (ipv .txt)
7. Sla het bestand op op je bureaublad.
8. Ga naar je bureaublad en klik je script aan.
9. Ga naar Drawball
10. Druk op de windowstoets + spatie
11. Nu doet hij het, als je het goed heb gedaan (zoniet, lees dit stappenplan opnieuw door)
wat is dit
pi_86862017
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef antimali het volgende:

[..]

ja, net zoals een paar van jullie naar gs komen vanwege drawball. alsof dat heel raar is =.=
Niet alleen vanwege drawball, ook om sekstopics te plaatsen :')
pi_86862045
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Niet alleen vanwege drawball, ook om sekstopics te plaatsen :')
ohja, al die fake-topics. dat was echt een mislukte poging om grappig te zijn.
pi_86862046
Hoezo is opeens het plaatje in de OP veranderd? dit gaat ons niet in 1 avond lukken toch?
wat is dit
pi_86862053
Hoe werken die scriptdingen :')
Will the people in the cheaper seats clap your hands? And the rest of you, if you'll just rattle your jewelry.
pi_86862055
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Uitleg
1. Download ''autohotkey installer'' op deze site: http://www.autohotkey.com/download/
2. Kopieer het gewenste script uit de OP
3. Open kladblok op je computer (staat bij bureau accessoires)
4. Plak het script in kladblok.
5. Klik in kladblok op ''Bestand'' en vervolgens op ''Opslaan als''
6. Type een naam voor je script en laat het eindigen op .ahk (ipv .txt)
7. Sla het bestand op op je bureaublad.
8. Ga naar je bureaublad en klik je script aan.
9. Ga naar Drawball
10. Druk op de windowstoets + spatie
11. Nu doet hij het, als je het goed heb gedaan (zoniet, lees dit stappenplan opnieuw door)
bedankt!
pi_86862056
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

GS = GeenStijl?
GS = GirlScene?
Ik snap het niet meerQ!!
Girlscene
pi_86862096
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef antimali het volgende:

[..]

ohja, al die fake-topics. dat was echt een mislukte poging om grappig te zijn.
stiekem kon ik de humor er wel van inzien, de gemiddelde gs gebruiker is best dom
  zondag 26 september 2010 @ 15:36:19 #44
136730 PiRANiA
pi_86862109
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef Dhaha het volgende:
Hoezo is opeens het plaatje in de OP veranderd? dit gaat ons niet in 1 avond lukken toch?
Ik heb het weer op normaal gezet :+
pi_86862110
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Girlscene
OK!!!

WE STAAN GEWOON GODVERDOMME IN DE http://encyclopediadramatica.com/Drawball !!!!
pi_86862117
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Ik had hier al een account (maar dat was op een of andere manier weg) en het is een goed excuus om nog minder tijd aan mn natuurkunde te besteden
Hoop mensen van gs hebben hier een account overigens.
Om een raid die der nooit van gekomen is xD
Will the people in the cheaper seats clap your hands? And the rest of you, if you'll just rattle your jewelry.
  zondag 26 september 2010 @ 15:36:41 #47
136730 PiRANiA
pi_86862121
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

OK!!!

WE STAAN GEWOON GODVERDOMME IN DE http://encyclopediadramatica.com/Drawball !!!!
Je hebt het er wzelf in gezet schat :*
pi_86862148
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Je hebt het er wzelf in gezet schat :*
Weet ik :@
pi_86862259
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

OK!!!

Haha dat is wel leuk om terug te zien :D
pi_86862293
Jongens spam nou niet het hele topic vol door te gaan slowchatten. Gewoon even OT blijven
wat is dit
pi_86862313
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Dhaha het volgende:
Jongens spam nou niet het hele topic vol door te gaan slowchatten. Gewoon even OT blijven
Sorry Dhaha! :@ :@
  zondag 26 september 2010 @ 15:47:23 #52
136730 PiRANiA
pi_86862482
We moeten meer aandacht hebben voor dit topic/idee idd :)
  zondag 26 september 2010 @ 15:51:56 #53
136730 PiRANiA
pi_86862635
HUPS, weer over drawball praten :)
pi_86862668
Wie doen die nazi dingen plaatsen steeds?
pi_86862742
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef MewB het volgende:
Wie doen die nazi dingen plaatsen steeds?
Nazi's?
wat is dit
pi_86862839
Linksboven zijn ze bezig met een pedobear
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 16:01:16 #57
169210 liesje1979
pi_86862986
Wat leuk dat het op de site staat!
En welkom nieuwe fok!kers ;)

Sparen voor vanavond *O*
pi_86863124
Kan trouwens nog iemand van hier een goede uitleg over de scripts enzo posten op girlscene?
De meeste gs'ers begrijpen er niks van en ook het nut niet en ik begrijp er zelf ook niet genoeg van om alles duidelijk uit te leggen :')
pi_86863152
zeg dat ze niet moeten denken maar doen -_-
  zondag 26 september 2010 @ 16:06:24 #60
136730 PiRANiA
pi_86863174
Scripts zijn niet nodig! (maar wel handig. Ik gebruik ze niet iig )
pi_86863308
Het gaat weer gezellig worden in de avond :P :D
pi_86863342
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef MewB het volgende:
zeg dat ze niet moeten denken maar doen -_-
volgens mij kijkt helft helemaal niet goed, maar kijken ze echt vluchtig.
pi_86863363
Ben al bezig met de oranje rand :P
pi_86863376
net zo een scriptje gebrobeert en werkt lekker
  zondag 26 september 2010 @ 16:11:59 #65
290693 PiepZeiDeMuis
Kom mijn hol eens bekijken!
pi_86863432
Nederlandse vlag.... :') zo dat is origineel
Bazen UI van Hajee!
pi_86863447
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Nederlandse vlag.... :') zo dat is origineel
Ja hé, zelfs met een Oranje rand! :D
pi_86863466
Op sommige plaatsen is die rand meer bruin :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_86863505
Als we toch vanavond oranje gaan doen kunnen we nu net zo goed de pedobear vernielen C:
pi_86863522
Moeten we niet een beetje de taken gaan verdelen? :)
pi_86863548
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86863570
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef rickyszz het volgende:
Moeten we niet een beetje de taken gaan verdelen? :)
fok bovenste helft, dus oranje rand - rood - half wit.
en dan gs onderste helft : half wit - blauw - oranje rand.

een idee?
  zondag 26 september 2010 @ 16:16:34 #72
290693 PiepZeiDeMuis
pi_86863601
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Ja hé, zelfs met een Oranje rand! :D
is toch niks aan }:|
Bazen UI van Hajee!
pi_86863753
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:16 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

is toch niks aan }:|
Jij hebt liever volledig roze? :')
(dat was het idee van gs hiervoor volgensmij)
pi_86863805
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:

[..]

ja roze met fok erin volgens mij haha.of alleen roze? ik weet niet meer.
pi_86863876
Pedobear haters ;(
  One tough cookie zondag 26 september 2010 @ 16:23:28 #76
169210 liesje1979
pi_86863906
Handig, het scriptje wat ik geinstalleerd heb. Alleen hij verandert soms uit zichzelf opeens van kleur, de stipjes dus. Iemand een idee wat ik fout doe?
  zondag 26 september 2010 @ 16:23:29 #77
290693 PiepZeiDeMuis
pi_86863907
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Njah we zijn nu toch al bezig maar ik vind dat GS ook wel een beetje credit verdient straks :{
Bazen UI van Hajee!
pi_86863983
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

Njah we zijn nu toch al bezig maar ik vind dat GS ook wel een beetje credit verdient straks :{
Beetje maar? :o
pi_86864029
Ahh nieuw doel, zal zo even helpen w/
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_86864054
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:25 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Beetje maar? :o
Als het lukt krijgen jullie ook credits.. Dan zet ik het wel op die nep wikipedia ^O^
pi_86864071
ik ben trouwens bij autohotkey of whatever de lijst met scripts aan het zoeken waarbij ik volgende de uitleg die iemand gaf eentje uit moest selecteren, maar kan het niet vinden?
pi_86864117
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef antimali het volgende:
ik ben trouwens bij autohotkey of whatever de lijst met scripts aan het zoeken waarbij ik volgende de uitleg die iemand gaf eentje uit moest selecteren, maar kan het niet vinden?
laat maar ik snap het al.
pi_86864168
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Als het lukt krijgen jullie ook credits.. Dan zet ik het wel op die nep wikipedia ^O^
Haha deal xD

Iemand is streepjes door de oranje rand aan het maken
pi_86864236
oke dat snellepuntjesscript doet het bij mij! het werkt handig :') het was toch zo dat als je het 4e puntje van de bovenste rij koos dat je heel lang met je inkt doet?

[ Bericht 2% gewijzigd door antimali op 26-09-2010 16:40:29 ]
pi_86864327
Ah, ik zie dat meer GSc mensen fok hebben gevonden
pi_86864402
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Zo moeilijk was het niet, er werd een link gepost
  Moderator zondag 26 september 2010 @ 16:37:45 #87
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_86864441
SC en tvp's verwijderd.
Ontopic of anders ga je maar lekker msn'en
F.K.A. SuperwormJim
pi_86864475
Even gekeken op de bal, is dat zwarte de grens tussen rood en wit?
  zondag 26 september 2010 @ 16:43:00 #89
290693 PiepZeiDeMuis
pi_86864620
maken jullie eens heul snel een fobo! :9~
OT : waarom vernielen jullie die pedobear?
Bazen UI van Hajee!
pi_86864659
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
pi_86864695
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:

[..]

klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Dat is een voordeel :{w
pi_86864750
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat is een voordeel :{w
niet als je zelf een meisje bent :)
pi_86864759
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball :(

Is er trouwens al support van geenstijl?
  zondag 26 september 2010 @ 16:46:47 #94
136730 PiRANiA
pi_86864770
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi

Nee, reken daar ook maar niet op.
pi_86864780
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawball
pi_86864789
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef antimali het volgende:

[..]

niet als je zelf een meisje bent :)
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.

quote:
Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi

Volgens mij niet... Ik acht de kans ook niet heel groot dat we gaan samenwerken.
pi_86864804
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawball
ik heb het nu ook niet over drawball..
pi_86864839
ik herhaal:
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Even gekeken op de bal, is dat zwarte de grens tussen rood en wit?
pi_86864971
http://two.drawball.com/5m35r3k

Deze lijn zou ik aanhouden, die zwarte ligt erg hoog.
  zondag 26 september 2010 @ 16:54:10 #100
136730 PiRANiA
pi_86865018
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
ik herhaal:
[..]

pi_86865064
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.
GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijn
pi_86865110
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:

[..]

-Edit
pi_86865133
quote:

[..]

amen.
pi_86865152
quote:

[..]

Of zwanger kunnen worden van wcbrillen met mayonaise =D
  zondag 26 september 2010 @ 16:58:36 #105
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86865187
quote:

[..]

Dus het is gewoon PUB?

Maar, daarom zijn we niet hier, we moeten die bal Nederlands maken...
pi_86865226
Sommige mensen hebben het niet helemaal begrepen en gaan een rood-wit-blauw vlag tekenen in hun eigen kleine rondje :')

http://two.drawball.com/Lz8yxc
pi_86865248
20:00?
is het niet handiger om nu gewoon meer mensen op de hoogte te brengen
pi_86865279
ik zal er zijn !!!!!
het is patat
  zondag 26 september 2010 @ 17:01:48 #109
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86865308
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Sommige mensen hebben het niet helemaal begrepen en gaan een rood-wit-blauw vlag tekenen in hun eigen kleine rondje :')

http://two.drawball.com/Lz8yxc
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt

wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
pi_86865327
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dus het is gewoon PUB?

Maar, daarom zijn we niet hier, we moeten die bal Nederlands maken...
PUB?

En dat moet idd, maar nu nog niet, 2 uur en 58 minuten te gaan
pi_86865369
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.
  zondag 26 september 2010 @ 17:03:04 #112
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86865370
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef MewB het volgende:
20:00?
is het niet handiger om nu gewoon meer mensen op de hoogte te brengen
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.
pi_86865382
en 58 min. nog wel :')
  zondag 26 september 2010 @ 17:03:30 #114
136730 PiRANiA
pi_86865384
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.
En meer mensen online = leuker, want dan zie je dat er meer gebeurt :)
pi_86865386
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Maar goed, als iedereen het op die manier gaat doen krijg je een volledige vlag niet zichtbaar
pi_86865412
Zo 9000% linksonderin gepropt.

Ik ben teveel bezig hiermee ook al met de :') smiley :D
pi_86865415
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef antimali het volgende:

[..]

als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staan
  zondag 26 september 2010 @ 17:05:26 #118
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86865454
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef MewB het volgende:

[..]

Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staan
kijk, jij snapt het

quote:
Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef 92Merel het volgende:

[..]

PUB?

En dat moet idd, maar nu nog niet, 2 uur en 58 minuten te gaan
Puber- & Tienertalk
pi_86865472
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Fluweel het volgende:
Zo 9000% linksonderin gepropt.

Ik ben teveel bezig hiermee ook al met de :') smiley :D
je hebt onder je naam zelfs een nederlandse vlag als plaatje staan XD
pi_86865603
Ik post het verloop van Drawball wel weer! :P
  zondag 26 september 2010 @ 17:10:21 #121
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86865646
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef rickyszz het volgende:
Ik post het verloop van Drawball wel weer! :P
en ik stuur de boel weer een beetje aan
pi_86865747
w/
pi_86865771
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:12 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ] w/
Het begint vorm te krijgen...
pi_86865774
Sorry hoor :@ Ik dacht laat ik de blauwe lijn maken vanaf de rechterkant schrijft iemand dat ik scheef ga _O- _O-
(wat ook zo is :@ )
  zondag 26 september 2010 @ 17:13:54 #125
136730 PiRANiA
pi_86865795
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef ry4life het volgende:
Sorry hoor :@ Ik dacht laat ik de blauwe lijn maken vanaf de rechterkant schrijft iemand dat ik scheef ga _O- _O-
(wat ook zo is :@ )
:*, ik dacht, ik zeg het ff :+
goed werk verder ^O^
pi_86865815
Er doen al heel wat van GSc mee!

1. EstherSheckler
2. thesoundoflife
3. favourite
4. mcdonalds
5. utomjording
6. Carlisle
7. Miiamore
8. imaPRINCESS
9. cagetheElephant
10. imaPRINCESS
11. Amanddaa
12. Spinazieschotel
13. Krabburger
14. Itachi_Hime
15. MAKEAMOVE
16. runawayxlove
17. Loukie
18. myloveforever
19. agradable
20. LearningToFly
pi_86865975
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
Er doen al heel wat van GSc mee!

1. EstherSheckler
2. thesoundoflife
3. favourite
4. mcdonalds
5. utomjording
6. Carlisle
7. Miiamore
8. imaPRINCESS
9. cagetheElephant
10. imaPRINCESS
11. Amanddaa
12. Spinazieschotel
13. Krabburger
14. Itachi_Hime
15. MAKEAMOVE
16. runawayxlove
17. Loukie
18. myloveforever
19. agradable
20. LearningToFly
Meer eigenlijk, maar dat komt doordat er een hoop zo dom zijn om met een oud lijstje verder te gaan :') (sowieso snap ik het nut van het lijstje niet, maar toch)
pi_86866010
quote:
Geplaatst op zondag 26 september 2010 17:18
runawayxlove

Wie heeft "girlscene genas mijn aids" geschreven? (':
Dat is echt geniaal.
O-)
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 26 september 2010 @ 17:20:48 #129
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86866050
Is er hier iemand die een wit kruis op mijn rode bal zette? linksboven de rode streep, iets onder de zwarte streep
pi_86866058
:']
pi_86866220
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166727

Dit is toch niet een van jullie he?
  zondag 26 september 2010 @ 17:25:36 #132
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86866242
"Dat was ik"

Ja, leuk hoor, maar het is de bedoeling dat daar rood komt
pi_86866283
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
"Dat was ik"

Ja, leuk hoor, maar het is de bedoeling dat daar rood komt
Dat was ik wel, kon het niet laten.
Dat kruis was ik niet xD
pi_86866293
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef 92Merel het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166727

Dit is toch niet een van jullie he?
hahaha. geweldig
pi_86866409
kan een moderator ofzo mijn gebruikersnaam veranderen hier? of kan dat niet? ik erger me namelijk aan mijn naam. account bestaat al een poosje namelijk.
pi_86866434
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef antimali het volgende:
kan een moderator ofzo mijn gebruikersnaam veranderen hier? of kan dat niet? ik erger me namelijk aan mijn naam. account bestaat al een poosje namelijk.
Kan niet... Je moet anders een nieuw account aanmaken!
pi_86866441
Als je al wat wil doen en nog inkt over wil hebben om 8 uur gebruik dan dit script met het grootste puntje van de bovenste rij. Gaat wel langzaam maar je gebruikt er maar weinig inkt mee.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
#NoEnv ; Recommended for performance and compatibility with future AutoHotkey releases.
SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability.
SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory.

#p::Pause
#x::ExitApp
#space::

MouseGetPos, baseX, baseY
SetMouseDelay, 20

loop 20
{

loop 40
{

MouseClick, left, baseX, baseY, 1
baseX := baseX + 7
sleep 40
}

baseY := baseY + 6
baseX := baseX - 277,5

loop 40
{

MouseClick, left, baseX, baseY, 1
baseX := baseX + 7
sleep 40
}

baseY := baseY + 6
baseX := baseX - 283,5

}
zie http://two.drawball.com/r7jepp

[ Bericht 2% gewijzigd door Mortaxx op 26-09-2010 17:37:02 ]
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 26 september 2010 @ 17:30:47 #138
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86866455
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef antimali het volgende:
kloon aanmaken met andere naam, gewoon een nieuw mailadres aanmaken.
  zondag 26 september 2010 @ 17:31:51 #139
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86866501
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je al wat wil doen en nog inkt over wil hebben om 8 uur gebruik dan dit script met het grootste puntje van de bovenste rij. Gaat wel langzaam maar je gebruikt er maar weinig inkt mee.
[ code verwijderd ]

Starten met windows spatie
Stoppen met windows x
Pauzeren met windows p
pi_86866575

Schiet al aardig op! :)
  zondag 26 september 2010 @ 17:38:49 #141
319497 Denekie.....
You can't stop me
pi_86866817
*Get a life*

[ Bericht 90% gewijzigd door Myraela op 26-09-2010 18:01:26 ]
Haha
pi_86866844
Ja, hier nog een Girlscener. :')
pi_86866991
huh, ik heb net een nieuw email aangemaakt, maar als ik dan mn wachtwoord invoer komt er te staan dat die onjuist is, terwijl ik toch echt zeker weet dat ik die had ingevoerd, zonder typfouten. en ik had ingesteld dat als ik mn wachtwoord kwijt was dat dat dan gestuurd zou worden naar mn andere email, maar dat doet hij ook opeens niet. echt, wtf.
  zondag 26 september 2010 @ 17:44:44 #144
319497 Denekie.....
You can't stop me
pi_86867053
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef MewB het volgende:

[..]

Wil je dat we je nu een lintje geven ofzo?
Zou leuk zijn, maar nee dat is niet nodig hoor..
Haha
pi_86867066
Hap-Hap :')
  zondag 26 september 2010 @ 17:45:29 #146
290693 PiepZeiDeMuis
pi_86867085
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:44 schreef Denekie..... het volgende:

[..]

Zou leuk zijn, maar nee dat is niet nodig hoor..
jij weer sterf jij! :(
Bazen UI van Hajee!
pi_86867097
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:39 schreef jemeenthet het volgende:
Ja, hier nog een Girlscener. :')
Goh, Je-meent-het! :')
pi_86867099
pi_86867105
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:

[..]

jij weer sterf jij! :(
Net gemeld in spamusers opsporings topic ;)
pi_86867113
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef antimali het volgende:
huh, ik heb net een nieuw email aangemaakt, maar als ik dan mn wachtwoord invoer komt er te staan dat die onjuist is, terwijl ik toch echt zeker weet dat ik die had ingevoerd, zonder typfouten. en ik had ingesteld dat als ik mn wachtwoord kwijt was dat dat dan gestuurd zou worden naar mn andere email, maar dat doet hij ook opeens niet. echt, wtf.
Je hebt toen je je moest registreren toch ook een mailtje gekregen? Kopieer je wachtwoord daar even uit.
pi_86867120
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:45 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Goh, Je-meent-het! :')
Ja, ik meen het :')
  zondag 26 september 2010 @ 17:46:33 #152
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86867127
Meh, PUB SC doet iig niet mee
pi_86867165
quote:
x]
pi_86867166
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef MewB het volgende:

[..]

Je hebt toen je je moest registreren toch ook een mailtje gekregen? Kopieer je wachtwoord daar even uit.
ik heb het nu over mijn nieuwe mailadres. mn wachtwoord van mn andere account hier zou daar dus heengestuurd worden maar dan moet eerst dat mailadres het doen. nouja probeer het vanavond nog wel een keer. ga nu eten.
pi_86867429
Even helemaal offtopic, maar er zitten opeens echt veel jongens op GS. Vind ik best jammer.
pi_86867461
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef jemeenthet het volgende:
Even helemaal offtopic, maar er zitten opeens echt veel jongens op GS. Vind ik best jammer.
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maar ;)
  zondag 26 september 2010 @ 17:58:09 #157
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86867507
We hebben een goede taakverdeling nodig mensen, zoals, wie doet rood, wie doet wit, wie doet blauw en wie doet oranje... Het lijkt mij dat de hoeveelheid mensen per r-w-b meer is dan oranje (2 op oranje, 4-r, 4-b, 5-w ofzo)
pi_86867511
Ja idd, die willen weten wat meisjes van jongens met een bril vinden of niet weten hoe ze moeten vingeren terwijl ze 2x zo oud zijn als de gem. gs'er -_-

OT: als ik een script gebruik zegt ie iedere keer dat ik contact met de server kwijt ben, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
pi_86867524
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben Fairydust.
pi_86867528
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

En daarna meeten en beste vriendinnetjes worden :o :* :')
pi_86867542
Die verdwijnen vanzelf weer in een paar dagen als je ze geen aandacht schenkt
pi_86867543
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een goede taakverdeling nodig mensen, zoals, wie doet rood, wie doet wit, wie doet blauw en wie doet oranje... Het lijkt mij dat de hoeveelheid mensen per r-w-b meer is dan oranje (2 op oranje, 4-r, 4-b, 5-w ofzo)
Dacht dat het idee was dat fok de bovenkant deed en gs de onderkant?
pi_86867549
quote:
Ik doe wit! ^O^
pi_86867559
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Kom dat daarvoor uit op je echte account.

adem in, en adem uit..
lees dan deze zin nog eens goed door
pi_86867569
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef MewB het volgende:

[..]

Ik ben een man ;)
pi_86867572
quote:
ik doe wit
pi_86867582
het begin is er al zie ik
pi_86867606
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef MewB het volgende:

[..]

Ik wil ook wel jou vriend worden hoor :*
pi_86867612
Waar zit iedereen?
pi_86867616
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:59 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik ben een man ;)
Weet je het heel zeker?
  zondag 26 september 2010 @ 18:01:47 #171
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86867632
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:59 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Dacht dat het idee was dat fok de bovenkant deed en gs de onderkant?
Dan nog hebben de fokkers een goede taakverdeling nodig, qua rood, wit en oranje
pi_86867651
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:01 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Weet je het heel zeker?
2 keer gecheckt... Ik ben echt een man jongen manjongen!
pi_86867652
Wie tekent er steeds GS op piemols :')
pi_86867655
Het begint al vorm te krijgen :D
pi_86867658
Houd het tof.
pi_86867682
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

2 keer gecheckt... Ik ben echt een man jongen manjongen!
Doet me denken aan catdog x]
pi_86867684
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:
Ja idd, die willen weten wat meisjes van jongens met een bril vinden of niet weten hoe ze moeten vingeren terwijl ze 2x zo oud zijn als de gem. gs'er -_-

OT: als ik een script gebruik zegt ie iedere keer dat ik contact met de server kwijt ben, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
pi_86867685
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef Myraela het volgende:
Houd het tof.
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topic ^O^ Lekker met de mensen van een ander soort wereldje praten w/
pi_86867698
Zo, en nu eten! :Y)

En iedereen die hier post doet verplicht mee! :*
pi_86867711
Ik help ook wel mee. :)
pi_86867731
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topic ^O^ Lekker met de mensen van een ander soort wereldje praten w/
Haha, ander soort wereld. :P Maar ik denk dat zowel FOK!kers en Girlsceners wel een beetje op hun vooroordelen terugkomen (FOK!kers = sneue nerds, Girlsceners = domme breezersletten :') )
  zondag 26 september 2010 @ 18:05:05 #182
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86867734
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:

Dat heeft te maken met het script, hoe sneller het script, hoe groter de kans dat de site doorheeft dat je een scripter bent.
pi_86867773
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nog net geen "ieeh meisjes, eng"
haha
pi_86867780
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het script, hoe sneller het script, hoe groter de kans dat de site doorheeft dat je een scripter bent.
Oh, op die manier, oke :)
pi_86867781
pi_86867785
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef jemeenthet het volgende:

[..]

Haha, ander soort wereld. :P Maar ik denk dat zowel FOK!kers en Girlsceners wel een beetje op hun vooroordelen terugkomen (FOK!kers = sneue nerds, Girlsceners = domme breezersletten :') )
Vooroordelen :') Ik ben geen nerd... En ik denk niet dat jullie domme breezersletten zijn.. Eerder uggstrutjes ofzoiets!
pi_86867805
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Nog net geen "ieeh meisjes, eng"
haha
Hé, bah, een meisje! Nog nooit gezien, getver, die zijn nergens goed voor, ieeel! jullie zijn vies :@

Zo goed? O-)
  zondag 26 september 2010 @ 18:07:50 #188
319497 Denekie.....
You can't stop me
pi_86867811
Kijken of 4chan ook mee wilt doen met jullie actie :')
Haha
pi_86867818
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Vooroordelen :') Ik ben geen nerd... En ik denk niet dat jullie domme breezersletten zijn.. Eerder uggstrutjes ofzoiets!
Dat is bijna net zo erg. Uggs :') .
pi_86867820
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Edit script doen. Dan staat er ergens Sleep met een getal erachter. Dat iets verhogen. Script opslaan en opnieuw laden.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_86867836
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Hé, bah, een meisje! Nog nooit gezien, getver, die zijn nergens goed voor, ieeel! jullie zijn vies :@

Zo goed? O-)
Ja, braaf
pi_86867845
Nounou Jemeenthet, geen sneue nerds.
Een beetje zielige pointdexters misschien [a]
pi_86867849
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Met Adidasvestjes ;)
Jij bent het zonnetje!!!
pi_86867853
iemand hier helpen?

http://two.drawball.com/337k6pg
pi_86867857
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef jemeenthet het volgende:

[..]

Dat is bijna net zo erg. Uggs :') .
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk insteken :')
pi_86867877
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:07 schreef Denekie..... het volgende:
Kijken of 4chan ook mee wilt doen met jullie actie :')
:W
pi_86867897
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan? :')
pi_86867921
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Edit script doen. Dan staat er ergens Sleep met een getal erachter. Dat iets verhogen. Script opslaan en opnieuw laden.
Dankje !
Nu doet ie het wel
pi_86867922
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Adidas? Als je dat ook niet hebt aanbid ik je... Een van de enige die niet zo'n modetrutje is ^O^
pi_86867926
quote:

[..]

Een hockeybitch
Of zat oddie op hockey?
pi_86867943
quote:

[..]

Een Oh Oh Cherso barbie?
pi_86867957
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef MewB het volgende:

[..]

Een hockeybitch
Of zat oddie op hockey?
Ik zit wel op hockey :*
pi_86867962
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Adidas? Als je dat ook niet hebt aanbid ik je... Een van de enige die niet zo'n modetrutje is ^O^
Haha begin maar met aanbidden
pi_86867982
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Haha, ik ben blij dat ik geen van beide ben. :')
pi_86867983
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Haha begin maar met aanbidden
Zit je dan ook op hockey? Nog een voorwaarde die ik ben vergeten :@
SPOILER: een klein begin
pi_86868000
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Zit je dan ook op hockey? Nog een voorwaarde die ik ben vergeten :@
SPOILER: een klein begin
Nee, fitness, maar daar stop ik per 1 oktober mee (goedkopere sportschool gevonden)
pi_86868012
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik zit wel op hockey :*
:|W

Maar goed,
iig niet eentje die op uggs kickt
pi_86868018
Teveel slowchat mensen. Houd het even over drawball.
pi_86868021
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Nee, fitness, maar daar stop ik per 1 oktober mee (goedkopere sportschool gevonden)
Da's jammer... Dan zal ik je niet volledig aanbidden, wel goed dat je sport ^O^
pi_86868031
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef notSoHappy het volgende:
iemand hier helpen?

http://two.drawball.com/337k6pg
Wie was dat :')
pi_86868035
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Teveel slowchat mensen. Houd het even over drawball.
Even een vraag... Waarom mag slowchat eigenlijk niet? Het is hier dolgezellig! En tussendoor gaat het ook over drawball?
pi_86868047
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Even een vraag... Waarom mag slowchat eigenlijk niet? Het is hier dolgezellig! En tussendoor gaat het ook over drawball?
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.
pi_86868055
Er zitten te weinig in rood vind ik
  zondag 26 september 2010 @ 18:17:13 #214
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86868071
Verzoekje aan de GS meiden
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Zie jullie vanavond op de grote bal! :)
wat is dit
pi_86868084
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.
Oké, ik zal in dit topic proberen niet meet te Slowchatten! Doei Merel en MewB! Ik mag niet meer met jullie praten van de toezichthouder :')
pi_86868093
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Pretbederver :( Ik ga wel naar GirlScene!
pi_86868105
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Da's jammer... Dan zal ik je niet volledig aanbidden, wel goed dat je sport ^O^
Oh, dus hockey was een voorwaarde om aanbeden te worden?
Ben niet op hockey gegaan omdat ik pas rond mn 15e bedacht dat het leuk was, ik dan in het laagste team zou komen, waar alleen maar ongemotiveerde vmbo meisjes zaten.

OT: de vlag krijgt al aardig vorm :D
pi_86868116
quote:
Kan niet x]
  zondag 26 september 2010 @ 18:19:10 #219
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86868122
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er is geen centrale SC in ONZ, misschien is dat het probleem

*hinthinthint
pi_86868131
Van wie mag ik zn MSN :D
黑人
pi_86868144
Blauw en rood gaan goed!
pi_86868148
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:18 schreef 92Merel het volgende:

[..]

Oh, dus hockey was een voorwaarde om aanbeden te worden?
Ben niet op hockey gegaan omdat ik pas rond mn 15e bedacht dat het leuk was, ik dan in het laagste team zou komen, waar alleen maar ongemotiveerde vmbo meisjes zaten.

OT: de vlag krijgt al aardig vorm :D
:o
Kom maar op voetbal
  zondag 26 september 2010 @ 18:20:24 #223
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86868153
Er is nog te weinig wit mensen
pi_86868163
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef apij4125 het volgende:
Van wie mag ik die ook? :D
pi_86868164
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef apij4125 het volgende:
Open maar een topic op GS x]
  Redactie Games zondag 26 september 2010 @ 18:20:56 #226
181272 crew  Noppie2000
pi_86868166
Voordat je reageert
Ontopic meedoen. Geen SC.

Meer mensen moeten wit doen!
pi_86868197
Merel en Honkytonk aub niet op gs ik heb een ban x]
pi_86868222
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Waarom dan? PM me maar waar dan wel;)
pi_86868232
Wat moet je schrijven bij registrereren bij leeftijd kan dit ? 23-1-1980?
黑人
pi_86868236
quote:
Oh maar hier mag het ook niet, dus dan hebben we dilemma
Ja msn is optie, maar verder niet :')

En er moet idd meer wit komen
pi_86868246
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef apij4125 het volgende:
Just try ^O^
pi_86868248
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef apij4125 het volgende:
vul in waar je zin in hebt, maar maak wel een vrouw van jezelf
pi_86868272
Ik had getrollt op een topic over garnalen en kreeften en die hadden Maoniek gemaild
ik maak wel een nieuw gs account
pi_86868274
quote:
Wie ben jij dan? :o

[ Bericht 1% gewijzigd door jemeenthet op 26-09-2010 18:26:07 (verkeerde smiley) ]
  zondag 26 september 2010 @ 18:25:58 #235
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86868307
Die groene streep is trouwens ook strondvervelend
pi_86868313
http://tinychat.com/7oh01

tinychat kan ook nog
  zondag 26 september 2010 @ 18:26:25 #237
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86868324
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Die groene streep is trouwens ook strondvervelend
Vanavond 8 uur ga ik die als eerste aanpakken denk ik. Ziet er niet uit.
wat is dit
pi_86868340
Nope 23-9-1980 werkt niet
黑人
pi_86868365
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef jemeenthet het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? :o
Barthelomew, en daar voor bathy en daarvoor bathroom.
pi_86868425
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:26 schreef apij4125 het volgende:
Nope 23-9-1980 werkt niet
Doe 12-12-1912
zit je altijd goed
pi_86868429
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:27 schreef MewB het volgende:

[..]

Barthelomew, en daar voor bathy en daarvoor bathroom.
Alweer gebanned? :')
Je viel deze keer toch wel mee?
pi_86868465
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef jemeenthet het volgende:

[..]

Alweer gebanned? :')
Je viel deze keer toch wel mee?
Ja vond ik ook x]
wie ben jij ?
pi_86868483
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef MewB het volgende:

[..]

Ja vond ik ook x]
wie ben jij ?
knakworstenboom, ook gebanned. :')
pi_86868501
Mijn inkt is telkens op. Dat is niet tof.
pi_86868539
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Even sparen en daarna tot 1000% gebruiken, dan vult die wat sneller op.
  zondag 26 september 2010 @ 18:32:48 #246
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86868545
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
-Het is handig om te eindigen met kleuren als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug
  zondag 26 september 2010 @ 18:33:49 #247
136730 PiRANiA
pi_86868571
Ben er weer. Nog 1.5u sparen :+
  zondag 26 september 2010 @ 18:34:07 #248
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86868579
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:32 schreef Chau het volgende:

[..]

Even sparen en daarna tot 1000% gebruiken, dan vult die wat sneller op.
of dit, iig, als je maar 1% verbruikt gaat het het snelst, als je 9k% verbruikt het langzaamst
pi_86868995
Tis wel stil ineens
pi_86869055
Iedereen is eten?

* Cerbie gaat ook zo eens een pannetje op het vuur zetten.
pi_86869155
sjongejonge wat een gebande mensen hier van gs.
ik ben braaf, nog nooit geband (A) maargoed ik reageer ook niet zoveel op gs opzich.
pi_86869156
Ben ik weer :) Nieuwe plannen zo te zien :)
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  zondag 26 september 2010 @ 18:50:49 #253
136730 PiRANiA
pi_86869228
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:48 schreef Swomp het volgende:
Ben ik weer :) Nieuwe plannen zo te zien :)
watwatwat? :P
  zondag 26 september 2010 @ 18:52:33 #254
136730 PiRANiA
pi_86869292
Ik ga gewoon om 20:00 tekenen hoor. Ook even viade VPN van school :+.
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 19:01:47 #255
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_86869650
ik ga zonder scriptonzin meedoen *O*
pi_86869692
pi_86869725
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
Check die gsers painten :D
黑人
pi_86869778
quote:
_O- maar ik wil wel graag iemand vullen hoor :9 :')
pi_86869967
quote:
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven man
pi_86869987
Ik ben al begonnen :P
  zondag 26 september 2010 @ 19:13:43 #261
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86870029
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef koekii het volgende:
Ik ben al begonnen :P
w8 nou joh
wat is dit
pi_86870138
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef notSoHappy het volgende:

[..]

Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven man
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
pi_86870310
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:

[..]

Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.
pi_86870476
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:

[..]

Goedzo ^O^ Girlscene is altijd maar het zelfde vind ik... Hier hebben we originaliteit!
  zondag 26 september 2010 @ 19:25:20 #265
136730 PiRANiA
pi_86870506
Half uurtje nog *O*
pi_86870532
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef jemeenthet het volgende:

[..]

Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.
pi_86870553
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:13 schreef Dhaha het volgende:

[..]

w8 nou joh
Oke ik wacht wel, ik heb nog maar 5k inkt over :D
pi_86870577
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef MewB het volgende:

[..]

Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.
Hier word je niet zo snel geband, en als je iets heel fout doet, krijg je een ban van 2 dagen ofzo...
  zondag 26 september 2010 @ 19:29:55 #269
136730 PiRANiA
pi_86870691
Hoe veel mensen doen er mee?

Poll: 26sept10: doe je mee?
ja
nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_86870693
..

[ Bericht 99% gewijzigd door notSoHappy op 26-09-2010 19:34:41 ]
  zondag 26 september 2010 @ 19:30:42 #271
136730 PiRANiA
pi_86870715
Geen bans bespreken hier. Jullie hebben nog veel te leren. Lees de algemene voorwaarden anders eens :*.
pi_86870789
w/
pi_86870794
Drawball doet het hier niet hij zegt:

connection to the server was lost

en ik gebruik geen scripts, weet iemand iets!
goede morgen/middag/avond/nacht
  zondag 26 september 2010 @ 19:33:46 #274
136730 PiRANiA
pi_86870817
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Hoigast het volgende:
Drawball doet het hier niet hij zegt:

connection to the server was lost

en ik gebruik geen scripts, weet iemand iets!
Browser uit en aan?
pi_86870915
genoeg animo om te tekenen dacht ik
pi_86870938
1 rand oranje is trouwens wel genoeg toch?
pi_86870942
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef PiRANiA het volgende:
Geen bans bespreken hier. Jullie hebben nog veel te leren. Lees de algemene voorwaarden anders eens :*.
We bespreken ook geen specifieke bans toch?
  zondag 26 september 2010 @ 19:37:07 #278
136730 PiRANiA
pi_86870980
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

We bespreken ook geen specifieke bans toch?
True, maar doe toch maar niet, daar is dit topic niet voor :)
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef notSoHappy het volgende:
Ja O
  zondag 26 september 2010 @ 19:37:18 #279
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86870990
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef notSoHappy het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja.
wat is dit
pi_86870999
Kom op! We kunnen het ! :D
  zondag 26 september 2010 @ 19:37:40 #281
136730 PiRANiA
pi_86871013
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef Fluweel het volgende:
Kom op! We kunnen het ! :D
Ik begin 20:00
pi_86871117
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Browser uit en aan?
[ afbeelding ]
hoe bedoel je precies?
gewoon opnieuw opstarten?
  zondag 26 september 2010 @ 19:41:36 #283
136730 PiRANiA
pi_86871163
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Hoigast het volgende:

[..]

hoe bedoel je precies?
Ja, gewoon proberen :)
pi_86871166
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Hoigast het volgende:

[..]

hoe bedoel je precies?
Kruisje klikken en opnieuw op de internet ding klikken ;)
  zondag 26 september 2010 @ 19:41:47 #285
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86871171
Respect voor degene die het eerste drawball topic heeft geopend op Fok. Wie was dat?
nog 19 minuten :D
wat is dit
pi_86871192
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef Dhaha het volgende:
Respect voor degene die het eerste drawball topic heeft geopend op Fok. Wie was dat?
nog 19 minuten :D
Falco _O_
pi_86871194
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Kruisje klikken en opnieuw op de internet ding klikken ;)
werkt niet :{
pi_86871231
Wow ik zie echt veel mensen ineens die aan de slag zijn
  zondag 26 september 2010 @ 19:45:38 #289
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86871307
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:42 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Falco _O_
Nee, ik bedoel helemaal in het begin, 2006 geloof ik :P
wat is dit
pi_86871312
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef koekii het volgende:
Wow ik zie echt veel mensen ineens die aan de slag zijn
Al die stipjes nu :o
pi_86871325
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:45 schreef ry4life het volgende:

[..]

Al die stipjes nu :o
Vet veel! GS is echt goed bezig!
pi_86871478
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:45 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel helemaal in het begin, 2006 geloof ik :P
SuperHarregarre :P
Houd de naam van Fok hoog!
  zondag 26 september 2010 @ 19:51:14 #293
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86871524
9 min
wat is dit
  zondag 26 september 2010 @ 19:51:23 #294
136730 PiRANiA
pi_86871531
Almost!
  zondag 26 september 2010 @ 19:53:19 #295
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86871603
Dit topic zit dan zeker net dicht als we beginnen...
kunnen we niet keihard: ''START NU GO'' gaan posten :P
wat is dit
pi_86871626
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef Dhaha het volgende:
Dit topic zit dan zeker net dicht als we beginnen...
kunnen we niet keihard: ''START NU GO'' gaan posten :P
Gewoon dit topic volmaken en snel een nieuwe maken!
  zondag 26 september 2010 @ 19:54:10 #297
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86871632
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Gewoon dit topic volmaken en snel een nieuwe maken!
pi_86871637
Wie wil Lapo maken dan :P ?
  zondag 26 september 2010 @ 19:54:28 #299
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86871646
ikke lapo:)
wat is dit
pi_86871659
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:54 schreef Dhaha het volgende:
ikke lapo:)