1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.
Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
De gehele bal: http://two.drawball.com/
Gesponsord door (oa):
Girlscene http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166699
De lapo opent een nieuw topic.
Deze OP vind je hier
Vorige deel: Drawball #9 waar we allemaal meedoen :')
[ Bericht 3% gewijzigd door Dhaha op 26-09-2010 15:22:12 ]wat is dit
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regel
Wat meer informatie:
Plek van het FOK! kenmerk van dit moment: het midden (vandaar breiden we uit).
Deze OP vind je hier
Vorige deel: [Link naar vorige deel]
Komt voor de bakker, doe ik wel even onder het kopje Gesponsord door (oa):quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef Pigeon. het volgende:
Zet er ook even bij dat Girlscene ons helpt.
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6163099#m6163099
Ja, dat is goed!quote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
Is primaquote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef antimali het volgende:
moet ik anders op gs ook even een nieuw topic aanmaken? aangezien i kdaar toch vandaan kom. dan jat ik wel even jullie beginpost ;p
quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de OP al aangepast naar casual vormen![]()
Vanavond om 8 uur weer!
[ afbeelding ]
Ons doel
Wat 4chan kan, kunnen wij ook, wij gaan de hele bal overnemen en er iets FOK!-achtigs in tekenen. Ieder in dit topic heeft de vrijheid om daarnaast andere dingen in het plaatje te zetten, zolang de contouren van het desbetreffende plaatje maar duidelijk zijn. Het beste is om te wachten tot de scripter (meestal de nazi's/4chan) klaar is, waarna je weer een gedeelte kan veranderen naar de gewenste kleur. De soort kleur maakt niet uit, zolang het maar overeenkomt met de andere kleuren in dat vlak (donkerrood en lichtrood kunnen best, maar ineens groen gebruiken in een wit vlak...). Ook is het handig om belangrijke contouren/overgangen duidelijk zichtbaar te houden.
Drawball:
Hoe het werkt: Drawball is een hele grote bal waar iedereen op de wereld met een internet verbinding mee kan painten.
Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Hier kun je zien hoeveel inkt je hebt om mee te gaan painten. Probeer zo veel mogelijk inkt te sparen om betere tekeningen te maken (9000%).
Praktische tips en opmerkingen
-Er is een PM alert voor als er een aanval door scripters plaat vindt, je kunt je aanmelden voor deze PM door een PM te sturen naar PiRaNiA
-Er bestaan scriptjes, voor deze scriptjes heb je AutoHotkey nodig en uiteraard het script. De scriptjes kan je verkrijgen door een mededrawballer lief aan te kijken
-Het is handig om te eindigen met gelen als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terug
Scripts
Er bestaat enige verwarring over de scripts die we los laten op de drawball, hier een korte uitleg van de scripts die voor en met autohotkey zijn vervaardigd:
^ = [ctrl]
# = [windows logo]
En deze in combinatie met een letter en vervolgens een code zorgt ervoor dat je een script kan openen, pauzeren en/of stoppen. Voorbeeld:
[ code verwijderd ]
[ctrl] + [q] stopt de werking van het scriptje.
Uiteraard zijn een aantal fokkers druk bezig geweest om een scriptje in elkaar te draaien, deze vind je in de spoilers hieronder (tekst in spoiler kopiėren en plakken in autohotkey).
Cirkelscript (Starten met windowstoets + spatie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer snel puntenscript (Starten met windowstoets + spatie)Ik heb je mooie verhaaltje erbij gezet, maar wel even: ''Iets Fok achtigs" in ''de nederlandse vlag'' veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regel
Wat meer informatie:
Plek van het FOK! kenmerk van dit moment: het midden (vandaar breiden we uit).
Deze OP vind je hier
Vorige deel: [Link naar vorige deel]
wat is dit
gedaanquote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef naatje_1 het volgende:
Gesponsord door (oa):
Girlscene ( link naar topic)
gelieve dit stukje onder de wat meer informatie te dumpen.
ik bedoelde meer zo:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball De gehele bal: http://two.drawball.com/ [b]Gesponsord door (oa):[/b] Girlscene ( link naar topic) De lapo opent een nieuw topic. |
Zo goed? nog meer aanmerkingen op de OP zijn welkomquote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer zo:
[ code verwijderd ]
Als we wat meer aandacht op FOK! krijgen, hebben we meer succes, FOK! is het grootste NL forumquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
Stormfront is vast wel in voor een grote NL vlag
Het is neit echt nodig, ik gebruik het ook niet. (vind ik danquote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef antimali het volgende:
kunnen jullie geen uitleg over de scripts ofzo in het topic bij girlscene zetten? ;p we zijn vrouwen he, die hebben niet zoveel verstand van al die codes whaha.
ja, net zoals een paar van jullie naar gs komen vanwege drawball. alsof dat heel raar is =.=quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Haha komt GS nou serieus hierheen vanwege drawball
Ik had hier al een account (maar dat was op een of andere manier weg) en het is een goed excuus om nog minder tijd aan mn natuurkunde te bestedenquote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
GS = GeenStijl?quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Uitlegquote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef antimali het volgende:
kunnen jullie geen uitleg over de scripts ofzo in het topic bij girlscene zetten? ;p we zijn vrouwen he, die hebben niet zoveel verstand van al die codes whaha.
Niet alleen vanwege drawball, ook om sekstopics te plaatsenquote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef antimali het volgende:
[..]
ja, net zoals een paar van jullie naar gs komen vanwege drawball. alsof dat heel raar is =.=
ohja, al die fake-topics. dat was echt een mislukte poging om grappig te zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege drawball, ook om sekstopics te plaatsen
bedankt!quote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Uitleg
1. Download ''autohotkey installer'' op deze site: http://www.autohotkey.com/download/
2. Kopieer het gewenste script uit de OP
3. Open kladblok op je computer (staat bij bureau accessoires)
4. Plak het script in kladblok.
5. Klik in kladblok op ''Bestand'' en vervolgens op ''Opslaan als''
6. Type een naam voor je script en laat het eindigen op .ahk (ipv .txt)
7. Sla het bestand op op je bureaublad.
8. Ga naar je bureaublad en klik je script aan.
9. Ga naar Drawball
10. Druk op de windowstoets + spatie
11. Nu doet hij het, als je het goed heb gedaan (zoniet, lees dit stappenplan opnieuw door)
Girlscenequote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
GS = GeenStijl?
GS = GirlScene?
Ik snap het niet meerQ!!
stiekem kon ik de humor er wel van inzien, de gemiddelde gs gebruiker is best domquote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef antimali het volgende:
[..]
ohja, al die fake-topics. dat was echt een mislukte poging om grappig te zijn.
Ik heb het weer op normaal gezetquote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef Dhaha het volgende:
Hoezo is opeens het plaatje in de OP veranderd? dit gaat ons niet in 1 avond lukken toch?
Om een raid die der nooit van gekomen is xDquote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had hier al een account (maar dat was op een of andere manier weg) en het is een goed excuus om nog minder tijd aan mn natuurkunde te besteden
Hoop mensen van gs hebben hier een account overigens.
Je hebt het er wzelf in gezet schatquote:Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OK!!!
WE STAAN GEWOON GODVERDOMME IN DE http://encyclopediadramatica.com/Drawball !!!!
Weet ikquote:Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hebt het er wzelf in gezet schat
Haha dat is wel leuk om terug te zienquote:Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OK!!!
WE STAAN GEWOON GODVERDOMME IN DE http://encyclopediadramatica.com/Drawball !!!!
Sorry Dhaha!quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Dhaha het volgende:
Jongens spam nou niet het hele topic vol door te gaan slowchatten. Gewoon even OT blijven
Nazi's?quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef MewB het volgende:
Wie doen die nazi dingen plaatsen steeds?
volgens mij kijkt helft helemaal niet goed, maar kijken ze echt vluchtig.quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef MewB het volgende:
zeg dat ze niet moeten denken maar doen -_-
Ja hé, zelfs met een Oranje rand!quote:Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Nederlandse vlag....zo dat is origineel
fok bovenste helft, dus oranje rand - rood - half wit.quote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef rickyszz het volgende:
Moeten we niet een beetje de taken gaan verdelen?
is toch niks aanquote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja hé, zelfs met een Oranje rand!
Jij hebt liever volledig roze?quote:
ja roze met fok erin volgens mij haha.of alleen roze? ik weet niet meer.quote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt liever volledig roze?![]()
(dat was het idee van gs hiervoor volgensmij)
Njah we zijn nu toch al bezig maar ik vind dat GS ook wel een beetje credit verdient straksquote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt liever volledig roze?![]()
(dat was het idee van gs hiervoor volgensmij)
Beetje maar?quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Njah we zijn nu toch al bezig maar ik vind dat GS ook wel een beetje credit verdient straks
laat maar ik snap het al.quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef antimali het volgende:
ik ben trouwens bij autohotkey of whatever de lijst met scripts aan het zoeken waarbij ik volgende de uitleg die iemand gaf eentje uit moest selecteren, maar kan het niet vinden?
Haha deal xDquote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als het lukt krijgen jullie ook credits.. Dan zet ik het wel op die nep wikipedia
Zo moeilijk was het niet, er werd een link gepostquote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, ik zie dat meer GSc mensen fok hebben gevonden
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, ik zie dat meer GSc mensen fok hebben gevonden
Dat is een voordeelquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:
[..]
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Nee, reken daar ook maar niet op.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball![]()
Is er trouwens al support van geenstijl?
Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawballquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:
[..]
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef antimali het volgende:
[..]
niet als je zelf een meisje bent
Volgens mij niet... Ik acht de kans ook niet heel groot dat we gaan samenwerken.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball![]()
Is er trouwens al support van geenstijl?
ik heb het nu ook niet over drawball..quote:Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawball
quote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Even gekeken op de bal, is dat zwarte de grens tussen rood en wit?
GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijnquote:Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.
-Editquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijn
amen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of zwanger kunnen worden van wcbrillen met mayonaise =Dquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus het is gewoon PUB?quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijktquote:Op zondag 26 september 2010 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Sommige mensen hebben het niet helemaal begrepen en gaan een rood-wit-blauw vlag tekenen in hun eigen kleine rondje![]()
http://two.drawball.com/Lz8yxc
PUB?quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het is gewoon PUB?
Maar, daarom zijn we niet hier, we moeten die bal Nederlands maken...
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt
wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef MewB het volgende:
20:00?
is het niet handiger om nu gewoon meer mensen op de hoogte te brengen
En meer mensen online = leuker, want dan zie je dat er meer gebeurtquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.
Maar goed, als iedereen het op die manier gaat doen krijg je een volledige vlag niet zichtbaarquote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt
wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staanquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef antimali het volgende:
[..]
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.
kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef MewB het volgende:
[..]
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staan
Puber- & Tienertalkquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PUB?
En dat moet idd, maar nu nog niet, 2 uur en 58 minuten te gaan
je hebt onder je naam zelfs een nederlandse vlag als plaatje staan XDquote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Fluweel het volgende:
Zo 9000% linksonderin gepropt.
Ik ben teveel bezig hiermee ook al met desmiley
en ik stuur de boel weer een beetje aanquote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef rickyszz het volgende:
Ik post het verloop van Drawball wel weer!
quote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef ry4life het volgende:
Sorry hoorIk dacht laat ik de blauwe lijn maken vanaf de rechterkant schrijft iemand dat ik scheef ga
![]()
(wat ook zo is)
Meer eigenlijk, maar dat komt doordat er een hoop zo dom zijn om met een oud lijstje verder te gaanquote:Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
Er doen al heel wat van GSc mee!
1. EstherSheckler
2. thesoundoflife
3. favourite
4. mcdonalds
5. utomjording
6. Carlisle
7. Miiamore
8. imaPRINCESS
9. cagetheElephant
10. imaPRINCESS
11. Amanddaa
12. Spinazieschotel
13. Krabburger
14. Itachi_Hime
15. MAKEAMOVE
16. runawayxlove
17. Loukie
18. myloveforever
19. agradable
20. LearningToFly
quote:Geplaatst op zondag 26 september 2010 17:18
runawayxlove
Wie heeft "girlscene genas mijn aids" geschreven? (':
Dat is echt geniaal.
Dat was ik wel, kon het niet laten.quote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
"Dat was ik"
Ja, leuk hoor, maar het is de bedoeling dat daar rood komt
hahaha. geweldigquote:Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef 92Merel het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166727
Dit is toch niet een van jullie he?
Kan niet... Je moet anders een nieuw account aanmaken!quote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef antimali het volgende:
kan een moderator ofzo mijn gebruikersnaam veranderen hier? of kan dat niet? ik erger me namelijk aan mijn naam. account bestaat al een poosje namelijk.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability. SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory. #p::Pause #x::ExitApp #space:: MouseGetPos, baseX, baseY SetMouseDelay, 20 loop 20 { loop 40 { MouseClick, left, baseX, baseY, 1 baseX := baseX + 7 sleep 40 } baseY := baseY + 6 baseX := baseX - 277,5 loop 40 { MouseClick, left, baseX, baseY, 1 baseX := baseX + 7 sleep 40 } baseY := baseY + 6 baseX := baseX - 283,5 } |
kloon aanmaken met andere naam, gewoon een nieuw mailadres aanmaken.quote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef antimali het volgende:
kan een moderator ofzo mijn gebruikersnaam veranderen hier? of kan dat niet? ik erger me namelijk aan mijn naam. account bestaat al een poosje namelijk.
Starten met windows spatiequote:Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je al wat wil doen en nog inkt over wil hebben om 8 uur gebruik dan dit script met het grootste puntje van de bovenste rij. Gaat wel langzaam maar je gebruikt er maar weinig inkt mee.
[ code verwijderd ]
Zou leuk zijn, maar nee dat is niet nodig hoor..quote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef MewB het volgende:
[..]
Wil je dat we je nu een lintje geven ofzo?
jij weer sterf jij!quote:Op zondag 26 september 2010 17:44 schreef Denekie..... het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar nee dat is niet nodig hoor..
Je hebt toen je je moest registreren toch ook een mailtje gekregen? Kopieer je wachtwoord daar even uit.quote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef antimali het volgende:
huh, ik heb net een nieuw email aangemaakt, maar als ik dan mn wachtwoord invoer komt er te staan dat die onjuist is, terwijl ik toch echt zeker weet dat ik die had ingevoerd, zonder typfouten. en ik had ingesteld dat als ik mn wachtwoord kwijt was dat dat dan gestuurd zou worden naar mn andere email, maar dat doet hij ook opeens niet. echt, wtf.
x]quote:
ik heb het nu over mijn nieuwe mailadres. mn wachtwoord van mn andere account hier zou daar dus heengestuurd worden maar dan moet eerst dat mailadres het doen. nouja probeer het vanavond nog wel een keer. ga nu eten.quote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef MewB het volgende:
[..]
Je hebt toen je je moest registreren toch ook een mailtje gekregen? Kopieer je wachtwoord daar even uit.
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maarquote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef jemeenthet het volgende:
Even helemaal offtopic, maar er zitten opeens echt veel jongens op GS. Vind ik best jammer.
Ik ben Fairydust.quote:Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maar
En daarna meeten en beste vriendinnetjes wordenquote:Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maar
Dacht dat het idee was dat fok de bovenkant deed en gs de onderkant?quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een goede taakverdeling nodig mensen, zoals, wie doet rood, wie doet wit, wie doet blauw en wie doet oranje... Het lijkt mij dat de hoeveelheid mensen per r-w-b meer is dan oranje (2 op oranje, 4-r, 4-b, 5-w ofzo)
Ik doe wit!quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een goede taakverdeling nodig mensen, zoals, wie doet rood, wie doet wit, wie doet blauw en wie doet oranje... Het lijkt mij dat de hoeveelheid mensen per r-w-b meer is dan oranje (2 op oranje, 4-r, 4-b, 5-w ofzo)
adem in, en adem uit..quote:Op zondag 26 september 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom dat daarvoor uit op je echte account.
Ik ben een manquote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef MewB het volgende:
[..]
En daarna meeten en beste vriendinnetjes worden![]()
![]()
ik doe witquote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook wel jou vriend worden hoorquote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef MewB het volgende:
[..]
En daarna meeten en beste vriendinnetjes worden![]()
![]()
Dan nog hebben de fokkers een goede taakverdeling nodig, qua rood, wit en oranjequote:Op zondag 26 september 2010 17:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat het idee was dat fok de bovenkant deed en gs de onderkant?
Doet me denken aan catdog x]quote:Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2 keer gecheckt... Ik ben echt een man jongen manjongen!
quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:
Ja idd, die willen weten wat meisjes van jongens met een bril vinden of niet weten hoe ze moeten vingeren terwijl ze 2x zo oud zijn als de gem. gs'er -_-
OT: als ik een script gebruik zegt ie iedere keer dat ik contact met de server kwijt ben, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topicquote:
Haha, ander soort wereld.quote:Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topicLekker met de mensen van een ander soort wereldje praten
Dat heeft te maken met het script, hoe sneller het script, hoe groter de kans dat de site doorheeft dat je een scripter bent.quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:
Ja idd, die willen weten wat meisjes van jongens met een bril vinden of niet weten hoe ze moeten vingeren terwijl ze 2x zo oud zijn als de gem. gs'er -_-
OT: als ik een script gebruik zegt ie iedere keer dat ik contact met de server kwijt ben, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Nog net geen "ieeh meisjes, eng"quote:Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topicLekker met de mensen van een ander soort wereldje praten
Oh, op die manier, okequote:Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het script, hoe sneller het script, hoe groter de kans dat de site doorheeft dat je een scripter bent.
Vooroordelenquote:Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Haha, ander soort wereld.Maar ik denk dat zowel FOK!kers en Girlsceners wel een beetje op hun vooroordelen terugkomen (FOK!kers = sneue nerds, Girlsceners = domme breezersletten
)
Hé, bah, een meisje! Nog nooit gezien, getver, die zijn nergens goed voor, ieeel! jullie zijn viesquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog net geen "ieeh meisjes, eng"
haha
Dat is bijna net zo erg. Uggsquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
VooroordelenIk ben geen nerd... En ik denk niet dat jullie domme breezersletten zijn.. Eerder uggstrutjes ofzoiets!
Edit script doen. Dan staat er ergens Sleep met een getal erachter. Dat iets verhogen. Script opslaan en opnieuw laden.quote:
Ja, braafquote:Op zondag 26 september 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé, bah, een meisje! Nog nooit gezien, getver, die zijn nergens goed voor, ieeel! jullie zijn vies![]()
Zo goed?
Met Adidasvestjesquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
VooroordelenIk ben geen nerd... En ik denk niet dat jullie domme breezersletten zijn.. Eerder uggstrutjes ofzoiets!
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk instekenquote:Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg. Uggs.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:07 schreef Denekie..... het volgende:
Kijken of 4chan ook mee wilt doen met jullie actie
Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan?quote:Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk insteken
Dankje !quote:Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Edit script doen. Dan staat er ergens Sleep met een getal erachter. Dat iets verhogen. Script opslaan en opnieuw laden.
Adidas? Als je dat ook niet hebt aanbid ik je... Een van de enige die niet zo'n modetrutje isquote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan?
Een hockeybitchquote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een Oh Oh Cherso barbie?quote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zit wel op hockeyquote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef MewB het volgende:
[..]
Een hockeybitch
Of zat oddie op hockey?
Haha begin maar met aanbiddenquote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Adidas? Als je dat ook niet hebt aanbid ik je... Een van de enige die niet zo'n modetrutje is
Haha, ik ben blij dat ik geen van beide ben.quote:Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk insteken
Zit je dan ook op hockey? Nog een voorwaarde die ik ben vergetenquote:
SPOILER: een klein beginOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zit je dan ook op hockey? Nog een voorwaarde die ik ben vergeten
Nee, fitness, maar daar stop ik per 1 oktober mee (goedkopere sportschool gevonden)SPOILER: een klein beginOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:
Da's jammer... Dan zal ik je niet volledig aanbidden, wel goed dat je sportquote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, fitness, maar daar stop ik per 1 oktober mee (goedkopere sportschool gevonden)
Wie was datquote:Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef notSoHappy het volgende:
iemand hier helpen?
http://two.drawball.com/337k6pg
Even een vraag... Waarom mag slowchat eigenlijk niet? Het is hier dolgezellig! En tussendoor gaat het ook over drawball?quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Teveel slowchat mensen. Houd het even over drawball.
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.quote:Op zondag 26 september 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even een vraag... Waarom mag slowchat eigenlijk niet? Het is hier dolgezellig! En tussendoor gaat het ook over drawball?
Oké, ik zal in dit topic proberen niet meet te Slowchatten! Doei Merel en MewB! Ik mag niet meer met jullie praten van de toezichthouderquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.
Pretbederverquote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Verzoekje aan de GS meiden
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Zie jullie vanavond op de grote bal!
Oh, dus hockey was een voorwaarde om aanbeden te worden?quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's jammer... Dan zal ik je niet volledig aanbidden, wel goed dat je sport
Kan niet x]quote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Er is geen centrale SC in ONZ, misschien is dat het probleemquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus hockey was een voorwaarde om aanbeden te worden?
Ben niet op hockey gegaan omdat ik pas rond mn 15e bedacht dat het leuk was, ik dan in het laagste team zou komen, waar alleen maar ongemotiveerde vmbo meisjes zaten.
OT: de vlag krijgt al aardig vorm
Open maar een topic op GS x]quote:
Waarom dan? PM me maar waar dan wel;)quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Merel en Honkytonk aub niet op gs ik heb een ban x]
Oh maar hier mag het ook niet, dus dan hebben we dilemmaquote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Just tryquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef apij4125 het volgende:
Wat moet je schrijven bij registrereren bij leeftijd kan dit ? 23-1-1980?
vul in waar je zin in hebt, maar maak wel een vrouw van jezelfquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef apij4125 het volgende:
Wat moet je schrijven bij registrereren bij leeftijd kan dit ? 23-1-1980?
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Vanavond 8 uur ga ik die als eerste aanpakken denk ik. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Die groene streep is trouwens ook strondvervelend
Barthelomew, en daar voor bathy en daarvoor bathroom.quote:
Doe 12-12-1912quote:
Alweer gebanned?quote:Op zondag 26 september 2010 18:27 schreef MewB het volgende:
[..]
Barthelomew, en daar voor bathy en daarvoor bathroom.
Ja vond ik ook x]quote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Alweer gebanned?![]()
Je viel deze keer toch wel mee?
Even sparen en daarna tot 1000% gebruiken, dan vult die wat sneller op.quote:Op zondag 26 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn inkt is telkens op. Dat is niet tof.
-Het is handig om te eindigen met kleuren als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terugquote:Op zondag 26 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn inkt is telkens op. Dat is niet tof.
of dit, iig, als je maar 1% verbruikt gaat het het snelst, als je 9k% verbruikt het langzaamstquote:Op zondag 26 september 2010 18:32 schreef Chau het volgende:
[..]
Even sparen en daarna tot 1000% gebruiken, dan vult die wat sneller op.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven manquote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef notSoHappy het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven man
Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.quote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
Goedzoquote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.
Hier word je niet zo snel geband, en als je iets heel fout doet, krijg je een ban van 2 dagen ofzo...quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef MewB het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.
Browser uit en aan?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Hoigast het volgende:
Drawball doet het hier niet hij zegt:
connection to the server was lost
en ik gebruik geen scripts, weet iemand iets!
We bespreken ook geen specifieke bans toch?quote:Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef PiRANiA het volgende:
Geen bans bespreken hier. Jullie hebben nog veel te leren. Lees de algemene voorwaarden anders eens.
True, maar doe toch maar niet, daar is dit topic niet voorquote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We bespreken ook geen specifieke bans toch?
Ja Oquote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef notSoHappy het volgende:
1 rand oranje is trouwens wel genoeg toch?
Ziet er wel mooi uit ja.quote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef notSoHappy het volgende:
1 rand oranje is trouwens wel genoeg toch?
hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Browser uit en aan?
[ afbeelding ]
Ja, gewoon proberenquote:Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Hoigast het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies?
gewoon opnieuw opstarten?
Kruisje klikken en opnieuw op de internet ding klikkenquote:Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Hoigast het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies?
gewoon opnieuw opstarten?
Falcoquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef Dhaha het volgende:
Respect voor degene die het eerste drawball topic heeft geopend op Fok. Wie was dat?
nog 19 minuten
werkt nietquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kruisje klikken en opnieuw op de internet ding klikken
Al die stipjes nuquote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef koekii het volgende:
Wow ik zie echt veel mensen ineens die aan de slag zijn
SuperHarregarrequote:Op zondag 26 september 2010 19:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel helemaal in het begin, 2006 geloof ik
Gewoon dit topic volmaken en snel een nieuwe maken!quote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef Dhaha het volgende:
Dit topic zit dan zeker net dicht als we beginnen...
kunnen we niet keihard: ''START NU GO'' gaan posten
postquote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon dit topic volmaken en snel een nieuwe maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |