Sorry Dhaha!quote:Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef Dhaha het volgende:
Jongens spam nou niet het hele topic vol door te gaan slowchatten. Gewoon even OT blijven
Nazi's?quote:Op zondag 26 september 2010 15:52 schreef MewB het volgende:
Wie doen die nazi dingen plaatsen steeds?
volgens mij kijkt helft helemaal niet goed, maar kijken ze echt vluchtig.quote:Op zondag 26 september 2010 16:05 schreef MewB het volgende:
zeg dat ze niet moeten denken maar doen -_-
Ja hé, zelfs met een Oranje rand!quote:Op zondag 26 september 2010 16:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Nederlandse vlag....zo dat is origineel
fok bovenste helft, dus oranje rand - rood - half wit.quote:Op zondag 26 september 2010 16:14 schreef rickyszz het volgende:
Moeten we niet een beetje de taken gaan verdelen?
is toch niks aanquote:Op zondag 26 september 2010 16:12 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja hé, zelfs met een Oranje rand!
Jij hebt liever volledig roze?quote:
ja roze met fok erin volgens mij haha.of alleen roze? ik weet niet meer.quote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt liever volledig roze?![]()
(dat was het idee van gs hiervoor volgensmij)
Njah we zijn nu toch al bezig maar ik vind dat GS ook wel een beetje credit verdient straksquote:Op zondag 26 september 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij hebt liever volledig roze?![]()
(dat was het idee van gs hiervoor volgensmij)
Beetje maar?quote:Op zondag 26 september 2010 16:23 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Njah we zijn nu toch al bezig maar ik vind dat GS ook wel een beetje credit verdient straks
laat maar ik snap het al.quote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef antimali het volgende:
ik ben trouwens bij autohotkey of whatever de lijst met scripts aan het zoeken waarbij ik volgende de uitleg die iemand gaf eentje uit moest selecteren, maar kan het niet vinden?
Haha deal xDquote:Op zondag 26 september 2010 16:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als het lukt krijgen jullie ook credits.. Dan zet ik het wel op die nep wikipedia
Zo moeilijk was het niet, er werd een link gepostquote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, ik zie dat meer GSc mensen fok hebben gevonden
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.quote:Op zondag 26 september 2010 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, ik zie dat meer GSc mensen fok hebben gevonden
Dat is een voordeelquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:
[..]
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Nee, reken daar ook maar niet op.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball![]()
Is er trouwens al support van geenstijl?
Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawballquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:
[..]
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef antimali het volgende:
[..]
niet als je zelf een meisje bent
Volgens mij niet... Ik acht de kans ook niet heel groot dat we gaan samenwerken.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball![]()
Is er trouwens al support van geenstijl?
ik heb het nu ook niet over drawball..quote:Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawball
quote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Even gekeken op de bal, is dat zwarte de grens tussen rood en wit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |