Een Oh Oh Cherso barbie?quote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan?
Ik zit wel op hockeyquote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef MewB het volgende:
[..]
Een hockeybitch
Of zat oddie op hockey?
Haha begin maar met aanbiddenquote:Op zondag 26 september 2010 18:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Adidas? Als je dat ook niet hebt aanbid ik je... Een van de enige die niet zo'n modetrutje is
Haha, ik ben blij dat ik geen van beide ben.quote:Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk insteken
Zit je dan ook op hockey? Nog een voorwaarde die ik ben vergetenquote:
SPOILER: een klein beginOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zit je dan ook op hockey? Nog een voorwaarde die ik ben vergeten
Nee, fitness, maar daar stop ik per 1 oktober mee (goedkopere sportschool gevonden)SPOILER: een klein beginOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:
Da's jammer... Dan zal ik je niet volledig aanbidden, wel goed dat je sportquote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, fitness, maar daar stop ik per 1 oktober mee (goedkopere sportschool gevonden)
Wie was datquote:Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef notSoHappy het volgende:
iemand hier helpen?
http://two.drawball.com/337k6pg
Even een vraag... Waarom mag slowchat eigenlijk niet? Het is hier dolgezellig! En tussendoor gaat het ook over drawball?quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef Myraela het volgende:
Teveel slowchat mensen. Houd het even over drawball.
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.quote:Op zondag 26 september 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Even een vraag... Waarom mag slowchat eigenlijk niet? Het is hier dolgezellig! En tussendoor gaat het ook over drawball?
Oké, ik zal in dit topic proberen niet meet te Slowchatten! Doei Merel en MewB! Ik mag niet meer met jullie praten van de toezichthouderquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.
Pretbederverquote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Verzoekje aan de GS meiden
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Zie jullie vanavond op de grote bal!
Oh, dus hockey was een voorwaarde om aanbeden te worden?quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's jammer... Dan zal ik je niet volledig aanbidden, wel goed dat je sport
Kan niet x]quote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Er is geen centrale SC in ONZ, misschien is dat het probleemquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat er al genoeg slowchats lopen in ONZ. Anders kom iedereen met het argument dat het "gezellig" is en loopt elk topic uit tot een slowchat.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, dus hockey was een voorwaarde om aanbeden te worden?
Ben niet op hockey gegaan omdat ik pas rond mn 15e bedacht dat het leuk was, ik dan in het laagste team zou komen, waar alleen maar ongemotiveerde vmbo meisjes zaten.
OT: de vlag krijgt al aardig vorm
Open maar een topic op GS x]quote:
Waarom dan? PM me maar waar dan wel;)quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Merel en Honkytonk aub niet op gs ik heb een ban x]
Oh maar hier mag het ook niet, dus dan hebben we dilemmaquote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Just tryquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef apij4125 het volgende:
Wat moet je schrijven bij registrereren bij leeftijd kan dit ? 23-1-1980?
vul in waar je zin in hebt, maar maak wel een vrouw van jezelfquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef apij4125 het volgende:
Wat moet je schrijven bij registrereren bij leeftijd kan dit ? 23-1-1980?
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef MewB het volgende:
Vanavond 8 uur ga ik die als eerste aanpakken denk ik. Ziet er niet uit.quote:Op zondag 26 september 2010 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Die groene streep is trouwens ook strondvervelend
Barthelomew, en daar voor bathy en daarvoor bathroom.quote:
Doe 12-12-1912quote:
Alweer gebanned?quote:Op zondag 26 september 2010 18:27 schreef MewB het volgende:
[..]
Barthelomew, en daar voor bathy en daarvoor bathroom.
Ja vond ik ook x]quote:Op zondag 26 september 2010 18:29 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Alweer gebanned?![]()
Je viel deze keer toch wel mee?
Even sparen en daarna tot 1000% gebruiken, dan vult die wat sneller op.quote:Op zondag 26 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn inkt is telkens op. Dat is niet tof.
-Het is handig om te eindigen met kleuren als je net boven de 100% zit, dan heb je sneller 9000% terugquote:Op zondag 26 september 2010 18:31 schreef Myraela het volgende:
Mijn inkt is telkens op. Dat is niet tof.
of dit, iig, als je maar 1% verbruikt gaat het het snelst, als je 9k% verbruikt het langzaamstquote:Op zondag 26 september 2010 18:32 schreef Chau het volgende:
[..]
Even sparen en daarna tot 1000% gebruiken, dan vult die wat sneller op.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven manquote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef notSoHappy het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven man
Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.quote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
Goedzoquote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.
Hier word je niet zo snel geband, en als je iets heel fout doet, krijg je een ban van 2 dagen ofzo...quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef MewB het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.
Browser uit en aan?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Hoigast het volgende:
Drawball doet het hier niet hij zegt:
connection to the server was lost
en ik gebruik geen scripts, weet iemand iets!
We bespreken ook geen specifieke bans toch?quote:Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef PiRANiA het volgende:
Geen bans bespreken hier. Jullie hebben nog veel te leren. Lees de algemene voorwaarden anders eens.
True, maar doe toch maar niet, daar is dit topic niet voorquote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
We bespreken ook geen specifieke bans toch?
Ja Oquote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef notSoHappy het volgende:
1 rand oranje is trouwens wel genoeg toch?
Ziet er wel mooi uit ja.quote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef notSoHappy het volgende:
1 rand oranje is trouwens wel genoeg toch?
hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Browser uit en aan?
[ afbeelding ]
Ja, gewoon proberenquote:Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Hoigast het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies?
gewoon opnieuw opstarten?
Kruisje klikken en opnieuw op de internet ding klikkenquote:Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef Hoigast het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies?
gewoon opnieuw opstarten?
Falcoquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef Dhaha het volgende:
Respect voor degene die het eerste drawball topic heeft geopend op Fok. Wie was dat?
nog 19 minuten
werkt nietquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kruisje klikken en opnieuw op de internet ding klikken
Al die stipjes nuquote:Op zondag 26 september 2010 19:43 schreef koekii het volgende:
Wow ik zie echt veel mensen ineens die aan de slag zijn
SuperHarregarrequote:Op zondag 26 september 2010 19:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel helemaal in het begin, 2006 geloof ik
Gewoon dit topic volmaken en snel een nieuwe maken!quote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef Dhaha het volgende:
Dit topic zit dan zeker net dicht als we beginnen...
kunnen we niet keihard: ''START NU GO'' gaan posten
postquote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon dit topic volmaken en snel een nieuwe maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |