quote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Verzoekje aan de GS meiden
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Zie jullie vanavond op de grote bal!
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven manquote:Op zondag 26 september 2010 18:17 schreef Dhaha het volgende:
Verzoekje aan de GS meiden
Ga aub terug naar je eigen forum om leuk te gaan chatten. Of stuur een PM naar degene waarmee je wilt praten om zijn msn te vragen. Dit topic gaat over drawball, en niet over: hockey, breezers, zwanger, uggs, fitness enz. enz.
Zie jullie vanavond op de grote bal!
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef notSoHappy het volgende:
[..]
Wat lul jij nou dan? Laat ze lekker blijven man
Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.quote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
Goedzoquote:Op zondag 26 september 2010 19:16 schreef MewB het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik permanent ga blijven.
GSers zijn irritant aan het worden
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Eens. En ik moet zeggen dat ik Fokkers grappiger vind dan Girlsceners. Altijd maar met dat uitgekauwde 'fail!'.
Hier word je niet zo snel geband, en als je iets heel fout doet, krijg je een ban van 2 dagen ofzo...quote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef MewB het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat iedereen die iets zegt geband wordt.
Browser uit en aan?quote:Op zondag 26 september 2010 19:33 schreef Hoigast het volgende:
Drawball doet het hier niet hij zegt:
connection to the server was lost
en ik gebruik geen scripts, weet iemand iets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |