x]quote:
ik heb het nu over mijn nieuwe mailadres. mn wachtwoord van mn andere account hier zou daar dus heengestuurd worden maar dan moet eerst dat mailadres het doen. nouja probeer het vanavond nog wel een keer. ga nu eten.quote:Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef MewB het volgende:
[..]
Je hebt toen je je moest registreren toch ook een mailtje gekregen? Kopieer je wachtwoord daar even uit.
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maarquote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef jemeenthet het volgende:
Even helemaal offtopic, maar er zitten opeens echt veel jongens op GS. Vind ik best jammer.
Ik ben Fairydust.quote:Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maar
En daarna meeten en beste vriendinnetjes wordenquote:Op zondag 26 september 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor jou! Kom er maar bij! PM me maar
Dacht dat het idee was dat fok de bovenkant deed en gs de onderkant?quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een goede taakverdeling nodig mensen, zoals, wie doet rood, wie doet wit, wie doet blauw en wie doet oranje... Het lijkt mij dat de hoeveelheid mensen per r-w-b meer is dan oranje (2 op oranje, 4-r, 4-b, 5-w ofzo)
Ik doe wit!quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
We hebben een goede taakverdeling nodig mensen, zoals, wie doet rood, wie doet wit, wie doet blauw en wie doet oranje... Het lijkt mij dat de hoeveelheid mensen per r-w-b meer is dan oranje (2 op oranje, 4-r, 4-b, 5-w ofzo)
adem in, en adem uit..quote:Op zondag 26 september 2010 17:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom dat daarvoor uit op je echte account.
Ik ben een manquote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef MewB het volgende:
[..]
En daarna meeten en beste vriendinnetjes worden![]()
![]()
ik doe witquote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil ook wel jou vriend worden hoorquote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef MewB het volgende:
[..]
En daarna meeten en beste vriendinnetjes worden![]()
![]()
Dan nog hebben de fokkers een goede taakverdeling nodig, qua rood, wit en oranjequote:Op zondag 26 september 2010 17:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht dat het idee was dat fok de bovenkant deed en gs de onderkant?
Doet me denken aan catdog x]quote:Op zondag 26 september 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
2 keer gecheckt... Ik ben echt een man jongen manjongen!
quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:
Ja idd, die willen weten wat meisjes van jongens met een bril vinden of niet weten hoe ze moeten vingeren terwijl ze 2x zo oud zijn als de gem. gs'er -_-
OT: als ik een script gebruik zegt ie iedere keer dat ik contact met de server kwijt ben, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topicquote:
Haha, ander soort wereld.quote:Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topicLekker met de mensen van een ander soort wereldje praten
Dat heeft te maken met het script, hoe sneller het script, hoe groter de kans dat de site doorheeft dat je een scripter bent.quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef 92Merel het volgende:
Ja idd, die willen weten wat meisjes van jongens met een bril vinden of niet weten hoe ze moeten vingeren terwijl ze 2x zo oud zijn als de gem. gs'er -_-
OT: als ik een script gebruik zegt ie iedere keer dat ik contact met de server kwijt ben, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen?
Nog net geen "ieeh meisjes, eng"quote:Op zondag 26 september 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat bedoel je met tof? Ik vind het nu een heel tof topicLekker met de mensen van een ander soort wereldje praten
Oh, op die manier, okequote:Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met het script, hoe sneller het script, hoe groter de kans dat de site doorheeft dat je een scripter bent.
Vooroordelenquote:Op zondag 26 september 2010 18:05 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Haha, ander soort wereld.Maar ik denk dat zowel FOK!kers en Girlsceners wel een beetje op hun vooroordelen terugkomen (FOK!kers = sneue nerds, Girlsceners = domme breezersletten
)
Hé, bah, een meisje! Nog nooit gezien, getver, die zijn nergens goed voor, ieeel! jullie zijn viesquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog net geen "ieeh meisjes, eng"
haha
Dat is bijna net zo erg. Uggsquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
VooroordelenIk ben geen nerd... En ik denk niet dat jullie domme breezersletten zijn.. Eerder uggstrutjes ofzoiets!
Edit script doen. Dan staat er ergens Sleep met een getal erachter. Dat iets verhogen. Script opslaan en opnieuw laden.quote:
Ja, braafquote:Op zondag 26 september 2010 18:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hé, bah, een meisje! Nog nooit gezien, getver, die zijn nergens goed voor, ieeel! jullie zijn vies![]()
Zo goed?
Met Adidasvestjesquote:Op zondag 26 september 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
VooroordelenIk ben geen nerd... En ik denk niet dat jullie domme breezersletten zijn.. Eerder uggstrutjes ofzoiets!
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk instekenquote:Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef jemeenthet het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg. Uggs.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:07 schreef Denekie..... het volgende:
Kijken of 4chan ook mee wilt doen met jullie actie
Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan?quote:Op zondag 26 september 2010 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Uggstrutjes zijn erger! Daar kan je je lul minder makkelijk insteken
Dankje !quote:Op zondag 26 september 2010 18:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Edit script doen. Dan staat er ergens Sleep met een getal erachter. Dat iets verhogen. Script opslaan en opnieuw laden.
Adidas? Als je dat ook niet hebt aanbid ik je... Een van de enige die niet zo'n modetrutje isquote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan?
Een hockeybitchquote:Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen uggs en geen breezer, hoe erg ben ik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |