GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijnquote:Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.
-Editquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijn
amen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of zwanger kunnen worden van wcbrillen met mayonaise =Dquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus het is gewoon PUB?quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijktquote:Op zondag 26 september 2010 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Sommige mensen hebben het niet helemaal begrepen en gaan een rood-wit-blauw vlag tekenen in hun eigen kleine rondje![]()
http://two.drawball.com/Lz8yxc
PUB?quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het is gewoon PUB?
Maar, daarom zijn we niet hier, we moeten die bal Nederlands maken...
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt
wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef MewB het volgende:
20:00?
is het niet handiger om nu gewoon meer mensen op de hoogte te brengen
En meer mensen online = leuker, want dan zie je dat er meer gebeurtquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.
Maar goed, als iedereen het op die manier gaat doen krijg je een volledige vlag niet zichtbaarquote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt
wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staanquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef antimali het volgende:
[..]
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.
kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef MewB het volgende:
[..]
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staan
Puber- & Tienertalkquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PUB?
En dat moet idd, maar nu nog niet, 2 uur en 58 minuten te gaan
je hebt onder je naam zelfs een nederlandse vlag als plaatje staan XDquote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Fluweel het volgende:
Zo 9000% linksonderin gepropt.
Ik ben teveel bezig hiermee ook al met desmiley
en ik stuur de boel weer een beetje aanquote:Op zondag 26 september 2010 17:09 schreef rickyszz het volgende:
Ik post het verloop van Drawball wel weer!
quote:Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef ry4life het volgende:
Sorry hoorIk dacht laat ik de blauwe lijn maken vanaf de rechterkant schrijft iemand dat ik scheef ga
![]()
(wat ook zo is)
Meer eigenlijk, maar dat komt doordat er een hoop zo dom zijn om met een oud lijstje verder te gaanquote:Op zondag 26 september 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
Er doen al heel wat van GSc mee!
1. EstherSheckler
2. thesoundoflife
3. favourite
4. mcdonalds
5. utomjording
6. Carlisle
7. Miiamore
8. imaPRINCESS
9. cagetheElephant
10. imaPRINCESS
11. Amanddaa
12. Spinazieschotel
13. Krabburger
14. Itachi_Hime
15. MAKEAMOVE
16. runawayxlove
17. Loukie
18. myloveforever
19. agradable
20. LearningToFly
quote:Geplaatst op zondag 26 september 2010 17:18
runawayxlove
Wie heeft "girlscene genas mijn aids" geschreven? (':
Dat is echt geniaal.
Dat was ik wel, kon het niet laten.quote:Op zondag 26 september 2010 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
"Dat was ik"
Ja, leuk hoor, maar het is de bedoeling dat daar rood komt
hahaha. geweldigquote:Op zondag 26 september 2010 17:24 schreef 92Merel het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)list_messages/166727
Dit is toch niet een van jullie he?
Kan niet... Je moet anders een nieuw account aanmaken!quote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef antimali het volgende:
kan een moderator ofzo mijn gebruikersnaam veranderen hier? of kan dat niet? ik erger me namelijk aan mijn naam. account bestaat al een poosje namelijk.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | SendMode Input ; Recommended for new scripts due to its superior speed and reliability. SetWorkingDir %A_ScriptDir% ; Ensures a consistent starting directory. #p::Pause #x::ExitApp #space:: MouseGetPos, baseX, baseY SetMouseDelay, 20 loop 20 { loop 40 { MouseClick, left, baseX, baseY, 1 baseX := baseX + 7 sleep 40 } baseY := baseY + 6 baseX := baseX - 277,5 loop 40 { MouseClick, left, baseX, baseY, 1 baseX := baseX + 7 sleep 40 } baseY := baseY + 6 baseX := baseX - 283,5 } |
kloon aanmaken met andere naam, gewoon een nieuw mailadres aanmaken.quote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef antimali het volgende:
kan een moderator ofzo mijn gebruikersnaam veranderen hier? of kan dat niet? ik erger me namelijk aan mijn naam. account bestaat al een poosje namelijk.
Starten met windows spatiequote:Op zondag 26 september 2010 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
Als je al wat wil doen en nog inkt over wil hebben om 8 uur gebruik dan dit script met het grootste puntje van de bovenste rij. Gaat wel langzaam maar je gebruikt er maar weinig inkt mee.
[ code verwijderd ]
Zou leuk zijn, maar nee dat is niet nodig hoor..quote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef MewB het volgende:
[..]
Wil je dat we je nu een lintje geven ofzo?
jij weer sterf jij!quote:Op zondag 26 september 2010 17:44 schreef Denekie..... het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar nee dat is niet nodig hoor..
Je hebt toen je je moest registreren toch ook een mailtje gekregen? Kopieer je wachtwoord daar even uit.quote:Op zondag 26 september 2010 17:43 schreef antimali het volgende:
huh, ik heb net een nieuw email aangemaakt, maar als ik dan mn wachtwoord invoer komt er te staan dat die onjuist is, terwijl ik toch echt zeker weet dat ik die had ingevoerd, zonder typfouten. en ik had ingesteld dat als ik mn wachtwoord kwijt was dat dat dan gestuurd zou worden naar mn andere email, maar dat doet hij ook opeens niet. echt, wtf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |