Dat is een voordeelquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:
[..]
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Nee, reken daar ook maar niet op.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball![]()
Is er trouwens al support van geenstijl?
Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawballquote:Op zondag 26 september 2010 16:44 schreef antimali het volgende:
[..]
klopt. een nadeel aan gs is dat er ook echt alleen maar meisjes zijn XD oke dat is ook logisch, daarom heet het girlscene maar dan nog haha.
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef antimali het volgende:
[..]
niet als je zelf een meisje bent
Volgens mij niet... Ik acht de kans ook niet heel groot dat we gaan samenwerken.quote:Op zondag 26 september 2010 16:46 schreef 92Merel het volgende:
http://two.drawball.com/5o6grhi
Er staat GS+Fok = Fogs op de drawball![]()
Is er trouwens al support van geenstijl?
ik heb het nu ook niet over drawball..quote:Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dat nadelig zou werken voor drawball
quote:Op zondag 26 september 2010 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Even gekeken op de bal, is dat zwarte de grens tussen rood en wit?
GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijnquote:Op zondag 26 september 2010 16:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan ga je naar FOK!, vol met oversekste pukkelige pubers.
-Editquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
GS wordt overbevolkt door prepubers die denken dat ze zwanger zijn
amen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of zwanger kunnen worden van wcbrillen met mayonaise =Dquote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus het is gewoon PUB?quote:Op zondag 26 september 2010 16:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijktquote:Op zondag 26 september 2010 16:59 schreef 92Merel het volgende:
Sommige mensen hebben het niet helemaal begrepen en gaan een rood-wit-blauw vlag tekenen in hun eigen kleine rondje![]()
http://two.drawball.com/Lz8yxc
PUB?quote:Op zondag 26 september 2010 16:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus het is gewoon PUB?
Maar, daarom zijn we niet hier, we moeten die bal Nederlands maken...
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.quote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt
wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.quote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef MewB het volgende:
20:00?
is het niet handiger om nu gewoon meer mensen op de hoogte te brengen
En meer mensen online = leuker, want dan zie je dat er meer gebeurtquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
20h, dan beginnen we echt met de invasie, gewoon omdat er dan meer mensen online zijn. Uiteraard mag je eerder/later beginnen, maar om 20h zijn de meeste mensen online.
Maar goed, als iedereen het op die manier gaat doen krijg je een volledige vlag niet zichtbaarquote:Op zondag 26 september 2010 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat mag, zolang de rest van het vlak maar rood/wit/blauw lijkt
wit lijkt me trouwens vrij lastig te verkrijgen, aangezien je wit beter kan verbaggeren
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staanquote:Op zondag 26 september 2010 17:03 schreef antimali het volgende:
[..]
als iedereen meewerkt moet het lukken. maar ik zie het nog wel gebeuren dat veel mensen niet helemaal de bedoeling snappen en dan gewoon gaan tekenen, en dat er dus ook overal weer gs komt te staan enzo.
kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef MewB het volgende:
[..]
Dat boeit niet zo veel. Als het overgrote deel de goede kleur heeft mag er best hier en daar gs of fok staan
Puber- & Tienertalkquote:Op zondag 26 september 2010 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
PUB?
En dat moet idd, maar nu nog niet, 2 uur en 58 minuten te gaan
je hebt onder je naam zelfs een nederlandse vlag als plaatje staan XDquote:Op zondag 26 september 2010 17:04 schreef Fluweel het volgende:
Zo 9000% linksonderin gepropt.
Ik ben teveel bezig hiermee ook al met desmiley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |