quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef crossover het volgende:
Waar komen die dingen eigenlijk vandaan, en waarom kent niet iedereen ze?
Je kunt je ervoor aanmelden via de site, je krijgt dan op basis van je eerdere aankopen bonnen waarvan ze denken dat ze bij je passen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef crossover het volgende:
Waar komen die dingen eigenlijk vandaan, en waarom kent niet iedereen ze?
Hier verder: AH kortingsbonnen deel 3
Ik ook inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef AnnekeM het volgende:
deel 3 alweer![]()
Ik wilde in het vorige topic reageren over de Crystal Clear.
Je hoeft trouwens geen 2 flessen mee te nemen, maar gerust een krat vol. Niemand die naar de voorwaarden van 2 producten per klant kijkt!
Ik heb regelmatig meer producten gehaald dan volgens de voorwaarden magvb. 5 flessen Crystal Clear.
Of toen de 500ml flesjes Rivella 50% korting waren, had ik zo'n 15 flesjes gehaald. En jawel, de korting word gewoon verrekend over alle flesjes
Deze voordeelcoupons zijn nog geldig t/m 3 oktober
* Celestial Seasonings tea
* AH Muffin
* AH Roombotercake naturel
* AH Oat cookies
* AH Delicata praliné chocolade
* AH Perla Aroma snelfilter koffie
Ooh, waarom geen 50quote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef fits het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)elPuurEnEerlijk2.pdf
25%.....
Die klinkt ook goedquote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef fits het volgende:
25%.....
Want?quote:Op zondag 26 september 2010 11:02 schreef koekii het volgende:
Dit klinkt meer als een topic ''welke boodschappen heb je gehaald in AH''.
quote:
Nicequote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef fits het volgende:
25%.....
Nee welke boodschappen heb je gehaald met 50% korting in de AHquote:Op zondag 26 september 2010 11:02 schreef koekii het volgende:
Dit klinkt meer als een topic ''welke boodschappen heb je gehaald in AH''.
Dit lijkt er meer op !!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Excellent, de olijfolie was net bijna op na de vorige 50%-actiequote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Ja dat had ik ook!quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Excellent, de olijfolie was net bijna op na de vorige 50%-actie.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Uiteraard met de handscanner, bij de betaalzuil scan je enkel bonuskaart en airmileskaartquote:Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Scan je de bonnen met zelfscan trouwens met de handscanner of bij de "betaalzuil" bij het afrekenen?
Oeh, dank voor deze bonnenquote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Toch ook de lege flessen bonnen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard met de handscanner, bij de betaalzuil scan je enkel bonuskaart en airmileskaart
Die heb ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch ook de lege flessen bonnen?
Ik heb ook nooit lege flessen (die gaan eens per maand met de bezorger van de appie mee) maar ik dacht dat ik laatst iemand zijn lege flessenbon bij zo'n zuil zag scannen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooitMijn C1000 (waar ik tegenover woon) accepteert alle flessen namelijk, ook van andere supermarkten
Maar kan me voorstellen dat je ook die met de handscanner kunt scannen
Ik heb de kortingscoupons in elk geval met de handscanner gescand en dat werkt gewoon
Nu niet meer.quote:
Ze waren al eerder gepostquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Bij mij welquote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Scannen vanaf telefoon werkte hier trouwens niet
Het ging bij mij ook fout met de bananen en bonbons. De bonbons werden niet herkend door de zelfscanner en bij de bananen ging de korting er niet af. Was bij de servicebalie zo geregeld.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef AnnekeM het volgende:
Wel goed opletten of de korting wel goed verrekend word. 9 van de 10x gaat het hier fout.
Zo ook vandaag, de Excellent pizza's werden niet gescand. Kassaboy verscheurde het bonnetje waardoor de klantenservicewoman d'r twijfels had. Kreeg toch nog 3 euro (!) terug (2 pizza's).
Het is elke keer weer duidelijk dat het personeel van de AH totaal niet op de hoogte is van deze bonnen
Bananen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het ging bij mij ook fout met de bananen en bonbons. De bonbons werden niet herkend door de zelfscanner en bij de bananen ging de korting er niet af. Was bij de servicebalie zo geregeld.
Op 1 bon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bananen?
Vandaag 9 pizza's, bonbons en olijfolie gekocht, allemaal korting gekregen.
Als een artikel onbekend is en ze het niet toevoegen krijg je dat inderdaad.
Ok, en deden ze daar niet moeilijk om?quote:
Volgens mij komen ze altijd op zondag uitquote:
okequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze altijd op zondag uit
Nee, bij de kassa deden ze het wel en daar zeiden ze dat het bij de betaalpaal moet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef crossover het volgende:
Ik kreeg ze net niet gescand met de handscanner
Ik had hetzelfde met de excellent steenoven pizza. Bij de servicekassa m'n geld gewoon teruggekregen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef crossover het volgende:
Ik kreeg ze net niet gescand met de handscanner
Je vergeet de dierendagbonnenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:07 schreef AnnekeM het volgende:
Even een update met de bonnen die nog steeds geldig zijn;
Exellent t/m 10 oktober
Puur & Eerlijk t/m 10 oktober
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
En hier heb ik de bon voor de gratis pizza's http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
En ik denken dat het een grap was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
En hier heb ik de bon voor de gratis pizza's http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
Nee ik hou niet van grappenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef bergdani het volgende:
[..]
En ik denken dat het een grap was.
Hij staat op de officiële AH-bonnenserver, dus dan zal die wel echt zijn.
Volgende week pizzatoertocht dan maar! Lekker alle AH's langs voor gratis pizza's.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
Bedankt voor je uitleg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef lynda het volgende:
Nou als jij andere bonnen krijgt per email dan hier staan dan moet je de link plaatsen
Iedereen kan de bonnen gewoon gebruiken..
Het is gekoppeld aan je koopgedrag bij de AH vandaar de verschillende bonnen
Je kunt gewoon meerdere keren zo'n pizza halen hoor... de kans is alleen groot dat het verkeerd gaat als je in 1x drie van die dozen zou willen meenemen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bergdani het volgende:
[..]
Volgende week pizzatoertocht dan maar! Lekker alle AH's langs voor gratis pizza's.![]()
Alleen, nu ik beter nadenk: je moet je bonuskaart showen, dus je kunt er niet meer dan 1 nemen.
Ach, eigenlijk moet ik gewoon blij zijn met 1 gratis pizza.![]()
He partner.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Linkje AHbonnen, ook pindakaas en olijven, vrees ik.
http://albertheijn.yourzi(...)cellent_Genieten.pdf
Ah, okee, ik zal het iig wel bijhouden en de linkjes van die bonnen hier plakken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
He partner..
Dit zijn de Exellentbonnen en die schijnt inderdaad iedereen te krijgen. Begrijp ik iig uit deze reeks.
Maar normaal gesproken zit er per klant wel verschil in..
Tof, bedankt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
Ze maken geen duizenden verschillende combinaties hoor. In het begin van deze topic reeks waren het soms 3 verschillende die je kon krijgen, maar niet veel meer dan dat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
He partner..
Dit zijn de Exellentbonnen en die schijnt inderdaad iedereen te krijgen. Begrijp ik iig uit deze reeks.
Maar normaal gesproken zit er per klant wel verschil in..
vorige actie ook gewoon bij 2 AH's 2 xCrystal Clear flessen opgehaald op zelfde bonuskaart hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bergdani het volgende:
[..]
Volgende week pizzatoertocht dan maar! Lekker alle AH's langs voor gratis pizza's.![]()
Alleen, nu ik beter nadenk: je moet je bonuskaart showen, dus je kunt er niet meer dan 1 nemen.
Ach, eigenlijk moet ik gewoon blij zijn met 1 gratis pizza.![]()
Zolang je ook een bonuskaart meebrengt...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Hoe werkt dit? kan ik de betreffende bonnen zo uitprinten meenemen en gebruik van maken? lijkt me vrij sterk toch?
Wat staat er op de bon aangegeven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Hoe werkt dit? kan ik de betreffende bonnen zo uitprinten meenemen en gebruik van maken? lijkt me vrij sterk toch?
Nee, je moet eerst een dansje doen voor de juryquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Nu het op GeenStijl staat vermoed ik dat die pizza's de komende week niet meer verkrijgbaar zijnquote:
Ik zie het al voor me;quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nu het op GeenStijl staat vermoed ik dat die pizza's de komende week niet meer verkrijgbaar zijn
Gewoon zelf nog ff een laag gerookt spek en paar plakken kaas erover, dan is het altijd goed.quote:
Dat dacht ik ook al, die dingen worden niet voor niets gratis weggegevenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon zelf nog ff een laag gerookt spek en paar plakken kaas erover, dan is het altijd goed.
Ja.quote:
Four Fromages? Bedoel je niet de Quatro Käsen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef rac het volgende:
heb zojuist de pizza gehaald ,
mocht geen four fromages alleen salamials ik dan toch de andere wilde moest ik maar naar een andere AH gaan. Mijn appie kan zeker geen bonnen lezen.
Maar deze verpakking was groter en de prijs lag hoger , en de kassiere keek naar de bon van dat kan niet hoor GRATIS?????
Op de bon staat toch ook een plaatje van een doos met pizza x3 of tuna x2 oid?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef rac het volgende:
heb zojuist de pizza gehaald ,
mocht geen four fromages alleen salamials ik dan toch de andere wilde moest ik maar naar een andere AH gaan. Mijn appie kan zeker geen bonnen lezen.
Maar deze verpakking was groter en de prijs lag hoger , en de kassiere keek naar de bon van dat kan niet hoor GRATIS?????
Ja ik ben natuurlijk geen kenner he? Maar de pizza's heten ook stone oven pizza's dus vandaar mijn verbasteringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Four Fromages? Bedoel je niet de Quatro Käsen?
Verplicht weet ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Op de bon staat toch ook een plaatje van een doos met pizza x3 of tuna x2 oid?
Dat lijkt me wel een grote doos en ze zijn inderdaad verplicht je te laten kiezen.
Elke AH is hetzelfde, tenzij er op die bon zou staan; kijk op de site voor de AH locaties die meedoen *oid*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef rac het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk geen kenner he? Maar de pizza's heten ook stone oven pizza's dus vandaar mijn verbastering
[..]
Verplicht weet ik nietmaar ik kreeg ze in ieder geval wel gratis
Nou aangezien alle namen op Euroshopper producten in het Engels zijn, zal het wel kunnen kloppen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Four Fromages? Bedoel je niet de Quatro Käsen?
Niet elke AH heeft alle smaken he, dat begrijp je zelf ook wel, dus je kan best in je keuze beperkt worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een grote doos en ze zijn inderdaad verplicht je te laten kiezen.
Eet smakelijk voor zodadelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef Bart het volgende:
Quattro Formaggi werd bij mij ook niet herkend door de bon. Uiteraard bij de infobalie gewoon mijn zuurverdiende centen teruggekregen.
Nu zit overigens een salami in de oven.
Die kazenpizza werd bij ons ook niet herkend, maar de juffrouw achter de kassa heeft hem wel ingevoerd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef Bart het volgende:
Quattro Formaggi werd bij mij ook niet herkend door de bon. Uiteraard bij de infobalie gewoon mijn zuurverdiende centen teruggekregen.
Nu zit overigens een salami in de oven.
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Niet elke AH heeft alle smaken he, dat begrijp je zelf ook wel, dus je kan best in je keuze beperkt worden.
Als je hem zelf uptoolt is-ie wel te doen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Bart het volgende:
Best te doen. Bodem was iets te hard voor mijn smaak, maar niet superhard ofzo. Hij is niet vet lekker, maar ook echt niet slecht. Voor een gratis pizza zeker geen miskoop
.
Dat zal ze leren man.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:51 schreef Zwappel het volgende:
Ik ga alléén met die bonnetjes naar de Albert Heijn, en koop niks anders.
Ik krijg immers nog geld van ze, vuile oplichters.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:28 schreef Razor21 het volgende:
LOL net 2 dozen gehaald 3 per stuk in een doos.
[ afbeelding ]
Korting 4.35 terwijl ik toch dacht te zien dat het 2.99 euro was.
Zometeen nog 2 dozen halen bij een andere AH. Deze werd ik net nerveus veroorzaakte met mijn moeder een hele rij. Kassiere bellen bon was niet te scannen moest handmatig. En moeders had schijnbaar een verkeerde doos gepakt Margarita die kon niet.
Dus zo weer de salami halen in Almere liggen de schappen nog vol schijnbaar weet niemand ervan.
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga de gratis pizza halen van de week
Niet handig: straks zijn ze allemaal uitverkocht en doen ze dit soort acties nooit meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef Razor21 het volgende:
Maar even een appart topic aangemaakt : Gratis pizza van de AH tm 10 oktober
Mooi toch, kan je weer een halve krat bier extra halen.quote:
Want jij denkt dat dat niet het doel is van de Appie: reclame maken en zorgen dat ze overal in het nieuws komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef Zon het volgende:
[..]
Niet handig: straks zijn ze allemaal uitverkocht en doen ze dit soort acties niet meer.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Want jij denkt dat dat niet het doel is van de Appie: reclame maken en zorgen dat ze overal in het nieuws komen?
Niet echt neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Dalliance het volgende:
Is die meuk ook een beetje te eten of niet?
Dat moet je goed doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Cybart het volgende:
verdomd mieters topic....
net even de 4 cheeses pizza's gescoord...
en een fles wijn... Waarop de cassiere mn legetimatie vroeg....
reactie: "zo dat is lang geleden"
( user=27)
In mijn herinnering alleen als je écht honger hebt, maar het is járen geleden dat ik euroshopper pizza at.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Dalliance het volgende:
Is die meuk ook een beetje te eten of niet?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Deeg is per definitie ongebakken, kneus.
Daarom moet je de pizza ook eerst een tijd in een warme oven leggen, flaplipquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Deeg is per definitie ongebakken, kneus.
Wat staat er op de bon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Dus je print die bon uit, neemt die bonuskaart mee en je krijgt dan gratis die pizza's? of is het 2+1 gratis ofzo?
Jij bent kankerdomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Dus je print die bon uit, neemt die bonuskaart mee en je krijgt dan gratis die pizza's? of is het 2+1 gratis ofzo?
Het heeft geen zin om je vraag te beantwoorden, als je de bon al niet snapt dan snap je het antwoord van ons ook niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Als jij met die bon bij de kassa komt word je uitgelachen door al het personeel, want die bon hebben wij zelf gemaakt en is niet geldig dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Wat lul jij nou. Zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als jij met die bon bij de kassa komt word je uitgelachen door al het personeel, want die bon hebben wij zelf gemaakt en is niet geldig dus.
Maar wie weet is gratis ook daadwerkelijk gratis, dus dat houdt in dat je er niet voor hoeft te betalen.
Je moet ze wel in de vriezer stoppenquote:
Duh.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze wel in de vriezer stoppen
ik heb 5 dozen gescoort bij 1 AH. gewoon een paar bonuskaarten aanvragen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef welkominspace het volgende:
hier in groningen ook stuk of 10 AH's om langs te gaan
Ja hoor en deze http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf meer nieuwe zijn er niet deze weekquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef brunette82 het volgende:
dat is er 1, is er nog meerthanks brandbeer 1
Ik had ze ook net gehad en wilde ze posten, waren precies dezelfde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:47 schreef brandbeer het volgende:
[..]
Ja hoor en deze http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf meer nieuwe zijn er niet deze week
Precies hetzelfde? Da's wel heel toevalligquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:18 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik had ze ook net gehad en wilde ze posten, waren precies dezelfde.
Is niet zo vreemd dat zie ik hier wel meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Da's wel heel toevallig.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef Kevin24 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan die bonnen ?
Nice weer Pizza's ! vorige x was de salami al weg dus hoop deze week wel raakheb ze nog geneens geproeft dus no idea of ze te eten zijn ofniet, maja het is gratizzz he.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt je ervoor aanmelden via de site, je krijgt dan op basis van je eerdere aankopen bonnen waarvan ze denken dat ze bij je passen.
damn ben ik net telaat voor die bonbons!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Het kan nog, sommige AH's zijn tot 10 uur open op zondag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn ben ik net telaat voor die bonbons!!!!!!!!!!
Nicequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef UncleSam het volgende:
We gaan weer een weekje door met pizza's
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
Bedankt, spuit 11!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef UncleSam het volgende:
We gaan weer een weekje door met pizza's
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
uhmm ja.. ctrl f misschien voortaan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Perruche het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf
Weet niet of deze er al staat, maar deze bonnen geven 50% korting op Naanbrood, Patak's saus, Amoy saus, Casa Fiesta producten en Pandan rijst.
Zijn die dingen echt ZO eetbaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:19 schreef Printerkabel het volgende:
Nice
Even elke dag een pak scoren
Ja ze stonden er alquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Perruche het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf
Weet niet of deze er al staat, maar deze bonnen geven 50% korting op Naanbrood, Patak's saus, Amoy saus, Casa Fiesta producten en Pandan rijst.
Ja ik vind ze echt prima te etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zijn die dingen echt ZO eetbaar?(want dan sta ik vnaaf uiteraard ook in de rij
)
Ranzige zooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef Harwich2 het volgende:
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaatissssssssss tandpasta
http://www.gratiz.nl/Gratis_Parodontax_Whitening.pdf
Sorry hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:02 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
uhmm ja.. ctrl f misschien voortaan?
Liever dubbel dan nietquote:
Parodontaxquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef Harwich2 het volgende:
Heb net de paradontax gehaaldquote:
Gebruik het al jaren, als je er aan gewend bent wil je niets anders. Alleen wel goed de tandenborstel afspoelen, anders krijg je er zo'n knetterharde borstel van.quote:
thanks voor de tipquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gebruik het al jaren, als je er aan gewend bent wil je niets anders. Alleen wel goed de tandenborstel afspoelen, anders krijg je er zo'n knetterharde borstel van.
Nu gaat dit topic alleen over AH kortingsbonnen, maar heb je dit soort nice kortingsbonnen ook van meerdere ketens? Bijv meer van Kruidvat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef Harwich2 het volgende:
Er zijn veel geld terug acties, kun je gewoon op googelen, kom je ze wel tegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nu gaat dit topic alleen over AH kortingsbonnen, maar heb je dit soort nice kortingsbonnen ook van meerdere ketens? Bijv meer van Kruidvat?
Die avatar..quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Party_P het volgende:
Hmm alwééér geen pizza's bij de AH, dame achter servicebalie gooide het op leveringsproblemen. Ik denk: niet besteld omdat het ze teveel geld kost.
Ik heb tot op heden alles terug gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die avatar..![]()
Maar, dat zou me niks verbazen nee.
En ik ben niet zo van de geld terug acties![]()
Duurt te lang, zou me niet eens opvallen als ze niks terugstorten.
1. Denk je nou echt dat een kassamiep verstand heeft wat er in de winkel gebeurt.. nee dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Party_P het volgende:
Hmm alwééér geen pizza's bij de AH, dame achter servicebalie gooide het op leveringsproblemen. Ik denk: niet besteld omdat het ze teveel geld kost.
1. Ik sprak eerst een kassamiep en die wist het al helemaal niet. De servicebalie dame zei dat vanmorgen er wat binnenkwam.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Denk je nou echt dat een kassamiep verstand heeft wat er in de winkel gebeurt.. nee dus.
2. AH heeft een automatisch bestelsysteem, als er één product verkocht wordt komt die de volgende dag weer binnen. Daar kan personeel bijna niet aan zitten.
Maar ook met een automatisch systeem kunnen er nog wel eens problemen met de levering zijn hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
1. Ik sprak eerst een kassamiep en die wist het al helemaal niet. De servicebalie dame zei dat vanmorgen er wat binnenkwam.
2. Ah dat wist ik niet, maar was wel te verwachten van de AH. Dan nog vreemd, zaterdag al niks, vanmorgen al niks. Grmpf
ik denk niet in complottenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar ook met een automatisch systeem kunnen er nog wel eens problemen met de levering zijn hoorDenk aan platten banden, files, huisdieren die printjes opeten, computerstoringen, enz enz enz.
Het is echt geen complot
nouja, bij 3 filialen dus. maar dat het zaterdag op was, verbaasd me niks, erg drukke dag en ik was er pas in de middag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, als ze in de rest van NL nog gewoon te krijgen zijn, denk ik dat er bij jouw winkel toch iets mis is gegaan.
zoiets had ik ook, heerlijk gevoel is dat hequote:Op maandag 11 oktober 2010 17:04 schreef Cybart het volgende:
Heerlijk shoppen dit...
orginele rekening: ¤ 13,10
korting: ¤ 7,23
te betalen: ¤ 5,87
Lees het vorige topic, bij mij welquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:20 schreef ForumGek het volgende:
Willen ze de code ook van je telefoon scannen? Ik heb namelijk niet de beschikking over een printer, maar wel honger !
Ligt er natuurlijk aan wat voor kassamiep je treft, bij de balie heb je in ieder geval meer kans...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Denk je nou echt dat een kassamiep verstand heeft wat er in de winkel gebeurt.. nee dus.
2. AH heeft een automatisch bestelsysteem, als er één product verkocht wordt komt die de volgende dag weer binnen. Daar kan personeel bijna niet aan zitten.
moet je er dan ook een postzegel opplakken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:32 schreef ejvdb het volgende:
Gratis ''taart''
http://www.zuivelhoeve.nl(...)ibiliteitsmodus].pdf
Zo werkt het
Koop een heerlijk bekertje Boer'n Taart. Onderstaand formulier even downloaden, printen en invullen. Deze kun je samen met de kassabon waarop de gekochte Boer'n Taart vermeld staat opsturen naar: Actie Zuivelhoeve Boer'n Taart, Antwoordnummer 200, 4200 VB in Gorinchem. Je ontvangt dan binnen een aantal weken het volledige aankoopbedrag retour op je bankrekening. Klik hier voor het actieformulier
Verkrijgbaar bij AH (120 grootste AH's), Golff, EM-TE, Boni, Coop, Poiez, Hoogvliet, Vomar, Deen, Sanders en Makro.
Yourzine is een reclamebureau waar Ah mee samenwerkt. Ze hebben wel vaker bonnen gepubliceerd via hun site.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof het zodra er een link naar de AH site zelf komt...
Ghehehequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:50 schreef MissHobje het volgende:
`de kassa miep net over mijn pizzabon.. " hoe kom je daar nou aan?? "
ik: " beroepsgeheim!!!!"
Kassamiep: "![]()
"
Ik: "`'
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
GheheheVnaaf ook maar (weer) eens met een bonnetje wat voer trachten te scoren. Voorraden zijn wel verrasend vaak op de laatste tijd
ja dat was hier bij de lokale appie ook steeds, maar de xl had een complete vriezer vol met die pizza's die zijn er dus wel op bedachtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Khalein het volgende:
[..]
GheheheVnaaf ook maar (weer) eens met een bonnetje wat voer trachten te scoren. Voorraden zijn wel verrasend vaak op de laatste tijd
Dan gok ik dat je gewoon pech hebt. Hier bij de Appie hebben ze ze iedere keer nog en liggen er 2 dozen in de vriezer. Ik meende elders ook al gelezen hebben dat de appie een automatisch bijbestel systeem heeft, dus het zal dan vast echt pech zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef gelestipjes het volgende:
Hier hebben ze die pizza's gewoon al niet sinds het begin van de actie, verder wordt alles aangevuld, alleen die pizza's niet. Zul je zien dat ze ze ineens wel weer hebben zodra de actie voorbij is.
dan zou je toch een tegoed bon kunnen halen? toch? beetje lullig als er tijdens de hele actie geen pizza te krijgen is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:17 schreef gelestipjes het volgende:
Hier hebben ze die pizza's gewoon al niet sinds het begin van de actie, verder wordt alles aangevuld, alleen die pizza's niet. Zul je zien dat ze ze ineens wel weer hebben zodra de actie voorbij is.
Volgens mij geldt dat niet bij producten waar ze "op is op" bijzetten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dan zou je toch een tegoed bon kunnen halen? toch? beetje lullig als er tijdens de hele actie geen pizza te krijgen is.
Mwa, ik koop regelmatig de kaaspizza hoor, is erg lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Wokkel het volgende:
Toch wel grappig dat geen weldenkend mens die ES pizza's (3 in 1 doos) normaal zou kopen, maar we het nu allemaal wel te pruimen vinden.
De Salami vind ik in ieder geval niet slecht.
dit is dus de reden waarom de actie isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:21 schreef Wokkel het volgende:
Toch wel grappig dat geen weldenkend mens die ES pizza's (3 in 1 doos) normaal zou kopen, maar we het nu allemaal wel te pruimen vinden.
De Salami vind ik in ieder geval niet slecht.
Klopt helemaal wat Wokkel zegt. Er waren al eerder officiele AH bonnen via dezelfde server aangeboden als officieel AH kanaal. Photoshoppen en ergens anders te downloaden aanbieden zou nog kunnen, maar photoshoppen en het op de server van Yourzine zetten is onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:24 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Yourzine is een reclamebureau waar Ah mee samenwerkt. Ze hebben wel vaker bonnen gepubliceerd via hun site.
Je weet dat er meerdere pizza's in een doos zitten bij Euroshopper? Bij de meesten 3, en volgens mij alleen bij de kaaspizza 2?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:33 schreef Waffle het volgende:
Ik snap overigens niet dat je de ES pizza's zou kopen als de AH krokante pizza's even duur zijn per stuk..
Nu ze gratis zijn is het een ander verhaal natuurlijk
Mozzarella en tonijn ook 2 pizza's in 1 doos. Ik geloof alleen Salami en Margarita 3 pizza'squote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:44 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Je weet dat er meerdere pizza's in een doos zitten bij Euroshopper? Bij de meesten 3, en volgens mij alleen bij de kaaspizza 2?
Oeh, gimmequote:Op zondag 17 oktober 2010 11:22 schreef brandbeer het volgende:
Deze week zijn er meer dan 60 coupons en de samenstelling is per persoon verschillend
Ook opvallend; jij hebt 8 kortingsbonnen, Guppyfriend 4...quote:Op zondag 17 oktober 2010 11:11 schreef Curiosity het volgende:
http://ah.pondres.nl/NDXVUBEYIHKFDBNTAXKZ.pdf
Ik kreeg deze.
Inderdaad!quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Van de week eens maaltijdsalades inslaan
Jeetje, wat veel, bedanktquote:Op zondag 17 oktober 2010 11:30 schreef brandbeer het volgende:
http://ah.pondres.nl/NDXVUBEYIHKFDBNTAXKZ.pdf
http://ah.pondres.nl/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
http://cmgtcontent.ahold.(...)1_kinderbakfeest.pdf
http://ah.pondres.nl/QKMTJMNXLFABYVDXZGIF.pdf
http://ah.pondres.nl/HZREKFKWRGOSFJBOPBAD.pdf
http://ah.pondres.nl/QKMTJMNXLFABYVDXZGIF.pdf
http://ah.pondres.nl/SIOWIAAWCVIZRBMTQUYP.pdf
Als we er 61 bonnetjes hebben dan zijn ze er allemaal !
Nee, dankje! Even Nivea douchegel halen en de AH helderquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:20 schreef toimoi het volgende:
Weet niet of die al langsgekomen is:
http://ah.pondres.nl/GYTQOYKLTXCBWBYOIRJM.pdf
iddquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Van de week eens maaltijdsalades inslaan
Dat gevoel heb ik wel, maar zodra ik buiten sta, en de kassabon zie, ben ik toch wel heel gelukkig,quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:26 schreef Goodbye het volgende:
Kijken ze je niet heel raar aan als je met een stapel van die kortingsbonnen aankomt bij de kassa? Op de één of andere manier heb ik nog steeds het idee dat het niet "mag" ofzo.
Is hier inmiddels ook al een officiele bon van die gewoon op de ah site staat?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:16 schreef nietzohandigeharry het volgende:
De pizza actie blijkt volgende week ook door te gaan. Check:
http://albertheijn.yourzine.nl/coupons/Printbon_1x_EUROSHOP_PIZZA_wk42.pdf (*bron). Hoe ze achter die bon zijn gekomen is mij alleen nog onduidelijk.
Voor de geld terug acties en die (bonnen voor) gratis producten kan je ook dat forum verder uitpluizen:
http://gratis.startpagina.nl/prikbord/
True, truequote:Op zondag 17 oktober 2010 13:02 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel, maar zodra ik buiten sta, en de kassabon zie, ben ik toch wel heel gelukkig,
en vooral mijn portemonnee
Waar dan precies. want ik heb me wel aangemeld voor de nieuwsbrief, maar van de voordeel coupons weet ik niks. Of bedoel je die op achterkant van de folder staan.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:25 schreef AnnekeM het volgende:
*verwijderd.
Bij Trekpleister kun je je ook aanmelden voor voordeelcoupons. Deze komen op naam te staan.
7 euro 50 voor een stukje brie whahahhaaquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:20 schreef toimoi het volgende:
Weet niet of die al langsgekomen is:
http://ah.pondres.nl/GYTQOYKLTXCBWBYOIRJM.pdf
Waar heb jij leren rekenen. Een stuk van 250 gram kost toch echt zo'n 40 cent meer tegen een kiloprijs van 6,75.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:03 schreef dralion13 het volgende:
nee, 6,75 voor een kilo, dus 1,30 voor een stuk (er vanuit gaande dat een stuk 250 gram weegt)
dankewelquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:13 schreef Harwich2 het volgende:
Ik heb alle 50% bonnen in word document gezet.. makkelijk voor je om uit te printen!!
http://www.datafilehost.com/download-d9109621.html
Danku.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:13 schreef Harwich2 het volgende:
Ik heb alle 50% bonnen in word document gezet.. makkelijk voor je om uit te printen!!
http://www.datafilehost.com/download-d9109621.html
Waar smaakt dat zo'n beetje naar? Schweppes?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:52 schreef Stali het volgende:
Schweppes..
En garnalen. Van de week ook weer paella maken.
Ze hebben verschillende smaken maar het is een citrusfrisdrank. Schweppes is een tijdje uit de reguliere schappen gehaald maar sinds een jaartje (?) weer terug. Bitter Lemon, daar drink ik het om. Maar zijn nieuwe varianten met bijv. legumes.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar smaakt dat zo'n beetje naar? Schweppes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |