quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef crossover het volgende:
Waar komen die dingen eigenlijk vandaan, en waarom kent niet iedereen ze?
Je kunt je ervoor aanmelden via de site, je krijgt dan op basis van je eerdere aankopen bonnen waarvan ze denken dat ze bij je passen.quote:Op zondag 26 september 2010 10:33 schreef crossover het volgende:
Waar komen die dingen eigenlijk vandaan, en waarom kent niet iedereen ze?
Hier verder: AH kortingsbonnen deel 3
Ik ook inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 10:40 schreef AnnekeM het volgende:
deel 3 alweer![]()
Ik wilde in het vorige topic reageren over de Crystal Clear.
Je hoeft trouwens geen 2 flessen mee te nemen, maar gerust een krat vol. Niemand die naar de voorwaarden van 2 producten per klant kijkt!
Ik heb regelmatig meer producten gehaald dan volgens de voorwaarden magvb. 5 flessen Crystal Clear.
Of toen de 500ml flesjes Rivella 50% korting waren, had ik zo'n 15 flesjes gehaald. En jawel, de korting word gewoon verrekend over alle flesjes
Deze voordeelcoupons zijn nog geldig t/m 3 oktober
* Celestial Seasonings tea
* AH Muffin
* AH Roombotercake naturel
* AH Oat cookies
* AH Delicata praliné chocolade
* AH Perla Aroma snelfilter koffie
Ooh, waarom geen 50quote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef fits het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)elPuurEnEerlijk2.pdf
25%.....
Die klinkt ook goedquote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef fits het volgende:
25%.....
Want?quote:Op zondag 26 september 2010 11:02 schreef koekii het volgende:
Dit klinkt meer als een topic ''welke boodschappen heb je gehaald in AH''.
quote:
Nicequote:Op zondag 26 september 2010 10:58 schreef fits het volgende:
25%.....
Nee welke boodschappen heb je gehaald met 50% korting in de AHquote:Op zondag 26 september 2010 11:02 schreef koekii het volgende:
Dit klinkt meer als een topic ''welke boodschappen heb je gehaald in AH''.
Dit lijkt er meer op !!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Excellent, de olijfolie was net bijna op na de vorige 50%-actiequote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Ja dat had ik ook!quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Excellent, de olijfolie was net bijna op na de vorige 50%-actie.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Uiteraard met de handscanner, bij de betaalzuil scan je enkel bonuskaart en airmileskaartquote:Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Scan je de bonnen met zelfscan trouwens met de handscanner of bij de "betaalzuil" bij het afrekenen?
Oeh, dank voor deze bonnenquote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Toch ook de lege flessen bonnen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard met de handscanner, bij de betaalzuil scan je enkel bonuskaart en airmileskaart
Die heb ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch ook de lege flessen bonnen?
Ik heb ook nooit lege flessen (die gaan eens per maand met de bezorger van de appie mee) maar ik dacht dat ik laatst iemand zijn lege flessenbon bij zo'n zuil zag scannen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooitMijn C1000 (waar ik tegenover woon) accepteert alle flessen namelijk, ook van andere supermarkten
Maar kan me voorstellen dat je ook die met de handscanner kunt scannen
Ik heb de kortingscoupons in elk geval met de handscanner gescand en dat werkt gewoon
Nu niet meer.quote:
Ze waren al eerder gepostquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Bij mij welquote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Scannen vanaf telefoon werkte hier trouwens niet
Het ging bij mij ook fout met de bananen en bonbons. De bonbons werden niet herkend door de zelfscanner en bij de bananen ging de korting er niet af. Was bij de servicebalie zo geregeld.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef AnnekeM het volgende:
Wel goed opletten of de korting wel goed verrekend word. 9 van de 10x gaat het hier fout.
Zo ook vandaag, de Excellent pizza's werden niet gescand. Kassaboy verscheurde het bonnetje waardoor de klantenservicewoman d'r twijfels had. Kreeg toch nog 3 euro (!) terug (2 pizza's).
Het is elke keer weer duidelijk dat het personeel van de AH totaal niet op de hoogte is van deze bonnen
Bananen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het ging bij mij ook fout met de bananen en bonbons. De bonbons werden niet herkend door de zelfscanner en bij de bananen ging de korting er niet af. Was bij de servicebalie zo geregeld.
Op 1 bon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bananen?
Vandaag 9 pizza's, bonbons en olijfolie gekocht, allemaal korting gekregen.
Als een artikel onbekend is en ze het niet toevoegen krijg je dat inderdaad.
Ok, en deden ze daar niet moeilijk om?quote:
Volgens mij komen ze altijd op zondag uitquote:
okequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze altijd op zondag uit
Nee, bij de kassa deden ze het wel en daar zeiden ze dat het bij de betaalpaal moet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef crossover het volgende:
Ik kreeg ze net niet gescand met de handscanner
Ik had hetzelfde met de excellent steenoven pizza. Bij de servicekassa m'n geld gewoon teruggekregen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:10 schreef crossover het volgende:
Ik kreeg ze net niet gescand met de handscanner
Je vergeet de dierendagbonnenquote:Op zondag 3 oktober 2010 16:07 schreef AnnekeM het volgende:
Even een update met de bonnen die nog steeds geldig zijn;
Exellent t/m 10 oktober
Puur & Eerlijk t/m 10 oktober
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
En hier heb ik de bon voor de gratis pizza's http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
En ik denken dat het een grap was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
En hier heb ik de bon voor de gratis pizza's http://cmgtcontent.ahold.(...)5998_001_coupon1.pdf
Nee ik hou niet van grappenquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:54 schreef bergdani het volgende:
[..]
En ik denken dat het een grap was.
Hij staat op de officiële AH-bonnenserver, dus dan zal die wel echt zijn.
Volgende week pizzatoertocht dan maar! Lekker alle AH's langs voor gratis pizza's.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
Bedankt voor je uitleg.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:32 schreef lynda het volgende:
Nou als jij andere bonnen krijgt per email dan hier staan dan moet je de link plaatsen
Iedereen kan de bonnen gewoon gebruiken..
Het is gekoppeld aan je koopgedrag bij de AH vandaar de verschillende bonnen
Je kunt gewoon meerdere keren zo'n pizza halen hoor... de kans is alleen groot dat het verkeerd gaat als je in 1x drie van die dozen zou willen meenemen...quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bergdani het volgende:
[..]
Volgende week pizzatoertocht dan maar! Lekker alle AH's langs voor gratis pizza's.![]()
Alleen, nu ik beter nadenk: je moet je bonuskaart showen, dus je kunt er niet meer dan 1 nemen.
Ach, eigenlijk moet ik gewoon blij zijn met 1 gratis pizza.![]()
He partner.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Linkje AHbonnen, ook pindakaas en olijven, vrees ik.
http://albertheijn.yourzi(...)cellent_Genieten.pdf
Ah, okee, ik zal het iig wel bijhouden en de linkjes van die bonnen hier plakken.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
He partner..
Dit zijn de Exellentbonnen en die schijnt inderdaad iedereen te krijgen. Begrijp ik iig uit deze reeks.
Maar normaal gesproken zit er per klant wel verschil in..
Tof, bedankt!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:40 schreef brandbeer het volgende:
Ze maken geen duizenden verschillende combinaties hoor. In het begin van deze topic reeks waren het soms 3 verschillende die je kon krijgen, maar niet veel meer dan dat.quote:Op maandag 4 oktober 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
He partner..
Dit zijn de Exellentbonnen en die schijnt inderdaad iedereen te krijgen. Begrijp ik iig uit deze reeks.
Maar normaal gesproken zit er per klant wel verschil in..
vorige actie ook gewoon bij 2 AH's 2 xCrystal Clear flessen opgehaald op zelfde bonuskaart hoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:07 schreef bergdani het volgende:
[..]
Volgende week pizzatoertocht dan maar! Lekker alle AH's langs voor gratis pizza's.![]()
Alleen, nu ik beter nadenk: je moet je bonuskaart showen, dus je kunt er niet meer dan 1 nemen.
Ach, eigenlijk moet ik gewoon blij zijn met 1 gratis pizza.![]()
Zolang je ook een bonuskaart meebrengt...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Hoe werkt dit? kan ik de betreffende bonnen zo uitprinten meenemen en gebruik van maken? lijkt me vrij sterk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |