Excellent, de olijfolie was net bijna op na de vorige 50%-actiequote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Ja dat had ik ook!quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Excellent, de olijfolie was net bijna op na de vorige 50%-actie.
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Uiteraard met de handscanner, bij de betaalzuil scan je enkel bonuskaart en airmileskaartquote:Op zondag 26 september 2010 20:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Scan je de bonnen met zelfscan trouwens met de handscanner of bij de "betaalzuil" bij het afrekenen?
Oeh, dank voor deze bonnenquote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Toch ook de lege flessen bonnen?quote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uiteraard met de handscanner, bij de betaalzuil scan je enkel bonuskaart en airmileskaart
Die heb ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 26 september 2010 23:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Toch ook de lege flessen bonnen?
Ik heb ook nooit lege flessen (die gaan eens per maand met de bezorger van de appie mee) maar ik dacht dat ik laatst iemand zijn lege flessenbon bij zo'n zuil zag scannen.quote:Op zondag 26 september 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooitMijn C1000 (waar ik tegenover woon) accepteert alle flessen namelijk, ook van andere supermarkten
Maar kan me voorstellen dat je ook die met de handscanner kunt scannen
Ik heb de kortingscoupons in elk geval met de handscanner gescand en dat werkt gewoon
Nu niet meer.quote:
Ze waren al eerder gepostquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Bij mij welquote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Scannen vanaf telefoon werkte hier trouwens niet
Het ging bij mij ook fout met de bananen en bonbons. De bonbons werden niet herkend door de zelfscanner en bij de bananen ging de korting er niet af. Was bij de servicebalie zo geregeld.quote:Op maandag 27 september 2010 17:40 schreef AnnekeM het volgende:
Wel goed opletten of de korting wel goed verrekend word. 9 van de 10x gaat het hier fout.
Zo ook vandaag, de Excellent pizza's werden niet gescand. Kassaboy verscheurde het bonnetje waardoor de klantenservicewoman d'r twijfels had. Kreeg toch nog 3 euro (!) terug (2 pizza's).
Het is elke keer weer duidelijk dat het personeel van de AH totaal niet op de hoogte is van deze bonnen
Bananen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het ging bij mij ook fout met de bananen en bonbons. De bonbons werden niet herkend door de zelfscanner en bij de bananen ging de korting er niet af. Was bij de servicebalie zo geregeld.
Op 1 bon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bananen?
Vandaag 9 pizza's, bonbons en olijfolie gekocht, allemaal korting gekregen.
Als een artikel onbekend is en ze het niet toevoegen krijg je dat inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |