Niet echt neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Dalliance het volgende:
Is die meuk ook een beetje te eten of niet?
Dat moet je goed doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Cybart het volgende:
verdomd mieters topic....
net even de 4 cheeses pizza's gescoord...
en een fles wijn... Waarop de cassiere mn legetimatie vroeg....
reactie: "zo dat is lang geleden"
( user=27)
In mijn herinnering alleen als je écht honger hebt, maar het is járen geleden dat ik euroshopper pizza at.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Dalliance het volgende:
Is die meuk ook een beetje te eten of niet?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Deeg is per definitie ongebakken, kneus.
Daarom moet je de pizza ook eerst een tijd in een warme oven leggen, flaplipquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Deeg is per definitie ongebakken, kneus.
Wat staat er op de bon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Dus je print die bon uit, neemt die bonuskaart mee en je krijgt dan gratis die pizza's? of is het 2+1 gratis ofzo?
Jij bent kankerdomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Dus je print die bon uit, neemt die bonuskaart mee en je krijgt dan gratis die pizza's? of is het 2+1 gratis ofzo?
Het heeft geen zin om je vraag te beantwoorden, als je de bon al niet snapt dan snap je het antwoord van ons ook niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Als jij met die bon bij de kassa komt word je uitgelachen door al het personeel, want die bon hebben wij zelf gemaakt en is niet geldig dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Wat lul jij nou. Zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als jij met die bon bij de kassa komt word je uitgelachen door al het personeel, want die bon hebben wij zelf gemaakt en is niet geldig dus.
Maar wie weet is gratis ook daadwerkelijk gratis, dus dat houdt in dat je er niet voor hoeft te betalen.
Je moet ze wel in de vriezer stoppenquote:
Duh.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze wel in de vriezer stoppen
ik heb 5 dozen gescoort bij 1 AH. gewoon een paar bonuskaarten aanvragen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef welkominspace het volgende:
hier in groningen ook stuk of 10 AH's om langs te gaan
Ja hoor en deze http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf meer nieuwe zijn er niet deze weekquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef brunette82 het volgende:
dat is er 1, is er nog meerthanks brandbeer 1
Ik had ze ook net gehad en wilde ze posten, waren precies dezelfde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:47 schreef brandbeer het volgende:
[..]
Ja hoor en deze http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf meer nieuwe zijn er niet deze week
Precies hetzelfde? Da's wel heel toevalligquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:18 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik had ze ook net gehad en wilde ze posten, waren precies dezelfde.
Is niet zo vreemd dat zie ik hier wel meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Da's wel heel toevallig.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef Kevin24 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan die bonnen ?
Nice weer Pizza's ! vorige x was de salami al weg dus hoop deze week wel raakheb ze nog geneens geproeft dus no idea of ze te eten zijn ofniet, maja het is gratizzz he.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt je ervoor aanmelden via de site, je krijgt dan op basis van je eerdere aankopen bonnen waarvan ze denken dat ze bij je passen.
damn ben ik net telaat voor die bonbons!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Het kan nog, sommige AH's zijn tot 10 uur open op zondag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn ben ik net telaat voor die bonbons!!!!!!!!!!
Nicequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef UncleSam het volgende:
We gaan weer een weekje door met pizza's
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
Bedankt, spuit 11!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef UncleSam het volgende:
We gaan weer een weekje door met pizza's
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
uhmm ja.. ctrl f misschien voortaan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Perruche het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf
Weet niet of deze er al staat, maar deze bonnen geven 50% korting op Naanbrood, Patak's saus, Amoy saus, Casa Fiesta producten en Pandan rijst.
Zijn die dingen echt ZO eetbaar?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:19 schreef Printerkabel het volgende:
Nice
Even elke dag een pak scoren
Ja ze stonden er alquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Perruche het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf
Weet niet of deze er al staat, maar deze bonnen geven 50% korting op Naanbrood, Patak's saus, Amoy saus, Casa Fiesta producten en Pandan rijst.
Ja ik vind ze echt prima te etenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef Khalein het volgende:
[..]
Zijn die dingen echt ZO eetbaar?(want dan sta ik vnaaf uiteraard ook in de rij
)
Ranzige zooiquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef Harwich2 het volgende:
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaatissssssssss tandpasta
http://www.gratiz.nl/Gratis_Parodontax_Whitening.pdf
Sorry hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:02 schreef Harwich2 het volgende:
[..]
uhmm ja.. ctrl f misschien voortaan?
Liever dubbel dan nietquote:
Parodontaxquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef Harwich2 het volgende:
Heb net de paradontax gehaaldquote:
Gebruik het al jaren, als je er aan gewend bent wil je niets anders. Alleen wel goed de tandenborstel afspoelen, anders krijg je er zo'n knetterharde borstel van.quote:
thanks voor de tipquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gebruik het al jaren, als je er aan gewend bent wil je niets anders. Alleen wel goed de tandenborstel afspoelen, anders krijg je er zo'n knetterharde borstel van.
Nu gaat dit topic alleen over AH kortingsbonnen, maar heb je dit soort nice kortingsbonnen ook van meerdere ketens? Bijv meer van Kruidvat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef Harwich2 het volgende:
Er zijn veel geld terug acties, kun je gewoon op googelen, kom je ze wel tegenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:27 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Nu gaat dit topic alleen over AH kortingsbonnen, maar heb je dit soort nice kortingsbonnen ook van meerdere ketens? Bijv meer van Kruidvat?
Die avatar..quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Party_P het volgende:
Hmm alwééér geen pizza's bij de AH, dame achter servicebalie gooide het op leveringsproblemen. Ik denk: niet besteld omdat het ze teveel geld kost.
Ik heb tot op heden alles terug gehadquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Die avatar..![]()
Maar, dat zou me niks verbazen nee.
En ik ben niet zo van de geld terug acties![]()
Duurt te lang, zou me niet eens opvallen als ze niks terugstorten.
1. Denk je nou echt dat een kassamiep verstand heeft wat er in de winkel gebeurt.. nee dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:30 schreef Party_P het volgende:
Hmm alwééér geen pizza's bij de AH, dame achter servicebalie gooide het op leveringsproblemen. Ik denk: niet besteld omdat het ze teveel geld kost.
1. Ik sprak eerst een kassamiep en die wist het al helemaal niet. De servicebalie dame zei dat vanmorgen er wat binnenkwam.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef UncleSam het volgende:
[..]
1. Denk je nou echt dat een kassamiep verstand heeft wat er in de winkel gebeurt.. nee dus.
2. AH heeft een automatisch bestelsysteem, als er één product verkocht wordt komt die de volgende dag weer binnen. Daar kan personeel bijna niet aan zitten.
Maar ook met een automatisch systeem kunnen er nog wel eens problemen met de levering zijn hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:30 schreef Party_P het volgende:
[..]
1. Ik sprak eerst een kassamiep en die wist het al helemaal niet. De servicebalie dame zei dat vanmorgen er wat binnenkwam.
2. Ah dat wist ik niet, maar was wel te verwachten van de AH. Dan nog vreemd, zaterdag al niks, vanmorgen al niks. Grmpf
ik denk niet in complottenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar ook met een automatisch systeem kunnen er nog wel eens problemen met de levering zijn hoorDenk aan platten banden, files, huisdieren die printjes opeten, computerstoringen, enz enz enz.
Het is echt geen complot
nouja, bij 3 filialen dus. maar dat het zaterdag op was, verbaasd me niks, erg drukke dag en ik was er pas in de middag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Mwa, als ze in de rest van NL nog gewoon te krijgen zijn, denk ik dat er bij jouw winkel toch iets mis is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |