Wat staat er op de bon aangegeven?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Hoe werkt dit? kan ik de betreffende bonnen zo uitprinten meenemen en gebruik van maken? lijkt me vrij sterk toch?
Nee, je moet eerst een dansje doen voor de juryquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:02 schreef ejvdb het volgende:
Hoe werkt dit? kan ik de betreffende bonnen zo uitprinten meenemen en gebruik van maken? lijkt me vrij sterk toch?
Nu het op GeenStijl staat vermoed ik dat die pizza's de komende week niet meer verkrijgbaar zijnquote:
Ik zie het al voor me;quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:13 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Nu het op GeenStijl staat vermoed ik dat die pizza's de komende week niet meer verkrijgbaar zijn
Gewoon zelf nog ff een laag gerookt spek en paar plakken kaas erover, dan is het altijd goed.quote:
Dat dacht ik ook al, die dingen worden niet voor niets gratis weggegevenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon zelf nog ff een laag gerookt spek en paar plakken kaas erover, dan is het altijd goed.
Ja.quote:
Four Fromages? Bedoel je niet de Quatro Käsen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef rac het volgende:
heb zojuist de pizza gehaald ,
mocht geen four fromages alleen salamials ik dan toch de andere wilde moest ik maar naar een andere AH gaan. Mijn appie kan zeker geen bonnen lezen.
Maar deze verpakking was groter en de prijs lag hoger , en de kassiere keek naar de bon van dat kan niet hoor GRATIS?????
Op de bon staat toch ook een plaatje van een doos met pizza x3 of tuna x2 oid?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:35 schreef rac het volgende:
heb zojuist de pizza gehaald ,
mocht geen four fromages alleen salamials ik dan toch de andere wilde moest ik maar naar een andere AH gaan. Mijn appie kan zeker geen bonnen lezen.
Maar deze verpakking was groter en de prijs lag hoger , en de kassiere keek naar de bon van dat kan niet hoor GRATIS?????
Ja ik ben natuurlijk geen kenner he? Maar de pizza's heten ook stone oven pizza's dus vandaar mijn verbasteringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Four Fromages? Bedoel je niet de Quatro Käsen?
Verplicht weet ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Op de bon staat toch ook een plaatje van een doos met pizza x3 of tuna x2 oid?
Dat lijkt me wel een grote doos en ze zijn inderdaad verplicht je te laten kiezen.
Elke AH is hetzelfde, tenzij er op die bon zou staan; kijk op de site voor de AH locaties die meedoen *oid*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef rac het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk geen kenner he? Maar de pizza's heten ook stone oven pizza's dus vandaar mijn verbastering
[..]
Verplicht weet ik nietmaar ik kreeg ze in ieder geval wel gratis
Nou aangezien alle namen op Euroshopper producten in het Engels zijn, zal het wel kunnen kloppen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Four Fromages? Bedoel je niet de Quatro Käsen?
Niet elke AH heeft alle smaken he, dat begrijp je zelf ook wel, dus je kan best in je keuze beperkt worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een grote doos en ze zijn inderdaad verplicht je te laten kiezen.
Eet smakelijk voor zodadelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef Bart het volgende:
Quattro Formaggi werd bij mij ook niet herkend door de bon. Uiteraard bij de infobalie gewoon mijn zuurverdiende centen teruggekregen.
Nu zit overigens een salami in de oven.
Die kazenpizza werd bij ons ook niet herkend, maar de juffrouw achter de kassa heeft hem wel ingevoerd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:57 schreef Bart het volgende:
Quattro Formaggi werd bij mij ook niet herkend door de bon. Uiteraard bij de infobalie gewoon mijn zuurverdiende centen teruggekregen.
Nu zit overigens een salami in de oven.
Dat kan inderdaad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Niet elke AH heeft alle smaken he, dat begrijp je zelf ook wel, dus je kan best in je keuze beperkt worden.
Als je hem zelf uptoolt is-ie wel te doen dus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Bart het volgende:
Best te doen. Bodem was iets te hard voor mijn smaak, maar niet superhard ofzo. Hij is niet vet lekker, maar ook echt niet slecht. Voor een gratis pizza zeker geen miskoop
.
Dat zal ze leren man.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:51 schreef Zwappel het volgende:
Ik ga alléén met die bonnetjes naar de Albert Heijn, en koop niks anders.
Ik krijg immers nog geld van ze, vuile oplichters.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:28 schreef Razor21 het volgende:
LOL net 2 dozen gehaald 3 per stuk in een doos.
[ afbeelding ]
Korting 4.35 terwijl ik toch dacht te zien dat het 2.99 euro was.
Zometeen nog 2 dozen halen bij een andere AH. Deze werd ik net nerveus veroorzaakte met mijn moeder een hele rij. Kassiere bellen bon was niet te scannen moest handmatig. En moeders had schijnbaar een verkeerde doos gepakt Margarita die kon niet.
Dus zo weer de salami halen in Almere liggen de schappen nog vol schijnbaar weet niemand ervan.
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ga de gratis pizza halen van de week
Niet handig: straks zijn ze allemaal uitverkocht en doen ze dit soort acties nooit meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:57 schreef Razor21 het volgende:
Maar even een appart topic aangemaakt : Gratis pizza van de AH tm 10 oktober
Mooi toch, kan je weer een halve krat bier extra halen.quote:
Want jij denkt dat dat niet het doel is van de Appie: reclame maken en zorgen dat ze overal in het nieuws komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef Zon het volgende:
[..]
Niet handig: straks zijn ze allemaal uitverkocht en doen ze dit soort acties niet meer.
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Want jij denkt dat dat niet het doel is van de Appie: reclame maken en zorgen dat ze overal in het nieuws komen?
Niet echt neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Dalliance het volgende:
Is die meuk ook een beetje te eten of niet?
Dat moet je goed doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:10 schreef Cybart het volgende:
verdomd mieters topic....
net even de 4 cheeses pizza's gescoord...
en een fles wijn... Waarop de cassiere mn legetimatie vroeg....
reactie: "zo dat is lang geleden"
( user=27)
In mijn herinnering alleen als je écht honger hebt, maar het is járen geleden dat ik euroshopper pizza at.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef Dalliance het volgende:
Is die meuk ook een beetje te eten of niet?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Deeg is per definitie ongebakken, kneus.
Daarom moet je de pizza ook eerst een tijd in een warme oven leggen, flaplipquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Deeg is per definitie ongebakken, kneus.
Wat staat er op de bon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Dus je print die bon uit, neemt die bonuskaart mee en je krijgt dan gratis die pizza's? of is het 2+1 gratis ofzo?
Jij bent kankerdomquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Dus je print die bon uit, neemt die bonuskaart mee en je krijgt dan gratis die pizza's? of is het 2+1 gratis ofzo?
Het heeft geen zin om je vraag te beantwoorden, als je de bon al niet snapt dan snap je het antwoord van ons ook niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Als jij met die bon bij de kassa komt word je uitgelachen door al het personeel, want die bon hebben wij zelf gemaakt en is niet geldig dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Afca0229 het volgende:
Wat lul jij nou. Zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als jij met die bon bij de kassa komt word je uitgelachen door al het personeel, want die bon hebben wij zelf gemaakt en is niet geldig dus.
Maar wie weet is gratis ook daadwerkelijk gratis, dus dat houdt in dat je er niet voor hoeft te betalen.
Je moet ze wel in de vriezer stoppenquote:
Duh.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je moet ze wel in de vriezer stoppen
ik heb 5 dozen gescoort bij 1 AH. gewoon een paar bonuskaarten aanvragen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:32 schreef welkominspace het volgende:
hier in groningen ook stuk of 10 AH's om langs te gaan
Ja hoor en deze http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf meer nieuwe zijn er niet deze weekquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:38 schreef brunette82 het volgende:
dat is er 1, is er nog meerthanks brandbeer 1
Ik had ze ook net gehad en wilde ze posten, waren precies dezelfde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:47 schreef brandbeer het volgende:
[..]
Ja hoor en deze http://cmgtcontent.ahold.(...)0372_001_coupons.pdf meer nieuwe zijn er niet deze week
Precies hetzelfde? Da's wel heel toevalligquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:18 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik had ze ook net gehad en wilde ze posten, waren precies dezelfde.
Is niet zo vreemd dat zie ik hier wel meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies hetzelfde? Da's wel heel toevallig.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef Kevin24 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk aan die bonnen ?
Nice weer Pizza's ! vorige x was de salami al weg dus hoop deze week wel raakheb ze nog geneens geproeft dus no idea of ze te eten zijn ofniet, maja het is gratizzz he.
quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt je ervoor aanmelden via de site, je krijgt dan op basis van je eerdere aankopen bonnen waarvan ze denken dat ze bij je passen.
damn ben ik net telaat voor die bonbons!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 september 2010 16:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
AH excellent bonnen
Ik ga bonbons kopenWel raar dat ik deze krijg trouwens, ik koop altijd van die "puur en eerlijk-meuk".
Het kan nog, sommige AH's zijn tot 10 uur open op zondag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn ben ik net telaat voor die bonbons!!!!!!!!!!
Nicequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef UncleSam het volgende:
We gaan weer een weekje door met pizza's
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
Bedankt, spuit 11!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:13 schreef UncleSam het volgende:
We gaan weer een weekje door met pizza's
http://cmgtcontent.ahold.(...)6004_001_coupon2.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |