abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86861686
Die mensen die zich druk kunnen maken over dat handje vol krakers in NL. Hahaha, hoe kansloos ben je zelf dan?! _O-
pi_86861725
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Op de persoon spelen? Zijn je argumenten op?
Mwoah, valt wel mee met op de persoon spelen als je naar de bekende weg vraagt over ongure types wat zelfs een kleuter kan zien op de foto.

En mijn argumenten en mening heb ik al meerdere keren geplaatst. Jammer voor je dat het niet jouw mening is.
pi_86861832
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwoah, valt wel mee met op de persoon spelen als je naar de bekende weg vraagt over ongure types wat zelfs een kleuter kan zien op de foto.
Nogmaals, als ik naar die foto kijk, waar kan ik dan aan zien dat het tuig is? Ze dragen geen Bommeltjes, overhemd en het haar is wat aan de lange kant, maar dat dat niet jouw stijl is maakt het nog geen tuig.
pi_86861892
alles dat anders dan ik is begrijp ik niet en is daarom eng :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86861895
maar goed.
we kunnen hier wel discussieren maar feit is dat links extreem hard aan terrein verliest.
4 jaar geleden achte men wilders aan de macht nog onmogelijk, of een einde kraakverbod.

moet eens zien hoe ongelijk ze hadden en moet eens opletten hoe er straks nog veel meer veranderd...
pi_86861915
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef jan75 het volgende:
maar goed.
we kunnen hier wel discussieren maar feit is dat links extreem hard aan terrein verliest.
4 jaar geleden achte men wilders aan de macht nog onmogelijk, of een einde kraakverbod.

moet eens zien hoe ongelijk ze hadden en moet eens opletten hoe er straks nog veel meer veranderd...
*O*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86861941
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nogmaals, als ik naar die foto kijk, waar kan ik dan aan zien dat het tuig is? Ze dragen geen Bommeltjes, overhemd en het haar is wat aan de lange kant, maar dat dat niet jouw stijl is maakt het nog geen tuig.
:')
onlangs nog een alternatief feestje bijgewoond.
erg links en anders zeg maar maar ze waren wel schoon en verzorgd, op de foto zie je al dat dit tuig dat niet is
pi_86861971
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heeft niets met mijn smaak of stijl te maken maar als ik als werkgever dat tuig daar op sollicitatie zou krijgen kwamen ze niet verder dan de intercom. En zo denken met mij vele werkgevers.
  zondag 26 september 2010 @ 15:36:25 #159
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_86862114
quote:
maar goed.

En de schriftelijke taalvaardigheid van de FOK!user blijft ook maar achteruit gaan. Met de tijd verstrijkt gestaag de tolerantie en veerkracht van de maatschappij. Het wordt alleen maar erger.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_86862118
quote:
maar goed.

dat wordt lachen als het net zo snel weer terug veranderd, of acht je dat onmogelijk, lol?

elke debiel weet zolangzamerhand toch wel dat als je zoiets gaat onderdrukken, ze alleen maar radicaler worden? rechts nederland zou die krakers beter gewoon met rust gelaten hebben, nu creeren ze het begin van hun eigen teloorgang. als krakers niet meer bezig zijn met kraken, gaan ze actievoeren.
pi_86862129
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heeft niets met mijn smaak of stijl te maken maar als ik als werkgever dat tuig daar op sollicitatie zou krijgen kwamen ze niet verder dan de intercom. En zo denken met mij vele werkgevers.
de meesten binden dan ook wel in.
jongen die ik kende had een goede studie gevolgd maar was alternatief.
dus veel piercings, lang haar etc.
na een paar maanden vruchteloos solliciteren ging die maar naar de kapper, verwijderde zijn piercings en kocht een net pak, direct werk.

nu is die nogal trendy en zie je hem nauwelijks nog in die ouwe troep _O-
pi_86862165
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waar kan je op deze foto zien dat het tuig is?
Ze zijn in ieder geval te vies om aan te raken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86862193
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dat wordt lachen als het net zo snel weer terug veranderd, of acht je dat onmogelijk, lol?

elke debiel weet zolangzamerhand toch wel dat als je zoiets gaat onderdrukken, ze alleen maar radicaler worden? rechts nederland zou die krakers beter gewoon met rust gelaten hebben, nu creeren ze het begin van hun eigen teloorgang. als krakers niet meer bezig zijn met kraken, gaan ze actievoeren.
overlast van tuig is men ook zat.
de volgende stap is dat er minder gepikt word en de politie harder gaat optreden.

dus dan zal dat linkse werkschuwe tuig na een paar flinke klappen ook wel huilend ophouden _O_
  zondag 26 september 2010 @ 15:39:52 #164
pi_86862230
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef jan75 het volgende:

[..]

na een paar maanden vruchteloos solliciteren ging die maar naar de kapper, verwijderde zijn piercings en kocht een net pak, direct werk.

Nou, gelukkig maar. Weer een voormalig vrije ziel geconformeerd aan de kortzichtigheid van de maatschappij. Zo komen we er wel met zijn allen. Netjes in de rij.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_86862294
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nou, gelukkig maar. Weer een voormalig vrije ziel geconformeerd aan de kortzichtigheid van de maatschappij. Zo komen we er wel met zijn allen. Netjes in de rij.
vrije ziel :)

weet je wat vrijheid is.... rijk zijn.
ik kan doen wat ik wil, hoef me nergens zorgen om te maken.

heerlijk :D
pi_86862385
quote:

[..]

Zouden ze hun energie niet beter besteden aan het vinden van een baan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 26 september 2010 @ 15:44:33 #167
pi_86862393
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef jan75 het volgende:

[..]

vrije ziel :)

weet je wat vrijheid is.... rijk zijn.
ik kan doen wat ik wil, hoef me nergens zorgen om te maken.

heerlijk :D
Gefeliciteerd. Maar met het hebben van een vrije ziel bedoel ik onder anderen het kunnen accepteren dat mensen er een andere definitie van vrijheid op na kunnen houden dan jij. Is ook die vorm van vrijheid op jou van toepassing?
pi_86862463
quote:

[..]

Vrij vertaald zeg je; Laat ze maar lekker met rust want anders komen ze nog veel erger terug.

Nee lekker dan.
  zondag 26 september 2010 @ 15:47:10 #169
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86862471
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef jan75 het volgende:

Ach, zo heeft iedereen wel wat natuurlijk, zelf zou je overduidelijk nog niet in staat zijn een fatsoenlijke sollicitatiebrief te schrijven.
Ik ga naar huis.
pi_86862600
Misschien heeft het tekort aan studentenwoningen een verband met de kraak in de binnenstad.
Laat ze maar eerst dat probleem gaan oplossing ipv een kraakwet gaan doorvoeren in tijden van recessie.
http://www.delta.tudelft.(...)-kamers-tekort/21614
pi_86862725
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef superdrufus het volgende:
Misschien heeft het tekort aan studentenwoningen een verband met de kraak in de binnenstad.
Laat ze maar eerst dat probleem gaan oplossing ipv een kraakwet gaan doorvoeren in tijden van recessie.
In Nijmegen zou het al helpen als de gemeente eindelijk eens een stuk bouwgrond goedkeurt voor de studentenhuisvester. Over de laatste nieuwbouwlocatie hebben ze jaren moeten steggelen.
pi_86862820
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ach, zo heeft iedereen wel wat natuurlijk, zelf zou je overduidelijk nog niet in staat zijn een fatsoenlijke sollicitatiebrief te schrijven.
gelukkig dat ik niet hoef uit te blinken op spelling voor mijn expertise :)
pi_86863206
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Maar met het hebben van een vrije ziel bedoel ik onder anderen het kunnen accepteren dat mensen er een andere definitie van vrijheid op na kunnen houden dan jij. Is ook die vorm van vrijheid op jou van toepassing?
zolang anderen het eigendomsrecht respecteren...

ik wil geen last van anderen hebben net als dat ik niemand anders tot lost wil zijn.
  zondag 26 september 2010 @ 16:28:34 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86864102
grappige is wel dat de instanties al aan hebben gegeven de nieuwe wet toch niet uit te gaan voeren, daar hebben ze geen personeel voor namelijk :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Donald Duck held zondag 26 september 2010 @ 17:07:32 #175
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_86865525
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef Re het volgende:
grappige is wel dat de instanties al aan hebben gegeven de nieuwe wet toch niet uit te gaan voeren, daar hebben ze geen personeel voor namelijk :)
Het handhaven van de wet is gewoon een taak voor de politie. En de plannen zijn dat er een nationale politie komt die direct valt onder het nieuwe ministerie van Veiligheid. Dus burgemeesters kunnen het straks ook niet gaan gedogen door hun korpsen opdracht te geven niet te handelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_86865716
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:38 schreef jan75 het volgende:

[..]

overlast van tuig is men ook zat.
de volgende stap is dat er minder gepikt word en de politie harder gaat optreden.

dus dan zal dat linkse werkschuwe tuig na een paar flinke klappen ook wel huilend ophouden _O_
dachten ze ook in de jaren 80. bleek van niet.
pi_86865777
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Vrij vertaald zeg je; Laat ze maar lekker met rust want anders komen ze nog veel erger terug.

Nee lekker dan.
is geen dreigement, is gewoon oorzaak en gevolg. onderdrukking leidt tot extremisme.
ik denk niet dat krakers dan maar gaan soliciteren, als je hun allemaal op straat gooit.
bovendien houden ze toch wel hun centra, want veel kraakpanden van weleer zijn gelegaliseerd.
pi_86866165
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef okiokinl het volgende:

[..]

is geen dreigement, is gewoon oorzaak en gevolg. onderdrukking leidt tot extremisme.
Laten we de rechtstaat maar opdoeken dan, als gedrag onderdrukt wordt komt het immers als extremisme terug.
pi_86866365
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:13 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ik denk niet dat krakers dan maar gaan soliciteren, als je hun allemaal op straat gooit.
bovendien houden ze toch wel hun centra, want veel kraakpanden van weleer zijn gelegaliseerd.
tja, totdat de eigenaars dus oostblokkers gaan inhuren.

hoe willen krakers daar wat tegen doen :')
pi_86866661
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:23 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Laten we de rechtstaat maar opdoeken dan, als gedrag onderdrukt wordt komt het immers als extremisme terug.
toch werkt dat meestal zo. en er is nogal een verschil tussen individuele criminele daden onderdrukken , of een publieke beweging.
en wat is er tegen op actievoeren, demonstreren etc? vind je dat iets wat onderdrukt moet worden?
dat doen krakers zowiezo al altijd, alleen als ze niet meer kunnen kraken, hebben ze een hoop tijd over. :)
pi_86866706
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:28 schreef jan75 het volgende:

[..]

tja, totdat de eigenaars dus oostblokkers gaan inhuren.

hoe willen krakers daar wat tegen doen :')
wat bedoel je, criminele oostblokkers om ze af te tuigen als ze een demo organiseren? lekker slim, krakers wegwerken, oosblok maffia hierheen halen..
pi_86867141
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef okiokinl het volgende:

[..]

toch werkt dat meestal zo. en er is nogal een verschil tussen individuele criminele daden onderdrukken , of een publieke beweging.
en wat is er tegen op actievoeren, demonstreren etc? vind je dat iets wat onderdrukt moet worden?
dat doen krakers zowiezo al altijd, alleen als ze niet meer kunnen kraken, hebben ze een hoop tijd over. :)
Zeg ik iets over actievoeren, demonsteren etc?

Krakers demonstereren maareen eind in de rondte, zolang ze maar van andermans eigendom afblijven :)
pi_86867246
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:46 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Krakers demonstereren maareen eind in de rondte, zolang ze maar van andermans eigendom afblijven :)
dat idd, zolang ze vreedzaam demonstreren geen enkel probleem en hun recht.

maar ja, helaas weten we beter en zijn ze vaak niet vreedzaam en eerlijk
pi_86867882
quote:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is het behoorlijk anti-sociaal om je gebouwtje tientallen jaren leeg te laten staan (en er dus totaal geen gebruik van te maken) terwijl er een enorm studentenwoningtekort is.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_86867953
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Of de politie een schurfthekel heeft aan krakers is totaal niet relevant. Wat wel relevant is, is dat binnen de grenzen van de wet kraken legaal is. Daarom kan de politie er niks tegen doen.
[..]

Ik moet toch altijd zo kotsen op die krakers die schermen met de wet. Diezelfde krakers gaan door met kraken na oktober en overtreden diezelfde wet dan ook. Vinden ze niet erg en dat is heel anders. Dan vind ik, dat huiseigenaren ook incidenteel de wet mogen overtreden en die krakers met zoveel mogelijk geweld het huis uitsmijten.
pi_86868170
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb je gelijk, maar aan de andere kant is het behoorlijk anti-sociaal om je gebouwtje tientallen jaren leeg te laten staan (en er dus totaal geen gebruik van te maken) terwijl er een enorm studentenwoningtekort is.
ja en als die arme studenten anti-kraak gaan dan worden ze eruit gemept door links werkschuw tuig ...AKA krakers en de organisatie bedreigd en panden vernield:

http://www.at5.nl/artikelen/44516/antikraak
  zondag 26 september 2010 @ 18:21:47 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86868186
quote:
Op zondag 26 september 2010 17:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het handhaven van de wet is gewoon een taak voor de politie. En de plannen zijn dat er een nationale politie komt die direct valt onder het nieuwe ministerie van Veiligheid. Dus burgemeesters kunnen het straks ook niet gaan gedogen door hun korpsen opdracht te geven niet te handelen.
brrrrr....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_86868348
http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=ItemTV&item=59408

niks te krijgen :')

ik ken toch vele studenten die vanuit zuid, noord en oost na het vwo gewoon een kamer/app kunnen regelen binnen enkele maanden....

krakers liegen dus ook.
pi_86868582
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:10 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Als student kan ik je vertellen dat krakers slechts een druppel op de gloeiende plaat van de kamernood zijn.

Bovendien vind ik tientallen jaren leeg laten staan (hoe vaak komt dat nu nog voor in Nederland) heel wat anders dan na 1 jaar en 1 dag een te koop staand huis binnenvallen, verwoesten en de eigenaar in zijn gezicht uitlachen terwijl de rechter 2 maanden later eindelijk eens zegt dat ze eruit moeten.

En maar lachen tegen die anti-sociale woningeigenaar die zijn stulpje niet binnen een jaar verkocht kreeg, van een werkschuwe stinkende kip kun je immers niet plukken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cerbie op 26-09-2010 18:42:10 ]
pi_86868655
studenten zijn meer gebaat om bij de gemeente te zeuren om een lap grond waar bijvoorbeeld een soort campus word neergeknald.
dat hoeven geen ultra hippe flats te zijn maar gewoon praktisch, eenvoudig en stevig.
pi_86869678
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef superdrufus het volgende:
Dan ga je maar wat verder weg wonen. Omdat ik mijn auto niet kan parkeren waar ik wil, heb ik ook niet het recht die auto maar de gracht in te duwen, of open te breken en lekker te verplaatsen!?

Krakers zijn gewoon links tuig en letterlijk vieze criminelen. Aanpakken die gasten. Werkschuwe paupers
pi_86872531
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik moet toch altijd zo kotsen op die krakers die schermen met de wet.
Lees je wel wat mensen schrijven?
pi_86875738
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

BInnenkort kom ik jouw meubels afnemen, immers er zijn meubels zat.
Lol, ik ben geen kraker :P Je mag mn oude meubels wel hebben hoor, heb net nieuwe en moet er nog van af.
pi_86875836
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:21 schreef Re het volgende:

[..]

brrrrr....
Ja, dat vind ik ook een behoorlijk enge gedachte :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 26 september 2010 @ 21:20:14 #195
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_86875912
De krakers bereiden zich voor op de toekomst.... dat ze voortaan in een tent moeten slapen i.p.v. andermans huis.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 26 september 2010 @ 21:24:02 #196
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_86876135
quote:
AMSTERDAM - Krakers hebben zondag gebouwen ingenomen in Amsterdam en Utrecht. In de hoofdstad kraakte een groep zondagmiddag het oude hoofdkantoor van de brandweer op de Weesperzijde.
© ANP

In Utrecht bezetten krakers een pand op de Uithof. Dit pand van de Universiteit Utrecht staat volgens de krakers als enige tijd leeg.

De politie in Amsterdam wilde niet zeggen of er actie wordt ondernomen. De brandweer verhuisde in december naar Amsterdam-Zuidoost. In het voorjaar sloot een vastgoedbedrijf een langjarige huurovereenkomst af voor het pand aan de Weesperzijde.

http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-en-utrecht.html
Laat de tanks maar weer komen...
  zondag 26 september 2010 @ 21:36:55 #197
pi_86876931
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef OEM het volgende:

[..]

Laat de tanks maar weer komen...
Ja, stel je toch voor, één van de leegstaande gebouwen op een tochtig universiteitsterrein dat op een nuttige manier gebruikt wordt :'( De horror!!
pi_86876969
Wat was dat verhaal ook alweer van een wijk in Amsterdam die geheel van een vastgoedhandelaar was. Die eigenaar liet het moedwillig verkrotten en verpauperen.
Vervolgens maakte hij grote bedrijven lekker met de mooiste plannen (grote hotels, de waarde zou enorm stijgen). Hij verkocht de grond aan een Aegon/Shell of ander groot bedrijf voor een kapitaal. Maar van het hotel is nooit iets terecht gekomen.
Wijk verrot, bedrijf opgelicht, en de vastgoedmaffia lacht in zn vuistje.

Moraal van het verhaal, een beetje ethiek is voor mens en bedrijf goed. Krakers bestrijden is symptoom bestrijden. Bestrijd leegstand en onethische speculatie.

Zo dat was mijn knuppel in het hoenderhok.
  zondag 26 september 2010 @ 21:39:41 #199
pi_86877117
Overigens, meteen een mooi bewijs tegen de vaak naar voren gebrachte stelling dat krakers alleen in de binnenstad zouden willen zitten. Dus niet, de Uithof is geen binnenstad. In your face :7
pi_86877521
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook een behoorlijk enge gedachte :{
Ik lik mijn vingers er vast bij af.
pi_86877693
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:45 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik lik mijn vingers er vast bij af.
Ja geweldig, een nationale politiemacht die boven lokale overheden staat en kan ingrijpen als de overheid dat wenst. Zo begint het, en voordat je het weet leef je in een politiestaat. Vooral met veiligheidsfreaks VVD en PVV in het kabinet.
  zondag 26 september 2010 @ 21:49:15 #202
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86877727
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef BlackFrancis het volgende:
Krakers bestrijden is symptoom bestrijden.
Dat en weinig anders.
Ik ga naar huis.
pi_86877984
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja geweldig, een nationale politiemacht die boven lokale overheden staat en kan ingrijpen als de overheid dat wenst. Zo begint het, en voordat je het weet leef je in een politiestaat. Vooral met veiligheidsfreaks VVD en PVV in het kabinet.
Je wil mijn exemplaar van 1984 dus niet meer lenen?
pi_86878037
quote:

[..]

ik zei actievoeren, en toen ging jij vrij vertalen..
  zondag 26 september 2010 @ 21:55:40 #205
pi_86878158
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef BlackFrancis het volgende:
Wat was dat verhaal ook alweer van een wijk in Amsterdam die geheel van een vastgoedhandelaar was. Die eigenaar liet het moedwillig verkrotten en verpauperen.
Vervolgens maakte hij grote bedrijven lekker met de mooiste plannen (grote hotels, de waarde zou enorm stijgen). Hij verkocht de grond aan een Aegon/Shell of ander groot bedrijf voor een kapitaal. Maar van het hotel is nooit iets terecht gekomen.
Wijk verrot, bedrijf opgelicht, en de vastgoedmaffia lacht in zn vuistje.

Moraal van het verhaal, een beetje ethiek is voor mens en bedrijf goed. Krakers bestrijden is symptoom bestrijden. Bestrijd leegstand en onethische speculatie.

Zo dat was mijn knuppel in het hoenderhok.
Uitstekende post.
pi_86878159
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je wil mijn exemplaar van 1984 dus niet meer lenen?
Ik heb een exemplaar in de kast staan. Ooit eens op de kop getikt op een boekenmarkt. Ben ik best wel trots op 8-)
pi_86878181
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik moet toch altijd zo kotsen op die krakers die schermen met de wet. Diezelfde krakers gaan door met kraken na oktober en overtreden diezelfde wet dan ook. Vinden ze niet erg en dat is heel anders. Dan vind ik, dat huiseigenaren ook incidenteel de wet mogen overtreden en die krakers met zoveel mogelijk geweld het huis uitsmijten.
jaja, dus je bezwaar tegen kraken is dat op 2 oktober voor het eerst ze iets ilegaals gaan doen, en daarom vind jij het okee dat huisbazen al die tijd illegale dingen deden? beetje hypocriet?
pi_86878327
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:53 schreef okiokinl het volgende:

[..]

ik zei actievoeren, en toen ging jij vrij vertalen..
quote:

[..]

Hier reageerde ik op.
  zondag 26 september 2010 @ 21:59:40 #209
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_86878413
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Overigens, meteen een mooi bewijs tegen de vaak naar voren gebrachte stelling dat krakers alleen in de binnenstad zouden willen zitten. Dus niet, de Uithof is geen binnenstad. In your face :7
En een bevestiging dat krakers criminelen zijn. Dat pand in Amsterdam staat nog geen jaar leeg.
pi_86878489
Kan me ook een filmpje herinneren van GS dat Rutger (haat die vent, maar die repo was wel aardig) langsging bij een JOVD feestje. Die korpsballetjes vierden feest omdat de kraakwet was aangenomen. Dan ben je echt een sneu figuur imo :')
  zondag 26 september 2010 @ 22:06:01 #211
pi_86878871
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef OEM het volgende:

[..]

En een bevestiging dat krakers criminelen zijn. Dat pand in Amsterdam staat nog geen jaar leeg.
Als dat waar is, dan zijn ze daar niet goed bezig. Maar in Utrecht is weer eens bewezen dat panden te vaak en te lang nutteloos staan te zijn, daar waar juist behoefte is aan woningen.
pi_86879266
Ik steun 100x liever dat 'krakerstuig' dan die rijke snobs van de VVD.
Wat boeit het jullie arm Nederland, het is toch alleen in het voordeel van Rijk Nederland, dat is wel duidelijk.
pi_86879315
Welk pand is het eigenlijk op de Uithof?
  zondag 26 september 2010 @ 22:14:49 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86879527
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef DeParo het volgende:
Wat boeit het jullie arm Nederland, het is toch alleen in het voordeel van Rijk Nederland, dat is wel duidelijk.
wie zegt dat veel mensen hier tot arm-nederland behoren?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86879536
quote:
Ben het zowaar met je eens :)
  zondag 26 september 2010 @ 22:17:36 #216
pi_86879720
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:11 schreef Cerbie het volgende:
Welk pand is het eigenlijk op de Uithof?
Vraag ik me ook af. Het is in ieder geval van de universiteit.
pi_86881316
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[..]

Hier reageerde ik op.
ik bedoelde dus, als je kraken gaat verbieden, dan worden ze gewoon weer meer fanatieke actievoerders.
is ook vast een behoefte aan, als de neiuwe regering iedereen gaat korten, dus dat worden mooie tijden voor links. dan denk ik, hadden ze beter die krakers lekker met rust kunnen laten..
pi_86881463
quote:
Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef OEM het volgende:

[..]

dat bewijst dat dit een actie kraak is, om aandacht te krijgen voor het aankomend kraakverbod.
wel grappig dat ze mogen blijven van amsterdam, dat zegt wel iets over hoeveel steun dit verbod heeft in die stad.
pi_86881503
Al die zogenaamd tolerante figuren die mensen met een andere overtuiging/levensstijl/denkbeelden wiilen uitroeien, afschieten, of met pijpbommen willen bestoken zouden zich moeten schamen.

Als je vrijheid (o.a. vrijheid van meningsuiting) echt zo belangrijk vindt, dan moet je die vrijheid ook verdedigen als het gaat om andersdenkenden. Dat je in plaats daarvan er voor pleit om ze dood te maken, alleen omdat ze je niet aanstaan, is ronduit walgelijk.
pi_86881548
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:00 schreef KoosVogels het volgende:
Kan me ook een filmpje herinneren van GS dat Rutger (haat die vent, maar die repo was wel aardig) langsging bij een JOVD feestje. Die korpsballetjes vierden feest omdat de kraakwet was aangenomen. Dan ben je echt een sneu figuur imo :')
en dat is de spijker op zn kop. die gasten zien het geld al binnenstromen, lekker speculeren. kon al decennia niet meer zoals dat nu weer wel kan. triest.
  zondag 26 september 2010 @ 22:47:24 #221
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_86881599
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Het is in ieder geval van de universiteit.
Volgens artikel op de FP een pand aan de Marburglaan.
  Donald Duck held zondag 26 september 2010 @ 22:47:38 #222
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_86881608
quote:
Ook de armere mensen kunnen gewoon een huisje krijgen. Het heet sociale huur. Maar dat is natuurlijk niet goed genoeg voor dat tuig. Ze willen alleen genoegen nemen met een monumentaal pand op een toplocatie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_86881936
[edit]
pi_86881983
http://www2.utrecht.nl/sm(...)an#straatMarburglaan

Ah de sloopvergunning is 10-06-2010 aangevraagd en verleend. Zullen ze dat pand wel te pakken hebben.
  zondag 26 september 2010 @ 22:56:00 #225
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_86882033
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:44 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dat bewijst dat dit een actie kraak is, om aandacht te krijgen voor het aankomend kraakverbod.
wel grappig dat ze mogen blijven van amsterdam, dat zegt wel iets over hoeveel steun dit verbod heeft in die stad.
Het doel van die wet is niet om alle krakers direct overal uit te trappen, maar om overlast veroorzakende krakers er zonder pardon uit te kunnen trappen. Als die krakers zich normaal gedragen (as if) dan zal er weinig aan de hand zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')