abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86861686
Die mensen die zich druk kunnen maken over dat handje vol krakers in NL. Hahaha, hoe kansloos ben je zelf dan?! _O-
pi_86861725
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Op de persoon spelen? Zijn je argumenten op?
Mwoah, valt wel mee met op de persoon spelen als je naar de bekende weg vraagt over ongure types wat zelfs een kleuter kan zien op de foto.

En mijn argumenten en mening heb ik al meerdere keren geplaatst. Jammer voor je dat het niet jouw mening is.
pi_86861832
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mwoah, valt wel mee met op de persoon spelen als je naar de bekende weg vraagt over ongure types wat zelfs een kleuter kan zien op de foto.
Nogmaals, als ik naar die foto kijk, waar kan ik dan aan zien dat het tuig is? Ze dragen geen Bommeltjes, overhemd en het haar is wat aan de lange kant, maar dat dat niet jouw stijl is maakt het nog geen tuig.
pi_86861892
alles dat anders dan ik is begrijp ik niet en is daarom eng :(
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86861895
maar goed.
we kunnen hier wel discussieren maar feit is dat links extreem hard aan terrein verliest.
4 jaar geleden achte men wilders aan de macht nog onmogelijk, of een einde kraakverbod.

moet eens zien hoe ongelijk ze hadden en moet eens opletten hoe er straks nog veel meer veranderd...
pi_86861915
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef jan75 het volgende:
maar goed.
we kunnen hier wel discussieren maar feit is dat links extreem hard aan terrein verliest.
4 jaar geleden achte men wilders aan de macht nog onmogelijk, of een einde kraakverbod.

moet eens zien hoe ongelijk ze hadden en moet eens opletten hoe er straks nog veel meer veranderd...
*O*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86861941
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nogmaals, als ik naar die foto kijk, waar kan ik dan aan zien dat het tuig is? Ze dragen geen Bommeltjes, overhemd en het haar is wat aan de lange kant, maar dat dat niet jouw stijl is maakt het nog geen tuig.
:')
onlangs nog een alternatief feestje bijgewoond.
erg links en anders zeg maar maar ze waren wel schoon en verzorgd, op de foto zie je al dat dit tuig dat niet is
pi_86861971
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heeft niets met mijn smaak of stijl te maken maar als ik als werkgever dat tuig daar op sollicitatie zou krijgen kwamen ze niet verder dan de intercom. En zo denken met mij vele werkgevers.
  zondag 26 september 2010 @ 15:36:25 #159
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_86862114
quote:
maar goed.

En de schriftelijke taalvaardigheid van de FOK!user blijft ook maar achteruit gaan. Met de tijd verstrijkt gestaag de tolerantie en veerkracht van de maatschappij. Het wordt alleen maar erger.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_86862118
quote:
maar goed.

dat wordt lachen als het net zo snel weer terug veranderd, of acht je dat onmogelijk, lol?

elke debiel weet zolangzamerhand toch wel dat als je zoiets gaat onderdrukken, ze alleen maar radicaler worden? rechts nederland zou die krakers beter gewoon met rust gelaten hebben, nu creeren ze het begin van hun eigen teloorgang. als krakers niet meer bezig zijn met kraken, gaan ze actievoeren.
pi_86862129
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Heeft niets met mijn smaak of stijl te maken maar als ik als werkgever dat tuig daar op sollicitatie zou krijgen kwamen ze niet verder dan de intercom. En zo denken met mij vele werkgevers.
de meesten binden dan ook wel in.
jongen die ik kende had een goede studie gevolgd maar was alternatief.
dus veel piercings, lang haar etc.
na een paar maanden vruchteloos solliciteren ging die maar naar de kapper, verwijderde zijn piercings en kocht een net pak, direct werk.

nu is die nogal trendy en zie je hem nauwelijks nog in die ouwe troep _O-
pi_86862165
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waar kan je op deze foto zien dat het tuig is?
Ze zijn in ieder geval te vies om aan te raken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_86862193
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dat wordt lachen als het net zo snel weer terug veranderd, of acht je dat onmogelijk, lol?

elke debiel weet zolangzamerhand toch wel dat als je zoiets gaat onderdrukken, ze alleen maar radicaler worden? rechts nederland zou die krakers beter gewoon met rust gelaten hebben, nu creeren ze het begin van hun eigen teloorgang. als krakers niet meer bezig zijn met kraken, gaan ze actievoeren.
overlast van tuig is men ook zat.
de volgende stap is dat er minder gepikt word en de politie harder gaat optreden.

dus dan zal dat linkse werkschuwe tuig na een paar flinke klappen ook wel huilend ophouden _O_
  zondag 26 september 2010 @ 15:39:52 #164
pi_86862230
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef jan75 het volgende:

[..]

na een paar maanden vruchteloos solliciteren ging die maar naar de kapper, verwijderde zijn piercings en kocht een net pak, direct werk.

Nou, gelukkig maar. Weer een voormalig vrije ziel geconformeerd aan de kortzichtigheid van de maatschappij. Zo komen we er wel met zijn allen. Netjes in de rij.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_86862294
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nou, gelukkig maar. Weer een voormalig vrije ziel geconformeerd aan de kortzichtigheid van de maatschappij. Zo komen we er wel met zijn allen. Netjes in de rij.
vrije ziel :)

weet je wat vrijheid is.... rijk zijn.
ik kan doen wat ik wil, hoef me nergens zorgen om te maken.

heerlijk :D
pi_86862385
quote:

[..]

Zouden ze hun energie niet beter besteden aan het vinden van een baan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 26 september 2010 @ 15:44:33 #167
pi_86862393
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:41 schreef jan75 het volgende:

[..]

vrije ziel :)

weet je wat vrijheid is.... rijk zijn.
ik kan doen wat ik wil, hoef me nergens zorgen om te maken.

heerlijk :D
Gefeliciteerd. Maar met het hebben van een vrije ziel bedoel ik onder anderen het kunnen accepteren dat mensen er een andere definitie van vrijheid op na kunnen houden dan jij. Is ook die vorm van vrijheid op jou van toepassing?
pi_86862463
quote:

[..]

Vrij vertaald zeg je; Laat ze maar lekker met rust want anders komen ze nog veel erger terug.

Nee lekker dan.
  zondag 26 september 2010 @ 15:47:10 #169
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86862471
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef jan75 het volgende:

Ach, zo heeft iedereen wel wat natuurlijk, zelf zou je overduidelijk nog niet in staat zijn een fatsoenlijke sollicitatiebrief te schrijven.
Ik ga naar huis.
pi_86862600
Misschien heeft het tekort aan studentenwoningen een verband met de kraak in de binnenstad.
Laat ze maar eerst dat probleem gaan oplossing ipv een kraakwet gaan doorvoeren in tijden van recessie.
http://www.delta.tudelft.(...)-kamers-tekort/21614
pi_86862725
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:51 schreef superdrufus het volgende:
Misschien heeft het tekort aan studentenwoningen een verband met de kraak in de binnenstad.
Laat ze maar eerst dat probleem gaan oplossing ipv een kraakwet gaan doorvoeren in tijden van recessie.
http://www.delta.tudelft.(...)-kamers-tekort/21614
In Nijmegen zou het al helpen als de gemeente eindelijk eens een stuk bouwgrond goedkeurt voor de studentenhuisvester. Over de laatste nieuwbouwlocatie hebben ze jaren moeten steggelen.
pi_86862820
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:47 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ach, zo heeft iedereen wel wat natuurlijk, zelf zou je overduidelijk nog niet in staat zijn een fatsoenlijke sollicitatiebrief te schrijven.
gelukkig dat ik niet hoef uit te blinken op spelling voor mijn expertise :)
pi_86863206
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Maar met het hebben van een vrije ziel bedoel ik onder anderen het kunnen accepteren dat mensen er een andere definitie van vrijheid op na kunnen houden dan jij. Is ook die vorm van vrijheid op jou van toepassing?
zolang anderen het eigendomsrecht respecteren...

ik wil geen last van anderen hebben net als dat ik niemand anders tot lost wil zijn.
  zondag 26 september 2010 @ 16:28:34 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86864102
grappige is wel dat de instanties al aan hebben gegeven de nieuwe wet toch niet uit te gaan voeren, daar hebben ze geen personeel voor namelijk :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Donald Duck held zondag 26 september 2010 @ 17:07:32 #175
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_86865525
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:28 schreef Re het volgende:
grappige is wel dat de instanties al aan hebben gegeven de nieuwe wet toch niet uit te gaan voeren, daar hebben ze geen personeel voor namelijk :)
Het handhaven van de wet is gewoon een taak voor de politie. En de plannen zijn dat er een nationale politie komt die direct valt onder het nieuwe ministerie van Veiligheid. Dus burgemeesters kunnen het straks ook niet gaan gedogen door hun korpsen opdracht te geven niet te handelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')