Goed argument. Binnenkort is kraken ook bij wet verboden. Case closed.quote:Op zondag 26 september 2010 14:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een andere burger heeft dat recht niet, de overheid heeft daarentegen wel het recht om te handelen. Het is namelijk nog altijd bij wet verboden om een schaarste te creëren of in stand te houden ten einde daar met woekerprijzen hoge winsten uit te behalen.
het mooie was ook dat de markt een oplossing zocht.quote:Op zondag 26 september 2010 14:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelfs al is er geen leegstand, je kan ook gewoon een woning kopen, of je netjes inschrijven bij de andere woningzoekenden, krakers vechten helemaal niet tegen leegstand, maar willen gewoon lekker proviteren van andermans eigendommen. Als krakers zo nobel waren zouden ze de objecten kraken, en er huurders in stoppen die al veel langer op een woning wachten.
Krakers spelen eigen rechter door leegstaande ruimte in te nemen. Dan mag je als eigenaar ook wel eigen rechter spelen. Fire in the hole!quote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Al die zogenaamd tolerante figuren die mensen met een andere overtuiging/levensstijl/denkbeelden wiilen uitroeien, afschieten, of met pijpbommen willen bestoken zouden zich moeten schamen.
Als je vrijheid (o.a. vrijheid van meningsuiting) echt zo belangrijk vindt, dan moet je die vrijheid ook verdedigen als het gaat om andersdenkenden. Dat je in plaats daarvan er voor pleit om ze dood te maken, alleen omdat ze je niet aanstaan, is ronduit walgelijk.
Och, ik zit er prima. Noem me maar een 'gebruikertje' als dat jou beter zint. Ik zit er al jaren, er zijn bovendien ook huizen zat.quote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef n0r het volgende:
[..]
Je woont niet, je bent een gebruikertje
Oh ja, je hebt ook geen rechten ..
Na 1 oktober, tot die tijd niet. Misschien vind jij kraken verachterlijk (en dat mag je vinden), maar kraken mag binnen de regels van de wet. Eigenrichting is eigen rechter spelen en dat is heel wat anders.quote:Op zondag 26 september 2010 14:41 schreef OEM het volgende:
[..]
Krakers spelen eigen rechter door leegstaande ruimte in te nemen.
Maken krakers jou dood? Worden speculanten afgeschoten door krakers?quote:Dan mag je als eigenaar ook wel eigen rechter spelen. Fire in the hole!
BInnenkort kom ik jouw meubels afnemen, immers er zijn meubels zat.quote:Op zondag 26 september 2010 14:43 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Och, ik zit er prima. Noem me maar een 'gebruikertje' als dat jou beter zint. Ik zit er al jaren, er zijn bovendien ook huizen zat.
als je nu ontdekt dat er een kraker in je huis zit en je gaat naar de politie zeggen ze:quote:Op zondag 26 september 2010 14:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Na 1 oktober is eigenrichting nog steeds niet toegestaan, en dat is maar goed ook gezien idioten zoals jij.
Henk en Ingridquote:Op zondag 26 september 2010 14:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Liever is al dood, laat ze fatsoenlijk werken, kan je gewoon zelf een woning op een leuke lokatie kopen, doe ik ook, nee hoor, die stinkende hippies pakken de mooie lokaties, zonder dat ze een economische binding met de stad hebben. Maar Henk en Ingrid kunnen elke dag vanuit Almere naar Amsterdam tuffen omdat ze die woning in het Centrum niet kunnen betalen.
Of de politie een schurfthekel heeft aan krakers is totaal niet relevant. Wat wel relevant is, is dat binnen de grenzen van de wet kraken legaal is. Daarom kan de politie er niks tegen doen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef jan75 het volgende:
[..]
als je nu ontdekt dat er een kraker in je huis zit en je gaat naar de politie zeggen ze:
ja daar kunnen we niks aan doen terwijl de politie toch echt een schurfthekel aan krakers heeft.
Eigenrichting blijft strafbaar, dus volledig terecht als jij en jouw Polen worden aangepakt. Maar waarom zou je met een knokploeg je "gelijk" willen halen als je dat na 1 oktober ook met de wet in de hand kan?quote:na 1 oktober zie je krakers in je huis.
je huurt een paar polen in die ze er letterlijk uit meppen.
bebloed komt een kraker bij de politie:
"ik wil aangifte doen toen ik illegaal een woning binnen drong en klappen kreeg van de eigenaar"
dus 3x raden wat de politie doet met die aangifte
ja en hoe denk je dat de politie dat vind dat er weer tuig is dat de buurt op stelten zet.quote:Op zondag 26 september 2010 14:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of de politie een schurfthekel heeft aan krakers is totaal niet relevant. Wat wel relevant is, is dat binnen de grenzen van de wet kraken legaal is. Daarom kan de politie er niks tegen doen.
[..]
Eigenrichting blijft strafbaar, dus volledig terecht als jij en jouw Polen worden aangepakt. Maar waarom zou je met een knokploeg je "gelijk" willen halen als je dat na 1 oktober ook met de wet in de hand kan?
En daar protesteerden ze dus afgelopen nacht tegen. Geen enkel probleem dus verder.quote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef OEM het volgende:
[..]
Goed argument. Binnenkort is kraken ook bij wet verboden. Case closed.
Inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef jan75 het volgende:
eigenlijk moet je registreren wie kraker is/was.
dan na 20 jaar als ze huisje boompje beestje hebben en met kids in de caravan richting france zijn getrokken hun woning kraken en helemaal uitleven.
kijken of ze dan nog zo vrolijk zijn
Wie zijn "jullie" ?quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef jan75 het volgende:
[..]
ja en hoe denk je dat de politie dat vind dat er weer tuig is dat de buurt op stelten zet.
krakerstuig wat gewoon levensgevaarlijke booby-traps plaatst tegen de politie.
denk je serieus dat die na 1 oktober ooit nog jullie kant kiezen nu jullie bij de wet strafbaar zijn...
Wie de fuk zijn "jullie"?quote:eigenrichting is dan niet strafbaar.
jij dringt mijn huis binnen en binnen de wet mag ik mijn eigen bezit binnen proporties verdedigen.
dus jullie het huis uit meppen mag, jullie neersteken niet.
tja dat ik dan net 4 potige poolse vrienden op bezoek had kan ik niks aan doen
quote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef jan75 het volgende:
krakerstuig mag je elk geweldsmiddel tegen inzetten als ze jouw eigendommen inpikken
dat gun ik ze wel die laatste stuiptrekking, helemaal mooi dat het letterlijk in het water viel.quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En daar protesteerden ze dus afgelopen nacht tegen. Geen enkel probleem dus verder.
dat ik met jullie verwijs naar krakers snap je niet?quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wie zijn "jullie" ?
[..]
Wie de fuk zijn "jullie"?
En wel grappig dat je het hebt over proportioneel geweld terwijl dat proportionele zojuist nog totaal onbelangrijk voor je was:
[..]
Waar kan je op deze foto zien dat het tuig is?quote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken het beeld van smerig tuig wel helemaal waar
Krakers zijn per definitie tuigquote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar kan je op deze foto zien dat het tuig is?
had je anders verwachtquote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken het beeld van smerig tuig wel helemaal waar
die met die primitieve speelgoedtrommel ben jij toch als ik me niet vergis? En ik durf te wedden dat geen enkele werkgever die vettige lieden zoals die overjarige provo of die rechtstreekse afstammeling van Bokito die op de foto staan ooit zal aannemen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waar kan je op deze foto zien dat het tuig is?
Ben jij zo dom dat je denkt dat iedereen die met jou de discussie aangaat kraker is? Om je even te helpen: ik ben geen kraker, ook nooit geweest. Ik heb een eigen woning, zelf betaald en hard voor gewerkt.quote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef jan75 het volgende:
[..]
ben je zo dom...
dat ik met jullie verwijs naar krakers snap je niet?
Dat is een contradictie. Net zoals het een contradictie is dat juist de mensen die het meeste lawaai maken over hoe belangrijk het is dat iedereen zijn mening moet kunnen uiten, ook dezelde mensen zijn die vinden dat je bepaalde groepen die van dat recht gebruik maken moet afschieten.quote:elk geweldsmiddel binnen proporties
Op de persoon spelen? Zijn je argumenten op?quote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
die met die primitieve speelgoedtrommel ben jij toch als ik me niet vergis? En ik durf te wedden dat geen enkele werkgever die vettige lieden zoals die overjarige provo of die rechtstreekse afstammeling van Bokito die op de foto staan ooit zal aannemen.
dus: subsidietuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |