beiden, maar seks domineert toch welquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:32 schreef Adolecens het volgende:
TS, gaat het je om de relatie of om de seks? Je opent een topic in SEX.
Haha dat is hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:52 schreef AwesomeFace het volgende:
Komt door geloof en die dingen had ik ook een keer bij mijn Griekse vrindin die famillie was er helemaal op tegenverder
![]()
dat die famillie normaal regaeert
Duh achterlijke het staat niet voor niks in SEXquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
TS, wat maakt het ras uit dan? Ik had een Chinese vriendin, maar het verschilt echt niet van Nederlandse vrouwen. Gezien je sex met haar hebt, zal ze niet moslim zijn, dus dat kan het ook niet zijn.
Waarom dan dit topic.
Daarnaast, waarom is je vriendin een chick en geen zelfstandige vrouw?
Maar goed, je geeft al aan dat de sex het belangrijkste is_!
Slechte moslimAquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Duh achterlijke het staat niet voor niks in SEX![]()
Ze is wel moslim en volgens mij zit er juist wel verschil in!
Het gaat om het feit dat het je om sex gaat. Na 2 jaar relatie is het toch wel triest als dat de belangrijkste factor in je relatie is. Uiteraard, sex is belangrijk in een gezonde relatie, maar er zijn genoeg dingen die minimaal op een gelijk niveau moeten staan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Duidelijk een No true Scotsmanquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat het je om sex gaat. Na 2 jaar relatie is het toch wel triest als dat de belangrijkste factor in je relatie is. Uiteraard, sex is belangrijk in een gezonde relatie, maar er zijn genoeg dingen die minimaal op een gelijk niveau moeten staan.
En nee, ze is geen moslim. Ze is opgegroeid als moslim, meer niet. Anders zou ze zeker geen relatie aangaan met een niet moslim. Koeltoer enzo.
Lol backfirequote:Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben Nederlands zegt ie..
Afstand doen turks paspoort
ibne, gedraag je.
1. ze is het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Bedankt, voor je bijdrage.quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Ik ben een Turkse 'chick' en heb sinds kort een Nederlandse vriend (achter de rug om van mijn ouders natuurlijk).
Ik zou nooit met een Turkse (en Moslim) jongen of een relatie willen hebben.
waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Ik ben een Turkse 'chick' en heb sinds kort een Nederlandse vriend (achter de rug om van mijn ouders natuurlijk).
En hoe denk je over seks dan?quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Hmhm.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Nou ben ik 1 van de weinige Nederlandse mannen die en Turks vriendin heeft of heeft gehad.
Je zoekt dus een Turkse 'vrouw' met penis of geheel zonder genitaliën?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Turken, zonder hoofddoek en al die shit uiteraard zijn wel lekkere mooi vrouwen. Zelf ga ik alleen liever voor de aardige lieve vrouwen. Natuurlijk moet ze wel een beetje vet hebben, en geen pussy, maar verder boeit me het niet zo. Maar inderdaad Turken zijn lekker, geen gezeik verder
Ik zie de relevantie niet echt.quote:Op maandag 27 september 2010 19:09 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ik heb een tijdje een relatie gehad met een Braziliaanse, en dat beviel erg goed
Die tellen sowieso niet, die hebben hun haar blond. En ze hebben een snorlip. Dus geen snor, omdat ze hem weghalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:47 schreef Zero17 het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, mensen die denken dat elk Turks meisje een moslima is.
Ze kunnen echt kneitertje geil zijn.
Dit, ik(Turkse) val juist op nederlanders(westerse mannen) en aziaten.quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Ik heb gewoon bruin haar en geen snor( op onzichtbare donshaartjes na dan).quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:51 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Die tellen sowieso niet, die hebben hun haar blond. En ze hebben een snorlip. Dus geen snor, omdat ze hem weghalen.
Schenkstroop! Dit is je kans nigga, ga ervoor!quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit, ik(Turkse) val juist op nederlanders(westerse mannen) en aziaten.
Verders erg vrij opgevoed(ben geen moslim) en sex is geen taboe in de familie.
Heel veel moslima's zijn nog wilder dan niet moslima's.
Het gaat gewoon om je persoonlijke principes.
..nevermind.quote:Relatie al
Nein ich habe geen relatie is gewoon een garpje in mijn fobo.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Schenkstroop! Dit is je kans nigga, ga ervoor!
oh wacht..
[..]
..nevermind.
Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?quote:Op woensdag 29 september 2010 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bruin haar en geen snor( op onzichtbare donshaartjes na dan).
Vooroordelen, allemaal vooroordelen.
Is gewoon een misverstand, Tussendoortje. Fanta-stick bedoeld dat niet alle vrouwen van haar komaf een snor hebben, wat sommige mensen denken.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
Vanwaar dat tweede eig?quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Lijkt mij sterk. Een neusoperatie mag wel in een streng(er) Islamitisch land, maar je wenkbrauwen epileren niet?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:25 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Vanwaar dat tweede eig?
Omdat turkse mannen nog in die zin leven van vrouwen doen al het huishouden en de man gaat werken of wat?
En mensen die denken dat alle turkse vrouwen een snor hebben![]()
Ik heb wel ergens gelezen dat moslima's hun wenkbrauwen niet mogen epileren.
Ik had het over gelove moslima's he?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Een neusoperatie mag wel in een streng(er) Islamitisch land, maar je wenkbrauwen epileren niet?
De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:51 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Die tellen sowieso niet, die hebben hun haar blond. En ze hebben een snorlip. Dus geen snor, omdat ze hem weghalen.
De ontopic reacties, heerlijk altijdquote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
Sorry liesje.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De ontopic reacties, heerlijk altijd
Ervaringen willen we horen.
Naja bij deze mijn excuses, misverstand.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
turken dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit, ik(Turkse) val juist op nederlanders(westerse mannen) en aziaten.
Wat de neuk heb jij voor een PVV-stemmende pa dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Feitosa het volgende:
Geen Turkse, wel een Marokkaanse vriendin gehad.
Hebben ze mijn vader maar niet verteld, anders was ik onterft.
Zeg, beetje dimmen he?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat de neuk heb jij voor een PVV-stemmende pa dan?
Is toch niks mis mee.
Nazi dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeg, beetje dimmen he?
De man is van 1940, toen was er misschien 1 neger in de hele stad.
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongensquote:
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjesquote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En hoe denk je over seks dan?
Tja, ik weet ook uit ervaring hoe belachelijk de turkse cultuur is wat betreft wat jongens wel mogen en wat jongens niet mogen.
Tevens, hier ook achter de rug van papa en mama om hoor
Trouwens, wél bedankt voor je bijdrage![]()
Hoe oud ben je dan? Wat ben ik blij dat ik in een best vrije omgeving leef.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongens. Daarnaast heb ik vrijwel niets met de Islam
. Natuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen maar doorgaans vind ik Turkse jongens 'blah'.
[..]
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjesfuck 'geen seks voor het huwelijk'. Natuurlijk vertel ik mijn ouders hele andere dingen. Mijn moeder weet van het bestaan van mijn vriend af maar denkt dat wij alleen klasgenoten zijn. Ik zal de waarheid waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Wellicht zodra ik iets ouder ben?
Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen valquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongens. Daarnaast heb ik vrijwel niets met de Islam
. Natuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen maar doorgaans vind ik Turkse jongens 'blah'.
[..]
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjesfuck 'geen seks voor het huwelijk'. Natuurlijk vertel ik mijn ouders hele andere dingen. Mijn moeder weet van het bestaan van mijn vriend af maar denkt dat wij alleen klasgenoten zijn. Ik zal de waarheid waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Wellicht zodra ik iets ouder ben?
Voor mannen is het echt een stuk makkelijker..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen val
Ikzelf heb een vriendin en heb het gewoon kunnen vertellen als Marokkaanzijnde. Hoe oud ben je en zijn het de tradionele gevallen waar we in beide culturen je mee struikelt?
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Voor mannen is het echt een stuk makkelijker..
Serieus?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaanen ook om hygiënische redenen) en kijken ze er niet meer naar om. Maar goed, sommige dingen uit religie zijn dusdanig ook geïntegreerd in een heersende cultuur.
Dit is hoe ik er over denk, correct me if I'm wrong.
Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .quote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen val
Ikzelf heb een vriendin en heb het gewoon kunnen vertellen als Marokkaanzijnde. Hoe oud ben je en zijn het de tradionele gevallen waar we in beide culturen je mee struikelt?
Jaquote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Serieus?Die kende ik nog niet.
Dacht ik al. Mijn moeder was ook zo voordat ik haar overtuigde maar het beet haar meer dat ik misschien slechter zou gaan met school en het wordt meestal geaccepteerd dat je een vriendje hebt als je afgestudeerd bent en op eigen benen kan staan. 9 van de 10 keer binnen Marokkaanse/Turkse religieuze gezinnen is dat vaak een reden, zolang je je ouders er van overtuigd dat je er klaar voor bent om het met een clear mind te gaan doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .
Naja, uiteindelijk heeft mijn moeder wel het liefst dat ik op een Turkse jongen verliefd word maar ik ga eigenlijk nooit met Turken om en houd ook absoluut níet van (de meese) Turkse jongens . Ik heb maar twee Turkse vrienden nu ik erover nadenk: een jongen die ik 4 weken geleden op school ontmoet heb en een buurjongen. Oh en voor de rest ken ik eigenlijk alleen maar mijn neefjes (met wie ik heel goed kan opschieten). Mijn neefjes zijn trouwens een van de weinigen die weten dat ik een vriend heb (naast mijn vrienden en mijn zusje). Heel apart aangezien neven e.d. heel gevaarlijk kunnen zijn in Turkse kringen.
Even verder over mijn vriend: ik vind het heel jammer dat ik hem niet aan mijn moeder (ouders) kan voorstellen, telkens moet liegen tegen mijn moeder en geheimzinnig moet doen. Ik ben een aantal keren bij hem thuis geweest en heb leuk kunnen kletsen met zijn moeder en haar vriend. Ze waren erg open en ik vind het jammer dat ik dat thuis niet heb wanneer het op relaties aankomt. Mijn moeder is heel modern, ik kan over alles met haar praten en ze heeft me heel vrij opgevoed echter zijn er gewoon (religie/cultuur gebonden) regeltjes die me zijn opgelegd en waar ik me aan moet houden.
Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehadquote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .
Naja, uiteindelijk heeft mijn moeder wel het liefst dat ik op een Turkse jongen verliefd word maar ik ga eigenlijk nooit met Turken om en houd ook absoluut níet van (de meese) Turkse jongens . Ik heb maar twee Turkse vrienden nu ik erover nadenk: een jongen die ik 4 weken geleden op school ontmoet heb en een buurjongen. Oh en voor de rest ken ik eigenlijk alleen maar mijn neefjes (met wie ik heel goed kan opschieten). Mijn neefjes zijn trouwens een van de weinigen die weten dat ik een vriend heb (naast mijn vrienden en mijn zusje). Heel apart aangezien neven e.d. heel gevaarlijk kunnen zijn in Turkse kringen.
Even verder over mijn vriend: ik vind het heel jammer dat ik hem niet aan mijn moeder (ouders) kan voorstellen, telkens moet liegen tegen mijn moeder en geheimzinnig moet doen. Ik ben een aantal keren bij hem thuis geweest en heb leuk kunnen kletsen met zijn moeder en haar vriend. Ze waren erg open en ik vind het jammer dat ik dat thuis niet heb wanneer het op relaties aankomt. Mijn moeder is heel modern, ik kan over alles met haar praten en ze heeft me heel vrij opgevoed echter zijn er gewoon (religie/cultuur gebonden) regeltjes die me zijn opgelegd en waar ik me aan moet houden.
Ik vermaak me echt als ik dit soort dingen leesquote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef o.us het volgende:
[..]
JaMasturberen is verboden in de islam, vandaar. Niet dat mannen zich daaraan houden
.
Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehadIk zelf heb echt niks met Turken en ook nooit gehad. Maar mijn vader is wel ouderwets, maar dan ook echt heel erg. Daarom hoeft hij het ook niet te weten dat mijn zusje een vriend heeft. Anders krijgt ze natuurlijk gelul van dat het niet kan, dat ze gelijk moet trouwen enz.
Ja, dat weet ze.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijken.
Heb zelf ook niets met Turken. Ik word ook nooit gezien als een Turk door andere Turken en Nederlanders. Waarschijnlijk omdat ik het Nederlands erg goed beheers en niet een typische 'Turkse uitstraling' heb. Mijn vriend geloofde ook niet dat ik Turks was terwijl ik er wel buitenlands uitzie.
Wel een grappige situatie met je moeder trouwens. Had ik dat maar haha. Weet jouw moeder dat je zusje een vriend heeft?
Hahaha, als ik jaloers ben wil ik dat wel toegeven hoor. Maar ik voel me niet echt bedreigd ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
Gast, je weet niet waar je het over hebt.quote:
Ik ben besneden en ik masturbeer. Wait whut?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Serieus?Die kende ik nog niet.
Wel blijven ademhalen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wel blijven ademhalen hoor
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wel blijven ademhalen hoor
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Oké als jij dat vind.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.quote:
vindt sorry. 't Is weekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.
Maar dat is inderdaad mijn mening ja. Het is weer eens wat anders dan een standaard Hollandse meid.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
vindt sorry. 't Is weekendVergeef me.
Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Maar misschien wil ik dat gewoon graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik vind Turkse vrouwen toch vaak niet zo mooi.
Yolanthe mooi vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.
Jammer.
je wilt dus eigenlijk een Turkse man?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Turken, zonder hoofddoek en al die shit uiteraard zijn wel lekkere mooi vrouwen. Zelf ga ik alleen liever voor de aardige lieve vrouwen. Natuurlijk moet ze wel een beetje vet hebben, en geen pussy, maar verder boeit me het niet zo. Maar inderdaad Turken zijn lekker, geen gezeik verder
Leer PI's lezen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:10 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt
Ze is niet mooi. Ze lijkt op een fucking bever.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:10 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jaloerse vrouwen btw
Over voordelen gesprokenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Liever jij dan ik TS. Ik hou niet van vrouwen met veel haar op het lichaam.
Het is maar waar je op kickt hoor, ik vind het niet echt een voordeelquote:
Dude... Wil je een Turkse shemale?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Denk dat ie vooroordeel bedoelt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Het is maar waar je op kickt hoor, ik vind het niet echt een voordeelMaar zolang jij er vrolijk mee bent
Holy shit.quote:
Jezus gast, kruip lekker terug in je zolderkamertje.quote:
Dude, het kan toch zijn dat mensen een andere mening hebben dan jij? En dan verwoordt hij dat misschien een beetje vreemd, maar ja, zo hoef je niet te reageren toch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezus gast, kruip lekker terug in je zolderkamertje.
Maagd.
Ach hou toch op. Mensen met vooroordelen moeten a) hun mond houden of b) die verbergen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dude, het kan toch zijn dat mensen een andere mening hebben dan jij? En dan verwoordt hij dat misschien een beetje vreemd, maar ja, zo hoef je niet te reageren toch.
Dat vind jij dus. JOUW mening. Als hij vind dat alle Turkse vrouwen snorren hebben so be it.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Mensen met vooroordelen moeten a) hun mond houden of b) die verbergen.
Tevens is die post amper een mening te noemen. Derhalve verdient hij ook geen 'degelijk' weerwoord.
''Ik vind dat Turkse wijven snorren hebben''. Klinkt al een stuk beter.quote:
Kijk en ik vind dit een goede formulering die je hier gebruikt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef SuperheldG het volgende:
Ik vind over het algemeen turkse vrouwen niks maar dan ook niks uitstralen.. dat vind ik... dat is mijn mening... Net zoals dat ik een natte jack Russel over het algemeen vind stinken...
Turkse vrouwen vallen in de meeste gevalleen niet in de smaak bij Nederlandse mannen en andersom net zo denk ik... Daarbij moet je dat dan geheim houden voor de familie werd in een paar posts terug duidelijk
misschien loop je voorbij zoveel mooie uitstralende turkse meisjes waarvan je niet eens weet dat ze turks zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 15:42 schreef SuperheldG het volgende:
Ik vind over het algemeen turkse vrouwen niks maar dan ook niks uitstralen.. dat vind ik... dat is mijn mening... Net zoals dat ik een natte jack Russel over het algemeen vind stinken...
Turkse vrouwen vallen in de meeste gevalleen niet in de smaak bij Nederlandse mannen en andersom net zo denk ik... Daarbij moet je dat dan geheim houden voor de familie werd in een paar posts terug duidelijk
Ja want dat zei ik! "turkse meisjes zijn lelijk!' :Squote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:21 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
misschien loop je voorbij zoveel mooie uitstralende turkse meisjes waarvan je niet eens weet dat ze turks zijnmisschien heb je zelfs ooit eens gefluit achter een turkse meisje zonder dat je wist dat ze turks was. ik bedoel hoe kun je nu turkse meisjes onderscheiden en zeggen "turkse meisjes zijn lelijk"??
WAT? misschien moet je echt wat beter lezen... ik vind Turkse meisjes niks uitstralen dus inderdaad meiden/vrouwen waarvan ik weet dat ze Turks zijn... niks vooroordelen... ik vind dat..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef DeadlyAngel het volgende:
maar hoe kun je nu op straat een onderscheid maken en zien welk meisje turks is? ze lopen niet met borden rond hun nek waarop schrijft "ik ben turks" zoals ik al zei misschien ben je zoveel meisjes tegengekomen op straat waarvan je niet eens weet dat ze turks zijn maar die je toch nog mooi vind. jij spreekt gewoon uit vooroordelen mijne vriend
thnx dat je er zo over denkt maar nee wij (turkse meisjes) zien er niet stralend uit. erg vervelend die vooroordelen. ik stop gewoon met dit topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:48 schreef zarGon het volgende:
DeadlyAngel is anders best aantrekkelijk, SuperheldG.
Ik vroeg mij af waarom ik jou niet eerder heb gezien, blijkt dat je vandaag bent geregistreerd. Hehehe. Welkom, damesmeisje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:20 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
thnx dat je er zo over denkt maar nee wij (turkse meisjes) zien er niet stralend uit. erg vervelend die vooroordelen. ik stop gewoon met dit topic.
over welke bronnen heb je het nou? als het zo zit, kan ik straks ook met bronnen komen en beweren dat alle nederlanders lelijk zijn (en geloof me ik ken genoeg voorbeelden) maar zo ben ik niet, ik weet goed genoeg dat er zowel lelijke als mooie nederlanders zijn. oh en zolang er "ik vind..." voor staat kun je alles zeggen wat je maar wilt?? zoals in "ik vind dat jij stinkt, maar dat is mijn mening"?? nou ik vind dat jullie eens moeten stoppen met jullie vooroordelen maar dat is alleen mijn mening....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:56 schreef Kabolter het volgende:
Wat een politiekcorrect gewauwel.
Als je ze geweldig vindt is er niks aan de hand. Maar als je het niks aan vindt en het valt je op dat ze vaker beharing hebben in hun gezicht dan de doorsnee vrouw die je op straat tegenkomt moet je dat met veel te veel woorden omschrijven. I
En dan ook nog moeten beginnen met: ik vind..
Flikker op zeg, zo praat je tegen een politieagent, omdat dat een loser is die je wel wat kan maken. Als het niet duidelijk is dat mensen op een forum hun mening verkondigen en anders wel met bronnen komen om hun mening beter over te laten komen dan ben je gewoon een simpel stuk stront.
Maar hé, dat is mijn mening.
Waarom ga je er nog op in? Hij wilt Turkse vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Lekker belangrijk ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
over welke bronnen heb je het nou? als het zo zit, kan ik straks ook met bronnen komen en beweren dat alle nederlanders lelijk zijn (en geloof me ik ken genoeg voorbeelden) maar zo ben ik niet, ik weet goed genoeg dat er zowel lelijke als mooie nederlanders zijn. oh en zolang er "ik vind..." voor staat kun je alles zeggen wat je maar wilt?? zoals in "ik vind dat jij stinkt, maar dat is mijn mening"?? nou ik vind dat jullie eens moeten stoppen met jullie vooroordelen maar dat is alleen mijn mening....
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn meningquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom ga je er nog op in? Hij wilt Turkse vrouwen niet aantrekkelijk vinden. Lekker belangrijk ook.
Dat laatste betwijfel ik. Maar goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn mening
Misschien heeft het niets te maken met het feit dat die vrouwen turks zijn, maar vinden ze dat soort vrouwen gewoon niet mooi. Heeft niets te maken met het turks zijn, had ook hongaars kunnen zijn of whatever.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn mening
Ja en dat is ook meteen een heel erg andere discussie. Dus kappen nou en stick to the subject!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niets te maken met het feit dat die vrouwen turks zijn, maar vinden ze dat soort vrouwen gewoon niet mooi. Heeft niets te maken met het turks zijn, had ook hongaars kunnen zijn of whatever.
Nee? Ze heeft het over haar ras, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:55 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja en dat is ook meteen een heel erg andere discussie. Dus kappen nou en stick to the subject!
Sssst.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:57 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Nee? Ze heeft het over haar ras, maar daar gaat het niet om.
Maar oké, ik zal luisteren.
Definieer 'dat soort vrouwen'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niets te maken met het feit dat die vrouwen turks zijn, maar vinden ze dat soort vrouwen gewoon niet mooi. Heeft niets te maken met het turks zijn, had ook hongaars kunnen zijn of whatever.
De turkse vrouw dus. Logisch. Maar wat ik zeg; het gaat niet om het feit dat de turkse vrouw turks is, maar om het uiterlijk van de turkse vrouw die niet iedereen aanspreekt. De turkse vrouw had in dat opzicht in de ogen van een ander ook een andere nationaliteit kunnen hebben want dan zou er niets veranderen aan de mening, alleen is het op dit moment zo dat het hier over de turkse vrouw gaat.quote:
en dat bedoelt Landysh dus! definieer eens het uiterlijk van een turkse vrouw. moet ze een snor hebben? moet ze bruin zijn? een hoofddoek dragen? over vooroordelen gesproken.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
De turkse vrouw dus. Logisch. Maar wat ik zeg; het gaat niet om het feit dat de turkse vrouw turks is, maar om het uiterlijk van de turkse vrouw die niet iedereen aanspreekt. De turkse vrouw had in dat opzicht in de ogen van een ander ook een andere nationaliteit kunnen hebben want dan zou er niets veranderen aan de mening, alleen is het op dit moment zo dat het hier over de turkse vrouw gaat.
Je hebt je woordje gedropt over turkse vrouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:50 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
De turkse vrouw dus. Logisch. Maar wat ik zeg; het gaat niet om het feit dat de turkse vrouw turks is, maar om het uiterlijk van de turkse vrouw die niet iedereen aanspreekt. De turkse vrouw had in dat opzicht in de ogen van een ander ook een andere nationaliteit kunnen hebben want dan zou er niets veranderen aan de mening, alleen is het op dit moment zo dat het hier over de turkse vrouw gaat.
Post nummer 2 van dit topic stond al mijn reactie. Een reactie die je liever hoort misschien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
over welke bronnen heb je het nou? als het zo zit, kan ik straks ook met bronnen komen en beweren dat alle nederlanders lelijk zijn (en geloof me ik ken genoeg voorbeelden) maar zo ben ik niet, ik weet goed genoeg dat er zowel lelijke als mooie nederlanders zijn. oh en zolang er "ik vind..." voor staat kun je alles zeggen wat je maar wilt?? zoals in "ik vind dat jij stinkt, maar dat is mijn mening"?? nou ik vind dat jullie eens moeten stoppen met jullie vooroordelen maar dat is alleen mijn mening....
Ik bedoel met bronnen aan te geven, dat, zelfs wanneeer mensen met bronnen op een forum aan komen zetten, dat nog steeds doen omdat ze hun mening verkondigen. Dat jij te veel (objectieve) waarde aan een forum hecht is jouw probleem. Maar ondertussen verkondig jij ook niks meer dan je mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooroordelen... hmmm...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dan je niet aan het uiterlijk kunt zien welke origine iemand heeft? Armenen, Marokkanen, Molukkers, heck zelfs Russen, en Somaliers hebben hun eigen gezichts kenmerken. Niet in alle gevallen maar in het gros van de gevallen kun je dus zeker wel zien welke achtergrond men heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef DeadlyAngel het volgende:
maar hoe kun je nu op straat een onderscheid maken en zien welk meisje turks is? ze lopen niet met borden rond hun nek waarop schrijft "ik ben turks" zoals ik al zei misschien ben je zoveel meisjes tegengekomen op straat waarvan je niet eens weet dat ze turks zijn maar die je toch nog mooi vind. jij spreekt gewoon uit vooroordelen mijne vriend
geen ervaring ermee maar misschien dat jij wat meer info kan geven hoe het leven en wonen is met een Turkse die naar ik begrepen hebben erg standvastig zijn(niet zo tuttig als hollandse meisjes) en heerlijk kunnen koken. Oh ja, moet jij ook als niet-moslim veel consessies doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb al inmiddels bijna 2 jaar met een Turkse meid. Donkerbruine haren bijna zwarte ogen echt helemaal TurksEn de seks is perfect. Nou ben ik 1 van de weinige Nederlandse mannen die en Turks vriendin heeft of heeft gehad. Maar vallen jullie daar gewoon niet op of zijn ze wat te onbereikbaar voor de meesten??? Ik daarentegen ben helemaal verslaafd aan mijn Turkse chick
.
Nou vraag ik me af of er ook fokkers zijn die ervaring hebben met een Turkse dame?? Zo ja, wat vonden jullie ervan??
JA he ?! Daar staan Moslim-vrouwen om bekend.... Om hun standvastigheid en rechten en hun eigen mening...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef rubje het volgende:
[..]
geen ervaring ermee maar misschien dat jij wat meer info kan geven hoe het leven en wonen is met een Turkse die naar ik begrepen hebben erg standvastig zijn(niet zo tuttig als hollandse meisjes) en heerlijk kunnen koken. Oh ja, moet jij ook als niet-moslim veel consessies doen?
Meisje, deal er gewoon mee dat ik turkse vrouwen niet de mooiste vrouwen ever is. Ik ga niet stoppen met posten omdat jij dat graag wil. Jammer dan, niet iedereen kan je mooi vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt je woordje gedropt over turkse vrouwen.
Maar volgens mij weet je helemaal niet hoe ze er nou eigenlijk uitzien.
En vergelijk je ze met de enige turkse vrouw uit je dorp.
Kijk eerst een beetje verder voordat je dingen gaat roepen.
Want Turkse meisjes zijn automatisch moslim?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:23 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
JA he ?! Daar staan Moslim-vrouwen om bekend.... Om hun standvastigheid en rechten en hun eigen mening...
Lees de laatste zin waar ik op reageerde, jij zielig stukje zaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want Turkse meisjes zijn automatisch moslim?
Obvious trol is obvious.
In heel Turkije was de hoofddoek tot een week geleden nog verboden in openbare gebouwen zoals scholen, uni's etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Zwappel het volgende:![]()
In Istanbul geloof ik? mag je niet eens met hoofddoek op lopen in openbare gebouwen. Of zoiets heb ik ergens gelezen. Van de nieuwere generaties turken zijn er niet zo heul veel moslim meer.
Dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef StarmanFR het volgende:
Alle Turken die ik ken zijn ook aardige mensen vind ik. De mensen die ik heb gekend van Turkse afkomst waren in ieder geval altijd erg vriendelijk met mij.
Senin ta amina koyumquote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Je hebt er mooie exemplaren tussen zitten, maar relatief weinig naar mijn smaak. Vaak een te bleek gezicht, te klein en te dik, een te grote neus of een snor. Marokkaanse dames vind ik lekkerder!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb al inmiddels bijna 2 jaar met een Turkse meid. Donkerbruine haren bijna zwarte ogen echt helemaal TurksEn de seks is perfect. Nou ben ik 1 van de weinige Nederlandse mannen die en Turks vriendin heeft of heeft gehad. Maar vallen jullie daar gewoon niet op of zijn ze wat te onbereikbaar voor de meesten??? Ik daarentegen ben helemaal verslaafd aan mijn Turkse chick
.
Nou vraag ik me af of er ook fokkers zijn die ervaring hebben met een Turkse dame?? Zo ja, wat vonden jullie ervan??
Turkse meisjes zijn best mooi als in Aziatische of midden-oosten types en lusten er ook pap van zolang het maar geen Hollandse boeren "rammen en erin" sexuele manieren zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
.
Turkse damesquote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik ben geen man (dan moet ik wel een vrouw zijn)
Maar ik vind Turkse vrouwen heel mooi, vooral Miss belgie 2009, wat een bloedmooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
iedereen gilt meteen ''hoofdoekjes!'' , terwijl hoofddoekjes ook heel mooi kunnen zijnquote:
Gast, ik ben besneden en kan gwn fappen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaanen ook om hygiënische redenen) en kijken ze er niet meer naar om. Maar goed, sommige dingen uit religie zijn dusdanig ook geïntegreerd in een heersende cultuur.
Dit is hoe ik er over denk, correct me if I'm wrong.
Ik ook maar zonder voorhuid.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gast, ik ben besneden en kan gwn fappen hoor
seiramu, wat vind je niet aantrekkelijk aan jongens die moslim zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Met mijn linkerhand.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja, het is best moeilijk. Hoe doe jij het dan ( k weet klinkt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |