je wilt dus eigenlijk een Turkse man?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Turken, zonder hoofddoek en al die shit uiteraard zijn wel lekkere mooi vrouwen. Zelf ga ik alleen liever voor de aardige lieve vrouwen. Natuurlijk moet ze wel een beetje vet hebben, en geen pussy, maar verder boeit me het niet zo. Maar inderdaad Turken zijn lekker, geen gezeik verder
Leer PI's lezen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:10 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt
Ze is niet mooi. Ze lijkt op een fucking bever.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:10 schreef Thomas-sama het volgende:
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt
quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jaloerse vrouwen btw
Over voordelen gesprokenquote:Op zondag 3 oktober 2010 22:42 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Liever jij dan ik TS. Ik hou niet van vrouwen met veel haar op het lichaam.
Het is maar waar je op kickt hoor, ik vind het niet echt een voordeelquote:
Dude... Wil je een Turkse shemale?quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef noksala het volgende:
Turken, zonder hoofddoek en al die shit uiteraard zijn wel lekkere mooi vrouwen. Zelf ga ik alleen liever voor de aardige lieve vrouwen. Natuurlijk moet ze wel een beetje vet hebben, en geen pussy, maar verder boeit me het niet zo. Maar inderdaad Turken zijn lekker, geen gezeik verder
Denk dat ie vooroordeel bedoelt.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:34 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Het is maar waar je op kickt hoor, ik vind het niet echt een voordeelMaar zolang jij er vrolijk mee bent
Holy shit.quote:
Jezus gast, kruip lekker terug in je zolderkamertje.quote:
Dude, het kan toch zijn dat mensen een andere mening hebben dan jij? En dan verwoordt hij dat misschien een beetje vreemd, maar ja, zo hoef je niet te reageren toch.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jezus gast, kruip lekker terug in je zolderkamertje.
Maagd.
Ach hou toch op. Mensen met vooroordelen moeten a) hun mond houden of b) die verbergen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:41 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dude, het kan toch zijn dat mensen een andere mening hebben dan jij? En dan verwoordt hij dat misschien een beetje vreemd, maar ja, zo hoef je niet te reageren toch.
Dat vind jij dus. JOUW mening. Als hij vind dat alle Turkse vrouwen snorren hebben so be it.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Mensen met vooroordelen moeten a) hun mond houden of b) die verbergen.
Tevens is die post amper een mening te noemen. Derhalve verdient hij ook geen 'degelijk' weerwoord.
''Ik vind dat Turkse wijven snorren hebben''. Klinkt al een stuk beter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |