Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehadIk zelf heb echt niks met Turken en ook nooit gehad. Maar mijn vader is wel ouderwets, maar dan ook echt heel erg. Daarom hoeft hij het ook niet te weten dat mijn zusje een vriend heeft. Anders krijgt ze natuurlijk gelul van dat het niet kan, dat ze gelijk moet trouwen enz.
Ja, dat weet ze.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijken.
Heb zelf ook niets met Turken. Ik word ook nooit gezien als een Turk door andere Turken en Nederlanders. Waarschijnlijk omdat ik het Nederlands erg goed beheers en niet een typische 'Turkse uitstraling' heb. Mijn vriend geloofde ook niet dat ik Turks was terwijl ik er wel buitenlands uitzie.
Wel een grappige situatie met je moeder trouwens. Had ik dat maar haha. Weet jouw moeder dat je zusje een vriend heeft?
Hahaha, als ik jaloers ben wil ik dat wel toegeven hoor. Maar ik voel me niet echt bedreigd ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
Gast, je weet niet waar je het over hebt.quote:
Ik ben besneden en ik masturbeer. Wait whut?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Serieus?Die kende ik nog niet.
Wel blijven ademhalen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wel blijven ademhalen hoor
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wel blijven ademhalen hoor
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Oké als jij dat vind.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.quote:
vindt sorry. 't Is weekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.
Maar dat is inderdaad mijn mening ja. Het is weer eens wat anders dan een standaard Hollandse meid.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
vindt sorry. 't Is weekendVergeef me.
Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Maar misschien wil ik dat gewoon graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik vind Turkse vrouwen toch vaak niet zo mooi.
Yolanthe mooi vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.
Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |