abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie donderdag 30 september 2010 @ 13:24:00 #51
169210 liesje1979
pi_87018294
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:

[..]

De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
De ontopic reacties, heerlijk altijd :*
Ervaringen willen we horen.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:26:57 #52
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87018417
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

De ontopic reacties, heerlijk altijd :*
Ervaringen willen we horen.
Sorry liesje. :@
Maar die 2 prachtige Turkse deernen overladen met stereotypen kan ik niet zomaar laten gaan.
Tevens, zou ik wel graag eens een knappe Turkse meid regelen, maar zoveel kom je die niet tegen in het uitgaansleven etc.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_87020667
Turkse meisjes :')

Nederlands-Indisch _O_
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_87020713
Mooie Turkse dames zijn er in overvloed.
pi_87023721
Ik ben nu met een hindoestaanse chick, bevalt me uitstekend.
pi_87024345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
Naja bij deze mijn excuses, misverstand.
pi_87025198
Ik ben een beetje afstandelijk. Miss een vooroordeel maar ik heb het idee dat ze veel haargroei hebben op plaatsen waar ik het liever niet zie..
pi_87025452
quote:
Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:

Dit, ik(Turkse) val juist op nederlanders(westerse mannen) en aziaten.
turken dus. 8)7
pi_87025457
Geen Turkse, wel een Marokkaanse vriendin gehad.

Hebben ze mijn vader maar niet verteld, anders was ik onterft.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  donderdag 30 september 2010 @ 16:25:34 #60
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87025636
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Feitosa het volgende:
Geen Turkse, wel een Marokkaanse vriendin gehad.

Hebben ze mijn vader maar niet verteld, anders was ik onterft.
Wat de neuk heb jij voor een PVV-stemmende pa dan? :')
Is toch niks mis mee.
pi_87026184
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat de neuk heb jij voor een PVV-stemmende pa dan? :')
Is toch niks mis mee.
Zeg, beetje dimmen he?

De man is van 1940, toen was er misschien 1 neger in de hele stad.
pi_87026720
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Zeg, beetje dimmen he?

De man is van 1940, toen was er misschien 1 neger in de hele stad.
Nazi dus. :r
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_87028503
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

waarom niet eigenlijk?
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongens :D . Daarnaast heb ik vrijwel niets met de Islam :r. Natuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen maar doorgaans vind ik Turkse jongens 'blah'.

quote:
Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

En hoe denk je over seks dan?
Tja, ik weet ook uit ervaring hoe belachelijk de turkse cultuur is wat betreft wat jongens wel mogen en wat jongens niet mogen.
Tevens, hier ook achter de rug van papa en mama om hoor :(
Trouwens, wél bedankt voor je bijdrage *O*
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjes :r fuck 'geen seks voor het huwelijk'. Natuurlijk vertel ik mijn ouders hele andere dingen. Mijn moeder weet van het bestaan van mijn vriend af maar denkt dat wij alleen klasgenoten zijn. Ik zal de waarheid waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Wellicht zodra ik iets ouder ben?
pi_87028851
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef seiramu het volgende:

[..]

Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongens :D . Daarnaast heb ik vrijwel niets met de Islam :r. Natuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen maar doorgaans vind ik Turkse jongens 'blah'.
[..]

Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjes :r fuck 'geen seks voor het huwelijk'. Natuurlijk vertel ik mijn ouders hele andere dingen. Mijn moeder weet van het bestaan van mijn vriend af maar denkt dat wij alleen klasgenoten zijn. Ik zal de waarheid waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Wellicht zodra ik iets ouder ben?
Hoe oud ben je dan? Wat ben ik blij dat ik in een best vrije omgeving leef. _O_
pi_87028888
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef seiramu het volgende:

[..]

[..]

Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen val :D
Ikzelf heb een vriendin en heb het gewoon kunnen vertellen als Marokkaanzijnde. Hoe oud ben je en zijn het de tradionele gevallen waar we in beide culturen je mee struikelt?

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 30-09-2010 17:40:36 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_87029088
Je krijgt die broers er altijd gratis bij.
pi_87029168
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef o.us het volgende:

[..]

Ikzelf heb een vriendin en heb het gewoon kunnen vertellen als Marokkaanzijnde. Hoe oud ben je en zijn het de tradionele gevallen waar we in beide culturen je mee struikelt?
Voor mannen is het echt een stuk makkelijker..
pi_87029327
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Voor mannen is het echt een stuk makkelijker..
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaan :') en ook om hygiënische redenen) en kijken ze er niet meer naar om. Maar goed, sommige dingen uit religie zijn dusdanig ook geïntegreerd in een heersende cultuur.
Dit is hoe ik er over denk, correct me if I'm wrong.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 30-09-2010 17:49:04 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_87029623
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef o.us het volgende:

[..]

Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaan :') en ook om hygiënische redenen) en kijken ze er niet meer naar om. Maar goed, sommige dingen uit religie zijn dusdanig ook geïntegreerd in een heersende cultuur.
Dit is hoe ik er over denk, correct me if I'm wrong.
Serieus? :') Die kende ik nog niet.
pi_87029635
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .

Naja, uiteindelijk heeft mijn moeder wel het liefst dat ik op een Turkse jongen verliefd word maar ik ga eigenlijk nooit met Turken om en houd ook absoluut níet van (de meese) Turkse jongens . Ik heb maar twee Turkse vrienden nu ik erover nadenk: een jongen die ik 4 weken geleden op school ontmoet heb en een buurjongen. Oh en voor de rest ken ik eigenlijk alleen maar mijn neefjes (met wie ik heel goed kan opschieten). Mijn neefjes zijn trouwens een van de weinigen die weten dat ik een vriend heb (naast mijn vrienden en mijn zusje). Heel apart aangezien neven e.d. heel gevaarlijk kunnen zijn in Turkse kringen :P.

Even verder over mijn vriend: ik vind het heel jammer dat ik hem niet aan mijn moeder (ouders) kan voorstellen, telkens moet liegen tegen mijn moeder en geheimzinnig moet doen. Ik ben een aantal keren bij hem thuis geweest en heb leuk kunnen kletsen met zijn moeder en haar vriend. Ze waren erg open en ik vind het jammer dat ik dat thuis niet heb wanneer het op relaties aankomt. Mijn moeder is heel modern, ik kan over alles met haar praten en ze heeft me heel vrij opgevoed echter zijn er gewoon (religie/cultuur gebonden) regeltjes die me zijn opgelegd en waar ik me aan moet houden.
pi_87029730
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ja :') Masturberen is verboden in de islam, vandaar. Niet dat mannen zich daaraan houden :').

[ Bericht 9% gewijzigd door o.us op 30-09-2010 17:59:55 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_87029839
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef seiramu het volgende:

[..]

Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .

Naja, uiteindelijk heeft mijn moeder wel het liefst dat ik op een Turkse jongen verliefd word maar ik ga eigenlijk nooit met Turken om en houd ook absoluut níet van (de meese) Turkse jongens . Ik heb maar twee Turkse vrienden nu ik erover nadenk: een jongen die ik 4 weken geleden op school ontmoet heb en een buurjongen. Oh en voor de rest ken ik eigenlijk alleen maar mijn neefjes (met wie ik heel goed kan opschieten). Mijn neefjes zijn trouwens een van de weinigen die weten dat ik een vriend heb (naast mijn vrienden en mijn zusje). Heel apart aangezien neven e.d. heel gevaarlijk kunnen zijn in Turkse kringen :P.

Even verder over mijn vriend: ik vind het heel jammer dat ik hem niet aan mijn moeder (ouders) kan voorstellen, telkens moet liegen tegen mijn moeder en geheimzinnig moet doen. Ik ben een aantal keren bij hem thuis geweest en heb leuk kunnen kletsen met zijn moeder en haar vriend. Ze waren erg open en ik vind het jammer dat ik dat thuis niet heb wanneer het op relaties aankomt. Mijn moeder is heel modern, ik kan over alles met haar praten en ze heeft me heel vrij opgevoed echter zijn er gewoon (religie/cultuur gebonden) regeltjes die me zijn opgelegd en waar ik me aan moet houden.
Dacht ik al. Mijn moeder was ook zo voordat ik haar overtuigde maar het beet haar meer dat ik misschien slechter zou gaan met school en het wordt meestal geaccepteerd dat je een vriendje hebt als je afgestudeerd bent en op eigen benen kan staan. 9 van de 10 keer binnen Marokkaanse/Turkse religieuze gezinnen is dat vaak een reden, zolang je je ouders er van overtuigd dat je er klaar voor bent om het met een clear mind te gaan doen.
Feyenoord Rotterdam
pi_87029883
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef seiramu het volgende:

[..]

Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehad :') Ik zelf heb echt niks met Turken en ook nooit gehad. Maar mijn vader is wel ouderwets, maar dan ook echt heel erg. Daarom hoeft hij het ook niet te weten dat mijn zusje een vriend heeft. Anders krijgt ze natuurlijk gelul van dat het niet kan, dat ze gelijk moet trouwen enz. :r
pi_87029926
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef o.us het volgende:

[..]

Ja :') Masturberen is verboden in de islam, vandaar. Niet dat mannen zich daaraan houden :').
Ik vermaak me echt als ik dit soort dingen lees :')
pi_87030032
- nee, geen foto's vragen... :O -

[ Bericht 81% gewijzigd door Adolecens op 30-09-2010 22:20:02 ]
pi_87030171
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehad :') Ik zelf heb echt niks met Turken en ook nooit gehad. Maar mijn vader is wel ouderwets, maar dan ook echt heel erg. Daarom hoeft hij het ook niet te weten dat mijn zusje een vriend heeft. Anders krijgt ze natuurlijk gelul van dat het niet kan, dat ze gelijk moet trouwen enz. :r
Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijken :N.

Heb zelf ook niets met Turken. Ik word ook nooit gezien als een Turk door andere Turken en Nederlanders. Waarschijnlijk omdat ik het Nederlands erg goed beheers en niet een typische 'Turkse uitstraling' heb. Mijn vriend geloofde ook niet dat ik Turks was terwijl ik er wel buitenlands uitzie.

Wel een grappige situatie met je moeder trouwens. Had ik dat maar haha. Weet jouw moeder dat je zusje een vriend heeft?
pi_87031125
quote:
Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef seiramu het volgende:

[..]

Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijken :N.

Heb zelf ook niets met Turken. Ik word ook nooit gezien als een Turk door andere Turken en Nederlanders. Waarschijnlijk omdat ik het Nederlands erg goed beheers en niet een typische 'Turkse uitstraling' heb. Mijn vriend geloofde ook niet dat ik Turks was terwijl ik er wel buitenlands uitzie.

Wel een grappige situatie met je moeder trouwens. Had ik dat maar haha. Weet jouw moeder dat je zusje een vriend heeft?
Ja, dat weet ze. :P
  donderdag 30 september 2010 @ 19:31:28 #78
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_87033413
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:

[..]

De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
Hahaha, als ik jaloers ben wil ik dat wel toegeven hoor. Maar ik voel me niet echt bedreigd ofzo :)
Beter te veel dan te weinig
pi_87039058
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Nazi dus. :r
Gast, je weet niet waar je het over hebt.

De eerste kennismaking met turken was dat ze inbraken in onze auto. Niet echt een goede kennismaking dus. En dat was een van de eerste generaties Turkse migranten in de buurt.

Ach, waarom ga ik er ook op in. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Feitosa op 30-09-2010 21:38:14 ]
  donderdag 30 september 2010 @ 22:09:32 #80
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_87041345
quote:
Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ik ben besneden en ik masturbeer. Wait whut?
Deathlift or Die.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:01:28 #81
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87046467
Turkse/Oosterse meisjes zijn mooi.
pi_87048471
Ik heb een tijdje geleden iets gehad met een Turkse dame. Ze was moslima, maar dan van het vrijzinnige type. Erg leuke meid! Ben een aantal maal bij haar ouders gaan eten en die waren ook enorm gastvrij en erg aardig. Ik kon ook gewoon blijven slapen daar (niet gedaan vanwege afspraken elders de volgende ochtend, maar goed). Nu geloof ik niet dat zij snel haar seksleven op tafel zou gooien thuis, maar goed dat doen ze in België en Duitsland ook niet dus ik zie verder het verschil niet zo. Helaas is ze gaan promoveren in Istanbul.

Over Belgische dames gesproken, die kunnen ook erg goed seksen, ook al zou je dat op het eerste gezicht niet verwachten met dat beleefde exterieur.
  One tough cookie vrijdag 1 oktober 2010 @ 02:20:29 #83
169210 liesje1979
pi_87048613
Goed topic, houdt dat vast! :*
pi_87099130
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 00:01 schreef MYV het volgende:
Turkse/Oosterse meisjes zijn mooi.
MYV (L)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:15:58 #85
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_87099439
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
Wel blijven ademhalen hoor :o
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_87099693
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

_O_
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:08:49 #87
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_87104822
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:21:15 #88
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87105511
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:32:34 #89
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_87106109
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.
Oké als jij dat vind. :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:02:02 #90
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87107402
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Oké als jij dat vind. :)
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.
Maar dat is inderdaad mijn mening ja. Het is weer eens wat anders dan een standaard Hollandse meid.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:07:14 #91
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_87107573
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.
Maar dat is inderdaad mijn mening ja. Het is weer eens wat anders dan een standaard Hollandse meid.
vindt sorry. 't Is weekend :( Vergeef me.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:57:43 #92
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87109233
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

vindt sorry. 't Is weekend :( Vergeef me.
:*
pi_87109294
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:

[..]

Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.
;)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:07:08 #94
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_87109506
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.
;)
Maar misschien wil ik dat gewoon graag ;)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:40:36 #95
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_87110509
- :O schrijf je in bij een datingsite -

[ Bericht 79% gewijzigd door Adolecens op 02-10-2010 20:24:48 ]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:38:46 #96
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_87118384
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik vind Turkse vrouwen toch vaak niet zo mooi.
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.

Jammer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_87118707
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:38 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.

Jammer.
Yolanthe mooi vinden :') :r
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:59:43 #98
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_87119151
Ja, die connotatie is volstrekt ongepast. :')

degene waarop ik reageerde gebruikte mooi
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_87122404
Doen alsof je Yolanthe niet mooi vindt :')
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 02:57:57 #100
236264 crew  capricia
pi_87122982
Ken wel een aantal vriendinnen die juist Turken en Marokkanen neuken.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')