De ontopic reacties, heerlijk altijdquote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
Sorry liesje.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De ontopic reacties, heerlijk altijd
Ervaringen willen we horen.
Naja bij deze mijn excuses, misverstand.quote:Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
turken dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit, ik(Turkse) val juist op nederlanders(westerse mannen) en aziaten.
Wat de neuk heb jij voor een PVV-stemmende pa dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef Feitosa het volgende:
Geen Turkse, wel een Marokkaanse vriendin gehad.
Hebben ze mijn vader maar niet verteld, anders was ik onterft.
Zeg, beetje dimmen he?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat de neuk heb jij voor een PVV-stemmende pa dan?
Is toch niks mis mee.
Nazi dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeg, beetje dimmen he?
De man is van 1940, toen was er misschien 1 neger in de hele stad.
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongensquote:
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjesquote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En hoe denk je over seks dan?
Tja, ik weet ook uit ervaring hoe belachelijk de turkse cultuur is wat betreft wat jongens wel mogen en wat jongens niet mogen.
Tevens, hier ook achter de rug van papa en mama om hoor
Trouwens, wél bedankt voor je bijdrage![]()
Hoe oud ben je dan? Wat ben ik blij dat ik in een best vrije omgeving leef.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongens. Daarnaast heb ik vrijwel niets met de Islam
. Natuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen maar doorgaans vind ik Turkse jongens 'blah'.
[..]
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjesfuck 'geen seks voor het huwelijk'. Natuurlijk vertel ik mijn ouders hele andere dingen. Mijn moeder weet van het bestaan van mijn vriend af maar denkt dat wij alleen klasgenoten zijn. Ik zal de waarheid waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Wellicht zodra ik iets ouder ben?
Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen valquote:Op donderdag 30 september 2010 17:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Omdat ze allleen maar bezig zijn met hun afkomst, een superioriteitscomplex hebben, niet ruimdenkend genoeg zijn en minder aantrekkelijk dan Nederlandse jongens. Daarnaast heb ik vrijwel niets met de Islam
. Natuurlijk zijn er een aantal uitzonderingen maar doorgaans vind ik Turkse jongens 'blah'.
[..]
Hij is mijn eerste vriend en ik ben nog maagd (had daarnaast nog nooit gezoend). Ik zie er niet op tegen om seks met hem te hebben echter wil ik nog wel even wachten (hoewel we wel al verder zijn gegaan dan alleen maar zoenen). Ik houd niet van cultuur- en religiegebonden regeltjesfuck 'geen seks voor het huwelijk'. Natuurlijk vertel ik mijn ouders hele andere dingen. Mijn moeder weet van het bestaan van mijn vriend af maar denkt dat wij alleen klasgenoten zijn. Ik zal de waarheid waarschijnlijk niet kunnen vertellen. Wellicht zodra ik iets ouder ben?
Voor mannen is het echt een stuk makkelijker..quote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen val
Ikzelf heb een vriendin en heb het gewoon kunnen vertellen als Marokkaanzijnde. Hoe oud ben je en zijn het de tradionele gevallen waar we in beide culturen je mee struikelt?
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 17:44 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Voor mannen is het echt een stuk makkelijker..
Serieus?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaanen ook om hygiënische redenen) en kijken ze er niet meer naar om. Maar goed, sommige dingen uit religie zijn dusdanig ook geïntegreerd in een heersende cultuur.
Dit is hoe ik er over denk, correct me if I'm wrong.
Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .quote:Op donderdag 30 september 2010 17:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same here waarom ik negen van de tien keer niet op Marokkaanse vrouwen val
Ikzelf heb een vriendin en heb het gewoon kunnen vertellen als Marokkaanzijnde. Hoe oud ben je en zijn het de tradionele gevallen waar we in beide culturen je mee struikelt?
Jaquote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Serieus?Die kende ik nog niet.
Dacht ik al. Mijn moeder was ook zo voordat ik haar overtuigde maar het beet haar meer dat ik misschien slechter zou gaan met school en het wordt meestal geaccepteerd dat je een vriendje hebt als je afgestudeerd bent en op eigen benen kan staan. 9 van de 10 keer binnen Marokkaanse/Turkse religieuze gezinnen is dat vaak een reden, zolang je je ouders er van overtuigd dat je er klaar voor bent om het met een clear mind te gaan doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .
Naja, uiteindelijk heeft mijn moeder wel het liefst dat ik op een Turkse jongen verliefd word maar ik ga eigenlijk nooit met Turken om en houd ook absoluut níet van (de meese) Turkse jongens . Ik heb maar twee Turkse vrienden nu ik erover nadenk: een jongen die ik 4 weken geleden op school ontmoet heb en een buurjongen. Oh en voor de rest ken ik eigenlijk alleen maar mijn neefjes (met wie ik heel goed kan opschieten). Mijn neefjes zijn trouwens een van de weinigen die weten dat ik een vriend heb (naast mijn vrienden en mijn zusje). Heel apart aangezien neven e.d. heel gevaarlijk kunnen zijn in Turkse kringen.
Even verder over mijn vriend: ik vind het heel jammer dat ik hem niet aan mijn moeder (ouders) kan voorstellen, telkens moet liegen tegen mijn moeder en geheimzinnig moet doen. Ik ben een aantal keren bij hem thuis geweest en heb leuk kunnen kletsen met zijn moeder en haar vriend. Ze waren erg open en ik vind het jammer dat ik dat thuis niet heb wanneer het op relaties aankomt. Mijn moeder is heel modern, ik kan over alles met haar praten en ze heeft me heel vrij opgevoed echter zijn er gewoon (religie/cultuur gebonden) regeltjes die me zijn opgelegd en waar ik me aan moet houden.
Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehadquote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik ben 19 en mijn vriend is 22. Ik heb een zeer vrije opvoeding gehad maar zelfs ik moet me aan traditionele regeltjes houden. "Nederlandse jongens, vooral op zo'n jonge leeftijd, kennen hun grenzen niet en het zal heus niet bij handjes vasthouden blijven!", aldus mijn moeder. Ze heeft niets tegen Nederlanders hoor! Mijn tante is getrouwd met een Nederlander en hij hoort gewoon bij onze familie. Mama vindt me gewoon te jong (19 ) en vindt het niet gepast om als een Turkse meid dan al een vriend te hebben, laat staan een Nederlander met wie ik niet van plan ben te trouwen de komende 5 jaar. Als ik ouder was geweest zou ze er minder op tegen zijn maar dan zou ik waarschijnlijk zo snel mogelijk met hem moeten trouwen...maar vanzelfsprekend denk ik daar nog lang niet aan .
Naja, uiteindelijk heeft mijn moeder wel het liefst dat ik op een Turkse jongen verliefd word maar ik ga eigenlijk nooit met Turken om en houd ook absoluut níet van (de meese) Turkse jongens . Ik heb maar twee Turkse vrienden nu ik erover nadenk: een jongen die ik 4 weken geleden op school ontmoet heb en een buurjongen. Oh en voor de rest ken ik eigenlijk alleen maar mijn neefjes (met wie ik heel goed kan opschieten). Mijn neefjes zijn trouwens een van de weinigen die weten dat ik een vriend heb (naast mijn vrienden en mijn zusje). Heel apart aangezien neven e.d. heel gevaarlijk kunnen zijn in Turkse kringen.
Even verder over mijn vriend: ik vind het heel jammer dat ik hem niet aan mijn moeder (ouders) kan voorstellen, telkens moet liegen tegen mijn moeder en geheimzinnig moet doen. Ik ben een aantal keren bij hem thuis geweest en heb leuk kunnen kletsen met zijn moeder en haar vriend. Ze waren erg open en ik vind het jammer dat ik dat thuis niet heb wanneer het op relaties aankomt. Mijn moeder is heel modern, ik kan over alles met haar praten en ze heeft me heel vrij opgevoed echter zijn er gewoon (religie/cultuur gebonden) regeltjes die me zijn opgelegd en waar ik me aan moet houden.
Ik vermaak me echt als ik dit soort dingen leesquote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef o.us het volgende:
[..]
JaMasturberen is verboden in de islam, vandaar. Niet dat mannen zich daaraan houden
.
Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijkenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Weet je vader het ook? En mijn moeder wil juist niet dat wij (broer en ik) met een Turkse vrouw nemen. Vooral omdat mijn broer altijd van die rare Turkse wijven heeft gehadIk zelf heb echt niks met Turken en ook nooit gehad. Maar mijn vader is wel ouderwets, maar dan ook echt heel erg. Daarom hoeft hij het ook niet te weten dat mijn zusje een vriend heeft. Anders krijgt ze natuurlijk gelul van dat het niet kan, dat ze gelijk moet trouwen enz.
Ja, dat weet ze.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vader weet het ook niet. Ik heb het telkens over mijn moeder omdat m'n ouders gescheiden zijn en ik mijn vader niet zo vaak zie. Als mijn vader het zou weten zou hij me niet meer in de ogen kunnen kijken.
Heb zelf ook niets met Turken. Ik word ook nooit gezien als een Turk door andere Turken en Nederlanders. Waarschijnlijk omdat ik het Nederlands erg goed beheers en niet een typische 'Turkse uitstraling' heb. Mijn vriend geloofde ook niet dat ik Turks was terwijl ik er wel buitenlands uitzie.
Wel een grappige situatie met je moeder trouwens. Had ik dat maar haha. Weet jouw moeder dat je zusje een vriend heeft?
Hahaha, als ik jaloers ben wil ik dat wel toegeven hoor. Maar ik voel me niet echt bedreigd ofzoquote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De jaloerse Fokster, heerlijk altijd.
Gast, je weet niet waar je het over hebt.quote:
Ik ben besneden en ik masturbeer. Wait whut?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Serieus?Die kende ik nog niet.
Wel blijven ademhalen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 07:17 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Wat vooroordelen? Ik heb het over dié chick, niet over allemaal. Zij heeft gewoon een snorlip, dat kun je zien. Dus ik weet niet wat je nou daarop gaat reageren?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wel blijven ademhalen hoor
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wel blijven ademhalen hoor
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Oké als jij dat vind.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oké. Feit blijft dat die Turkse chicks die ik postte van die goeie zijn.
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.quote:
vindt sorry. 't Is weekendquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jammer dat ik van Liesje niet meer mag spellingsnazi'en.
Maar dat is inderdaad mijn mening ja. Het is weer eens wat anders dan een standaard Hollandse meid.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:07 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
vindt sorry. 't Is weekendVergeef me.
Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:08 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik reageerde gewoon? En ik heb uitgelegd dat ik het niet had over de algemene turkse vrouw.
Maar misschien wil ik dat gewoon graagquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft je zelf niet zo te verdedigen hoor.
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:57 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik vind Turkse vrouwen toch vaak niet zo mooi.
Yolanthe mooi vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:38 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat jij nooit van je leven zo mooi als zou zijn en dat je vriend (alsof je die hebt) je pardoes zou dumpen om Yolanthe, maar toen besefte ik dat ze niet Turks is.
Jammer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |