Een uittreksel van de gemeente voldoet - bij twijfel even de consulaat bellen - , gewoon even langsgaan bij een erkende vertaler.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:23 schreef KopieerMachine het volgende:
1. Kennisgeving van naturalisatie waarin staat dat men de Nederlandse nationaliteit heeft verkregen en een vertaking in het Turks door een beëdigde tolk.
Daar spellen ze dus zo voortreffelijk, het leek me al vreemd dat je zelf zulke spelvauten maakt. Je wilt denk ik afstand van de Turkse nationaliteit en niet alleen van het paspoort?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:32 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
http://www.turkishconsula(...)daslikhollandaca.htm
Dit rijtje kunnen we wellicht ook hanteren voor het verkrijgen van de NL nationaliteit met dan uiteraard waar Turkije/Turks staat Nederland/Nederlands!quote:De voorwaarden voor het aanvragen van de Turkse nationaliteit zijn:
-Meerderjarig zijn,
-Zonder onderbreking 5 jaar in Turkije hebben gewoond,
-Gezond zijn,
-Voldoende beheersing van de Turkse taal,
-Een beroep en voldoende inkomsten hebben.
http://www.ind.nl/NL/verblijfwijzer/verblijfwijzer_mijnsituatie.asp?proc=komen&procedure=Nederlander%20worden&procedurestapnaam=Afstand%20nationaliteit&land=&duur=1&lang=nlquote:Turkije
Bij verkrijging van de Nederlandse nationaliteit verliest u de Turkse nationaliteit niet automatisch. In principe wordt van u verlangd dat u afstand doet van uw oorspronkelijke nationaliteit, hier zijn echter uitzonderingen op. Zie onder Uitzonderingen.
Let op! Ook van mannelijke Turkse onderdanen die hun dienstplicht nog niet hebben vervuld, wordt verlangd dat zij afstand doen van de Turkse nationaliteit.
Wat een mooie stigmatiserende foto ook van zo'n stereotype Turk met zo'n leuke trui aan.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:39 schreef eNaSnI het volgende:
Hier krijgt je dienstplicht alvast een schop: http://www.ind.nl/nl/inbe(...)kse_dienstplicht.asp
Als het je daarom alleen gaat, vindt ik je een schande voor het turkse volkquote:Op zondag 4 januari 2009 16:02 schreef Plots het volgende:
Ik heb een Nederlandse paspoort, een een Turkse Nufus (ID van Turkije ofzo)
Als ik die inlever, hoef ik niet in dienst te gaan. Inleveren zou moeten bij het Consulaat in Rotterdam.
Hoezo duurt he zo lang? Is dat bij mannen zowel vrouwen. Of bij mannen langer ivm dienstplicht e.d.?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:12 schreef Hukkie het volgende:
Heb ooit, toen ik 18 werd ook afstand gedaan van de turkse nationaliteit, moest met mn vader naar het turkse consulaat om eea te regelen. Daarna heeft het nog 10 jaar geduurd voordat alles geregeld was, en ik weer veilig naar turkije kon.
Omdat ze in Nederland wonen en niet zoveel banden hebben met turkije?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Plots het volgende:
Lol, best wel veel die er van af willen, waarom?
Mijne probeer ik te houden.
Weet niet, ik wilde niet 15000 dmark neerleggen en alsnog 3 maanden op training gaan,quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Plots het volgende:
Lol, best wel veel die er van af willen, waarom?
Mijne probeer ik te houden.
Eerder omdat men niet de dienstplicht wil volbrengen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Omdat ze in Nederland wonen en niet zoveel banden hebben met turkije?
Ze doen altijd moeilijk bij het consulaat.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:42 schreef cgok het volgende:
ik ga het dinsdag proberen om van mijn dubbele nationaliteit af te komen. ik hoop dat ze niet moeilijk gaan doen bij de consulaat.
Daar kan je ook 5500 eurootjes voor betalen, maar dan blijf je nog wel oproepbaar... of moest je dan nog 3 weken?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerder omdat men niet de dienstplicht wil volbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef trifko het volgende:
Verkapte-kijk ik lever mijn Turks paspoort in en nu ben ik een autochtoon-topic
TS is gewoon een landverrader..Jep, letterlijk, inclusief opsporingsbevelen en andere criminele notities.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
Dan moet je nog 3 weken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:43 schreef JK het volgende:
[..]
Daar kan je ook 5500 eurootjes voor betalen, maar dan blijf je nog wel oproepbaar... of moest je dan nog 3 weken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |