Post nummer 2 van dit topic stond al mijn reactie. Een reactie die je liever hoort misschien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
over welke bronnen heb je het nou? als het zo zit, kan ik straks ook met bronnen komen en beweren dat alle nederlanders lelijk zijn (en geloof me ik ken genoeg voorbeelden) maar zo ben ik niet, ik weet goed genoeg dat er zowel lelijke als mooie nederlanders zijn. oh en zolang er "ik vind..." voor staat kun je alles zeggen wat je maar wilt?? zoals in "ik vind dat jij stinkt, maar dat is mijn mening"?? nou ik vind dat jullie eens moeten stoppen met jullie vooroordelen maar dat is alleen mijn mening....
Ik bedoel met bronnen aan te geven, dat, zelfs wanneeer mensen met bronnen op een forum aan komen zetten, dat nog steeds doen omdat ze hun mening verkondigen. Dat jij te veel (objectieve) waarde aan een forum hecht is jouw probleem. Maar ondertussen verkondig jij ook niks meer dan je mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooroordelen... hmmm...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef DeadlyAngel het volgende:
[..]
je hebt gelijk denk ik. ik vind het gewoon heel spijtig dat mensen vooroordelen hebben over andere rassen. ik vind dat in het algemeen heel dom, maar dat is gewoon mijn mening
Dus jij wil zeggen dan je niet aan het uiterlijk kunt zien welke origine iemand heeft? Armenen, Marokkanen, Molukkers, heck zelfs Russen, en Somaliers hebben hun eigen gezichts kenmerken. Niet in alle gevallen maar in het gros van de gevallen kun je dus zeker wel zien welke achtergrond men heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:27 schreef DeadlyAngel het volgende:
maar hoe kun je nu op straat een onderscheid maken en zien welk meisje turks is? ze lopen niet met borden rond hun nek waarop schrijft "ik ben turks" zoals ik al zei misschien ben je zoveel meisjes tegengekomen op straat waarvan je niet eens weet dat ze turks zijn maar die je toch nog mooi vind. jij spreekt gewoon uit vooroordelen mijne vriend
geen ervaring ermee maar misschien dat jij wat meer info kan geven hoe het leven en wonen is met een Turkse die naar ik begrepen hebben erg standvastig zijn(niet zo tuttig als hollandse meisjes) en heerlijk kunnen koken. Oh ja, moet jij ook als niet-moslim veel consessies doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb al inmiddels bijna 2 jaar met een Turkse meid. Donkerbruine haren bijna zwarte ogen echt helemaal TurksEn de seks is perfect. Nou ben ik 1 van de weinige Nederlandse mannen die en Turks vriendin heeft of heeft gehad. Maar vallen jullie daar gewoon niet op of zijn ze wat te onbereikbaar voor de meesten??? Ik daarentegen ben helemaal verslaafd aan mijn Turkse chick
.
Nou vraag ik me af of er ook fokkers zijn die ervaring hebben met een Turkse dame?? Zo ja, wat vonden jullie ervan??
JA he ?! Daar staan Moslim-vrouwen om bekend.... Om hun standvastigheid en rechten en hun eigen mening...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef rubje het volgende:
[..]
geen ervaring ermee maar misschien dat jij wat meer info kan geven hoe het leven en wonen is met een Turkse die naar ik begrepen hebben erg standvastig zijn(niet zo tuttig als hollandse meisjes) en heerlijk kunnen koken. Oh ja, moet jij ook als niet-moslim veel consessies doen?
Meisje, deal er gewoon mee dat ik turkse vrouwen niet de mooiste vrouwen ever is. Ik ga niet stoppen met posten omdat jij dat graag wil. Jammer dan, niet iedereen kan je mooi vinden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hebt je woordje gedropt over turkse vrouwen.
Maar volgens mij weet je helemaal niet hoe ze er nou eigenlijk uitzien.
En vergelijk je ze met de enige turkse vrouw uit je dorp.
Kijk eerst een beetje verder voordat je dingen gaat roepen.
Want Turkse meisjes zijn automatisch moslim?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:23 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
JA he ?! Daar staan Moslim-vrouwen om bekend.... Om hun standvastigheid en rechten en hun eigen mening...
Lees de laatste zin waar ik op reageerde, jij zielig stukje zaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want Turkse meisjes zijn automatisch moslim?
Obvious trol is obvious.
In heel Turkije was de hoofddoek tot een week geleden nog verboden in openbare gebouwen zoals scholen, uni's etc.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Zwappel het volgende:![]()
In Istanbul geloof ik? mag je niet eens met hoofddoek op lopen in openbare gebouwen. Of zoiets heb ik ergens gelezen. Van de nieuwere generaties turken zijn er niet zo heul veel moslim meer.
Dit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:22 schreef StarmanFR het volgende:
Alle Turken die ik ken zijn ook aardige mensen vind ik. De mensen die ik heb gekend van Turkse afkomst waren in ieder geval altijd erg vriendelijk met mij.
Senin ta amina koyumquote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Ik ben een Turkse 'chick' en heb sinds kort een Nederlandse vriend (achter de rug om van mijn ouders natuurlijk).
Ik zou nooit met een Turkse (en Moslim) jongen of een relatie willen hebben.
Je hebt er mooie exemplaren tussen zitten, maar relatief weinig naar mijn smaak. Vaak een te bleek gezicht, te klein en te dik, een te grote neus of een snor. Marokkaanse dames vind ik lekkerder!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb al inmiddels bijna 2 jaar met een Turkse meid. Donkerbruine haren bijna zwarte ogen echt helemaal TurksEn de seks is perfect. Nou ben ik 1 van de weinige Nederlandse mannen die en Turks vriendin heeft of heeft gehad. Maar vallen jullie daar gewoon niet op of zijn ze wat te onbereikbaar voor de meesten??? Ik daarentegen ben helemaal verslaafd aan mijn Turkse chick
.
Nou vraag ik me af of er ook fokkers zijn die ervaring hebben met een Turkse dame?? Zo ja, wat vonden jullie ervan??
Turkse meisjes zijn best mooi als in Aziatische of midden-oosten types en lusten er ook pap van zolang het maar geen Hollandse boeren "rammen en erin" sexuele manieren zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef KopieerMachine het volgende:
.
Turkse damesquote:Op maandag 16 april 2012 19:32 schreef Poepje-miauw het volgende:
Ik ben geen man (dan moet ik wel een vrouw zijn)
Maar ik vind Turkse vrouwen heel mooi, vooral Miss belgie 2009, wat een bloedmooie vrouw![]()
[ afbeelding ]
iedereen gilt meteen ''hoofdoekjes!'' , terwijl hoofddoekjes ook heel mooi kunnen zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |