Gast, ik ben besneden en kan gwn fappen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 17:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt wel. Dat is ook kut. Heeft er mee te maken dat de meeste meiden (ik zal spreken uit eigen ervaring) die sletten zijn een vaak bekendere reputatie zullen hebben dan mannen die tig verschillende meiden neuken. En ook dat maagdelijkheidbullshit met dat maagdenvlies. Bij de mannen is het alleen maar een besnijdenis (puur om te voorkomen dat de man gaat masturberen terwijl ze ook hiermee de fout in gaanen ook om hygiënische redenen) en kijken ze er niet meer naar om. Maar goed, sommige dingen uit religie zijn dusdanig ook geïntegreerd in een heersende cultuur.
Dit is hoe ik er over denk, correct me if I'm wrong.
Ik ook maar zonder voorhuid.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gast, ik ben besneden en kan gwn fappen hoor
seiramu, wat vind je niet aantrekkelijk aan jongens die moslim zijn?quote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef seiramu het volgende:
Ik ben een Turkse 'chick' en heb sinds kort een Nederlandse vriend (achter de rug om van mijn ouders natuurlijk).
Ik zou nooit met een Turkse (en Moslim) jongen of een relatie willen hebben.
Met mijn linkerhand.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja, het is best moeilijk. Hoe doe jij het dan ( k weet klinkt)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |