Ah zo, top plaatquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
killing in the name of van Rage against the machine. was een oproep om die heel vaak legaal te downloaden en toen was het weer een hit. iets anti-idols ofzo geloof ik.
mijn kennismaking met rock. een week later zat ik met mijn vinger klaar bij de recordknop en had ik hem op cassettequote:
Dat is een nummer van Ronnie Toberquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
wat ben je mooi wat ben je lief zo interessant en exclusief ik vind je geweldig! mooie jingle vond ik dat
Casette dat ken ik alleen nog van de kinderliedjes, de tijden van de Braun Euro Chart dingen waren wel goudquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
mijn kennismaking met rock. een week later zat ik met mijn vinger klaar bij de recordknop en had ik hem op cassette
Ja ik had ook alleen Cassettes met kinderliedjes wel heb ik tot 1999 elk jaar de top 100 zitten tapen op de laatste dag van het jaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Casette dat ken ik alleen nog van de kinderliedjes, de tijden van de Braun Euro Chart dingen waren wel goud.
i know, maar voor mij is ie voor altijd met Stenders en Siebelink verbondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is een nummer van Ronnie Tober
Alles wel op MP3 vanaf 93 ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef themauster het volgende:
Ja ik had ook alleen Cassettes met kinderliedjes wel heb ik tot 1999 elk jaar de top 100 zitten tapen op de laatste dag van het jaar
haha, ik weet nog dat een keer met kerst of met pasen in de woonkamer hebben gedineerd omdat ik videoclpis wile opnemen van tmf. ook bij zo'n jaarlijst of top100 allertijdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik had ook alleen Cassettes met kinderliedjes wel heb ik tot 1999 elk jaar de top 100 zitten tapen op de laatste dag van het jaar
niemand??quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Dat liedje in die seniorenzang jingle is zo'n oud liedje wat mijn pa altijd draaide... weet zo de titel even niet.. Iemand die het wel weet?
ik kan me zo de jingle niet echt voor het oor halenquote:
Lange leve de HD recorders met timer functiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
haha, ik weet nog dat een keer met kerst of met pasen in de woonkamer hebben gedineerd omdat ik videoclpis wile opnemen van tmf. ook bij zo'n jaarlijst of top100 allertijden
nja, dat gaat niet zo makkelijk met videoclips....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lange leve de HD recorders met timer functie.
Mwa , ik knip liever op de PC dan dat ik voor de tv ga zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
nja, dat gaat niet zo makkelijk met videoclips....
Geen idee waar je zit maar nu al jaloersquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Zo, ben terug van weggeweest, het regent dat het giet. Nu op de hotelkamer niks doen met de wind en het geruis van de Stille Oceaan op de achtergrond. Oh, en 3fm.
quote:Speciaal voor mij draaide @Latevermaak3FM net Spo Dee O Dee met Lady Sleep. Volmaakt. #90sRequest #3FM
t erge is dat ik die clips nooit meer heb teruggekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa , ik knip liever op de PC dan dat ik voor de tv ga zitten.
[..]
Geen idee waar je zit maar nu al jaloers.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan me zo de jingle niet echt voor het oor halen
Ik cap ze nog steeds maar dan vooral het trance/dance gebeuren op de duitse / belgische kanalen aangezien op TMF/MTV/Box je het wel kunt vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
t erge is dat ik die clips nooit meer heb teruggekeken![]()
en ik ben zo te lezen ook jaloers op waar je zit Cee
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
Het is zwart en het is goud ra ra wat is het.
echt geen flauw idee, sorryquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, maar voor mij is ie voor altijd met Stenders en Siebelink verbonden
Ik heb net wat groceries gehaald hier:quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Mdrop het volgende:
Geen idee waar je zit maar nu al jaloers.
wauw. wel raar om nu Late Vermaak te luisteren zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net wat groceries gehaald hier:
http://maps.google.nl/map(...)olumbia,+Canada&z=16Dan weet je 't een beetje. Heb net om de '90s te vieren een Kinder Suprise gekocht en die ga ik nu opeten.
tis weer een mooie vrijdagavond, maar nog geen Der Rudyy-snelhedenquote:
Het gaat mij niet om het genre. Maar the base up turnen slaat nergens op, althans, qua muziek. The bass daarentegen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik noem alles in dat genre tutb, maakt niet uit of het het was of niet
Die waren al weg gok ik voor ik het zag (3 Minuten na tweet).quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
tleemhuis Tjitse Leemhuis
Ok, wil jij naar Ray en Anita op 16 oktober in Panama A'dam? De eerste 5 die mij mailen op tjibbe@3fm.nl kunnen heen. (naam, mail, nr mailen
nja, dat denk ik ook ,maar wie nie twaagt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die waren al weg gok ik voor ik het zag (3 Minuten na tweet).
Klopt, maar ben er ook geen fan van om mn 06 zo maar te mailen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
nja, dat denk ik ook ,maar wie nie twaagt...
Is inderdaad raar ja. 5 jaar terug zat ik ook 9 uur vroeger te luisteren naar een Giel die iedereen goedemorgen wenste terwijl ik nog op m'n hotelbed zat te wachten tot David Letterman begon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wauw. wel raar om nu Late Vermaak te luisteren zeker?
bang dat tjibbe je gaat stalken? :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, maar ben er ook geen fan van om mn 06 zo maar te mailen.
Kan zijn dat ik er 'kats' over heen lees maar waar zit jequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
Is inderdaad raar ja. 5 jaar terug zat ik ook 9 uur vroeger te luisteren naar een Giel die iedereen goedemorgen wenste terwijl ik nog op m'n hotelbed zat te wachten tot David Letterman begon.
Nu is 't kwart over 2 's middags hier. Maar de dag zit er wat activiteiten betreft wel op, vanwege het graftakkenweer. GoedeMIDDAG!
Je weet het nooit met die manquote:
Wachten op Dave? Dan mag ik hopen dat je Craig Ferguson ook meteen even meepikt. Dat is pas een late night held.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is inderdaad raar ja. 5 jaar terug zat ik ook 9 uur vroeger te luisteren naar een Giel die iedereen goedemorgen wenste terwijl ik nog op m'n hotelbed zat te wachten tot David Letterman begon.
Nu is 't kwart over 2 's middags hier. Maar de dag zit er wat activiteiten betreft wel op, vanwege het graftakkenweer. GoedeMIDDAG!
staat hierboven ergens, maar British Columbiaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er 'kats' over heen lees maar waar zit je?
[..]
Je weet het nooit met die man.
Sowieso ben ik op vrijdagavond hier weinig te vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis weer een mooie vrijdagavond, maar nog geen Der Rudyy-snelheden
respect dat je dat hebt kunnen vinden!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef alors het volgende:
Ik heb em!! Dat begindrummetje zit in die jingle.
Ik zat wel goed met mijn Everly Brothers alleen die titel is weer zo'n rare die ze niet excpliciet zingen, dus dan moet je het maar net weten.
ben je te jong voor :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik op vrijdagavond hier weinig te vinden.
Vind Stenders nog niet zo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik op vrijdagavond hier weinig te vinden.
Vind Stenders nog niet zo.
Die pikten we de afgelopen jaren wel eens mee, alleen tot nu toe ben ik iedere avond voor 11 uur in slaap gevallen. Vroeg op, veel lopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wachten op Dave? Dan mag ik hopen dat je Craig Ferguson ook meteen even meepikt. Dat is pas een late night held.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Owh, dus het was geen verwijt dat ik niet wist of een plaat in dat genre thuishoorde of nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het genre. Maar the base up turnen slaat nergens op, althans, qua muziek. The bass daarentegen...
Meerendeel hier kan de humor en muzieksmaak van stenders niet waarderen geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis weer een mooie vrijdagavond, maar nog geen Der Rudyy-snelheden
Waar zit je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
hij is volgens mij ouder dan mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
die vent klinkt heel ranzig op de 1 of andere manier
[..]
respect dat je dat hebt kunnen vinden!
[..]
ben je te jong voor :p
ik vermoed de vrouwelijke kloon van Fred.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die pikten we de afgelopen jaren wel eens mee, alleen tot nu toe ben ik iedere avond voor 11 uur in slaap gevallen. Vroeg op, veel lopen.
Ik luister dit Stenders op Vrijdagavond gedoe nu voor het eerst maar vind die zuster nu al dom en irritant. Wie is die muts?
Tofino, BC, Canada.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er 'kats' over heen lees maar waar zit je?
zijn ze allemaal te jong voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meerendeel hier kan de humor en muzieksmaak van stenders niet waarderen geloof ik
Verkeerd opgevoed denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meerendeel hier kan de humor en muzieksmaak van stenders niet waarderen geloof ik
Respectquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Verkeerd opgevoed denk ikIk ben opgevoed met Stenders op de radio bij Radio3/Veronica/Kink FM
ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Verkeerd opgevoed denk ikIk ben opgevoed met Stenders op de radio bij Radio3/Veronica/Kink FM
Wij hadden de PO zenders en wat duitse zenders, als we buiten zaten stond die meestal op Hitradio Antenne Niedersachsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt!
ik met stenders op 3fm, ben uberhaupt opgevoed (door mezelf) met 3FM. Qua hippe-muziek-zenders kon ik vroeger alleen RAdio3, Keizerstad en Trend FM ontvangen
Zij is de zuster, "bekend" van de dinsdaguitzendingen van "Siebelink en" op KX. Erg. Heel, heel erg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die pikten we de afgelopen jaren wel eens mee, alleen tot nu toe ben ik iedere avond voor 11 uur in slaap gevallen. Vroeg op, veel lopen.
Ik luister dit Stenders op Vrijdagavond gedoe nu voor het eerst maar vind die zuster nu al dom en irritant. Wie is die muts?
ah, dan heb ik nog mazzel gehad!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij hadden de PO zenders en wat duitse zenders, als we buiten zaten stond die meestal op Hitradio Antenne Niedersachsen
Ik ben dus niet de enige. Wat een deus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zij is de zuster, "bekend" van de dinsdaguitzendingen van "Siebelink en" op KX. Erg. Heel, heel erg.
nu?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Wat een deus.
Wanneer gaan we weer muziek draaien?
Ik ben 17 ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij is volgens mij ouder dan mij
Want?quote:
voor de humor van Stenders....nee joh, ieder z'n smaakquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja.
Heb tussen 12 en 14u ook nooit naar Stenders geluisterd, zat altijd op school namelijk.
[..]
Want?
Pinoquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 17 ja.
Heb tussen 12 en 14u ook nooit naar Stenders geluisterd, zat altijd op school namelijk.
[..]
Want?
Op de dinsdagmiddag heb ik er afentoe ook wel morite mee maar op vrijdagavond na een paar biertjes kan ik het wel hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zij is de zuster, "bekend" van de dinsdaguitzendingen van "Siebelink en" op KX. Erg. Heel, heel erg.
Aan de westkus dus?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Gaan ze die verwarrende quiz weer doen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:26 schreef henkwestbroek het volgende:Heb ik net een pond gerookte wilde paling gekocht,blijken die dingen vol gif te zitten.Moet ik de paling nu bij het chemisch afval storten?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:29 schreef henkwestbroek het volgende:En wat die giftige aal betreft? Aan de Volendamse " palingsound " had ik eigenlijk al moeten horen dat er iets niet helemaal in de haak was.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
no digidy
en dan in omgekeerde volgorde
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef alors het volgende:
Hij doet het niet eens slecht![]()
NO DIGGITY![]()
dat was Fix.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
was deze met Slash of was dat die andere single Fix?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Krambo het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik Stenders Late Vermaak hoor, maar wat is het toch heerlijke vrijdagavondradio.
Stenders
dat dacht ik al, thnxquote:
zeg maar: "daaag Bart"quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:35 schreef alors het volgende:
Laat hem de top40 maar presenteren en een beetje aanklooien op de zondag
Stenders blijft toch heerlijke radio. kan hier makkelijk 3uurjtjes naar luisterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Krambo het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik Stenders Late Vermaak hoor, maar wat is het toch heerlijke vrijdagavondradio.
Stenders
Hoop het echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef themauster het volgende:
Wat doet The Sense of Dance eigenlijk morgen? dancenummers uit 90s?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Vraag me nog steeds af of dit een jongen of een meisje is
Tis helaas echt geen grap, die laatste rappert hangt er echt precies tusseninquote:
Ja en nee. 'Gewoon', vakantie. Overmorgen doortuffen naar Victoria. En dan nog twee daagjes Vancouver. En dan weer naar huis.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tis helaas echt geen grap, die laatste rappert hangt er echt precies tussenin
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef themauster het volgende:
Zo Bart A kan vervangen worden door een 14 jarige hoor
+1!quote:
kan iemand mij de clou vertellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dan heb ik nog mazzel gehad!
"oh, en spoo di oo di is dood"WHAHAHAHAHAHAHA
Oh CEE! Adam Lambert komt binnenkort in Paradiso zag ik in mijn nieuwsbrief van een ticketservice. Voorverkoop zal morgenvroeg wel van start gaan, dat je het even weet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja en nee. 'Gewoon', vakantie. Overmorgen doortuffen naar Victoria. En dan nog twee daagjes Vancouver. En dan weer naar huis.Ben dan 3 weken weg geweest.
welke sidekick? dat gozertje van net? dat is Robs oppaskindje tot half 12. verder zit er een ouwe vent die Fred heet, een jongeman genaamd Jelmer en een oud wijf dat ze De Zuster noemen maar wiens echte naam ik ff niet weet....quote:
nou, tussen de regels door zegt dat gozertje ineens dat zo'n band dood is. laat maar, moet je gehoord hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kan iemand mij de clou vertellen.
Fred en Jelmer ken ik welquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welke sidekick? dat gozertje van net? dat is Robs oppaskindje tot half 12. verder zit er een ouwe vent die Fred heet, een jongeman genaamd Jelmer en een oud wijf dat ze De Zuster noemen maar wiens echte naam ik ff niet weet....
Maakt niet uit, die zure graat kent Domien niet eens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en een oud wijf dat ze De Zuster noemen maar wiens echte naam ik ff niet weet....
Ik heb m'n ticket al binnen poes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Oh CEE! Adam Lambert komt binnenkort in Paradiso zag ik in mijn nieuwsbrief van een ticketservice. Voorverkoop zal morgenvroeg wel van start gaan, dat je het even weet.
ik denk, ik leg even alles uit, maar dat wordt niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Fred en Jelmer ken ik wel![]()
Dat van dat oppaskindje had ik niet meegekregen
Dan is het goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb m'n ticket al binnen poes!Pre-sale.
Jawel hoor, mijn dank is grootquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk, ik leg even alles uit, maar dat wordt niet gewaardeerd
oh het is de band Spo Dee O Dee nu snap ik hem.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, tussen de regels door zegt dat gozertje ineens dat zo'n band dood is. laat maar, moet je gehoord hebben
een vroeg nachtkusje. dankjewelquote:
quote:
-1, prachtige radioquote:
Zou meesterlijk zijn net als in 2007 maar dan wel 1 nacht Fred als slaapgastquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
dit is eigenlijk bijna nog leuker dan Ekstra Weekend...
stel je voor Ekstra Stenders Leet Vermaak vanuit het glazen huis....
Eens, dit is beter dan Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
dit is eigenlijk bijna nog leuker dan Ekstra Weekend...
Veel leuker, ew is al veel te lang hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
dit is eigenlijk bijna nog leuker dan Ekstra Weekend.
ja, zo cool ditquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Veel leuker, ew is al veel te lang hetzelfde.
Shockradio reunie
dat zou best kunnen, als het maar lachen isquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:58 schreef Againzender het volgende:
er worden willekeurig elektroshocks toegediend geloof ik
QFTquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Againzender het volgende:
dit is toch wel de radio waar Rob heel sterk in is, heerlijk!
ik vind dat de credits meer bij Fred en Jelmer ligt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:59 schreef Againzender het volgende:
dit is toch wel de radio waar Rob heel sterk in is, heerlijk!
mwoah, Stenders is de leading man, maar hij 2 heel goede sidekicks.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind dat de credits meer bij Fred en Jelmer ligt.
BoS schijnt vet te zijn geweest. Erg hardquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
alweer learn to fly? die hadden we vandaag toch al? zijn er zoveel 90s platen....
Ze vullen elkaar goed aan maar Rob is echt wel degene waarom het draait.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind dat de credits meer bij Fred en Jelmer ligt.
duurde dat maar een uurtje? das ook niet langquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BoS schijnt vet te zijn geweest. Erg hard
welke rooie???quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef alors het volgende:
Maar die rooie dat is wel een wijf toch???
Nooit meer wat van gehoord maar wat waren dat een pareltjes!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
NILSSON! Elastic Baby en my brains down (oid)
mee eens, geloof dat Stenders dat in die tijd wel meer had. van die pareltjes die verder niemand kocht....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord maar wat waren dat een pareltjes!![]()
![]()
![]()
Er loopt zo'n rooie rond met kort haar. Iemand hier dacht dat laatst het een joch was, maar ik dacht een meid. Nu heeft ze haar haar ietsje vrouwelijker en ik dacht tieten te zien...quote:
dat keek ik toen al niet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef Timo20 het volgende:
! Over jaren 90 gesproken:
Beverly Hills 90210 Complete Series
Beverly Hills 90210 was de TV hitserie in de jaren 90. Voor wie er niet genoeg van kan krijgen heeft Paramount Home Entertainment alle 10 de seizoen van Beverly Hills 90210 bij elkaar gebundeld in een speciale verpakking.
Release datum: 14 oktober 2010
Speelduur: 12.616 minuten
Discs: 71 (!!!!!)
Keuring: 12
[ afbeelding ]![]()
loopt die nu nog rond?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
Er loopt zo'n rooie rond met kort haar. Iemand hier dacht dat laatst het een joch was, maar ik dacht een meid. Nu heeft ze haar haar ietsje vrouwelijker en ik dacht tieten te zien...
dat was Syb opperhoofd techniek bij de NPOquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef alors het volgende:
omg kijk die gast op de achtergrond in zijn bureaustoel!!!
Volgens mij idd een uurtje. Vind ik zelf ook wel erg kort.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
duurde dat maar een uurtje? das ook niet lang
die jingle voor de band is echt geweldig...
NILSSON! Elastic Baby en my brains down (oid)
Moet meteen denken aan New Kids.quote:
nja, ze heb ook maar anderhalf album.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij idd een uurtje. Vind ik zelf ook wel erg kort.
Post eens het lijstje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
jongens, bedankt! ik sta vandaag in de dag top 20 qua aantal posts....
tzijn de stats van gisteren 24 september he!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:34 schreef Qunix het volgende:
Moewah... 41. 128 Qunix
Maar het is maar net begonnen natuurlijk...
quote:
ik kom nooit aan deze aantallen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]! vandaag 94 berichten?? de tering
![]()
216....en daarvan het gros in 3fm-reeks....nieuw PR, nog meer als in de rudy-nacht....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]! vandaag 94 berichten?? de tering
![]()
was dat NU of TOEN, op de webcam zag ik weinig.quote:
rillingen...wauwquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nilsson![]()
.
Geweldig nummer blijft dit
Netquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was dat NU of TOEN, op de webcam zag ik weinig.
TOEN, nu lahcten ze iets minderquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was dat NU of TOEN, op de webcam zag ik weinig.
Volgens mij ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
TOEN, nu lahcten ze iets minder
Juist.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dan was het een combi van toen en nu
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, dit nummer hakt er keihard in. pfoeh
Ik weet het niet zo goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |