Ze vullen elkaar goed aan maar Rob is echt wel degene waarom het draait.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik vind dat de credits meer bij Fred en Jelmer ligt.
duurde dat maar een uurtje? das ook niet langquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BoS schijnt vet te zijn geweest. Erg hard
welke rooie???quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:13 schreef alors het volgende:
Maar die rooie dat is wel een wijf toch???
Nooit meer wat van gehoord maar wat waren dat een pareltjes!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
NILSSON! Elastic Baby en my brains down (oid)
mee eens, geloof dat Stenders dat in die tijd wel meer had. van die pareltjes die verder niemand kocht....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord maar wat waren dat een pareltjes!![]()
![]()
![]()
Er loopt zo'n rooie rond met kort haar. Iemand hier dacht dat laatst het een joch was, maar ik dacht een meid. Nu heeft ze haar haar ietsje vrouwelijker en ik dacht tieten te zien...quote:
dat keek ik toen al niet!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:16 schreef Timo20 het volgende:
! Over jaren 90 gesproken:
Beverly Hills 90210 Complete Series
Beverly Hills 90210 was de TV hitserie in de jaren 90. Voor wie er niet genoeg van kan krijgen heeft Paramount Home Entertainment alle 10 de seizoen van Beverly Hills 90210 bij elkaar gebundeld in een speciale verpakking.
Release datum: 14 oktober 2010
Speelduur: 12.616 minuten
Discs: 71 (!!!!!)
Keuring: 12
[ afbeelding ]![]()
loopt die nu nog rond?quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
Er loopt zo'n rooie rond met kort haar. Iemand hier dacht dat laatst het een joch was, maar ik dacht een meid. Nu heeft ze haar haar ietsje vrouwelijker en ik dacht tieten te zien...
dat was Syb opperhoofd techniek bij de NPOquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:18 schreef alors het volgende:
omg kijk die gast op de achtergrond in zijn bureaustoel!!!
Volgens mij idd een uurtje. Vind ik zelf ook wel erg kort.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
duurde dat maar een uurtje? das ook niet lang
die jingle voor de band is echt geweldig...
NILSSON! Elastic Baby en my brains down (oid)
Moet meteen denken aan New Kids.quote:
nja, ze heb ook maar anderhalf album.....quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij idd een uurtje. Vind ik zelf ook wel erg kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |