De kersthit van vorig jaar in de UKquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
straks killing in the name of! het nummer waarmee voor mij de rock en metal begon. wat was ik geschokt dat zoiets hards bestond.
daar las ik iets over jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
[..]
De kersthit van vorig jaar in de UK
Leuk dat je juist daarover zeurt maar niet iets zegt over de fantastische muziek die waarschijnlijk al 15 jaar niet meer op de radio is geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:38 schreef alors het volgende:
blablabla wat een gelul zeg... mag wel wat minder.
Welke is dat danquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef themauster het volgende:
De kersthit van vorig jaar in de UK
Wat denk je zelf bij Stendersquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Krijgen we nog wat happy hardcore shit te horen ?
beter dan het gelul van Corton en Sharid iigquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het gelul van Stenders juist heerlijk
Tuurlijk niet: hij zit daar om muziek te draaien, niet om te lullenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk dat je juist daarover zeurt maar niet iets zegt over de fantastische muziek die waarschijnlijk al 15 jaar niet meer op de radio is geweest.
want met marijke is het wel goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
beter dan het gelul van Corton en Sharid iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Nee, ik weet wel welk nummer, maar ik weet titel en artiest niet. Tis zo'n dancenummer.quote:
killing in the name of van Rage against the machine. was een oproep om die heel vaak legaal te downloaden en toen was het weer een hit. iets anti-idols ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Welke is dat dan?
Waardeer die genres normaal echt niet maar toch
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
Bizarre IncSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat denk je zelf bij Stenders
ja dat dusquote:
Laten we dan maar lekker bart arens op dit tijdstip zettenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet: hij zit daar om muziek te draaien, niet om te lullen
Trouwens:![]()
![]()
Marielle Tweebeeke op Ned 2
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |