niemand??quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Dat liedje in die seniorenzang jingle is zo'n oud liedje wat mijn pa altijd draaide... weet zo de titel even niet.. Iemand die het wel weet?
ik kan me zo de jingle niet echt voor het oor halenquote:
Lange leve de HD recorders met timer functiequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
haha, ik weet nog dat een keer met kerst of met pasen in de woonkamer hebben gedineerd omdat ik videoclpis wile opnemen van tmf. ook bij zo'n jaarlijst of top100 allertijden
nja, dat gaat niet zo makkelijk met videoclips....quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lange leve de HD recorders met timer functie.
Mwa , ik knip liever op de PC dan dat ik voor de tv ga zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
nja, dat gaat niet zo makkelijk met videoclips....
Geen idee waar je zit maar nu al jaloersquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
Zo, ben terug van weggeweest, het regent dat het giet. Nu op de hotelkamer niks doen met de wind en het geruis van de Stille Oceaan op de achtergrond. Oh, en 3fm.
quote:Speciaal voor mij draaide @Latevermaak3FM net Spo Dee O Dee met Lady Sleep. Volmaakt. #90sRequest #3FM
t erge is dat ik die clips nooit meer heb teruggekekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa , ik knip liever op de PC dan dat ik voor de tv ga zitten.
[..]
Geen idee waar je zit maar nu al jaloers.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan me zo de jingle niet echt voor het oor halen
Ik cap ze nog steeds maar dan vooral het trance/dance gebeuren op de duitse / belgische kanalen aangezien op TMF/MTV/Box je het wel kunt vergeten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
t erge is dat ik die clips nooit meer heb teruggekeken![]()
en ik ben zo te lezen ook jaloers op waar je zit Cee
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef borisz het volgende:
Het is zwart en het is goud ra ra wat is het.
echt geen flauw idee, sorryquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know, maar voor mij is ie voor altijd met Stenders en Siebelink verbonden
Ik heb net wat groceries gehaald hier:quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:00 schreef Mdrop het volgende:
Geen idee waar je zit maar nu al jaloers.
wauw. wel raar om nu Late Vermaak te luisteren zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net wat groceries gehaald hier:
http://maps.google.nl/map(...)olumbia,+Canada&z=16Dan weet je 't een beetje. Heb net om de '90s te vieren een Kinder Suprise gekocht en die ga ik nu opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |