tis weer een mooie vrijdagavond, maar nog geen Der Rudyy-snelhedenquote:
Het gaat mij niet om het genre. Maar the base up turnen slaat nergens op, althans, qua muziek. The bass daarentegen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik noem alles in dat genre tutb, maakt niet uit of het het was of niet
Die waren al weg gok ik voor ik het zag (3 Minuten na tweet).quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
tleemhuis Tjitse Leemhuis
Ok, wil jij naar Ray en Anita op 16 oktober in Panama A'dam? De eerste 5 die mij mailen op tjibbe@3fm.nl kunnen heen. (naam, mail, nr mailen
nja, dat denk ik ook ,maar wie nie twaagt...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die waren al weg gok ik voor ik het zag (3 Minuten na tweet).
Klopt, maar ben er ook geen fan van om mn 06 zo maar te mailen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
nja, dat denk ik ook ,maar wie nie twaagt...
Is inderdaad raar ja. 5 jaar terug zat ik ook 9 uur vroeger te luisteren naar een Giel die iedereen goedemorgen wenste terwijl ik nog op m'n hotelbed zat te wachten tot David Letterman begon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wauw. wel raar om nu Late Vermaak te luisteren zeker?
bang dat tjibbe je gaat stalken? :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Klopt, maar ben er ook geen fan van om mn 06 zo maar te mailen.
Kan zijn dat ik er 'kats' over heen lees maar waar zit jequote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
Is inderdaad raar ja. 5 jaar terug zat ik ook 9 uur vroeger te luisteren naar een Giel die iedereen goedemorgen wenste terwijl ik nog op m'n hotelbed zat te wachten tot David Letterman begon.
Nu is 't kwart over 2 's middags hier. Maar de dag zit er wat activiteiten betreft wel op, vanwege het graftakkenweer. GoedeMIDDAG!
Je weet het nooit met die manquote:
Wachten op Dave? Dan mag ik hopen dat je Craig Ferguson ook meteen even meepikt. Dat is pas een late night held.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Is inderdaad raar ja. 5 jaar terug zat ik ook 9 uur vroeger te luisteren naar een Giel die iedereen goedemorgen wenste terwijl ik nog op m'n hotelbed zat te wachten tot David Letterman begon.
Nu is 't kwart over 2 's middags hier. Maar de dag zit er wat activiteiten betreft wel op, vanwege het graftakkenweer. GoedeMIDDAG!
staat hierboven ergens, maar British Columbiaquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er 'kats' over heen lees maar waar zit je?
[..]
Je weet het nooit met die man.
Sowieso ben ik op vrijdagavond hier weinig te vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis weer een mooie vrijdagavond, maar nog geen Der Rudyy-snelheden
respect dat je dat hebt kunnen vinden!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef alors het volgende:
Ik heb em!! Dat begindrummetje zit in die jingle.
Ik zat wel goed met mijn Everly Brothers alleen die titel is weer zo'n rare die ze niet excpliciet zingen, dus dan moet je het maar net weten.
ben je te jong voor :pquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik op vrijdagavond hier weinig te vinden.
Vind Stenders nog niet zo.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik op vrijdagavond hier weinig te vinden.
Vind Stenders nog niet zo.
Die pikten we de afgelopen jaren wel eens mee, alleen tot nu toe ben ik iedere avond voor 11 uur in slaap gevallen. Vroeg op, veel lopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wachten op Dave? Dan mag ik hopen dat je Craig Ferguson ook meteen even meepikt. Dat is pas een late night held.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Owh, dus het was geen verwijt dat ik niet wist of een plaat in dat genre thuishoorde of nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het genre. Maar the base up turnen slaat nergens op, althans, qua muziek. The bass daarentegen...
Meerendeel hier kan de humor en muzieksmaak van stenders niet waarderen geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis weer een mooie vrijdagavond, maar nog geen Der Rudyy-snelheden
Waar zit je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
hij is volgens mij ouder dan mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
die vent klinkt heel ranzig op de 1 of andere manier
[..]
respect dat je dat hebt kunnen vinden!
[..]
ben je te jong voor :p
ik vermoed de vrouwelijke kloon van Fred.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die pikten we de afgelopen jaren wel eens mee, alleen tot nu toe ben ik iedere avond voor 11 uur in slaap gevallen. Vroeg op, veel lopen.
Ik luister dit Stenders op Vrijdagavond gedoe nu voor het eerst maar vind die zuster nu al dom en irritant. Wie is die muts?
Tofino, BC, Canada.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik er 'kats' over heen lees maar waar zit je?
zijn ze allemaal te jong voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meerendeel hier kan de humor en muzieksmaak van stenders niet waarderen geloof ik
Verkeerd opgevoed denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Meerendeel hier kan de humor en muzieksmaak van stenders niet waarderen geloof ik
Respectquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Verkeerd opgevoed denk ikIk ben opgevoed met Stenders op de radio bij Radio3/Veronica/Kink FM
ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Verkeerd opgevoed denk ikIk ben opgevoed met Stenders op de radio bij Radio3/Veronica/Kink FM
Wij hadden de PO zenders en wat duitse zenders, als we buiten zaten stond die meestal op Hitradio Antenne Niedersachsenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijk hebt!
ik met stenders op 3fm, ben uberhaupt opgevoed (door mezelf) met 3FM. Qua hippe-muziek-zenders kon ik vroeger alleen RAdio3, Keizerstad en Trend FM ontvangen
Zij is de zuster, "bekend" van de dinsdaguitzendingen van "Siebelink en" op KX. Erg. Heel, heel erg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die pikten we de afgelopen jaren wel eens mee, alleen tot nu toe ben ik iedere avond voor 11 uur in slaap gevallen. Vroeg op, veel lopen.
Ik luister dit Stenders op Vrijdagavond gedoe nu voor het eerst maar vind die zuster nu al dom en irritant. Wie is die muts?
ah, dan heb ik nog mazzel gehad!quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Wij hadden de PO zenders en wat duitse zenders, als we buiten zaten stond die meestal op Hitradio Antenne Niedersachsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |