Die met Edwin Evers was ook niet echt leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Deze reclame met Marijke is echt VERSCHRIKKELIJK
Die was ook vreselijk. Doen ze dat expres ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Die met Edwin Evers was ook niet echt leuk
Ik ook, bewust alleenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die was ook vreselijk. Doen ze dat expres ofzo?
Marieke was leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Oh dat was Chemsi dus! Ik zag dit ooit al in een reclame en toen dacht ik dat Marieke van Ginneken
meedeed
Geeft ook niet hoorquote:
Ik heb Babi Pangang-chips... niet te vretenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb shoarma gegeten en dan heb ik anderhalve dag geen trek
O nee dat klopt ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt ons
edit:
ohw, verkeerd gelezen
Het is al weer begonnen, hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Babi Pangang-chips... niet te vreten
[..]
[..]
het klinkt ook echt heel goorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt vies. Ik heb nog salt/vinegar chips, maar ik zit te vol nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Je was me voorquote:
1 keer quoten is voldoende.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
het klinkt ook echt heel goor
Son of a preacher manquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Oh dat was Chemsi dus! Ik zag dit ooit al in een reclame en toen dacht ik dat Marieke van Ginneken
meedeed
lol, ik zie het net pas, ging iets mis geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
1 keer quoten is voldoende.
Ik heb ook de salt/vinegar naast me liggen, maar het is wel even wennen hoor die smaak.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt vies. Ik heb nog salt/vinegar chips, maar ik zit te vol nu.
Oh ja, ik heb nog jalapenos. Of jalaphenos.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
It burns, it burns! In mn keel dan.
Saté al gehadquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb ook de salt/vinegar naast me liggen, maar het is wel even wennen hoor die smaak.
Mmm, wat is dit voor figuur? Ben benieuwd naar haar Voice..
Bij mij is het mn drankje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog jalapenos. Of jalaphenos.
De Pringles salt/vinegar? Waar heb je die gekocht dan??quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb ook de salt/vinegar naast me liggen, maar het is wel even wennen hoor die smaak.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef MissJ het volgende:
hee, dat shirtje wat ze aan heeft heb ik ook
Maar Kim de Boer is een heel goede zangeres.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Erbarmelijk die stewardess. Straks komt er nog zo'n neus, Kim de Boer.
Ik moet weer eens wat drank in huis halen. De laatste keer alcohol in huis is jaren geleden.quote:
Oeps daar gaat ze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De Pringles salt/vinegar? Waar heb je die gekocht dan??
Ja, en dat ze cijfers geven na afloopquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou ook een wegdrukknop moeten komen
quote:
Ik geef haar het voordeel van de twijfel, ze heeft haar leeftijd meequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Kim de Boer is een heel goede zangeres.
Da's nogal een verschil.
daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou ook een wegdrukknop moeten komen
jij ook HB!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kijk morgen de laatste half uur op internet kijken..Ik ga madiwodo kijken..veel plezier met kijken..
Ah, ben jij die ene die kijkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kijk morgen de laatste half uur op internet kijken..Ik ga madiwodo kijken..veel plezier met kijken..
het kan wel door de beugelquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Goh deze klinkt niet raar door die beugel
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:
Nee volgens mij niet, maar ik ken haar via via een beetje, dus wist al dat ze goed isquote:
Vroeger hadden we Top of Flop waarbij dat kon.quote:
ja roel wil ze allemaal welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:54 schreef Rumille het volgende:
Van Velzen zie je echt denken: Ja ik heb er al zoveel, maar deze wil ik ook!
Ik ook nietquote:
Dan ga je er vanuit dat ik dat programma niet kenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Top of Flop waarbij dat kon.
Zoek maar op hoe dat ging.
de playbackshow ook volgens mij en bij een van dit soort programma's hadden ze toch ook al zo een knop?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Top of Flop waarbij dat kon.
Zoek maar op hoe dat ging.
Is ze te oud om te geven.quote:
Ik dacht ook dat ze veel jonger was....quote:
Dank u!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Adam Lambert - Whataya Want From Me
Bij HgT hadden ze ook een rode knopquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat ik dat programma niet ken
die krijgt alleen types als die ene gozertquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef MissJ het volgende:
en wéér wordt er niet voor Jeroen gekozen
Môid, hejjje dát zien!?!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
Noordhollanders onder elkaar, nôh heeeeeeeej!
Ik heb het gezien nu jaquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:56 schreef MissJ het volgende:
en wéér wordt er niet voor Jeroen gekozen
Chapeaaaaauquote:
Ja datquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dr opvouwen en overal meenemen
Jahahahahahahquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef megamandy het volgende:
we hebben net nieuwe banken, dat vind ik wel cool
Verlegenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Schattig meisje
Ze praat wel erg binnensmonds
* Trots isquote:
Summer Jam dus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:58 schreef Injetta het volgende:
Nummer 1 in de top 40?? Waarmee dan????
Brandi, Popstars. Van REDquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
Heej, Ruben!
Is die nu met die rooie uit ehhh X-factor of wat dan ook?
Die Amerikaanse?
ja, ik herkende haar ook!quote:
I'm with ya!quote:
quote:
en niemand heeft zoveel positieve posts gekregen als zij heeft gehad.quote:
Owjaquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
en niemand heeft zoveel positieve posts gekregen als zij heeft gehad.
zonder dat we dr ook maar hebben horen zingen
Hihihihihihihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja
Is dat nu een setje?
Ruben is fijn
Qua looks een beetje een jonge Franklin Brown
Damn, ik vind hem echt vreselijk.... dit is zijn3de poging... al 2 x programma-liveshows gehaald... het zit er niet in, tyf opquote:
r3d bestaat de groep nogquote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
Maar zijn Brandi en Ruben een setje dan?
Een halve negerquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik twijfel. Is het nou een halve neger, of gewoon teveel zelfbruiner?
Ik vond het steeds onterecht als hij er uit gingquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Damn, ik vind hem echt vreselijk.... dit is zijn3de poging... al 2 x programma-liveshows gehaald... het zit er niet in, tyf op
Ja meer zijn leeftijd denk ikquote:
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het steeds onterecht als hij er uit ging
Smaken verschillen.
/cliché
Godsamme, kiest ie Ruben
En dan die gladjakker kiezen? Hoe slecht moet je het hebben gehad?quote:
Ja, met een Nederlander, daarom kwam ze vanuit Amerika hier naar toe.quote:
Er stonden 2 meisjes, misschien gewoon eengoede vriendinquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ook zo zit te kijken
yeah ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Manon, ik hoop dat ze echt goed kan zingen.
dat zou leuk zijn, ah wat is Martijn toch liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
ah, ok.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, met een Nederlander, daarom kwam ze vanuit Amerika hier naar toe.
volgens mij zei Brandi ook dat dat andere meisje zijn vriendin was? Of heb ik dat verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Er stonden 2 meisjes, misschien gewoon eengoede vriendin
Die kon ik niet laten schieten, dat begrijp je!quote:
Ik ookquote:
Nice, kan ik mn was ophangen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die kon ik niet laten schieten, dat begrijp je!
Alweer reclame?!
da was een andere rubenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef happyme28 het volgende:
Die Ruben is toch met Jasmine Sendar? OF is dat al weer over
O heb ik niet gehoord, maar ik mis wel meer vanavondquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
volgens mij zei Brandi ook dat dat andere meisje zijn vriendin was? Of heb ik dat verkeerd verstaan
Ik heb zo het idee dat zij a la Michael J. is. Verlegen als ze niet op het podium staat, maar als ze dus wél op het podium staat en begint te zingen dat ze dan helemaal los gaatquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
+1quote:
Geen seks voor de wedstrijd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Wat zaten Fatima en Raymond nou te janken?
Volgens mij hoopt iedereen datquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat zij a la Michael J. is. Verlegen als ze niet op het podium staat, maar als ze dus wél op het podium staat en begint te zingen dat ze dan helemaal los gaat
O een podiumbeestquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat zij a la Michael J. is. Verlegen als ze niet op het podium staat, maar als ze dus wél op het podium staat en begint te zingen dat ze dan helemaal los gaat
Pheno-meisje, so stop whiningquote:
Jonge.... ga met je blokkendoos spelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef pgrferrari het volgende:
Kutkind van 19.
Ohw, ik ben ook 19.
Ook een kutkind?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef pgrferrari het volgende:
Kutkind van 19.
Ohw, ik ben ook 19.
Michael Jackson was ook zo goed in wiskunde, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Stelletje faalhazen zijn dat ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Jaquote:
dat is niet liefquote:
Hij wist prima onder welke hoek hij zijn neus moest plakkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Michael Jackson was ook zo goed in wiskunde, toch?
Ik speel wel met de kleine pgr.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonge.... ga met je blokkendoos spelen
wie?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wist prima onder welke hoek hij zijn neus moest plakken
Wijn over mijn laptopquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wist prima onder welke hoek hij zijn neus moest plakken
Het valt juist erg mee, vroeger was het veel meer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Injetta het volgende:
We hadden toch net ook al reclame??
Dit is wel een beetje erg veel.
Die Ruben werkt op mijn zenuwen. Ik weet niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |