komt die danser ook?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
neee! Niet weer kinderen van Robert ten Brink! Is het dezelfde?
Maar toch hoop ik dat ze hem vernederen! Haha!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien wil-ie zelf niet met Jeroen of Nick & Simon en trekt-ie zichzelf terug...
ms zo welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
laat die droom varen![]()
wanneer gaat iemand dat nou eindelijk dat tegen haar zeggen?
Geduld. Straks krijgen we ex popstars deelnemer Charlotte ten Brinkquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Fijn aan dit programma is dat er in ieder geval geen achterlijke non-talenten zoals bij POP zijn.
quote:
Nou vooruit, ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
Wat een negativiteit over Charlotte hier zeg!
Ik heb de schurft aan Jeroen, maar wie weet coacht hij wel vreselijk goed, ik betwijfel het wel, dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef Injetta het volgende:
Wat een hork die jongen... dat is geen goed begin met een coach die je overduidelijk niet wil.
Ik denk dat Jeroen maar vaker gaat drukken omdat hij straks bijna niemand heeft om te coachen.
Arme mensen die straks echt gedwongen zijn om 'gecoacht' te worden door Jeroen!
Jij hebt Popstars toen zeker niet gekeken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
Hoezo twee? Alleen Charlotte toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Injetta het volgende:
Er doen nu al 2 kinderen mee van Robert geloof ik..
OMG. hij heeft toch 5 dochters? Dat betekent dat er bij elke talentenjacht weer nieuwe dochters kunnen komen.
iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt Popstars toen zeker niet gekeken?
Jawel, ik vond het jammer dat ze eruit moest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt Popstars toen zeker niet gekeken?
Dat duoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Fijn aan dit programma is dat er in ieder geval geen achterlijke non-talenten zoals bij POP zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |