Ze heeft aandelen kruidvat.quote:
Spray tan denk ik, in zo'n cabinequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
Wat een raar bruin kleurtje heeft ze. En waarom drukken ze niet? Ik vind haar wel goed. Oh nu wel dus.
Nee omdat ie een kutkop heeft.quote:
Dat verwachten we van je.quote:
Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
@ Symph, ja dus dat de Toppers![]()
En Joooo-pi ik had je niet herkend![]()
Ik denk dat ze weer niet goed funtionerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Hier snap ik niets van, vier omgekeerde stoelen
Ja en je UI is andersquote:
Ohja en nieuwe UI !! You like?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
@ Symph, ja dus dat de Toppers![]()
En Joooo-pi ik had je niet herkend![]()
Hij wil gewoon bij elke meid de potloodtest gaan doen.quote:
quote:
Nee afgekocht van Land van Ooit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Zou Roel zijn kleren op de kinderafdeling kopen?
Zeg, beetje Caro beledigenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Op een of andere manier deed ze me denken aan Caro Emerald
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
VanVelzen heeft straks geen ruimte meer over in zijn team
quote:
Politiek correct ----> kies voor de dwerg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kiest iedereen voor roel btw?
Maar zijn potlood komt maar tot haar kniequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil gewoon bij elke meid de potloodtest gaan doen.
snap ik ook niet, ik zou Angela kiezen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom kiest iedereen voor roel btw?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Politiek correct ----> kies voor de dwerg.
Angela meer ervaring.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon de beste muzikant van allemaal
Ze heeft last van roos.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Als ik mee zou doen zou ik voor Angela kiezen.
Ik N&Squote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
snap ik ook niet, ik zou Angela kiezen.
of Nick&Simon, iig geen JvdBquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
snap ik ook niet, ik zou Angela kiezen.
Dat gaat dan hard zo voor Roelquote:
Met zo'n azijnpisser wil je toch ook niet werken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat op het laatst alleen nog Jeroen over is als keuze, want als het even kan kiezen ze niet voor hem..
als ie lang zo blijft liggen moet je ff de huisarts bellen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Hahahhahah, die is echt valsMijn man ligt naast me met zijn hoofd onder de kussen van de bank
Ben ik jouw man?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef happyme28 het volgende:
Hahahhahah, die is echt valsMijn man ligt naast me met zijn hoofd onder de kussen van de bank
Huh? Whut? Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft-ie er nu al 7, want hij had er ook al eentje van de radio audities
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
als ie lang zo blijft liggen moet je ff de huisarts bellen.
Daarom doe ik niet mee en trek ik niemand van die stoel af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Nou nou, kunnen jullie allemaal zingen? Vast niet.
Moet dat dan om commentaar te mogen leveren op kandidaten die meedoen aan zo'n programma?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet dat dan om commentaar te mogen leveren op kandidaten die meedoen aan zo'n programma?
Zeker niet. Ik kijk ook al die modellenprogramma's en zeg onder het genot van een zak chips: "die ene is echt te dik!".quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet dat dan om commentaar te mogen leveren op kandidaten die meedoen aan zo'n programma?
Nou nee, maar ze zingen beter dan iedereen hier, dus ik vind het nogal hard. Maar goed, dat is een forum, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik kijk ook al die modellenprogramma's en zeg onder het genot van een zak chips: "die ene is echt te dik!".
en daarom doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Patje zingt beter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee, maar ze zingen beter dan iedereen hier, dus ik vind het nogal hard. Maar goed, dat is een forum, dat weet ik ook wel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik kijk ook al die modellenprogramma's en zeg onder het genot van een zak chips: "die ene is echt te dik!".
Waarom zou ie iemand aftrekken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef roos85 het volgende:
waarom trekt ie nou niemand van de stoel af?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Lekker origineel nummer heeft ze gekozen.
En VALS>
Oeh ja, zalig iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, dat een van ons niet beter zingt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee, maar ze zingen beter dan iedereen hier, dus ik vind het nogal hard. Maar goed, dat is een forum, dat weet ik ook wel.
Of meer en gewoon niet zingenquote:
Dat weet ik natuurlijk niet, maar daar ga ik maar even vanuitquote:[b]Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef
Hoe weet je dat dan, dat een van ons niet beter zingt?
En dit valt nog mee hoor
Angela heeft vast een Plan.quote:
whehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
Mijn oudste zoon zegt als die door is zijn ze gek
en hij heeft gelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
Mijn oudste zoon zegt als die door is zijn ze gek
maar zij staan daar juist omdat ze wel allemaal denken dat ze the voice zijn. wij niet en daar staan is ook vragen om commentaar hequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is ze ook maar zang wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:03 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind haar liefffff.... ik heb echt een agossie, wat leuk dat ze door is!
Hij is nu zwaar verontwaardigtquote:
Ach hou toch op, is doodnormale bewoording.quote:
Hannibal heeft altijd een plan. Met wat lasapparatuur, een wagen en een sigaar.quote:
quote:
In de achterbuurten van New York ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach hou toch op, is doodnormale bewoording.
Ja zowaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
JvdB heeft het ook een keer goed gehoord
SEX SC is een forumpje verderop.quote:
Whehehe, ik ben toch niet gekquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Dat decor doet me eigenlijk aan de Mediamarkt denken.
INDERDAADDD!!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Neuh valt meequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef JaneDoe het volgende:
hehe, eindelijk thuis, heb ik veel gemist?
Dat is het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
stem ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
Ik vind hem niet leuk, zijn houding dan
Hier ook 2 die dat vindenquote:
Nu jij het zegt.De ingang lijkt ook een beetje erop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
dat jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet wel, anders heeft ie straks niemand
Ja, maar ze zijn ook gewoon leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Nick en Simon zijn veel toffere juryleden dan ik van te voren had gedacht
wel wat?quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij is het wel irritant ventje..Maar we zullen het zien!
En maar volhouden dat ze niet profiteert van haar vaders naamquote:
Yepquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
neee! Niet weer kinderen van Robert ten Brink! Is het dezelfde?
Postars, Mysterie popstarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
die dochter ten brink deed al eerder ergens mee toch?
Jaquote:
Popstars vorig jaar, werd ze 5e ofzo. Ik vond haar toen wel goed, alleen een beetje vlak. Kijken of ze verbeterd isquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
Was Mystery Popstarquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
kan best zijn dat dat nu gaat gebeurenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik jurylid was, en had gedrukt bij dit mormel, had ik me nu weer teruggetrokken
Hey mopquote:
komt die danser ook?quote:
Misschien wil-ie zelf niet met Jeroen of Nick & Simon en trekt-ie zichzelf terug...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik jurylid was, en had gedrukt bij dit mormel, had ik me nu weer teruggetrokken
I Hope!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
kan best zijn dat dat nu gaat gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |