Zeker niet. Ik kijk ook al die modellenprogramma's en zeg onder het genot van een zak chips: "die ene is echt te dik!".quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet dat dan om commentaar te mogen leveren op kandidaten die meedoen aan zo'n programma?
Nou nee, maar ze zingen beter dan iedereen hier, dus ik vind het nogal hard. Maar goed, dat is een forum, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet dat dan om commentaar te mogen leveren op kandidaten die meedoen aan zo'n programma?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik kijk ook al die modellenprogramma's en zeg onder het genot van een zak chips: "die ene is echt te dik!".
en daarom doe ik niet mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Nou nou, kunnen jullie allemaal zingen? Vast niet.
Patje zingt beter.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee, maar ze zingen beter dan iedereen hier, dus ik vind het nogal hard. Maar goed, dat is een forum, dat weet ik ook wel.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik kijk ook al die modellenprogramma's en zeg onder het genot van een zak chips: "die ene is echt te dik!".
Waarom zou ie iemand aftrekken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:59 schreef roos85 het volgende:
waarom trekt ie nou niemand van de stoel af?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Lekker origineel nummer heeft ze gekozen.
En VALS>
Oeh ja, zalig iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, dat een van ons niet beter zingt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou nee, maar ze zingen beter dan iedereen hier, dus ik vind het nogal hard. Maar goed, dat is een forum, dat weet ik ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |