komt die danser ook?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef egeltje1985 het volgende:
neee! Niet weer kinderen van Robert ten Brink! Is het dezelfde?
Maar toch hoop ik dat ze hem vernederen! Haha!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Misschien wil-ie zelf niet met Jeroen of Nick & Simon en trekt-ie zichzelf terug...
ms zo welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
![]()
laat die droom varen![]()
wanneer gaat iemand dat nou eindelijk dat tegen haar zeggen?
Geduld. Straks krijgen we ex popstars deelnemer Charlotte ten Brinkquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Fijn aan dit programma is dat er in ieder geval geen achterlijke non-talenten zoals bij POP zijn.
quote:
Nou vooruit, ik zou d'r geven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
Wat een negativiteit over Charlotte hier zeg!
Ik heb de schurft aan Jeroen, maar wie weet coacht hij wel vreselijk goed, ik betwijfel het wel, dat dan weer welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:14 schreef Injetta het volgende:
Wat een hork die jongen... dat is geen goed begin met een coach die je overduidelijk niet wil.
Ik denk dat Jeroen maar vaker gaat drukken omdat hij straks bijna niemand heeft om te coachen.
Arme mensen die straks echt gedwongen zijn om 'gecoacht' te worden door Jeroen!
Jij hebt Popstars toen zeker niet gekeken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
Hoezo twee? Alleen Charlotte toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Injetta het volgende:
Er doen nu al 2 kinderen mee van Robert geloof ik..
OMG. hij heeft toch 5 dochters? Dat betekent dat er bij elke talentenjacht weer nieuwe dochters kunnen komen.
iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Rauzer het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt Popstars toen zeker niet gekeken?
Jawel, ik vond het jammer dat ze eruit moest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt Popstars toen zeker niet gekeken?
Dat duoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:10 schreef Pheno het volgende:
Fijn aan dit programma is dat er in ieder geval geen achterlijke non-talenten zoals bij POP zijn.
Nu wel toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik weet heul niet wie die Charlotte is
huh is er al een xdochter geweest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef Injetta het volgende:
Er doen nu al 2 kinderen mee van Robert geloof ik..
OMG. hij heeft toch 5 dochters? Dat betekent dat er bij elke talentenjacht weer nieuwe dochters kunnen komen.
Ik ook niet en ik wil het ook niet van te voren weten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Kally het volgende:
Ik weet heul niet wie die Charlotte is
denk dat het zo zal gaan ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:15 schreef ranja het volgende:
Vraag me af hoe dat gaat als van Velzen 'vol' zit, hij mag toch maar een bepaald aantal kandidaten hebben? Mag hij dan niet meer drukken?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nu wel toch?
Dochter van Robbert ten Brink en werd 5e in Popstars...
en ze kon maar 1 soort lied zingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Misschien is Charlotte wel veel beter geworden.
En ze was al niet echt slecht, het was alleen een uitdrukkingsloze houten klaas.
En wat als ze allemaal vol zitten, maar er nog hele goeie kandidaten zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk dat het zo zal gaan ja.
Het is volgens mij de bedoeling dat elke coach 14 kandidaten krijgt?
Precies ik hoor het zo welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik wil het ook niet van te voren weten.
Angela kon het ook wel hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Oorlogsheld het volgende:
ven velzen is ook de enige die goed kan zingen.... snap wel dat ze hem als coach willen
Da's jouw meningquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Oorlogsheld het volgende:
ven velzen is ook de enige die goed kan zingen.... snap wel dat ze hem als coach willen
Misschien mogen ze op het eind wel aanvullen met kandidaten waarbij niet gedrukt werd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En wat als ze allemaal vol zitten, maar er nog hele goeie kandidaten zijn?
Dat je goed kunt zingen, hoeft niet te zeggen dat je een goede coach bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Oorlogsheld het volgende:
ah, zou kunnen ja!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien mogen ze op het eind wel aanvullen met kandidaten waarbij niet gedrukt werd.
Nu al. Ja, ik ook.quote:
jammer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan dus niet... hopelijk ligt hij er de volgende ronde meteen uit
je zou wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Beetje autist ofzo, hij had vantevoren al helemaal besloten dat hij van velzen wilde en toen dat niet zo uitpakte ging het fout ofzo.
Misschien wel ja. Anders kwam ie wel heel onsympathiek over.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
Waarom laten ze dit onderonsje nou weer zien? Omdat we anders niet op hem stemmen?
dat jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Beetje autist ofzo, hij had vantevoren al helemaal besloten dat hij van velzen wilde en toen dat niet zo uitpakte ging het fout ofzo.
Zaadvragende ogen.quote:
Hiihihihihihihihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat gaat leuk worden!
[ afbeelding ]
zo klinkt het wel jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef egeltje1985 het volgende:
quote:
Volgens mij was zij de enige van de Dolly Dots die kon zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Angela kan ook heel lekker zingen zelf hoor
Wat een onzin. Ik heb 'm een paar keer live gehoord en ik vind 'm erg beperkt. Nick&Simon zingen veel beter, afgezien of je het genre wat vindt, maar technisch veel sterker. Qua netwerk haalt hij het ook lange na niet bij bijvoorbeeld Angela.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Oorlogsheld het volgende:
Deur stukje open laten staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik keek net een stuk Paranormal activity en durf niet meer mijn kamer in.!!!!
Valt wel mee toch? XFA en IDO waren veel duurder geloof ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
24,50 euro voor een kaartje voor de liveshows
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
oehhh die heb ik in de bios gezien! Eng is ie he, ik durfte ook nauwelijks meer te slapenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dan moet je 'm ff afkijken, voor de 'happy ending'quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef Bellatrix het volgende:
yeah vooral 1 van die 2 is erg sterk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb 'm een paar keer live gehoord en ik vind 'm erg beperkt. Nick&Simon zingen veel beter, afgezien of je het genre wat vindt, maar technisch veel sterker.
Ja echt in dat bed enzo, en ik moet hem nou ook afkijken. Dit gaat echt mis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
oehhh die heb ik in de bios gezien! Eng is ie he, ik durfte ook nauwelijks meer te slapen
Die kleinstequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah vooral 1 van die 2 is erg sterk.
weet nooit wie, maar 1 van die 2 is gewoon een echt hele goede zanger
Nickquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
Ja en ze heeft een slisquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Haar Engels moet wel beter
Maar die stem is lekker
Ah, da's best schattigquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef Karina het volgende:
Ik vind het best goed, maar je hoort wel dat ze ontzettend zenuwachtig is.
Dat is Ilse ookquote:
Nick is de betere zanger imhoquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
Is op zich toch niet echt iets mis mee? Er zijn zat zangers/zangeressen die maar 1 genre zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
dit type song kan ze. is ook t enige
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:25 schreef Terpentin07 het volgende:
die vriendin zus mag haar tanden eens beter poetsen...
Ja dat is dus wat ik er niet super aan vindquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Jeetje, ik wil best graag seks met Simon. Of Nick. Of allebei.
yeah, maar mij gaat t vervelen in zo een programmaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is op zich toch niet echt iets mis mee? Er zijn zat zangers/zangeressen die maar 1 genre zingen.
Slipjes gooien tijdens concerten kan helpen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
ik zou ze ook geven hoor en ook tegelijk welquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het moeilijk kiezenquote:
helaas, alleen roel drukte op de knop voor jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Ze is BN'ers gewend hequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
22 jarige die niet voor N&S kiest!!
Iemand die d'r WOKNOK niet achterna loopt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
22 jarige die niet voor N&S kiest!!
Ik vind dat geknuffel en gedoe allemaal ook maar een beetje overdrevenquote:
Jawel maar dit was wel heel koelquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat geknuffel en gedoe allemaal ook maar een beetje overdreven
Pluspuntjes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die d'r WOKNOK niet achterna loopt!
Ik ga voor Benny meisje.quote:
En het was maar 1 woord!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat waren ook mijn exacte woorden!
Dat idee had ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze wachtte nog op een "Maar..." denk ik.
ein biechen friede?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
Ze moet wel een mooi Duits liedje zingen natuurlijk
Denk het wel jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
en voor haar denk ik ook de beste keuze
zeg ik gevoelsmatig
Mädchen lucilectricquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ein biechen friede?
99 luftballons?
Nana Mouskouri met Gutenmorgen Sonnenschein.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ein biechen friede?
99 luftballons?
Er zijn wel meer Duitse liedjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ein biechen friede?
99 luftballons?
Eenschquote:
quote:
Denk dat ze er op uit gezocht zijn, anders wordt het zo moeilijk zoeken uit al die goede kandidatenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Voor The Voice zitten er toch best wat valszingers tussen.
En hele goede ook nog! Wordt eigenlijk nooit gezongen in dit soort programma's. Iets van Nina Hagen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn wel meer Duitse liedjes
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef megamandy het volgende:
Is die niet eens afgezeken dor Gordon? dat ze hinkte?
joh?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn wel meer Duitse liedjes
hink-stap-sprong, hink-stap-sprong, hink-stap-sprong, hink-stap-sprongquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef megamandy het volgende:
Is die niet eens afgezeken dor Gordon? dat ze hinkte?
En bij sommigen kunnen ze natuurlijk bij de vooraudities beter gezongen hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Denk dat ze er op uit gezocht zijn, anders wordt het zo moeilijk zoeken uit al die goede kandidaten
Klinkt als een nieuwe frisdrank.quote:
Ja minder zenuwen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En bij sommigen kunnen ze natuurlijk bij de vooraudities beter gezongen hebben.
Een klein half uurquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef D. het volgende:
Hebben we nu al een uur geen reclame gehad
Mijn toastjes zijn bijna op, daarna druk ik op de reclameknop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef D. het volgende:
Ja pas één reclame. En ik heb nog afwas staan dus van mij mag het zo wel weer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef D. het volgende:
er is al reclame geweestquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef D. het volgende:
Die heb ik niet. Nja, wel toastjes, geen knop.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn toastjes zijn bijna op, daarna druk ik op de reclameknop.
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja pas één reclame. En ik heb nog afwas staan dus van mij mag het zo wel weer.
Duh, ook potloodtest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
N&S drukken steeds als er een meisje een beetje zingt
O jaquote:
Je hebt nu de mogelijkheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wel reclame gehad?
Dan ben ik vergeten chips te pakken
of Beekse Bergenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Die was verdwaald, die moest bij Popstars zijn, die met dat tijgerprintje.
Waarom?quote:
Dat zei dat meisje in dat voorstukje!quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zei dat meisje in dat voorstukje!
KIJKEN JULLIE WEL?!?!?!?
Het is je vergevenquote:
Welke pron kijk je nu weer?quote:
Inderdaad, dit dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
KIJKEN JULLIE WEL?!?!?!?
Zei ik toch?quote:
Nee gemist, was een kind op bed leggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
KIJKEN JULLIE WEL?!?!?!?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gemist, was een kind op bed leggen![]()
Benny bank is leeg
Moeten we beter inplannen voor volgende week!quote:
Ja misschien wel ..Stom reclame met Marijke Helwegen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Moeten we beter inplannen voor volgende week!
Net weer gevuldquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En hoe zit het met jou Bob de Bouwer glas?
die van Jolink was weer wel leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja misschien wel ..Stom reclame met Marijke Helwegen.
Niet alleen die reclame met marijkequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Deze reclame met Marijke is echt VERSCHRIKKELIJK
Oh lekkerr. Ik heb nog stokbrood en aioli! Lekker meuren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik zit helemaal propvol van de stokbrood met brie.
Die met Suarez was wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alleen die reclame met marijke
Marijke en Suarez?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die met Suarez was wel leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |