Die met Edwin Evers was ook niet echt leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Deze reclame met Marijke is echt VERSCHRIKKELIJK
Die was ook vreselijk. Doen ze dat expres ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Die met Edwin Evers was ook niet echt leuk
Ik ook, bewust alleenquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die was ook vreselijk. Doen ze dat expres ofzo?
Marieke was leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Oh dat was Chemsi dus! Ik zag dit ooit al in een reclame en toen dacht ik dat Marieke van Ginneken
meedeed
Geeft ook niet hoorquote:
Ik heb Babi Pangang-chips... niet te vretenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb shoarma gegeten en dan heb ik anderhalve dag geen trek
O nee dat klopt ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt ons
edit:
ohw, verkeerd gelezen
Het is al weer begonnen, hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Babi Pangang-chips... niet te vreten
[..]
[..]
het klinkt ook echt heel goorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt vies. Ik heb nog salt/vinegar chips, maar ik zit te vol nu.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Je was me voorquote:
1 keer quoten is voldoende.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
het klinkt ook echt heel goor
Son of a preacher manquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:46 schreef Rauzer het volgende:
Oh dat was Chemsi dus! Ik zag dit ooit al in een reclame en toen dacht ik dat Marieke van Ginneken
meedeed
lol, ik zie het net pas, ging iets mis geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
1 keer quoten is voldoende.
Ik heb ook de salt/vinegar naast me liggen, maar het is wel even wennen hoor die smaak.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt vies. Ik heb nog salt/vinegar chips, maar ik zit te vol nu.
Oh ja, ik heb nog jalapenos. Of jalaphenos.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
It burns, it burns! In mn keel dan.
Saté al gehadquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb ook de salt/vinegar naast me liggen, maar het is wel even wennen hoor die smaak.
Mmm, wat is dit voor figuur? Ben benieuwd naar haar Voice..
Bij mij is het mn drankje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog jalapenos. Of jalaphenos.
De Pringles salt/vinegar? Waar heb je die gekocht dan??quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:50 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb ook de salt/vinegar naast me liggen, maar het is wel even wennen hoor die smaak.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef MissJ het volgende:
hee, dat shirtje wat ze aan heeft heb ik ook
Maar Kim de Boer is een heel goede zangeres.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Erbarmelijk die stewardess. Straks komt er nog zo'n neus, Kim de Boer.
Ik moet weer eens wat drank in huis halen. De laatste keer alcohol in huis is jaren geleden.quote:
Oeps daar gaat ze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
De Pringles salt/vinegar? Waar heb je die gekocht dan??
Ja, en dat ze cijfers geven na afloopquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou ook een wegdrukknop moeten komen
quote:
Ik geef haar het voordeel van de twijfel, ze heeft haar leeftijd meequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Kim de Boer is een heel goede zangeres.
Da's nogal een verschil.
daar zat ik ook aan te denkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Er zou ook een wegdrukknop moeten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |