Wie haat?quote:
quote:
zit nie te mauwequote:
Speciaal voor jouquote:
quote:
Schattiequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Kally![]()
En de rest
Hoe is het??? Kus miran
Helleuquote:
Hé C_A!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
Kally![]()
En de rest
Hoe is het??? Kus miran
Ik scrolde van onder naar boven en dacht dat het Zwabbert wasquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeerlijk ik blijf hier wonen ok?
Nou, en bedanktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik scrolde van onder naar boven en dacht dat het Zwabbert was
Noodvulling zit er nog in. Moet het volhouden tot volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hé C_A!
Hoe is het met je kies?
Kus, Miral
Op 0.20 klinkt precies dezelfde bel als ik heb, ik stond al bij de voordeurquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
OMG de jongens zitten op youtube naar dit te kijken, ik krijg moordneigingen, kutjong![]()
Of wacht, vakantieadresquote:
Ik wil geen aids krijgen.quote:
Maar Zwabbert is heul leukquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Op 0.20 klinkt precies dezelfde bel als ik heb, ik stond al bij de voordeur
NU GAARNE.quote:
Ik jou ookquote:
Veel plezier mopquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben weer wegwe gaan weer lopen
Dat zal ik niet ontkennen, maar ik denk dat ik heel raar kijk als ik ineens een piemol hebquote:
KLOONSCANquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
hoeveel vingers passen er in je vagina
Okan momant.quote:
Dat hou ik lekker voor mezelfquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
hoeveel vingers passen er in je vagina
Nee zijn al genoeg lullen hier (quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:03 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat zal ik niet ontkennen, maar ik denk dat ik heel raar kijk als ik ineens een piemol heb
YAYAYAYAYAY.quote:
Maar ik moet wel zeggen, we hebben echt wel een leuke groep hierquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zijn al genoeg lullen hier () extra vrouwen zijn nooit weg
Mwah.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen, we hebben echt wel een leuke groep hier
Ik ga een ui fruiten.quote:
O ja ik moet nog een appel eten vandaag.,..quote:
FOPJE.quote:
Bella doet een fopjequote:
Hoezo niet dan?quote:
Ze zei sletje tegen mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOPJE.![]()
![]()
LIEFDE AAN AL JULLIEN SLETJES.
Ja en jij ook stomme trienquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOPJE.![]()
![]()
LIEFDE AAN AL JULLIEN SLETJES.
HOKJAN.quote:
Bobba.quote:
Wat had je aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Hehe ik me weer omgekleed naar normaalheerlijk om iets aan te hebben waar je je wél goed in voelt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Hehe ik me weer omgekleed naar normaalheerlijk om iets aan te hebben waar je je wél goed in voelt
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een jurk, maar ik zag eruit als een aangeklede rollade
Zoeen die net uit de oven komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan wel vast 1 waar je zo je tanden in wilt zettenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zoeen die net uit de verpakking komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoeen die net uit de oven komt.
Ik welquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik had gedacht dat hij er dit jaar niet zou zijn.
Ik ben soms ook wel gewoon aardigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog een bitch die me gedag zegt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan wel vast 1 waar je zo je tanden in wilt zetten
Nee, die uit de frituurpanquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoeen die net uit de oven komt.
Het kan nooit zo erg zijn als mijn overbuurvrouwquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zoeen die net uit de verpakking komt.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als mijn overbuurvrouw
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ahhhhhhh zeggen er 2 hier mama we houden van je en een dikke knuffel erbij.
Ja snap ik ze mogen laat opblijven
Somsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben soms ook wel gewoon aardig
Grappig. Als je zoiets over Marokkanen zegt is de wereld te klein. Terwijl er met Polen helemaal niet zo veel mis is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Een Pool aan de deur die vraagt: "Hier iets kapot". Jouw kop dalijk ja.
Nee nerd....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Naderhand issie sappiger?
Is siewosie niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig. Als je zoiets over Marokkanen zegt is de wereld te klein. Terwijl er met Polen helemaal niet zo veel mis is.
Gelukkig was het ook niet serieus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig. Als je zoiets over Marokkanen zegt is de wereld te klein. Terwijl er met Polen helemaal niet zo veel mis is.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ahhhhhhh zeggen er 2 hier mama we houden van je en een dikke knuffel erbij.
Ja snap ik ze mogen laat opblijven
Ik ben heul geen nerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nerd....
Die ene die je net uit de verpakking haalt, is rauw en rozig en dikkig. Die uit de oven is bruin en krokant en je weet het, een zongebruinde huid maakt je slanker
Integendeel. Je kunt prima lachen met die luiquote:
Picture this: maatje 48 of meer, geel naveltruitje en een gele legging. Zat met een vriendin in de auto toen ik het zag. Mijn eerste opmerking: een tweety-rollade!!quote:
Nee natuurlijk niet, maar dat maakt niet eens uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook niet serieus.
ik dacht hier al aan verse worstquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Picture this: maatje 48 of meer, geel naveltruitje en een gele legging.
quote:Zat met een vriendin in de auto toen ik het zag. Mijn eerste opmerking: een tweety-rollade!!
Ik ben een uur bezig geweest de pies uit de autostoelen te halen
Awww, nog even en ik smeltquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Picture this: maatje 48 of meer, geel naveltruitje en een gele legging. Zat met een vriendin in de auto toen ik het zag. Mijn eerste opmerking: een tweety-rollade!!
Ik ben een uur bezig geweest de pies uit de autostoelen te halen
Een accu steigert niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is het verschil tussen een accu en een steiger?
Een accu heeft maar twee Polen Xddddddddddddd :3quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
Wat is het verschil tussen een accu en een steiger?
Vooral als er misschien een ruzie op handen is. Dan smaakt ie extra goed.quote:
Hallontjes.quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een accu heeft maar twee Polen Xddddddddddddd :3
Ja hallo daarquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!
Hahahaha XDXDDXDD
Ja daaromquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral als er misschien een ruzie op handen is. Dan smaakt ie extra goed.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!
Hahahaha XDXDDXDD
Zo, tena-lady tijd nuquote:
Ja daarom.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is een idioot hysterische lach. Maniac...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een accu heeft maar twee Polen Xddddddddddddd :3
Tom Cruise is sowieso eng en avoidable. met zijn scientology-achtergrond.quote:
preciesquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja daarom.Goed voor wanneer iets niet grappig is.
quote:
Bella, echt waar, van die smiley krijg ik moordneigingenquote:
Als ik eraan denk.. Als in nu de tv aan, thanks Bennyquote:
quote:
neequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
Graseter komt hier toch ook wel eens?
Soms jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:30 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als ik eraan denk.. Als in nu de tv aan, thanks Benny
In mijn mond.quote:
Hehe, fucking vetquote:
Ik zag MJ en Tom voorbij komenquote:
ROFLEINZZZquote:
Ik zei het toch het is een poesje :3333333333333333333333333333quote:
Ik vind er wel coole plaatjes bij zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
Je hebt een random-plaatjes-site ontdekt?
Sletjequote:
Kleinequote:
Bennyquote:
Hoinquote:
geoden garp!quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind er wel coole plaatjes bij zitten![]()
[ afbeelding ]
Wat donker!quote:
Tofquote:
Ik was ook uitgenodigd maar ik doe het maar nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
Hoi allemaal!
Ik ben het maffiaspel aan het doen
Dus als ik een beetje afwezig ben komt het daardoor
ROFLEINZ!quote:
Ow nu mis ik ons egeltjequote:
Hallon Kallyquote:
30 september weer onlinequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
c_a, wanneer kwam je ook alweer terug?
Die is té ergquote:
Ohw, nog een klein weekjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 september weer onlineterug dus
Dat is altijd lekker meegenomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kom eropeens achter dat ik gister loon heb gekregen, dat is nog ff wennen dat ik dat nu eens in de 2 weken krijg, en dan krijg ik over 2 weken dubbel loon... laatste rest van sdb, en nieuwe van Jumbo, ubervet!
O ik dacht al dat het aan mij lagquote:
cutequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog 1tje dan, de laatste![]()
[ afbeelding ]
Die met dat mandje op zijn kopquote:
Wie is dat?quote:
ze mag wel eens een zonnebankje nemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind er wel coole plaatjes bij zitten![]()
[ afbeelding ]
Zal ik nu dan maar foto's strooien, iedereen volgt elkaar opquote:
Dat is een baby.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dit zo'n Roel en Eline plaatje, want ik mis denk ik de clue?
Het is geweun een propjequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dit zo'n Roel en Eline plaatje, want ik mis denk ik de clue?
Die dus... dit is het enige echte plaatje.quote:
Ik ga maar even wat anders doen denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal ik nu dan maar foto's strooien, iedereen volgt elkaar op
Ach zo naar de live topicquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ga maar even wat anders doen denk ik
Ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Myrquote:
Bijna tijd om die fles wijn open te trekkenquote:
We zitten hier al een soort van geïnstalleerdquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Bijna tijd om die fles wijn open te trekken
Gezellllliiigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
We zitten hier al een soort van geïnstalleerd
ik doe meequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:48 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Soort van? Leg uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
We zitten hier al een soort van geïnstalleerd
Ja, ik vind het ook zo wat om tegen de jongste te zeggen, jij moet naar bed, maar die valt vanzelf wel om hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellllliiig
Kijken ze nou beide mee?
Dat is mein meinug over dit topicquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn inmiddels al klaar met de plaatjes hoor
De jongens zitten al op de bank, met een dekenquote:
Lief Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo wat om tegen de jongste te zeggen, jij moet naar bed, maar die valt vanzelf wel om hoor
das ook wel zo...quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook zo wat om tegen de jongste te zeggen, jij moet naar bed, maar die valt vanzelf wel om hoor
Ja dat is toch heel normaal, dronk jij dat niet dan toen je 6 was?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kally aan de sinas en chips, en de kinderen aan het bier
Ik hoop hetquote:
slimme jongensquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
De jongens zitten al op de bank, met een deken![]()
En ik mag straks nog heen en weer voor de chips, limonade en wijn enzo
have funquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier allemaal met VOH.
Ik moet zo spoedig eens afsluiten en de gasten verwelkomen.
Ja, sinas drinken is heel normaal op je 6e hoor Kallyquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch heel normaal, dronk jij dat niet dan toen je 6 was?
Doordeweeks zo rond 8 uur en in het weekend half 9, dan is hij wel op na een dag vol energiequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
das ook wel zo...
Hoe laat gaat die normaal naar bed dan?
Ennnee.... hallo zoontjes van Kally![]()
![]()
Bedanktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier allemaal met VOH.
Ik moet zo spoedig eens afsluiten en de gasten verwelkomen.
ik niet. ik was toen al over op de pure wodkaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is toch heel normaal, dronk jij dat niet dan toen je 6 was?
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinktquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, sinas drinken is heel normaal op je 6e hoor Kally
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik niet. ik was toen al over op de pure wodka
Ohw, dus aan het eind van de aflevering liggen die op de bank te pitten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Doordeweeks zo rond 8 uur en in het weekend half 9, dan is hij wel op na een dag vol energie![]()
Oudste doordeweeks half 9 en in het weekend 9 uur/ half 10 ligt eraan hoe moe die is, maar die geeft dat wel aan
Yepquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef kitao het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat je ook in 010 zit ?
De jongste wel, maar de oudste weet ik niet, als hij het echt leuk vindt kan hij het wel volhoudenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus aan het eind van de aflevering liggen die op de bank te pitten?
mijn neefje van 7, mag nu af en toe een slokje cola. in t weekend ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinkt![]()
Op scholen zijn ze er geen fan van
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind je? Nou ligt eraan of je wil dat je kind al koolzuurhoudende dranken drinkt![]()
Op scholen zijn ze er geen fan van
Haha, heerlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
De jongens zitten al op de bank, met een deken![]()
En ik mag straks nog heen en weer voor de chips, limonade en wijn enzo
Dus dat, mijn oudste vindt het viesquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef gomi het volgende:
[..]
mijn neefje van 7, mag nu af en toe een slokje cola. in t weekend ofzo
en meer koolzuurhoudende drankjes krijgt hij niet.
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Haha, heerlijk![]()
Ik geniet nog even van de rust hier, dochter is naar vriendin en komt om negen uur, manlief is met zoon naar Den Oever, die verwacht ik ook pas rond negen uur, en als alles dan binnenvalt is het ook dat ik lopen kan
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast hequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Puik , ik heb net deeltje #139 gestart.
`Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij aan de sinas zat, jij bent toch 6?
Alleen mijn manboobs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik nog tieten gemist ?
Wat zijn antwoord ook mag zijn... 12,5quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
`Mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent.
Veel ouder schat ik hem inderdaad niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat zijn antwoord ook mag zijn... 12,5
ik heb in turkije nog zo een nep feyenoord tenue gekocht.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast he
dan ben je van EO.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik kom uit de 010 ernaast he
Uiteraard de mijnequote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
ok niets dusquote:
Ik ben een overloper, gtst hierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehehehequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb in turkije nog zo een nep feyenoord tenue gekocht.
nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou kopen
Jaquote:
Dat kun je het beste zelf beantwoordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:59 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Ohw, ik kijk elke dag beide airline afleveringen tot aan het einde van little couple.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben een overloper, gtst hier![]()
Maar lang leve de technologie, Little Couple neem ik op
yeah voor een kind meegenomen. en ach zo een kind weet nog niet beter hequote:
O ja, zo ben ik dan weer welquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:01 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ach die post je elk topic wel weer toch?
Dan zullen we maar geen TETTEN postenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
O en Benny, ik had gelijk he, ik zie die oogjes stiekum steeds naar de laptop gaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
O en Benny, ik had gelijk he, ik zie die oogjes stiekum steeds naar de laptop gaan
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
Dat is inderdaad geen geld, en ook al is het nep boeien, ze zijn er toch zo uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah voor een kind meegenomen. en ach zo een kind weet nog niet beter he
maar die dingen waren gewoon asociaal goedkoop.
7 euro ofo voor een tenue.
heb voor mijn neefje een hele zooi mee. geloof van elke europese topclub wel
Zou het niet doen neequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan zullen we maar geen TETTEN posten
Nee geboren en getogen, maar kom er verder nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:03 schreef kitao het volgende:
[..]
zo erg is het toch niet om in schiedam te wonen ?
Wat een aparte tieten. Die bovenste.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dus als ik dit post, zien jouw kindjes dat?
[ afbeelding ]
Ignorance is bliss.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |