FOPJE.quote:
Bella doet een fopjequote:
Hoezo niet dan?quote:
Ze zei sletje tegen mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOPJE.![]()
![]()
LIEFDE AAN AL JULLIEN SLETJES.
Ja en jij ook stomme trienquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
FOPJE.![]()
![]()
LIEFDE AAN AL JULLIEN SLETJES.
HOKJAN.quote:
Bobba.quote:
Wat had je aan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Hehe ik me weer omgekleed naar normaalheerlijk om iets aan te hebben waar je je wél goed in voelt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
Hehe ik me weer omgekleed naar normaalheerlijk om iets aan te hebben waar je je wél goed in voelt
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:13 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een jurk, maar ik zag eruit als een aangeklede rollade
Zoeen die net uit de oven komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar dan wel vast 1 waar je zo je tanden in wilt zettenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zoeen die net uit de verpakking komt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoeen die net uit de oven komt.
Ik welquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik had gedacht dat hij er dit jaar niet zou zijn.
Ik ben soms ook wel gewoon aardigquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toch nog een bitch die me gedag zegt
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan wel vast 1 waar je zo je tanden in wilt zetten
Nee, die uit de frituurpanquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zoeen die net uit de oven komt.
Het kan nooit zo erg zijn als mijn overbuurvrouwquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, zoeen die net uit de verpakking komt.
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het kan nooit zo erg zijn als mijn overbuurvrouw
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ahhhhhhh zeggen er 2 hier mama we houden van je en een dikke knuffel erbij.
Ja snap ik ze mogen laat opblijven
Somsquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:17 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben soms ook wel gewoon aardig
Grappig. Als je zoiets over Marokkanen zegt is de wereld te klein. Terwijl er met Polen helemaal niet zo veel mis is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Een Pool aan de deur die vraagt: "Hier iets kapot". Jouw kop dalijk ja.
Nee nerd....quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Naderhand issie sappiger?
Is siewosie niets mis mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig. Als je zoiets over Marokkanen zegt is de wereld te klein. Terwijl er met Polen helemaal niet zo veel mis is.
Gelukkig was het ook niet serieus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig. Als je zoiets over Marokkanen zegt is de wereld te klein. Terwijl er met Polen helemaal niet zo veel mis is.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
Ahhhhhhh zeggen er 2 hier mama we houden van je en een dikke knuffel erbij.
Ja snap ik ze mogen laat opblijven
Ik ben heul geen nerdquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nerd....
Die ene die je net uit de verpakking haalt, is rauw en rozig en dikkig. Die uit de oven is bruin en krokant en je weet het, een zongebruinde huid maakt je slanker
Integendeel. Je kunt prima lachen met die luiquote:
Picture this: maatje 48 of meer, geel naveltruitje en een gele legging. Zat met een vriendin in de auto toen ik het zag. Mijn eerste opmerking: een tweety-rollade!!quote:
Nee natuurlijk niet, maar dat maakt niet eens uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |