08gnoT.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:17 schreef Wootism het volgende:
UPDATE
Ook de heer Wootism raakt geïrriteerd door die gekke meneer en zijn accent. Het is daarom tijd om deze meneer eens goed te plagen. Dat zal hem leren!
Kreeg net mijn pakketje binnen!
[ afbeelding ]
Met nog een hoop andere rotzooi...
[ afbeelding ]Zijn hoofd is zeg maar een screenshot uit de commercial waar ze een bloesje en hoedje omheen geshopt hebben. (wat een triestheid...)
[ afbeelding ]
ANYWAY
Nu is mijn vraag aan jullie: Wat krijgt Meneer spraakgebrek straks op de deurmat?
De keuze is beperkt tot de volgende goudkleurige producten:
Extra scherpe Dijon Mosterd
[ afbeelding ]
Banaantjes
[ afbeelding ]
Een carnavals ketting...
[ afbeelding ]
Een DVD met een film: Dicke Titten 2 & Ziege und Mensch.
[ afbeelding ]
Monopolyquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PostalGold ontvangt 4 gouden stenen van mij, dat was echt fantastischIk heb m'n adres gewoon eraf gewreven, dus tenzij ze m'n naam traceren..
![]()
Vraagje, het postkantoor is gesloten, kan ik een aangetekend pakket gewoon in de brievenbus gooien?
Heb jij ook al iets opgestuurd? Laat het weten en je komt in de OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
Goed, mijn goudverzendpakket is gevuld![]()
[ afbeelding ]
JA, ik Rickroll die gasten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet natuurlijk nog wel goud bij![]()
![]()
[ afbeelding ]
Rickroll + goud , klaar om te verzenden![]()
[ afbeelding ]
De verzender informatie klopt![]()
Morgen naar de TNT![]()
Ben ik mee bezigquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
misschien handig om de andere verstuurde pakketjes ook in de OP te zetten?
en dan ipv de poll waarvan de ketting al verzonden is
OH FUCK! Deze ga ik doen!quote:
Geen idee, gewoon proberen. Desnoods geef je een a of b achter je huisnummer (als daar niemand woont natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:12 schreef Fluweel het volgende:
Even mijn vraag uit het vorige topic:
Hoeveel pakketjes kun je gratis aanvragen?
Ik niks want m'n adres heb ik eraf gehaaldquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:23 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Hahaha nice! Ben benieuwd wat je terug krijgt xD
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mijn verzendpakket ook al binnen
[ afbeelding ]
Exact ditquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:24 schreef Boca_Raton het volgende:
![]()
Héérlijk dit.
Die handtekening van 08gnoT.
Er zullen vast wel meer mensen A. Nushaar heten in Nederland, dus dan weten ze nog niksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Zith het volgende:
Ze weten je adres toch van de data die je opgeeft als je het pakket aanvraagt?
ja hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Heb even een bannertje gemaakt. Kan 'ie ermee door?
[ afbeelding ]
Klassequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu in de OPquote:
Zeker netjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]
Past niet in dat envelopje. Ik had een doos stoeptegels willen sturen, maar het is maar een klein ding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:49 schreef opastokvis het volgende:
heeft er al iemand een gouden gids opgestuurd?
Als je de quotetags eruit haalt, staan de plaatjes er ook gelijk in zonder dat iedereen op de linkjes moet klikkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb de OP weer even wat aangepast, met de credits voor WootismIk hoop dat het goed is
quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Past niet in dat envelopje. Ik had een doos stoeptegels willen sturen, maar het is maar een klein ding.
Zo klein dat die van mij nu vast zit. Ik wilde hem net gaan posten, pikte zo'n steen achter de rand van de brievenbus en ik kreeg hem niet meer verder of terugNu steekt hij dus, muurvast, voor de helft uit de brievenbus
Hopelijk hoeft er niemand meer te zijn voor ze hem komen legen.
geniaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Past niet in dat envelopje. Ik had een doos stoeptegels willen sturen, maar het is maar een klein ding.
Zo klein dat die van mij nu vast zit. Ik wilde hem net gaan posten, pikte zo'n steen achter de rand van de brievenbus en ik kreeg hem niet meer verder of terugNu steekt hij dus, muurvast, voor de helft uit de brievenbus
Hahaha! Je kan ook die envelop op een doos plakken en dan die doos vullen met shizzle (tot 5 kg denk ik). Dan afleveren bij het postkantoor, dat kan volgens mij ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook de credits aan jou gegeven voor deze geniale reeksquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Wootism het volgende:
Haha helden! Ik heb gewoon een 2de deeltje!![]()
Das wel grappig je dooie goudvis terugvragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef gers het volgende:
je kan ook nog je spullen terugvragen mocht het geen goud zijn
trendzetterquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Wootism het volgende:
(Danku ploertendoder!!!)
Fantastisch!quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:00 schreef Wootism het volgende:
(Danku ploertendoder!!!)
denk het ook ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:58 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hahaha! Je kan ook die envelop op een doos plakken en dan die doos vullen met shizzle (tot 5 kg denk ik). Dan afleveren bij het postkantoor, dat kan volgens mij ook.
Als je het heb en je heb iets van goud dat je kan versturen, maak een foto en je komt in de OPquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:13 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nog niets binnen, zal morgen komen denk ik
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meer mensen A. Nushaar heten in Nederland, dus dan weten ze nog niks![]()
quote:Geen resultaten voor nushaar
Maar envelop is toch naar een adres verstuurt? Kunnen ze het niet daarop verhalen of aangifte doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er zullen vast wel meer mensen A. Nushaar heten in Nederland, dus dan weten ze nog niks![]()
Tenzij ik nog meer A. Nushaar enveloppen op willekeurige adressen aanvraagquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar envelop is toch naar een adres verstuurt? Kunnen ze het niet daarop verhalen of aangifte doen?
Ik heb een OV-chipkaart op naam + foto van Rick Astley besteld; nooit meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar envelop is toch naar een adres verstuurt? Kunnen ze het niet daarop verhalen of aangifte doen?
Ik wil mijn urine wel opsturenquote:
haha wie heeft het adres van APquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef HeaN82 het volgende:
Je kan natuurlijk ook voor andere mensen een pakketje aanvragen.
http://www.detelefoongids.nl/personen.html
ff een adresje opzoeken, en dan verzenden
![]()
![]()
Hoe krijg je een golden shower in een enevelop verstuurd...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil mijn urine wel opsturen
In een leeg blikje golden power natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe krijg je een golden shower in een enevelop verstuurd...
En dan de P in een S veranderen! Idee geboren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In een leeg blikje golden power natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan de P in een S veranderen! Idee geboren.
Golden Sower?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan de P in een S veranderen! Idee geboren.
Dat is echt een bazenactie als iemand dat doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Oké, welke Fok!er met gekrenkt brein heeft zin om een blikje Golden Power vol te zeiken en op te sturen?
Ik ga der een dode goudvis in/bij doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Oké, welke Fok!er met gekrenkt brein heeft zin om een blikje Golden Power vol te zeiken en op te sturen?
Postalgold ontving een pakket van a.Nushaar, zonder retouradres erop! Ze kijken in hun database, zoeken A.Nuskaart op die inderdaad een paar dagen ervoor een envelop aanvroeg, en stuurden het terug?quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik hoor net een hoop herrie en geklap hier buiten, kijk ik, TNT busjeZal zo eens buiten gaan kijken
Ja maar die blikjes kan je amper dichtmakenquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:25 schreef Zith het volgende:
[..]
Postalgold ontving een pakket van a.Nushaar, zonder retouradres erop! Ze kijken in hun database, zoeken A.Nuskaart op die inderdaad een paar dagen ervoor een envelop aanvroeg, en stuurden het terug?
Condoom eromquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar die blikjes kan je amper dichtmakenHeb ergens nog wel een klein potje staan
Haha ja goed idee jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch
[..]
Condoom erom
Hoezo irritant.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:09 schreef 08gnoT. het volgende:
www.postalgold.de Briefgold krijgt 473 euro
Keizer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen naar de TNT![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen naar de TNT![]()
Dan heeft die vrouw uit de reclame dus een object met 285,25 gram aan puur goud verzonden. Terwijl ze er dus 8718,75 euro voor heeft kunnen krijgen. Dom wichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Postalgold betaalt trouwens maar 1,60 per gram goud_ En het is 31 euro waard.
Best. Rickroll. Ever.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen naar de TNT![]()
Haha, vooral die bierdopjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen naar de TNT![]()
awesomequote:Op vrijdag 24 september 2010 20:11 schreef fespo het volgende:
is het een antwoordnummer? dan onbeperkt.
mooi kunnen ze mooi 2 keer dokken voor een pakket van 10 kgquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Er staat tot 5kg op, maar niemand die het weegt. Ik heb eens een enorme doos oud papier verstuurd naar een antwoordnummer, geen probleem/
Was toen naar UPC, ook hier op FOK
maar waar moet ik anders mijn goudstaven verkopenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:15 schreef opastokvis het volgende:
je moet natuurlijk niet met je steekwagentje bij het postkantoor aankomen zetten hè
Ik denk dat ze 450 euro heeft gekregen om in dei reclame te verschijnen, dat vond ze echt fantastischquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Dan heeft die vrouw uit de reclame dus een object met 285,25 gram aan puur goud verzonden. Terwijl ze er dus 8718,75 euro voor heeft kunnen krijgen. Dom wicht
Morgen staat er een dikke nigeriaan voor je deur...quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:55 schreef synnath het volgende:
Heb een pakketje besteld!! Maar maakt het niet uit dat ze je adres hebben?
Ey witte aap, ju gout of ik trek mijn pipa,swa.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef bularax het volgende:
[..]
Morgen staat er een dikke nigeriaan voor je deur...
Met als hantekening BV2quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga zeik opsturenIk ben er nu helemaal uit
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ey witte aap, ju gout of ik trek mijn pipa,swa.
Moet je soms een dildo in je reet?quote:
Geef em aan mij, kan er nooit genoeg hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ] hoe veel zou deze opleveren
450 euroquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Snaavel het volgende:
[ afbeelding ] hoe veel zou deze opleveren
Het pakje was weg en er was niks meer te zien, zal ewl goed zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
08gnot, die baksteen zat toch klem in die TNT-bus? Of was dat het geklepper niet wat je hoorde? Date ff up
Foto'squote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 06:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
450e post van de 2 topics in totaalEcht fantastisch!
Een overdosis vitamine C doet wonderen overigensquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:34 schreef Fox. het volgende:
[ afbeelding ]
Postkantoor wilde hem niet aannemen.
En dat is niet fantastisch.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou je hier voor krijgen? 450 euro?Dat zou fantastisch zijn! Dan gaat iedereen meteen naar de Aldi!
ik kreeg 450 euro voor mijn Volgezeken Golden Power Blikje, DAT Was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou je hier voor krijgen? 450 euro?Dat zou fantastisch zijn! Dan gaat iedereen meteen naar de Aldi!
Wat heeft die met goud te maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef TheFamousMan het volgende:
stuur deze gangster op [ afbeelding ]
gouden tanden in z'n bek, als een echte Gquote:
dit is wel koning, stuur een zak op van een kilo hahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Liggen de chocolademunten niet alweer in de schappen?
[ afbeelding ]
Voor dat hele hotel geef ik je zelf 450 euro. Ook wel 4500 als het moetquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Kut, past niet in de enveloppe!
Zouden ze hier ook 450 euro voor over hebben, denk je?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Liggen de chocolademunten niet alweer in de schappen?
[ afbeelding ]
Doe het lekker zelf!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasicquote:
Oplichters? Mwah, kweenie...volgens de onderstaande quote betalen ze anders toch wel schappelijke prijzen voor goud:quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:30 schreef Chandler het volgende:
Prachtig!
Het zijn toch een stelletje oplichters!!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik durf dat wel xDquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:22 schreef Buitendam het volgende:
Doen! Condoom erom zodat het een beetje in de buurt van het blikje blijftquote:
En dan een foto van die vent uit de reclame ermee beplakken, snor en baardquote:
Bedankt voor het idee, moest toch ooi gebeuren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht op de baas die z'n schaamhaar knipt en opstuurt
.
Dan moetk eerst zown blikje zien tescoren. Waar koop je gp eigenlijk? Condooms hebk nog wel leggen. Opt randje een laagje ductape doen en verzenden maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Doen! Condoom erom zodat het een beetje in de buurt van het blikje blijft![]()
[..]
En dan een foto van die vent uit de reclame ermee beplakken, snor en baard
Jonguh dat blikje GP ging ik al doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat onze BV2 gaat opsturen:
Schaamhaar
Volgezeken Blikje Golden Power (war kan ik goedkoop condooms scoren?)
Gouden Dubbelfris Ketting
Nog wat?
Oke, sorryquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jonguh dat blikje GP ging ik al doen![]()
![]()
Alle 2 is niet leuk. Ze moeten zoveel mogelijk pakjes binnekrijgen met kankerzooi erinquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:59 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Oke, sorry.
Waarom niet allebij?
Das waar, ik doe deze wel:quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:01 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Alle 2 is niet leuk. Ze moeten zoveel mogelijk pakjes binnekrijgen met kankerzooi erin
Oh, IKKE!!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef RacerDKB het volgende:
Wie stuurt er olijfolie?
''Het vloeibare goud''
Oke, die kan er ook wel bijquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:10 schreef trolololo het volgende:
Eeuwige roem voor de eerste die een verse bolus draait in het zakje en dan opstuurt
Golden Showerquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
ik stuur zeik op in een potje
Het is Gesneden, Gefrituurde en gezoute aardappel.quote:
Ik las geilequote:
Ik ga drollen opsturen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:54 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat onze BV2 gaat opsturen:
Schaamhaar
Volgezeken Blikje Golden Power (war kan ik goedkoop condooms scoren?)
Gouden Dubbelfris Ketting
Nog wat?
Mag ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Gaat ook zo makkelijk als iedereen zijn eigen adres van de verzending afhaalt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Crimyclown het volgende:
ZIjn er al reacties terug geweest van verzendingen?
Absoluut. Er staat in de wet: "U mag alleen goud opsturen naar postalgold".quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lol!![]()
Is dat niet strafbaar trouwens?
Postalgold zal wel een KLB-topic openen tztquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef Crimyclown het volgende:
ZIjn er al reacties terug geweest van verzendingen?
Zomergoud?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:09 schreef Klipnap het volgende:
Wie stuurt er een asperge op?
verkapte TVP
Nee, maar dit is natuurlijk gewoon een georganiseerde manier van een bedrijf lastig vallen. Heel grappig voor ons en met zo'n irritant kutbedrijf kan ik ook geen medelijden hebben maar de wetgever kan daar wel eens anders over denken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Absoluut. Er staat in de wet: "U mag alleen goud opsturen naar postalgold".
Waarschijnlijk kunnen die gasten er daar ook wel om lachen hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dit is natuurlijk gewoon een georganiseerde manier van een bedrijf lastig vallen. Heel grappig voor ons en met zo'n irritant kutbedrijf kan ik ook geen medelijden hebben maar de wetgever kan daar wel eens anders over denken.
Mss als ze er 2 of 3 van die pakketjes ontvangen. Maar als het er meer worden zijn ze denk toch niet zo blij xD. Tenzij ze fok lezen en het al zien aankomenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kunnen die gasten er daar ook wel om lachen hoor
Zijn gewoon studentjes.
Faalquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Majkool het volgende:
hallon
wij van postalgold keuren dit gedrag absolut niet goed, wanneer er meer onzin verzonden word je aangeklaagt en dat is niet fantasties
nou groetjens postalgold
Ik kreeg 450 proces verbalen van Postal Gold, dan was echt niet fantasties.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:55 schreef Majkool het volgende:
hallon
wij van postalgold keuren dit gedrag absolut niet goed, wanneer er meer onzin verzonden word je aangeklaagt en dat is niet fantasties
nou groetjens postalgold
Dat is wel fantastisch!quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Majkool het volgende:
kunnen jullie wel grappig doen, maar als je niet oppast laggen wij als laatste. dit is de laatste waarsguwing
nou groetjes henk de vries
ceo postalgold
verander uw goud in geld
postalgold.nl
Ik krijg nog 450¤ van julliequote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Majkool het volgende:
kunnen jullie wel grappig doen, maar als je niet oppast laggen wij als laatste. dit is de laatste waarsguwing
ceo postalgold
verander uw goud in geld
postalgold.nl
Wacht ef, dan heeft die mevrouw uit de reclame bijna 300 gram goud opgestuurdquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Waar ze dus bijna 9000 euro voor had kunnen krijgen. Postalgold vond het echt fantastischquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Wacht ef, dan heeft die mevrouw uit de reclame bijna 300 gram goud opgestuurd
Is Majkool niet echt van PostalGold dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:28 schreef kanslooz het volgende:
Is het een idee dat iemand een briefje toevoegt met een linkje naar dit topique???
Ja en er wordt nog niet eens gekeken na hoeveel karaats het is, dus als je 300 gram 18 karaats goud opstuurt.. krijg je het zelfde bedrag dan als 300 gram 14 karaats opstuurdquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
Wacht ef, dan heeft die mevrouw uit de reclame bijna 300 gram goud opgestuurd
Volgens mij kijken ze wel naar de kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja en er wordt nog niet eens gekeken na hoeveel karaats het is, dus als je 300 gram 18 karaats goud opstuurt.. krijg je het zelfde bedrag dan als 300 gram 14 karaats opstuurd
Het is per gram PUUR goud, dus ik neem aan dat je bij 18kt maar ¾ krijgt. Het schijnt volgens Google trouwens 1,67 te zijn nu, dat is echt fantastisch. Tegen 30,91 per gram werkelijke waardequote:Op zaterdag 25 september 2010 18:37 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja en er wordt nog niet eens gekeken na hoeveel karaats het is, dus als je 300 gram 18 karaats goud opstuurt.. krijg je het zelfde bedrag dan als 300 gram 14 karaats opstuurd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Majkool het volgende:
ceo postalgold
verander uw goud in geld
postalgold.nl
ja ik ben de ceo, maar er zal hard worden opgetreden tegen deze onzinquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is Majkool niet echt van PostalGold dan?
Ik hebt nog goud dat ik niet meer nodig hebt, zal ik het opstuurt??quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:01 schreef Majkool het volgende:
ceo postalgold
verander uw goud in geld
postalgold.nl
ja, als u geld hebt dat u niet meer nodig hebt kunt u het opsturen, u spult het zakje en wij taxeren het.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hebt nog goud dat ik niet meer nodig hebt, zal ik het opstuurt??
Ik hebt het zakje aangevraagt. Ik hoop dat ik het snel krijgt en dat ik 450 euro hebt aan het eind van de maand.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Majkool het volgende:
[..]
ja, als u geld hebt dat u niet meer nodig hebt kunt u het opsturen, u spult het zakje en wij taxeren het.
henk de vries
ceo postalgold.nl - verander uw goud in geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hebt het zakje aangevraagt. Ik hoop dat ik het snel krijgt en dat ik 450 euro hebt aan het eind van de maand.het is aangevraagd, niet aangevraagt. we zien uw zakje wel komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
henk de vries
neequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. de Vries, ik heb nog een gouden Romeinse munt liggen, gevonden in de grond bij Doorwerth. Mag ik die ook opsturen?
Ik bied 2 euro per gramquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. de Vries, ik heb nog een gouden Romeinse munt liggen, gevonden in de grond bij Doorwerth. Mag ik die ook opsturen?
"U spult het zakje", net zoals die gast dat in de reclame zegtquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:11 schreef Majkool het volgende:
[..]
ja, als u geld hebt dat u niet meer nodig hebt kunt u het opsturen, u spult het zakje en wij taxeren het.
henk de vries
Luister niet naar hem, hij maakt ons bedrijf belachtelijk. Ik zou graag verzoeken aan een van de moderators om dit topic zo spoedig mogelijk te sluiten.quote:
Hoi, is mijn pakketje al aangekomen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef PostalGoldNL het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, hij maakt ons bedrijf belachtelijk. Ik zou graag verzoeken aan een van de moderators om dit topic zo spoedig mogelijk te sluiten.
Met Bijzonder Vriendelijke Groet, PostalGoldNL
Hey tineke, ik ben het echt, henk, bel me maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef PostalGoldNL het volgende:
[..]
Luister niet naar hem, hij maakt ons bedrijf belachtelijk. Ik zou graag verzoeken aan een van de moderators om dit topic zo spoedig mogelijk te sluiten.
Met Bijzonder Vriendelijke Groet, PostalGoldNL
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoi, is mijn pakketje al aangekomen?
spreken is zilver, zwijgen is goudquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
U bent wel érg kort van stof
Dus je kan ook zwijgen opsturen naar jullie? En 450 euro krijgen? Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:22 schreef Majkool het volgende:
[..]
spreken is zilver, zwijgen is goud
henk de vries
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef PostalGoldNL het volgende:
[..]
Dus je kan ook zwijgen opsturen naar jullie? En 450 euro krijgen? Dat zou echt fantastisch zijn.
jullie, jij bent toch tineke? de regisseuse van mijn komursjel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:23 schreef PostalGoldNL het volgende:
[..]
Dus je kan ook zwijgen opsturen naar jullie? En 450 euro krijgen? Dat zou echt fantastisch zijn.
pardon?! PARDON?! dat ben ik. ik ben niet gediend van al die kritiek hier, en die foto op de brief is niet gefotosjopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. de Vries, waarom heeft u die vreselijke vent gekozen voor in de reclame?
Hij speelde zichzelf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Hr. de Vries, waarom heeft u die vreselijke vent gekozen voor in de reclame?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:25 schreef Majkool het volgende:
[..]
pardon?! PARDON?! dat ben ik. ik ben niet gediend van al die kritiek hier, en die foto op de brief is niet gefotosjopt.
henk de vries
moet je niet zo dom zijn om m eerst op te sturenquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Henk? Henk de Vries? Eyyy, ik heb jou ooit een badmuts verkocht via Marktplaats en je hebt nooit betaald
Oh dus je vindt zelf de mensen die in PG trappen ook dom?quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:28 schreef Majkool het volgende:
[..]
moet je niet zo dom zijn om m eerst op te sturen
henk de vries
je bent zelf een badmuts je weet zelf hoe t zitquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Het was een badmuts met plastic bloemetjes erop. Dat zal 'm leren.
Ja, je wilde die drie gele bad-eendjes er ook nog bij. Maar die heb ik mooi niet opgestuurdquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:33 schreef Majkool het volgende:
[..]
je weet zelf hoe t zit
henk de vries
nee dezequote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze badhoed?
[ afbeelding ]
Plaatje komt van TS
Hij heeft egt een mongolen kop. Hoe die op de tv komt ook. Het lijkt alsof die helemaal stijf staat van de drugsquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze badhoed?
[ afbeelding ]
Plaatje komt van TS
Zoek de 7 verschillenquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem daar best op lijken
Hey neppert. Pleur is op ofzo en laat ons lol hebben met jou faal bedrijfquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef Majkool het volgende:
IK EIS DAT DIT TOPIC WORD GESLOTEN, DIT IS RESPECTLOOS, ANDERS KLAAG IK JULLIE AAN
Henk de vries
postalgold - verander uw goud in geld
Waar moeten ze anders hun winst vandaan halen. Hun verkopen het ook allemaal weer door aan goudsmelters of handelaren die er wel de volle mep voor betalen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:50 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze wel naar de kwaliteit.
Ze betalen alleen belachelijk weinig.
Verder; zijn er al reacties op een van de verzonden pakketjes?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:13 schreef Majkool het volgende:
IK EIS DAT DIT TOPIC WORD GESLOTEN, DIT IS RESPECTLOOS, ANDERS KLAAG IK JULLIE AAN
Henk de vries
postalgold - verander uw goud in geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |